abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196006044
quote:
6s.gif Op maandag 2 november 2020 18:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Tja het is Trump's eigen diarree dat al vier jaar bekritiseerd wordt en waar geen enkele Trump-fan een (inhoudelijk) weerwoord op heeft.
Vaak genoeg gedaan, ergens is het wel vermoeiend dezelfde zetten constant herhalen.
pi_196006269
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vaak genoeg gedaan, ergens is het wel vermoeiend dezelfde zetten constant herhalen.
Nee je hebt niks weerlegd.Je bent wel één van de weinige die het serieus geprobeerd heeft ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 november 2020 @ 19:28:07 #228
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196006510

Go trump
pi_196006513
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de meeste staten geldt op dit moment ook helemaal geen lockdown, ook geen intelligente.

See How All 50 States Are Reopening (and Closing Again)

En als het aan Trump ligt, blijven nieuwe maatregelen ook uit.

Trump says economy will stay open as coronavirus cases close in on 5 million
Ik ben het met Trump eens, zolang de ziekenhuizen het aankunnen moet het normale leven doorgaan. De klappen die de economie te verduren krijgt met lange lockdowns en het menselijk leed zoals eenzaamheid valt niet te onderschatten.
pi_196006561
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee je hebt niks weerlegd.Je bent wel één van de weinige die het serieus geprobeerd heeft ;)
Je kent mijn standpunten, maar ga nu niet doen alsof mensen niet het een en ander proberen uit te leggen. De bijzonder vijandige houding daar nodigt niet echt uit voor iets inhoudelijks. Het is een echokamer en om iemand van iets te overtuigen daar is verspilde moeite.
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 19:31:09 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196006597
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon zijn dat er een hoop mensen geen interesse hebben in die onzin ;)
Dus de man die jij als President wil zien debiteert aan de lopende band onzin volgens jou? Interessant, interessant.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196006720
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[ afbeelding ]
Go trump
Progressieven en memes zijn niet echt bepaald een gelukkig huwelijk hè?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 2 november 2020 @ 19:36:48 #233
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196006757
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus de man die jij als President wil zien debiteert aan de lopende band onzin volgens jou? Interessant, interessant.
Om jouw opmerking waar te laten zijn, moeten de interpretaties van de als journalisten vermomde opiniemakers natuurlijk wel waar zijn. Daar schort het nogal vaak aan. Maar goed, jij mag je eigen (onjuiste) mening hebben. Morgen krijg je nog 4 jaar om heerlijk boos te zijn en te voeden op de haatstukken in de "echte" media.
pi_196006762
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben het met Trump eens, zolang de ziekenhuizen het aankunnen moet het normale leven doorgaan. De klappen die de economie te verduren krijgt met lange lockdowns en het menselijk leed zoals eenzaamheid valt niet te onderschatten.
Maar de ziekenhuizen kunnen het niet aan. Dit is van 7 dagen geleden:

quote:
In Utah, the president of that state’s hospital association, Greg Bell, has warned that within two weeks, the hospitals may have to start rationing care among the most seriously ill patients in intensive care units.
https://www.washingtonpos(...)4259bd2d8_story.html
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_196006806
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 19:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Om jouw opmerking waar te laten zijn, moeten de interpretaties van de als journalisten vermomde opiniemakers natuurlijk wel waar zijn. Daar schort het nogal vaak aan. Maar goed, jij mag je eigen (onjuiste) mening hebben. Morgen krijg je nog 4 jaar om heerlijk boos te zijn en te voeden op de haatstukken in de "echte" media.
En als Trump verliest, wat ga jij dan doen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_196006819
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben het met Trump eens, zolang de ziekenhuizen het aankunnen moet het normale leven doorgaan. De klappen die de economie te verduren krijgt met lange lockdowns en het menselijk leed zoals eenzaamheid valt niet te onderschatten.
Dat mag. Maar dan je dus niet bezig met het indammen van de verspreiding van het virus. Derhalve is het wat gek om, zoals jij doet, te claimen dat Trump op dat vlak goed bezig is.

Verder is het niet handig om te wachten tot ziekenhuizen overvol zitten. Dat moet je juist voor zijn.

En tot slot: als je nieuwe lockdown wilt voorkomen, moet je mensen aanmoedigen om druktes te mijden en voldoende afstand te houden. Maar dat doet Trump dus ook niet, integendeel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 19:39:23 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196006831
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 19:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Om jouw opmerking waar te laten zijn, moeten de interpretaties van de als journalisten vermomde opiniemakers natuurlijk wel waar zijn. Daar schort het nogal vaak aan. Maar goed, jij mag je eigen (onjuiste) mening hebben. Morgen krijg je nog 4 jaar om heerlijk boos te zijn en te voeden op de haatstukken in de "echte" media.
Dat is wel een dieptriest wereldbeeld wat jij hebt, eigenlijk. Vind je het erg als ik zeg dat ik medelijden met je heb?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196006884
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar de ziekenhuizen kunnen het niet aan. Dit is van 7 dagen geleden:
[..]

https://www.washingtonpos(...)4259bd2d8_story.html
Dan is het aan de gouverneur van Utah om in te grijpen. Ik ben niet zo van de draconische maatregelen met maskers die ook buiten gedragen moeten worden en waar het dagelijks leven bijna tot stilstand is gebracht.
  maandag 2 november 2020 @ 19:43:23 #239
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196006927
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En als Trump verliest, wat ga jij dan doen?
Huilen, schreeuwen, rellen, 4 jaar lang haatvolle posts schrijven.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is wel een dieptriest wereldbeeld wat jij hebt, eigenlijk. Vind je het erg als ik zeg dat ik medelijden met je heb?
Dat is compleet wederzijds. Oprecht.
pi_196006958
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat mag. Maar dan je dus niet bezig met het indammen van de verspreiding van het virus. Derhalve is het wat gek om, zoals jij doet, te claimen dat Trump op dat vlak goed bezig is.

Verder is het niet handig om te wachten tot ziekenhuizen overvol zitten. Dat moet je juist voor zijn.

En tot slot: als je nieuwe lockdown wilt voorkomen, moet je mensen aanmoedigen om druktes te mijden en voldoende afstand te houden. Maar dat doet Trump dus ook niet, integendeel.
Trump had wat beter kunnen communiceren inderdaad, oproepen tot afstand houden en druktes te mijden is een kleine moeite.
Maar goed dat is niet waar de enorme oppositie tegen Trump op is gebaseerd. Er word vooral geschermd met het aantal doden zonder te kijken naar het beleid van de gouverneurs en zonder na te denken wie precies voor wat verantwoordelijk is.
pi_196006981
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan is het aan de gouverneur van Utah om in te grijpen. Ik ben niet zo van de draconische maatregelen met maskers die ook buiten gedragen moeten worden en waar het dagelijks leven bijna tot stilstand is gebracht.
Dit is niet alleen Utah he?

En waar 'jij niet zo voor bent' is natuurlijk compleet irrelevant als het aankomt op het indammen van het aantal besmettingen. Sinds wanneer is luisteren naar experts een soort zonde geworden joh?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_196006999
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Huilen, schreeuwen, rellen, 4 jaar lang haatvolle posts schrijven.

Heb er nu al zin in :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 november 2020 @ 19:47:15 #243
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196007030
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is niet alleen Utah he?

En waar 'jij niet zo voor bent' is natuurlijk compleet irrelevant als het aankomt op het indammen van het aantal besmettingen. Sinds wanneer is luisteren naar experts een soort zonde geworden joh?
De "experts" zeggen allemaal verschillende dingen, en veranderen ook nog eens steeds van mening.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb er nu al zin in :9
Als ik lessen nodig heb, weet ik in ieder geval waar ik deskundigen kan vinden :D
pi_196007045
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kent mijn standpunten, maar ga nu niet doen alsof mensen niet het een en ander proberen uit te leggen. De bijzonder vijandige houding daar nodigt niet echt uit voor iets inhoudelijks. Het is een echokamer en om iemand van iets te overtuigen daar is verspilde moeite.
Ja ik ken je standpunten en ik begrijp ook best waar die vandaan komen. De grootste drijfveer is erachter altijd terug te brengen op de angst voor het verlies van eigen cultuur in eigen land dat geprojecteerd wordt op de Amerikaanse situatie.

Dat mensen geirriteerd raken als Trump's wanbleid continu verdedigd wordt zonder een degelijke onderbouwing is natuurlijk niet zo gek. Het is ook niet zo dat jij zelf overloopt van liefde voor links of zo O-)

Een beetje de hand in eigen boezem steken kan ook geen kwaad.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 november 2020 @ 19:48:49 #245
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196007068
Wie bepaalt wat een "degelijke" onderbouwing is?
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 19:49:33 #246
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196007086
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2020 19:47 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De "experts" zeggen allemaal verschillende dingen, en veranderen ook nog eens steeds van mening.
Nee, de experts doen dat niet. Trump wel en de mensen die Trump aanstelt als "experts" terwijl ze dat niet zijn.

Waarom dat constante liegen en fantaseren, eigenlijk?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 2 november 2020 @ 19:50:38 #247
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196007117
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, de experts doen dat niet. Trump wel en de mensen die Trump aanstelt als "experts" terwijl ze dat niet zijn.

Waarom dat constante liegen en fantsaren, eigenlijk?
Dus een Fauci of de WHO zijn consistent geweest in hun aanbevelingen?
  Moderator maandag 2 november 2020 @ 19:52:18 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196007152
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dus een Fauci of de WHO zijn consistent geweest in hun aanbevelingen?
Fauci wel, ja. De WHO in principe ook op basis van de gegevens die het had. Je kan het gewoon nalezen, hij is ook consistent in zijn kritiek op Trump. Oh, wacht, ik zie het probleem voor jou nu.

En als we over consistent praten dan moeten Trump fans gewoon hun mond houden want hun idool roept van alles over covid wat vrijwel nooit correct is of waar blijkt te zijn. Leugens of fantasieen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196007159
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dus een Fauci of de WHO zijn consistent geweest in hun aanbevelingen?
Die aanbevelingen zijn natuurlijk geevolueerd naarmate er meer bekend werd over het virus. Een uitspraak in de beginperiode heeft niet hetzelfde gewicht als nu.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196007276
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Trump had wat beter kunnen communiceren inderdaad, oproepen tot afstand houden en druktes te mijden is een kleine moeite.
Maar goed dat is niet waar de enorme oppositie tegen Trump op is gebaseerd. Er word vooral geschermd met het aantal doden zonder te kijken naar het beleid van de gouverneurs en zonder na te denken wie precies voor wat verantwoordelijk is.
Wat heb ik te maken met wat anderen roepen? Ik geef aan waarom ik vind dat Trump deze crisis waardeloos heeft aangepakt.

En dan verkondigt hij deze dagen ook nog dat de pandemie achter de rug is, terwijl het aantal dagelijkse besmettingen recordhoogten bereikt en de sterfgevallen weer beginnen te stijgen. Wat een idioot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')