Lol, debiel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik ging nog wat drinken goal gemistGelukkig zag ik de herhaling
Zou ik ook niet doen. Coronagebiedquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de meeste users in het feyenoordtopic wonen of zijn niet eens geboren in Rotterdam en/of omgeving rijnmond
Rare stelling.quote:
Correctquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare stelling.
Betekent dit dat als Ajax niet wint, Trump of Biden zou kunnen winnen?
Dan ga ik er vanuit dat ze Biden kunnen winnen.quote:
Stop maar weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat ze Biden kunnen winnen.
Hier pak ik een TR voor mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat ze Biden kunnen winnen.
Net een uurtje m'n avondeten op, dus niets.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie bij deze corona wedstrijd?
Nog niksquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef Coco het volgende:
Niks.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef Coco het volgende:
NIks. Heb wel een beetje trek maar niks in huis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef Coco het volgende:
Ga nog effe wat halen dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
NIks. Heb wel een beetje trek maar niks in huis.
Skere tijden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bestel zo een Turkse P.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Rutte niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:06 schreef KingRoland het volgende:
mortaxx mag van mij wel op vakantie tis weer tijd
Fuck the system.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net als dat Fred een Marokkaanse P. had besteld?
Denk dat ik ook zo ga overschakelen naar Real - Interquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit is gespeeld.
gaan we niet juichen voor Ajaxgoden? jammerquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk dat ik ook zo ga overschakelen naar Real - Inter
Ja hoor nog steeds.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zo slank?
(negeer die jongen rechts, die mag op vakantie van @:KingRoland)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |