Dat verschilt per staat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik niet helemaal snap; zijn die stemmen per post nou al geteld? Of gebeurd dat pas vandaag? Want die uitslagen kunnen niet geheim blijven neem ik aan.
https://projects.fivethirtyeight.com/election-results-timing/quote:When To Expect Election Results In Every State
A complete guide to poll closing times, vote counting and races to watch on election night 2020
Klopt. Ook toen zijn vooral zwarten gedood door rechts-radicalen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat hebben we mogen zien tijdens de blm rellen inderdaad.
Thanks!quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dat verschilt per staat.
[..]
https://projects.fivethirtyeight.com/election-results-timing/
Het verschilt sowieso per staat. De meeste staten tellen briefstemmen pas op de verkiezingsdag, of nadat de stembussen gesloten zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik niet helemaal snap; zijn die stemmen per post nou al geteld? Of gebeurd dat pas vandaag? Want die uitslagen kunnen niet geheim blijven neem ik aan.
Dat is een onnodig onvriendelijke reactie. Raar van je om zoiets te posten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik dat stelde, maar ik heb niet het idee dat ik iets in je beperkte hersenpan ga krijgen.
Chinese rijsttafel en tsingtao bierquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dalwhinnie, Laphroaig en Bunnahabhain
Florida is al voor Trump... check de early vote data en de data van election day tot nu toe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:45 schreef Montov het volgende:
Wanneer Biden met +8% wint en minimaal FL of NC en AZ pakt, dan verwacht ik geen problemen.
Wanneer Trump de popular vote wint (en daarmee ook het kiescollege) verwacht ik geen problemen.
Wanneer Trump de popular vote weer verliest maar toch weer op 270+ kiesmannen komt verwacht ik wel hoge spanningen over de stupiditeit van de kiesmannen, maar blijft de onrust beperkt.
In het scenario dat Biden wint met +4% en na een paar dagen met klein verschil PA wint en daarmee nipt de 270 kiemannen behaalt verwacht ik wel grote problemen voor de democratie en rechtsstaat in Amerika. Dan zal Trump volop het fascistische vuur aanwakkeren en die geest gaat niet vanzelf weer in de fles.
Hmm, dit heeft helemaal niets met mijn bericht te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef zopias het volgende:
[..]
Florida is al voor Trump... check de early vote data en de data van election day tot nu toe.
Florida wordt een +3 tot +6 voor Trump. misschien zelfs meer.
je zei:quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Hmm, dit heeft helemaal niets met mijn bericht te maken.
Bron?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef zopias het volgende:
[..]
Florida is al voor Trump... check de early vote data en de data van election day tot nu toe.
In potentie prima keuzes.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dalwhinnie, Laphroaig en Bunnahabhain
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef zopias het volgende:
[..]
yep. Biden campagne begint al over het verliezen van FL & PA:quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel een red wave aankomen jongens, jullie ook?
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:11 schreef zopias het volgende:
[..]
yep. Biden campagne begint al over het verliezen van FL & PA:
[ twitter ]
dit zijn niet de praatjes van een winnende campagne.
Ze worden pas geteld op de verkiezingsdag ze hebben ze wel alvast uit de enveloppen gehaald en voorgesorteerd, maar alleen in staten waar dit mogelijk isquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net als vorige keer dus. @zopias hier ben je eerder ook op gewezen. Ben je nu gewoon dom of probeer je bewust verwarring te zaaien?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Opkomst naar party affiliation, zegt nog niets over de stemverhouding.
Ten eerste is party affiliation niet altijd gelijk aan waar mensen voor stemmen. Ik woon in Californie en ken mensen die als republikein geregistreerd staan en toch echt Biden stemmen. Ook ken ik mensen die Trump gestemd hebben in 2016 ondanks als democraat geregistreerd te staan. Dus ik zou daar niet te veel conclusies aan verbinden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel een red wave aankomen jongens, jullie ook?
[ twitter ]
Bovendien: een groot deel van de kiezers is als "No Party Affiliation" geregistreerd. Die zullen vermoedelijk niet 50:50 Democratisch/Republikeins stemmenquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
stel je voor dat de Trump campagne op verkiezingsdag zou zeggen:quote:
Dat zou gek zijn, want dat kan hij niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:20 schreef zopias het volgende:
[..]
stel je voor dat de Trump campagne op verkiezingsdag zou zeggen:
"we kunnen ook zonder Texas 270 winnen"
it's over.
Naar mijn gevoel ziet dit er niet goed uit voor Trump. Independents zullen denk ik meer voor Biden gaan. Verder zullen er ook meer Republikeins geregistreerde kiezers nu democratisch stemmen dan andersom.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen of later deze week wel zien. Maar als Texas niet naar Trump gaat zal hij geen 270 electoral votes binnen hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:20 schreef zopias het volgende:
[..]
stel je voor dat de Trump campagne op verkiezingsdag zou zeggen:
"we kunnen ook zonder Texas 270 winnen"
it's over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |