Je gelijk halen is niet altijd leuk, maar ik doe het nu toch maar even.quote:Op zondag 1 november 2020 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neuh, Feyenoord scoort a la PSV in de laatste minuut.
Ja, maar mag geen naam hebbenquote:
Maar dit was de 94e minuut.quote:Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige clubs scoren ook al-tijd in de 93e minuut
Beschamend ja.quote:Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Die blijdschap kan toch niet als je zo speelt.
Daarvoor zouden ze zich bij een middenmotor nog schamenquote:Op zondag 1 november 2020 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Babbelzieke Joegoslaaf is ook schaamteloos bezig
Emmen heeft dit aan zichzelf te danken, domme onnodige rode kaart.quote:Op zondag 1 november 2020 16:25 schreef yats het volgende:
Jammer, onterecht ook vooral. Dit Feyenoord verdiende niets.
Je speelt vanaf de 37e minuut met een man meer en creëert amper wat.quote:Op zondag 1 november 2020 16:28 schreef Keyos het volgende:
Was gewoon een terechte overwinning natuurlijk.
quote:Op zondag 1 november 2020 16:28 schreef Keyos het volgende:
Was gewoon een terechte overwinning natuurlijk. Maar kwalitatief echt teveel spelers die zich kapot moeten schamen voor de prestatie van vandaag. Leuk die assist van Geertruida, maar elke minuut daarvoor had zelfs die mongool langs de kant met potten en pannen nog beter gespeeld.
Mwa, zolang we kunnen counteren en dodelijk effectief blijven zijn we gevaarlijk. Zelf het spel maken zit er op dit moment nog niet in. Nadeel is wel dat de selectie flinterdun is. Mulder mag niks overkomen want nog steeds geen volwaardige 2e keeper.quote:Op zondag 1 november 2020 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Blijft bizar gezien de slechte voorbereiding. Gaan jullie dit volhouden denk je?
Twee keer de lat en Bannis miste van dichtbijquote:Op zondag 1 november 2020 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord vreesde vrijwel geen enkele echte kans terwijl het 50 minuten met een man meer speelde. Dus hoezo terecht?
Was wel meer vanuit opportunisme dan veldspel wat ook maar een beetje ergens op sloegquote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee keer de lat en Bannis miste van dichtbij
Heeft dus al snel het PSV-DNA opgepikt.quote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Schmidt vorige week mad, nu weer mad
Dat valt me wel tegen
Ik denk dat donderdag een veel groter probleem wordt.quote:
Vanwege de tegenstand?quote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat donderdag een veel groter probleem wordt.
Goede match ja tochquote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is die trainer van PSV een ongelooflijke mongool.
hij heeft zich wel snel aangepast, al verwacht ik gewoon een simpele overwinning, ADO speelt al jaren met een virusquote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is die trainer van PSV een ongelooflijke mongool.
Ja, en vanwege het feit dat het een uitwedstrijd is.quote:
Derksen had daar ooit nog een bijzonder nare anekdote overquote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Taco van der Velde is zo'n droeftoeter.
Als niemand fit is stel je niemand op.quote:Op zondag 1 november 2020 16:42 schreef Tagliano het volgende:
Als Zahavi niet fit is stel je toch Madueke op
Weer een kutexcuus
Jaquote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en vanwege het feit dat het een uitwedstrijd is.
Vertel.quote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen had daar ooit nog een bijzonder nare anekdote over
die is toch van Feyenoord is PSV allang voorbij?quote:Op zondag 1 november 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Taco van der Velde is zo'n droeftoeter.
vanbommel.gifquote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Van Bommel en Van Basten vanavond samen bij Rondo.
Die haten elkaar.
Van Basten heeft het gewoon niet zo op Duitsers.quote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die haten elkaar.
Mooi toch.quote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die haten elkaar.
Geen idee eigenlijk, zou me niks verbazen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is toch van Feyenoord is PSV allang voorbij?
quote:Op zondag 1 november 2020 16:47 schreef Tagliano het volgende:
Alleen maar positieve verhalen over Martin Jol, dat was ik wel effe vergeten
Toevallig dat die nu bij ADO zitten
"Hij kroop Van Marwijk op gênante wijze in zijn reet"quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Hij kroop Van Marwijk op gênante wijze in zijn reet"
Speelde ooit een magistrale helft in Venlo.quote:Op zondag 1 november 2020 16:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit Teemu Tainio of die gare Fin?
Ja, dat kan hij altijd nog wel.quote:
Hij moet eens op de keeper mikken, dan vliegt de bal vast in de kruising.quote:Op zondag 1 november 2020 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is het eerste slappe schot van Malen
Dat dacht Schuurs ook tegen Atalanta.quote:Op zondag 1 november 2020 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet eens op de keeper mikken, dan vliegt de bal vast in de kruising.
Dit is natuurlijk niet waar. 3 100% kansen, 2x lat.quote:Op zondag 1 november 2020 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Feyenoord vreesde vrijwel geen enkele echte kans terwijl het 50 minuten met een man meer speelde. Dus hoezo terecht?
Speelde hij die pot tegen Madrid ook niet?quote:Op zondag 1 november 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde ooit een magistrale helft in Venlo.
Maar hoeveel uit open spel?quote:Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet waar. 3 100% kansen, 2x lat.
Het was slecht, maar niet onverdiend.
Hij viel in zie ik net.quote:Op zondag 1 november 2020 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelde hij die pot tegen Madrid ook niet?
Narsingh (lat), Toornstra (over), Nieuwkoop (lat) en Bannis die mist. Alle vier uit open spel. Heb je wel gekeken?quote:
Ja met open spel bedoel ik niet uit opportunisme, sorryquote:Op zondag 1 november 2020 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Narsingh (lat), Toornstra (over), Nieuwkoop (lat) en Bannis die mist. Alle vier uit open spel. Heb je wel gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |