Je gelijk halen is niet altijd leuk, maar ik doe het nu toch maar even.quote:Op zondag 1 november 2020 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neuh, Feyenoord scoort a la PSV in de laatste minuut.
Ja, maar mag geen naam hebbenquote:
Maar dit was de 94e minuut.quote:Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige clubs scoren ook al-tijd in de 93e minuut
Beschamend ja.quote:Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Die blijdschap kan toch niet als je zo speelt.
Daarvoor zouden ze zich bij een middenmotor nog schamenquote:Op zondag 1 november 2020 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Babbelzieke Joegoslaaf is ook schaamteloos bezig
Emmen heeft dit aan zichzelf te danken, domme onnodige rode kaart.quote:Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef yats het volgende:
Jammer, onterecht ook vooral. Dit Feyenoord verdiende niets.
Je speelt vanaf de 37e minuut met een man meer en creëert amper wat.quote:Op zondag 1 november 2020 16:28 schreef Keyos het volgende:
Was gewoon een terechte overwinning natuurlijk.
quote:Op zondag 1 november 2020 16:28 schreef Keyos het volgende:
Was gewoon een terechte overwinning natuurlijk. Maar kwalitatief echt teveel spelers die zich kapot moeten schamen voor de prestatie van vandaag. Leuk die assist van Geertruida, maar elke minuut daarvoor had zelfs die mongool langs de kant met potten en pannen nog beter gespeeld.
Mwa, zolang we kunnen counteren en dodelijk effectief blijven zijn we gevaarlijk. Zelf het spel maken zit er op dit moment nog niet in. Nadeel is wel dat de selectie flinterdun is. Mulder mag niks overkomen want nog steeds geen volwaardige 2e keeper.quote:Op zondag 1 november 2020 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Blijft bizar gezien de slechte voorbereiding. Gaan jullie dit volhouden denk je?
Twee keer de lat en Bannis miste van dichtbijquote:Op zondag 1 november 2020 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord vreesde vrijwel geen enkele echte kans terwijl het 50 minuten met een man meer speelde. Dus hoezo terecht?
Was wel meer vanuit opportunisme dan veldspel wat ook maar een beetje ergens op sloegquote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer de lat en Bannis miste van dichtbij
Heeft dus al snel het PSV-DNA opgepikt.quote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Schmidt vorige week mad, nu weer mad
Dat valt me wel tegen
Ik denk dat donderdag een veel groter probleem wordt.quote:
Vanwege de tegenstand?quote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat donderdag een veel groter probleem wordt.
Goede match ja tochquote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is die trainer van PSV een ongelooflijke mongool.
hij heeft zich wel snel aangepast, al verwacht ik gewoon een simpele overwinning, ADO speelt al jaren met een virusquote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is die trainer van PSV een ongelooflijke mongool.
Ja, en vanwege het feit dat het een uitwedstrijd is.quote:
Derksen had daar ooit nog een bijzonder nare anekdote overquote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Taco van der Velde is zo'n droeftoeter.
Als niemand fit is stel je niemand op.quote:Op zondag 1 november 2020 16:42 schreef Tagliano het volgende:
Als Zahavi niet fit is stel je toch Madueke op
Weer een kutexcuus
Jaquote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en vanwege het feit dat het een uitwedstrijd is.
Vertel.quote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen had daar ooit nog een bijzonder nare anekdote over
die is toch van Feyenoord is PSV allang voorbij?quote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Taco van der Velde is zo'n droeftoeter.
vanbommel.gifquote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Van Bommel en Van Basten vanavond samen bij Rondo.
Die haten elkaar.
Van Basten heeft het gewoon niet zo op Duitsers.quote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die haten elkaar.
Mooi toch.quote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die haten elkaar.
Geen idee eigenlijk, zou me niks verbazen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is toch van Feyenoord is PSV allang voorbij?
quote:Op zondag 1 november 2020 16:47 schreef Tagliano het volgende:
Alleen maar positieve verhalen over Martin Jol, dat was ik wel effe vergeten
Toevallig dat die nu bij ADO zitten
"Hij kroop Van Marwijk op gênante wijze in zijn reet"quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Hij kroop Van Marwijk op gênante wijze in zijn reet"
Speelde ooit een magistrale helft in Venlo.quote:Op zondag 1 november 2020 16:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit Teemu Tainio of die gare Fin?
Ja, dat kan hij altijd nog wel.quote:
Hij moet eens op de keeper mikken, dan vliegt de bal vast in de kruising.quote:Op zondag 1 november 2020 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is het eerste slappe schot van Malen
Dat dacht Schuurs ook tegen Atalanta.quote:Op zondag 1 november 2020 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet eens op de keeper mikken, dan vliegt de bal vast in de kruising.
Dit is natuurlijk niet waar. 3 100% kansen, 2x lat.quote:Op zondag 1 november 2020 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord vreesde vrijwel geen enkele echte kans terwijl het 50 minuten met een man meer speelde. Dus hoezo terecht?
Speelde hij die pot tegen Madrid ook niet?quote:Op zondag 1 november 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde ooit een magistrale helft in Venlo.
Maar hoeveel uit open spel?quote:Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet waar. 3 100% kansen, 2x lat.
Het was slecht, maar niet onverdiend.
Hij viel in zie ik net.quote:Op zondag 1 november 2020 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelde hij die pot tegen Madrid ook niet?
Narsingh (lat), Toornstra (over), Nieuwkoop (lat) en Bannis die mist. Alle vier uit open spel. Heb je wel gekeken?quote:
Ja met open spel bedoel ik niet uit opportunisme, sorryquote:Op zondag 1 november 2020 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Narsingh (lat), Toornstra (over), Nieuwkoop (lat) en Bannis die mist. Alle vier uit open spel. Heb je wel gekeken?
quote:Op zondag 1 november 2020 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja met open spel bedoel ik niet uit opportunisme, sorry
Toch niet zo gek dat Cruijff daar een columpje aan wijdde jaquote:Op zondag 1 november 2020 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij viel in zie ik net.
Heeft de wedstrijd toch weten om te draaien.
Opportunisme? Hou alsjeblieft op hoor. Dat waren allemaal gewoon prima aanvallen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja met open spel bedoel ik niet uit opportunisme, sorry
Ik heb echt nauwelijks een normaal uitgespeelde kans (dus niet een of andere halve gare voorzet die goed viel of een afstandsschot) gezienquote:Op zondag 1 november 2020 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Opportunisme? Hou alsjeblieft op hoor. Dat waren allemaal gewoon prima aanvallen.
Dat Ajax kon toen echt niet nee.quote:Op zondag 1 november 2020 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch niet zo gek dat Cruijff daar een columpje aan wijdde ja
Dan heb je écht met je ogen dicht gekeken. Allevier de kansen die ik opnoem waren juist uitstekende aanvallen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt nauwelijks een normaal uitgespeelde kans (dus niet een of andere halve gare voorzet die goed viel of een afstandsschot) gezien
Laten we het dan daar maar op houdenquote:Op zondag 1 november 2020 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je écht met je ogen dicht gekeken. Allevier de kansen die ik opnoem waren juist uitstekende aanvallen.
Verder was het heel slecht en in mijn ogen te weinig hoor, maar jij kraam hier echt onzin uit.
Ja mmmmaaar bij Ajax kan het wel!!!quote:Op zondag 1 november 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
PSV heeft 7 man op de bank en zitten al 2 dagen te janken
Ik vind dat erg raar
Jij mist wel meer.quote:Op zondag 1 november 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb die goede aanvallen van Feyenoord ook gemist.
Bij iedere andere club zou ik dit ook raar vinden.quote:Op zondag 1 november 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
PSV heeft 7 man op de bank en zitten al 2 dagen te janken
Ik vind dat erg raar
Dat dacht ik vorige week ook.quote:Op zondag 1 november 2020 17:02 schreef Tagliano het volgende:
Dit ADO gaat overigens ook van zijn levensdagen nooit scoren
Ik had mijn geld wel op een gelijkspelletje gezet toenquote:
Ho ho, waren prima aanvallen Cocoquote:Op zondag 1 november 2020 17:02 schreef Coco het volgende:
Feyenoord users mogen even de mond houden na wederom een wanvertoning.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:02 schreef Coco het volgende:
Maar ze kregen allemaal kansen door middel van schitterende aanvallen!quote:Op zondag 1 november 2020 17:02 schreef Coco het volgende:
Ga nou geen inhoudelijke discussie hier aan. Dat is volkomen kansloos met dat volk hier, vooral als het over Feyenoord gaat.quote:
Jij kunt niet veel hebben he? Een beetje sarcasme is al teveel.quote:Op zondag 1 november 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, een jij-bak omdat iemand een mening durft te geven over Feyenoord. Verrassend.
Ik denk dat je je vergist tussen het livetopic en het Feyenoordtopicquote:Op zondag 1 november 2020 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga nou geen inhoudelijke discussie hier aan. Dat is volkomen kansloos met dat volk hier, vooral als het over Feyenoord gaat.
Dat doet hij toch ook niet.quote:Op zondag 1 november 2020 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga nou geen inhoudelijke discussie hier aan. Dat is volkomen kansloos met dat volk hier, vooral als het over Feyenoord gaat.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij kunt niet veel hebben he? Een beetje sarcasme is al teveel.
Ja want kritisch zijn op Feyenoord kan absoluut niet.quote:Op zondag 1 november 2020 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV staat voor, ik ben woedend.quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel woede hier. Doe eens lief jongens
Wat heeft kritisch zijn te maken met het domweg ontkennen dat we prima mogelijkheden hebben gecreëerd? Juist, helemaal niets.quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want kritisch zijn op Feyenoord kan absoluut niet.
wereldspelquote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want kritisch zijn op Feyenoord kan absoluut niet.
Pardon? Kom jij weleens in het Feyenoord topic? Ik ben voornamelijk zeer kritisch op Feyenoord. En terecht ook. Lijkt helemaal nergens op.quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen RKC was je ook al de goednieuws show aan het opvoeren.
Feyenoord fans nog beetje kwaad.quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel woede hier. Doe eens lief jongens
Dan ben je nog achterlijker dan ik al dacht.quote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik weet het wel zeker namelijk
meevoetballende keepers genot.quote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie de laatste tijd wel enorm veel schoten op doel vanaf de middellijn.
goed voor de xGquote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie de laatste tijd wel enorm veel schoten op doel vanaf de middellijn.
*door middel van schitterende aanvallen.quote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft kritisch zijn te maken met het domweg ontkennen dat we prima mogelijkheden hebben gecreëerd? Juist, helemaal niets.
Dat heeft niemand ergens ontkendquote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft kritisch zijn te maken met het domweg ontkennen dat we prima mogelijkheden hebben gecreëerd? Juist, helemaal niets.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
wereldspel
en alle pech van de wereld. je koopt een texeira die al zijn hele voetbalcarriere drie keer per seizoen geblesseerd is en wat blijkt: nu alweer geblesseerd
Iemand mag dat toch gewoon niet zulke bijzondere aanvallen vinden.quote:Op zondag 1 november 2020 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gemachtquote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je nog achterlijker dan ik al dacht.
Nee, xGquote:
Zeker, en iemand anders weer wel.quote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand mag dat toch gewoon niet zulke bijzondere aanvallen vinden.
Jij bent zo ontzettend vermoeiend. Kom jij nou niet aan met inhoudelijk, je bent alleen maar aan het zuigen.quote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
*door middel van schitterende aanvallen.
Wanneer is de Afrika Cup eigenlijk weer?quote:Op zondag 1 november 2020 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk dan uit naar de xG op de Afrika Cup.
En de passmaps.
Afrika Cup?quote:Op zondag 1 november 2020 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de passmaps.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent zo ontzettend vermoeiend. Kom jij nou niet aan met inhoudelijk, je bent alleen maar aan het zuigen.
Wat waren het dan voor aanvallen volgens jou? Waren gewoon prima aanvallen uit het boekje.
....quote:Op zondag 1 november 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom maak je dan zo'n domme opmerking?
En ik mag daar toch op reageren dat ik het prima aanvallen vind? Ik zeg helemaal niks raarsquote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand mag dat toch gewoon niet zulke bijzondere aanvallen vinden.
Maar waarom zou je er dan niet over kunnen praten hier? Of wil je alleen over Feyenoord praten met mensen die voor Feyenoord zijn?quote:
De ME kan niet ingezet worden. Te druk in amsterdamquote:
Nee, deze post heeft inhoudquote:Op zondag 1 november 2020 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer niet inhoudelijk. Zoals we je kennen.
Januari denk ik, al weet je het daar nooit.quote:Op zondag 1 november 2020 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer is de Afrika Cup eigenlijk weer?
Energie sparen voor donderdag. Eindigt toch in 3-0.quote:Op zondag 1 november 2020 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Er gebeurt ook echt geen klote meer bij PSV of wel
Ik ben groot liefhebber van de Afrika Cup.quote:Op zondag 1 november 2020 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de passmaps.
Nee, dat staat werkelijk waar helemaal nergens. Lees nou godverdomme even al die kinderachtige reacties hier die fetX krijgt. Dat nodigt zeker uit om hier te discussiëren over iets totaal subjectiefs (namelijk of het prima/schitterende/waardeloze aanvallen waren)?quote:Op zondag 1 november 2020 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er dan niet over kunnen praten hier? Of wil je alleen over Feyenoord praten met mensen die voor Feyenoord zijn?
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op allemaal jij-bakken?quote:Op zondag 1 november 2020 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer niet inhoudelijk. Zoals we je kennen.
Oh ik lees nu dat het januari 21 zou zijn maar een jaartje doorgeschoven ivm coronaquote:Op zondag 1 november 2020 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Januari denk ik, al weet je het daar nooit.
Dat mag van mij ook hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
En ik mag daar toch op reageren dat ik het prima aanvallen vind? Ik zeg helemaal niks raars
Die kinderachtige reacties komen vooral van fetX zelf met zijn jij-bakken.quote:Op zondag 1 november 2020 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat staat werkelijk waar helemaal nergens. Lees nou godverdomme even al die kinderachtige reacties hier die fetX krijgt. Dat nodigt zeker uit om hier te discussiëren over iets totaal subjectiefs (namelijk of het prima/schitterende/waardeloze aanvallen waren)?
Op naar United - Arsenal.quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saaie pot. Nog wel effe de 2e maken svp.
Sowieso een saai eredivisieweekend, weinig verrassingen, alleen Heracles-Utrecht eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saaie pot. Nog wel effe de 2e maken svp.
Als jij nog 1 keer 'jij-bak' tikt spring ik van het dak.quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kinderachtige reacties komen vooral van fetX zelf met zijn jij-bakken.
ZambiaantjesGenotquote:Op zondag 1 november 2020 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben groot liefhebber van de Afrika Cup.
Hooguit nog dat Twente zo ruim won (maar dat ze wonnen was geen verrassing)quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso een saai eredivisieweekend, weinig verrassingen, alleen Heracles-Utrecht eigenlijk.
Jij-bakquote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij nog 1 keer 'jij-bak' tikt spring ik van het dak.
Huh? Dit is echt de omgekeerde wereld hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kinderachtige reacties komen vooral van fetX zelf met zijn jij-bakken.
Dat is toch genieten, gewoon lekker rennen met zijn allen.quote:
Is dat nieuws al bij huize Drizzt binnen?quote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hooguit nog dat Twente zo ruim won (maar dat ze wonnen was geen verrassing)
Lees even terug wie er persoonlijk begint te worden en wie er alleen over de wedstrijd iets zegt.quote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh? Dit is echt de omgekeerde wereld hoor.
Prima @:maxi-mus. Het altijd aan de ander.
Kokend.quote:Op zondag 1 november 2020 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat staat werkelijk waar helemaal nergens. Lees nou godverdomme even al die kinderachtige reacties hier die fetX krijgt. Dat nodigt zeker uit om hier te discussiëren over iets totaal subjectiefs (namelijk of het prima/schitterende/waardeloze aanvallen waren)?
Dan missen we Kudus dus.quote:Op zondag 1 november 2020 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ik lees nu dat het januari 21 zou zijn maar een jaartje doorgeschoven ivm corona
Jammer
Hangt ervan af of de postduiven de wind mee of tegen hebbenquote:Op zondag 1 november 2020 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat nieuws al bij huize Drizzt binnen?
Wel een reden om dat cupje te kijkenquote:Op zondag 1 november 2020 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan missen we Kudus dus.
Erg jammer.
Dit wisten we van tevoren al.quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso een saai eredivisieweekend, weinig verrassingen, alleen Heracles-Utrecht eigenlijk.
Gelukkig is Wright-Clayton een fantastisch alternatiefquote:
Rashford en Partey, je zou voor minder.quote:Op zondag 1 november 2020 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een slaapverwekkende pot
Ik hoop nog altijd dat Gijp een keer de analyses mag doen daar.quote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch genieten, gewoon lekker rennen met zijn allen.
Zaterdagavond is wel pure aids.quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wisten we van tevoren al.
Volgend weekend zal wel boeiender worden.
Alleen die laatste was een echte zelf gecreeerde kans.quote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer de lat en Bannis miste van dichtbij
Ja maar twee teams waarvan je nou niet kan zeggen dat het lekker draait of welquote:Op zondag 1 november 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rashford en Partey, je zou voor minder.
Ik zie geen boeiende op het lijstje staan voor volgende week.quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit wisten we van tevoren al.
Volgend weekend zal wel boeiender worden.
Ja hopen dat niet een of andere debiel een wilde tackle inzet.quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een reden om dat cupje te kijken
Yats, we hebben net besloten dat het allemaal prachtige aanvallen waren.quote:Op zondag 1 november 2020 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen die laatste was een echte zelf gecreeerde kans.
Heerenveen-AZ ga ik wel effe voor zittenquote:Op zondag 1 november 2020 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie geen boeiende op het lijstje staan voor volgende week.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hopen dat niet een of andere debiel een wilde tackle inzet.
En dat is ijdele hoop daar.
Heerenveen - AZ?quote:Op zondag 1 november 2020 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was zo sarcastisch als de pest en helemaal niet persoonlijk bedoeld. Dat geef ik daarna zelfs nog aan. Daarna is het allemaal zuigen, zuigen en nog eens zuigen.quote:Op zondag 1 november 2020 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lees even terug wie er persoonlijk begint te worden en wie er alleen over de wedstrijd iets zegt.
Jammer dat de Aubergenius het niet gered heeft.quote:Op zondag 1 november 2020 17:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is Wright-Clayton een fantastisch alternatief
Utrecht-Ajax, Heerenveen-AZ, Feyenoord-Groningen best prima.quote:Op zondag 1 november 2020 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is voldoende als je alleen de laatste twee minuten meepikt, dan zie je nog de gelijkmaker van RKC.quote:
Nouja we moeten ook niet iedere dag een interviewtje met hem hebbenquote:Op zondag 1 november 2020 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat de Aubergenius het niet gered heeft.
Utrecht is niks , Ja ok Feyenoord om te lachen.quote:Op zondag 1 november 2020 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht-Ajax, Heerenveen-AZ, Feyenoord-Groningen best prima.
PSV wel easy.
Mag je vinden. Ik blijf erbij dat dit Feyenoord zwaar onder presteert en het zelfs tegen 10 man moeilijk had.quote:Op zondag 1 november 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yats, we hebben net besloten dat het allemaal prachtige aanvallen waren.
Zuigen? Ik geef gewoon mijn mening waarna jij elke post een jij-bak (sorry @Scrummie) meent te moeten maken. En jij vindt het onzin, dat is wat anders.quote:Op zondag 1 november 2020 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was zo sarcastisch als de pest en helemaal niet persoonlijk bedoeld. Dat geef ik daarna zelfs nog aan. Daarna is het allemaal zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Je weet best dat je met mij prima inhoudelijk erover kunt hebben en dat ik zelf enorm kritisch ben op Feyenoord (en terecht). Dat bewijs ik ongeveer dagelijks in het Feyenoord topic. Werd laatst zelfs pessimist genoemd.![]()
Maar als er onzin wordt verkondigd reageer ik daar gewoon op.
Smerig dik supertalent zonder een schot of iets wat er op lijkt .quote:Op zondag 1 november 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Bolle onderbroekdoucher is BUITEN ADEM.
Ik ook Yats, ik ook. Maar dan ben je aan het zuigen blijkbaar.quote:Op zondag 1 november 2020 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik blijf erbij dat dit Feyenoord zwaar onder presteert en het zelfs tegen 10 man moeilijk had.
Wordt gewoon een lastig potje voor Ajax hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 17:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Utrecht is niks , Ja ok Feyenoord om te lachen.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt gewoon een lastig potje voor Ajax hoor.
Ja, zuigen. Net weer.quote:Op zondag 1 november 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zuigen? Ik geef gewoon mijn mening waarna jij elke post een jij-bak (sorry @:scrummie) meent te moeten maken. En jij vindt het onzin, dat is wat anders.
Aldus de man die niets kan hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Stel je aan. Nou laten we er maar over ophouden.
Volgens jou is elk potje van PSV easy en Ajax lastig.quote:Op zondag 1 november 2020 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht-Ajax, Heerenveen-AZ, Feyenoord-Groningen best prima.
PSV wel easy.
Zeker om 12:15 en na een Europese uitwedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2020 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon net als Groningen-uit, Ajax speelt daar altijd matig.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker om 12:15 en na een Europese uitwedstrijd.
Utrecht wint volgende week gewoon.
Net zoals ik had voorspeld dat Feyenoord vandaag in de laatste minuut de winnende zou maken.quote:
Dat was wel aardig de heersende opinie hier in het topic.quote:Op zondag 1 november 2020 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net zoals ik had voorspeld dat Feyenoord vandaag in de laatste minuut de winnende zou maken.
boeiendquote:Op zondag 1 november 2020 17:22 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen probeert iemand hier al een kwartier een scooter te starten
Dat doet hij meerdere keren per dag
Klopt, zo jinx ik Ajax naar de titel.quote:Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens jou is elk potje van PSV easy en Ajax lastig.
Kom op wanneer was de laatste keer dat Ajax in Utrecht verloor in de eredivisie?quote:Op zondag 1 november 2020 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon net als Groningen-uit, Ajax speelt daar altijd matig.
beker vorig jaarquote:Op zondag 1 november 2020 17:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op wanneer was de laatste keer dat Ajax in Utrecht verloor?
Het is mij vier seizoenen op rij gelukt, dus ik begrijp dit welquote:Op zondag 1 november 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, zo jinx ik Ajax naar de titel.
Er zijn er hier weinig die uitgaan van een verlies maar ik denk wel dat de laatste makkelijke pot van Ajax in Utrecht nog onder De Boer was? Die bekerpot met al dat vuurwerk en dat het na 10 minuten 0-2 stondquote:Op zondag 1 november 2020 17:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op wanneer was de laatste keer dat Ajax in Utrecht verloor in de eredivisie?
Zo, het is weer een spannend dagje in huize Tagliano.quote:Op zondag 1 november 2020 17:22 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen probeert iemand hier al een kwartier een scooter te starten
Dat doet hij meerdere keren per dag
Dat zou ik niet weten, ik hoor het alleen maarquote:Op zondag 1 november 2020 17:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke sorry. Wat voor scooter is het en waarom duurt dat zo lang?
Indekken genotquote:Op zondag 1 november 2020 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn er hier weinig die uitgaan van een verlies maar ik denk wel dat de laatste makkelijke pot van Ajax in Utrecht nog onder De Boer was? Die bekerpot met al dat vuurwerk en dat het na 10 minuten 0-2 stond
Ik had het niet per se over een nederlaag, maar dat het lastig wordt. Vaak gelijkspelletje of misschien een krappe overwinning, de laatste editie van Utrecht-Ajax in de beker ook verloren. Is toch niet zo gek allemaal, als je het over interessante Eredivisiepotjes hebt is dat wel een van de weinige.quote:Op zondag 1 november 2020 17:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op wanneer was de laatste keer dat Ajax in Utrecht verloor in de eredivisie?
eerste wedstrijd ten hag was in utrecht, maar dat was die belachelijke wedstrijd in de sneeuwquote:Op zondag 1 november 2020 17:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste volledige jaar Ten Hag niet?
Waarom ben je er toen mee gestopt?quote:Op zondag 1 november 2020 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is mij vier seizoenen op rij gelukt, dus ik begrijp dit wel
Ik bedoel 23 december 2018 (ja dat moest ik opzoeken)quote:Op zondag 1 november 2020 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
eerste wedstrijd ten hag was in utrecht, maar dat was die belachelijke wedstrijd in de sneeuw
Wordt gewoon een zakelijke overwinning.quote:Op zondag 1 november 2020 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over een nederlaag, maar dat het lastig wordt. Vaak gelijkspelletje of misschien een krappe overwinning, de laatste editie van Utrecht-Ajax in de beker ook verloren. Is toch niet zo gek allemaal, als je het over interessante Eredivisiepotjes hebt is dat wel een van de weinige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |