Dit zou voor allebei de keepers kunnen geldenquote:Op zondag 1 november 2020 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Die keepert gaat nog iets heel raars doen zo
Nee, het is ADO maar.quote:Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat PSV-ADO uitgesteld had moeten worden?
Of ajaxquote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Simon Zijlemans heeft nog nooit van Liverpool gehoord?
Ajax met Onana en Lamprou 2 jaar terug.quote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Net RTL7 zijn EL-avonden.quote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja of Vitesse moet totaal in elkaar gaan stortenquote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord gaat onder Vitesse eindigen.
Donderdag verliezen van CSKA en dan is het Europees ook weer klaar.quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja of Vitesse moet totaal in elkaar gaan storten
In toch de meest makkelijke loting van Nederlandse clubs denk ikquote:Op zondag 1 november 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Donderdag verliezen van CSKA en dan is het Europees ook weer klaar.
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat PSV boven Feyenoord gaat eindigen!quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In toch de meest makkelijke loting van Nederlandse clubs denk ik
Veruit ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, Wolfsberger en Zagreb was in ieder geval helemaal niks. Hoewel het wel helpt als je 3 pingels krijgt.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef RipCity het volgende:
Degradatiespook gaat richting Rotterdam zonder berghuis
Ik ook ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat PSV boven Feyenoord gaat eindigen!
(of het was om iets anders xD)
In een goed jaar had je het uit in Moskou, Zagreb en een gat in Oostenrijk ook gewoon moeilijk gehad. Dat geldt ook voor PSV, AZ.quote:
Mwah. Die subtop clubjes storten altijd wel in.quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wie dan wel?quote:Op zondag 1 november 2020 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit Feyenoord gaat niet bij de eerste 3 eindigen
Mja dan vind ik toch dat PSV hetzelfde heeft maar dan met betere ploegenquote:Op zondag 1 november 2020 15:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In een goed jaar had je het uit in Moskou, Zagreb en een gat in Oostenrijk ook gewoon moeilijk gehad. Dat geldt ook voor PSV, AZ.
Dan nog, Feyenoord gaat zo ook veel punten verliezen. Kijk naar die aanval nu.quote:Op zondag 1 november 2020 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Die subtop clubjes storten altijd wel in.
Ongelukkig. Geen enkele kwade intentie.quote:
Sadist.quote:Op zondag 1 november 2020 15:06 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Feyenoord het spel gaan maken
Ik ga alvast naar het puntje van mijn stoel
Maar mindere ploegen in je Europa League-poultje betekent niet meteen makkelijker.quote:Op zondag 1 november 2020 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja dan vind ik toch dat PSV hetzelfde heeft maar dan met betere ploegen
mocht je een keer langs Groningen komen dan kun je ook even langs Emmen.quote:
Het is echt druilerig ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet wat op een druilerige zondagmiddag
Zagreb uit hadden ze al 0-3 moeten winnen.quote:Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar mindere ploegen in je Europa League-poultje betekent niet meteen makkelijker.
ALWAYS ON YOUR PEES AND QJUUS.
Ja, en Wolfsberger thuis met 13-0.quote:Op zondag 1 november 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zagreb uit hadden ze al 0-3 moeten winnen.
Nadat je beste speler uit de wedstrijd wordt getrapt zonder rood noem ik dit geen gelukje meer.quote:Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Domme actie, wel terecht rood. Gelukje voor Feyenoord.
Met een kopje thee?quote:Op zondag 1 november 2020 15:08 schreef KingRoland het volgende:
ik pak een stroopwafel erbij vrienden
Mad?quote:Op zondag 1 november 2020 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadat je beste speler uit de wedstrijd wordt getrapt zonder rood noem ik dit geen gelukje meer.
Eerder gerechtigheid.
Ja, die waren slecht hé Hans?quote:Op zondag 1 november 2020 15:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, en Wolfsberger thuis met 13-0.
Ajax.quote:Op zondag 1 november 2020 15:10 schreef KingRoland het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week?
Vond die van Bakker meer één maar goed, ik klaag niet.quote:Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Domme actie, wel terecht rood. Gelukje voor Feyenoord.
Eensquote:Op zondag 1 november 2020 15:10 schreef RipCity het volgende:
Dat toneelstukje van de scheids bij de keeper bij elke pingel is ook lachwekkend
quote:Op zondag 1 november 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat hij daar nou met een vork tegen die stang te slaan?
Ik dacht heel even dat die rukbewegingen aan het maken wasquote:Op zondag 1 november 2020 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat hij daar nou met een vork tegen die stang te slaan?
Snap ik wel met zo'n goalquote:Op zondag 1 november 2020 15:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat die rukbewegingen aan het maken was
Leek wel die vent van probleemwijken uit eindhovenquote:Op zondag 1 november 2020 15:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat die rukbewegingen aan het maken was
Bij Drizzt valt ie morgen pas, effe wachten nogquote:Op zondag 1 november 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens jou was de goal van dit weekend gister al gemaakt, ik denk het niet Drizzt.
Feyenoord kan er geen kloten van en Sparta ook niet. Wie is de club van Rotterdam?quote:Op zondag 1 november 2020 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uitgebreide analyse op de frontpage.
@:PR
Bij Excelsior heb je iig het lekkerste bier. Ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord kan er geen kloten van en Sparta ook niet. Wie is de club van Rotterdam?
quote:Op zondag 1 november 2020 15:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoordtopic doet me denken aan Barney na zijn zoveelste vernedering.
Ik vind die van Brama nog altijd lekkerderquote:Op zondag 1 november 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens jou was de goal van dit weekend gister al gemaakt, ik denk het niet Drizzt.
Excelsiorquote:Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord kan er geen kloten van en Sparta ook niet. Wie is de club van Rotterdam?
Je weet maar nooit, ken er wel iemand die er schrijft.quote:Op zondag 1 november 2020 15:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uitgebreide analyse op de frontpage.
@:PR
Gelijkspelletje denk ikquote:Op zondag 1 november 2020 15:18 schreef Shreyas het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Emmen speelt met 10 man (door een domme onnodige overtreding), in de tweede helft gaat Feyenoord erop en erover. Emmen kan het straks toch niet meer belopen met een man minder en verliezen dan de conditieslag. Wel jammer dat door die rode kaart Emmen deze wedstrijd eigenlijk uit handen geeft, want ze waren beter dan Feyenoord.
quote:Op zondag 1 november 2020 15:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoordtopic doet me denken aan Barney na zijn zoveelste vernedering.
SPEKTAKELSTUKquote:
Dat hoop ik wel om er in ieder geval voor te zorgen dat Feyenoord een kleine club blijft.quote:
Ook regelmatig na college’s gelijk doorgegaan naar het Stadion. Lekker dan die reis naar dat kut Zuid.quote:Op zondag 1 november 2020 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje: Excelsior zit paal tegenover Erasmus Uni
Hoe noem je een lesbische vrouw met autopech?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ik denk dat die knakker even flink aan het cashen is. Hij zit in tig programma's.quote:
Echt een vreselijk figuurquote:Op zondag 1 november 2020 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die knakker even flink aan het cashen is. Hij zit in tig programma's.
Je kan het nu ook over iedere willekeurige user in het Feyenoordtopic hebbenquote:Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een vreselijk figuur
Zo’n act is toch allang niet meer leuk
Geef hem groot gelijk, het moment dat men er zat van is komt steeds dichterbij natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2020 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die knakker even flink aan het cashen is. Hij zit in tig programma's.
quote:Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan het nu ook over iedere willekeurige user in het Feyenoordtopic hebben
quote:Op zondag 1 november 2020 15:30 schreef yats het volgende:
Utrecht
Ze gingen wel even de top aanvallen
Aan de andere kant, een team met Willem Janssen als aanvoerder verdiend ook gewoon niets.
Dat dooft vanzelf. Binnenkort is dat chateau niet meer op tv wat nu 2 maal per week is. Zo nu en dan zie je hem nog even terug maar hij heeft die schnabbels niet nodig, hij houdt genoeg over aan dat chateau. Even hip geweest, nu weer terug in het kooitje na 2-3 miljoen binnen te hebben gehaald. Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk, het moment dat men er zat van is komt steeds dichterbij natuurlijk
Precies. En ik kijk al die programma's toch niet, dus ik heb er ook geen last van.quote:Op zondag 1 november 2020 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat dooft vanzelf. Binnenkort is dat chateau niet meer op tv wat nu 2 maal per week is. Zo nu en dan zie je hem nog even terug maar hij heeft die schnabbels niet nodig, hij houdt genoeg over aan dat chateau. Even hip geweest, nu weer terug in het kooitje na 2-3 miljoen binnen te hebben gehaald. Geef hem eens ongelijk.
Ze hebben zich gespaard voor de enige wedstrijd van het seizoen die er voor hun toe doet: Utrecht - Ajax.quote:Op zondag 1 november 2020 15:30 schreef yats het volgende:
Utrecht
Aan de andere kant, een team met Willem Janssen als aanvoerder verdiend ook gewoon niets.
Willempiequote:Op zondag 1 november 2020 15:30 schreef yats het volgende:
Utrecht
Oh, ik kijk het wel, vind het wel grappig maar zou het ook niet missen.quote:Op zondag 1 november 2020 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies. En ik kijk al die programma's toch niet, dus ik heb er ook geen last van.
He Shreyasquote:Op zondag 1 november 2020 15:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben zich gespaard voor de enige wedstrijd van het seizoen die er voor hun toe doet: Utrecht - Ajax.
eens!quote:Op zondag 1 november 2020 15:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook regelmatig na college’s gelijk doorgegaan naar het Stadion. Lekker dan die reis naar dat kut Zuid.
He Tagliano, niet vandaag.quote:Op zondag 1 november 2020 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
He Shreyas
Ga effe de was doen ofzo
daar is niks mis mee toch Nielsie ouwe reusquote:Op zondag 1 november 2020 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oke, kunnen we dan afspreken dat je niet post tot ik een inhoudelijke reactie geef op jouw post?quote:Op zondag 1 november 2020 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
He Tagliano, niet vandaag.
Verder kijk ik uit naar je inhoudelijke reactie op mijn post.
Nee, want mijn postgedrag is niet afhankelijk van jou, sorry als ik je hiermee teleurstel.quote:Op zondag 1 november 2020 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke, kunnen we dan afspreken dat je niet post tot ik een inhoudelijke reactie geef op jouw post?
Als je na al die wanprestaties van Linssen niet speelt en ook nog achter Narsingh in de pikorde staat voor de spits mag dat geen verrassing zijnquote:
Ik heb nog nooit van René Le Blanc gehoord.quote:Op zondag 1 november 2020 15:41 schreef KingRoland het volgende:
Die René Le Blanc gaat ook nog een tv-persoonlijkheid worden
dan hebben we die meiland, frank en Rogier en hem
huilenquote:Op zondag 1 november 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
18 spelers en dan nog mimimimimi doen.
[ twitter ]
Dat wordt Europa in.quote:
Ja, daar zijn ze wel kampioen in.quote:
Feyenoord gaat dit ook simpel winnen.quote:Op zondag 1 november 2020 15:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit moet Feyenoord toch simpel winnen. Dat Emmen is achterin niveau VVV
Emmen is echt heel matig ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit moet Feyenoord toch simpel winnen. Dat Emmen is achterin niveau VVV
Jullie doen het goed dit jaarquote:Op zondag 1 november 2020 15:30 schreef yats het volgende:
Utrecht
Voorin wel paar leuke spelersquote:
Pena kan wel een stapje hoger op.quote:Op zondag 1 november 2020 15:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Voorin wel paar leuke spelers
quote:Op zondag 1 november 2020 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
Ik werk in Heerenveen en mijn collega's daar denken dat Heerenveen kans heeft op de titel.
Ik overweeg om ontslag te nemen.
Alles kan tegenwoordigquote:Op zondag 1 november 2020 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
Ik werk in Heerenveen en mijn collega's daar denken dat Heerenveen kans heeft op de titel.
Ja kun je ontslag nemen bij de sociale werkplaats?quote:Op zondag 1 november 2020 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op zondag 1 november 2020 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja kun je ontslag nemen bij de sociale werkplaats?
Ik wel, de cliënten nietquote:Op zondag 1 november 2020 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja kun je ontslag nemen bij de sociale werkplaats?
quote:
Je bent er wel mee bezig hequote:Op zondag 1 november 2020 15:54 schreef yats het volgende:
Utrecht
[..]
Enig idee wie dit is Lenny?
Zei je dit net niet ook al?quote:Op zondag 1 november 2020 15:54 schreef yats het volgende:
Utrecht
[..]
Blijkbaar weet hij niet dat Houwen bij ons 2e keeper is. Jullie kennen hem wel. Dat is die keeper van die bizarre eigen goal tegen Groningen omdat hij dacht een terugspeelbal niet te mogen stompen.quote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zou een prima inbreker zijnquote:Op zondag 1 november 2020 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Narsingh kan beter atletiek gaan doen
Maar yatsquote:Op zondag 1 november 2020 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar weet hij niet dat Houwen bij ons 2e keeper is. Jullie kennen hem wel. Dat is die keeper van die bizarre eigen goal tegen Groningen omdat hij dacht een terugspeelbal niet te mogen stompen.
quote:Op zondag 1 november 2020 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar weet hij niet dat Houwen bij ons 2e keeper is. Jullie kennen hem wel. Dat is die keeper van die bizarre eigen goal tegen Groningen omdat hij dacht een terugspeelbal niet te mogen stompen.
Mwah, het blijft Feyenoord. Tot nu toe vangt Vitesse de blessures/corona nog op, maar veel meer mensen missen gaat ook Vitesse punten kosten. Uiteindelijk word PSV gewoon weer 2e en Feyenoord 3e.quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2020 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax - PSV - AZ - Vitesse - Feyenoord - Utrechtquote:Op zondag 1 november 2020 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het blijft Feyenoord. Tot nu toe vangt Vitesse de blessures/corona nog op, maar veel meer mensen missen gaat ook Vitesse punten kosten. Uiteindelijk word PSV gewoon weer 2e en Feyenoord 3e.
Gewoon weer 2e?quote:Op zondag 1 november 2020 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het blijft Feyenoord. Tot nu toe vangt Vitesse de blessures/corona nog op, maar veel meer mensen missen gaat ook Vitesse punten kosten. Uiteindelijk word PSV gewoon weer 2e en Feyenoord 3e.
Stompen mag wel, vangen niet. Maar om hem dan maar door te laten omdat je bang voor rood bent? Terwijl dat nooit rood is maar geel en een indirecte vrije trap?quote:Op zondag 1 november 2020 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar yats
Dat mag ook helemaal niet
Hint: het is geen pech.quote:Op zondag 1 november 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Feyenoord nog niet voor?
Bij stompen krijg je ook een indirecte tegenquote:Op zondag 1 november 2020 16:00 schreef yats het volgende:
[..]
Stompen mag wel, vangen niet. Maar om hem dan maar door te laten omdat je bang voor rood bent? Terwijl dat nooit rood is maar geel en een indirecte vrije trap?
Tijd zatquote:Op zondag 1 november 2020 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Feyenoord nog niet voor?
Ajax 5 titels van de afgelopen tien kampioenschappen en PSV toen 3.quote:Op zondag 1 november 2020 15:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon weer 2e?
Meeste titels gepakt de laatste jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Koppen mag wel.quote:Op zondag 1 november 2020 16:00 schreef yats het volgende:
[..]
Stompen mag wel, vangen niet. Maar om hem dan maar door te laten omdat je bang voor rood bent? Terwijl dat nooit rood is maar geel en een indirecte vrije trap?
Die mensen hebben professionele hulp nodig.quote:Op zondag 1 november 2020 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Staan die gasten met die vorken daar nou nog steeds
quote:
Blijft bizar gezien de slechte voorbereiding. Gaan jullie dit volhouden denk je?quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ben bang dat hij langs de achterdeur rent, maar qua snelheid zeker
Daardoor is Feyenoord toch geïntimideerd geraakt.quote:Op zondag 1 november 2020 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Staan die gasten met die vorken daar nou nog steeds
Ik zou het toch wel mooi vinden als die figuren een interview krijgen en dat dan zeggen jaquote:Op zondag 1 november 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor is Feyenoord toch geïntimideerd geraakt.
Hoezo? Daarna hebben ze toch juist allemaal nieuwe spelers erbij gehaald?quote:Op zondag 1 november 2020 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Blijft bizar gezien de slechte voorbereiding.
Wachten was op het geld voor Ejuke.quote:Op zondag 1 november 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Daarna hebben ze toch juist allemaal nieuwe spelers erbij gehaald?
Je kan beter een slechte voorbereiding hebben wat dat betreft.
quote:
Gelukkig wel. En nog geen een keer echt onverdiend. Vorig jaar onder Slutsky was de start ook goed maar was het vaak meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 1 november 2020 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jullie doen het goed dit jaar
Zonder die domme actie van Anco hadden ze gewonnen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Als Emmen eenmaal combineert weten ze het bij Feyenoord echt niet
quote:Op zondag 1 november 2020 16:08 schreef yats het volgende:
Utrecht
[..]
[..]
Gelukkig wel. En nog geen een keer echt onverdiend. Vorig jaar onder Slutsky was de start ook goed maar was het vaak meer geluk dan wijsheid.
Eensquote:Op zondag 1 november 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder die domme actie van Anco hadden ze gewonnen.
Dit is linker rijtje onwaardig.quote:Op zondag 1 november 2020 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
Deze aanval slaat ook helemaal nergens op
Waar kan ik tekenen voor dat resultaat?quote:Op zondag 1 november 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax - PSV - AZ - Vitesse - Feyenoord - Utrecht
Wel ongeslagen!quote:
Ik voel een laat doelpunt aankomen, helaas.quote:Op zondag 1 november 2020 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel ongeslagen!
Slechts een gelijkspelletje minder dan AZ trouwens als dit zo blijft
Maar geen rood, wat hij dachtquote:Op zondag 1 november 2020 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij stompen krijg je ook een indirecte tegen
Ja hij hangt sinds de rust al in de luchtquote:Op zondag 1 november 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voel een laat doelpunt aankomen, helaas.
Heerenveen komt daar ook nog wel ergens rond 5 tussen denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax - PSV - AZ - Vitesse - Feyenoord - Utrecht
Vorig jaar had Emmen ook moeten winnen thuis. Toen blessuretijd de 3-3 (of 2-2) dacht ik.quote:Op zondag 1 november 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder die domme actie van Anco hadden ze gewonnen.
Die zakken wel weer weg johquote:Op zondag 1 november 2020 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heerenveen komt daar ook nog wel ergens rond 5 tussen denk ik.
Denk het niet Niels, alles zit wel steeds mee nu en zijn erg afhankelijk van de Veermannetjes. De bank is echt heel matig.quote:Op zondag 1 november 2020 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heerenveen komt daar ook nog wel ergens rond 5 tussen denk ik.
quote:Op zondag 1 november 2020 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij stompen krijg je ook een indirecte tegen
Ah, dus als hij hem kopt is het niets? Als hij hem stompt of pakt geel? En het is nooit rood?quote:
3-3 ja.quote:Op zondag 1 november 2020 16:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar had Emmen ook moeten winnen thuis. Toen blessuretijd de 3-3 (of 2-2) dacht ik.
Neuh, Feyenoord scoort a la PSV in de laatste minuut.quote:Op zondag 1 november 2020 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt erop dat we zometeen met zn allen naar het feyenoord topic kunnen
Ik betwijfel of het nooit rood isquote:Op zondag 1 november 2020 16:12 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus als hij hem kopt is het niets? Als hij hem stompt of pakt geel? En het is nooit rood?
Excuusquote:Op zondag 1 november 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je deze discussie afronden? Ik ben er wel klaar mee.
Ze hebben daarna nog 3 directe aanwinsten gehaald, waaronder Veerman. Maar in de voorbereiding werden ze echt overal weggetikt, dus dan vind ik het knap met maar 3 directe aanwinsten nu zo te presteren.quote:Op zondag 1 november 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Daarna hebben ze toch juist allemaal nieuwe spelers erbij gehaald?
Je kan beter een slechte voorbereiding hebben wat dat betreft.
Ach het Ajax dat de EL-finale haalde kon in de voorbereiding niet winnen van AFC en Liefering. Paar poppetjes op de juiste plek, het systeem er meer in en een paar aankopen kunnen veel doen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben daarna nog 3 directe aanwinsten gehaald, waaronder Veerman. Maar in de voorbereiding werden ze echt overal weggetikt, dus dan vind ik het knap met maar 3 directe aanwinsten nu zo te presteren.
Natuurlijk niet.Dat is alleen voor PSV weggelegdquote:Op zondag 1 november 2020 16:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Neuh, Feyenoord scoort a la PSV in de laatste minuut.
Jij durft.quote:Op zondag 1 november 2020 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Als hij nu valt neem ik een week een Emmen UI
@onlogischquote:Op zondag 1 november 2020 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Tjongequote:Op zondag 1 november 2020 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Ja mee eensquote:Op zondag 1 november 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ondanks de blessures is dit wel echt dieptreurig hoor, tegen 10 man van godbetert Emmen.
Ajax die hoge ballen gaat pompen, dan kan de tv uit.quote:Op zondag 1 november 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zijn wel beter in een slotoffensief dan Ajax.
Dan gebeurt er vaak gewoon helemaal niks meer.
Geen speld tussen te krijgen maat. Feyenoord moet zich kapot schamen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ondanks de blessures is dit wel echt dieptreurig hoor, tegen 10 man van godbetert Emmen.
Oke vooruit, als Emmen wintquote:Op zondag 1 november 2020 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan meteen een jaar voor een UI van die debiel met die vork.
Behalve als we met 0-13 voorstaanquote:
Hopen dat het meevalt met Berghuis maar ik schrijf donderdag al voorzichtig af. Alle ballen op het bekertje.quote:Op zondag 1 november 2020 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen maat. Feyenoord moet zich kapot schamen.
Hier kom ik volgende week op terug als wij Emmen gehad hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Een aanspeelpunt voorin en een stabiele verdediger doen wonderen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben daarna nog 3 directe aanwinsten gehaald, waaronder Veerman. Maar in de voorbereiding werden ze echt overal weggetikt, dus dan vind ik het knap met maar 3 directe aanwinsten nu zo te presteren.
Daar konden nog wel 300 bij, dan hadden ze nog niet gescoord.quote:Op zondag 1 november 2020 16:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Groningen uit gemist? haha
8 plus 2 erbovenop
quote:Op zondag 1 november 2020 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Hier kom ik volgende week op terug als wij Emmen gehad hebben.
Dat die gasten daar zelf geen genoeg van krijgen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben dat getik met die vorken nu wel beu
Iedereen heeft zoveel op van Berghuis. Maar die laat het ook niet zien. Al weken niet. Deelt gewoon mee in de malaise.quote:Op zondag 1 november 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopen dat het meevalt met Berghuis maar ik schrijf donderdag al voorzichtig af. Alle ballen op het bekertje.
Dat is de enige die kan voetballen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft zoveel op van Berghuis. Maar die laat het ook niet zien. Al weken niet. Deelt gewoon mee in de malaise.
Jij bent meer bezig met Ajax dan met Psv.quote:Op zondag 1 november 2020 16:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Groningen uit gemist? haha
8 plus 2 erbovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |