Dit zou voor allebei de keepers kunnen geldenquote:Op zondag 1 november 2020 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Die keepert gaat nog iets heel raars doen zo
Nee, het is ADO maar.quote:Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat PSV-ADO uitgesteld had moeten worden?
Of ajaxquote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Simon Zijlemans heeft nog nooit van Liverpool gehoord?
Ajax met Onana en Lamprou 2 jaar terug.quote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Net RTL7 zijn EL-avonden.quote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja of Vitesse moet totaal in elkaar gaan stortenquote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord gaat onder Vitesse eindigen.
Donderdag verliezen van CSKA en dan is het Europees ook weer klaar.quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja of Vitesse moet totaal in elkaar gaan storten
In toch de meest makkelijke loting van Nederlandse clubs denk ikquote:Op zondag 1 november 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Donderdag verliezen van CSKA en dan is het Europees ook weer klaar.
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat PSV boven Feyenoord gaat eindigen!quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In toch de meest makkelijke loting van Nederlandse clubs denk ik
Veruit ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, Wolfsberger en Zagreb was in ieder geval helemaal niks. Hoewel het wel helpt als je 3 pingels krijgt.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef RipCity het volgende:
Degradatiespook gaat richting Rotterdam zonder berghuis
Ik ook ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik zei dat PSV boven Feyenoord gaat eindigen!
(of het was om iets anders xD)
In een goed jaar had je het uit in Moskou, Zagreb en een gat in Oostenrijk ook gewoon moeilijk gehad. Dat geldt ook voor PSV, AZ.quote:
Mwah. Die subtop clubjes storten altijd wel in.quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wie dan wel?quote:Op zondag 1 november 2020 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit Feyenoord gaat niet bij de eerste 3 eindigen
Mja dan vind ik toch dat PSV hetzelfde heeft maar dan met betere ploegenquote:Op zondag 1 november 2020 15:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In een goed jaar had je het uit in Moskou, Zagreb en een gat in Oostenrijk ook gewoon moeilijk gehad. Dat geldt ook voor PSV, AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |