eetsmakelijkquote:Op zondag 1 november 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die valt onder de categorie spiegelei vind ik.
Ik ga zo een gekookt eitje eten
En er was nog wel tot gistermiddag de tijdquote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde eigenlijk de motor nog aanpassen maar dat mocht niet meer natuurlijk. Volgende keer dan maar. Hoeveel races zijn er nog eigenlijk?
Niet aan gedacht, druk met andere dingenquote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er was nog wel tot gistermiddag de tijd
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikkenquote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet aan gedacht, druk met andere dingen
quote:Op zondag 1 november 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikken
was je dat vergeten vorige keerquote:Op zondag 1 november 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikken
Vooralsnog staan er na vandaag nog 4 op de planning, weet niet of ze de planning nog gaan aanpassenquote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde eigenlijk de motor nog aanpassen maar dat mocht niet meer natuurlijk. Volgende keer dan maar. Hoeveel races zijn er nog eigenlijk?
da's niet fijn danquote:
hmmm ok. Effe onthouden voor de volgende keer.quote:Op zondag 1 november 2020 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog staan er na vandaag nog 4 op de planning, weet niet of ze de planning nog gaan aanpassen
Dat is zo'n beetje iedere race wel het gevalquote:
Ik geef wel een gilquote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ok. Effe onthouden voor de volgende keer.
Ow dat kreeg ik door alle ellende niet eens meequote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid was dat Max toch nog op het podium stond
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatischquote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje iedere race wel het geval
Ik heb een boot ze heet Anna en ligt in de slootquote:
Ja, maar waarom? Wat doet ze daar? En waarom heet ze Anna?quote:Op zondag 1 november 2020 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een boot ze heet Anna en ligt in de sloot
Oja, je maakt er graag een drama vanquote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatisch
Dat moet je aan de Gebroeders Ko vragenquote:Op zondag 1 november 2020 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Wat doet ze daar? En waarom heet ze Anna?
En mijn opblaas krokodil, waar is die?quote:Op zondag 1 november 2020 12:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat moet je aan de Gebroeders Ko vragen
quote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatisch
Naast je popquote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mijn opblaas krokodil, waar is die?
Die ligt hier.quote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee waar heb je hem voor het laatst gezienquote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
énorme dramaquote:
Helloe miezerquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:
Dag begon mooi en zonnig hier maar het is helemaal dichtgetrokken.
Bye bye zon
Groeten aan de buren!quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ga me zo afreageren op de drumstel. Paar uurtjes drummen. Altijd goed
Filmpje op YT straks?quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
de buren van de muziekschool dan, ik ga het mijn buren niet aandoenquote:
nahquote:
Ik vroeg me al af of je thuis een drumstel hadquote:Op zondag 1 november 2020 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
de buren van de muziekschool dan, ik ga het mijn buren niet aandoen
Het had gekund natuurlijk. Maar voorlopig doen we het even zo.quote:Op zondag 1 november 2020 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je thuis een drumstel had
quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
quote:
Heb je zo'n saai levenquote:Op zondag 1 november 2020 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben maar alvast begonnen om mijn mailbox leeg te werken
Een beetje doen alsof je geen saai leven hebt.quote:
Alsof we niet beter weten.quote:Op zondag 1 november 2020 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof je geen saai leven hebt.
Gelukkig zijn we zelf al door de ontkenningsfase heen.quote:
Ja je moet er toch een keer aan geloven.quote:Op zondag 1 november 2020 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we zelf al door de ontkenningsfase heen.
Vluchten kan niet meerquote:Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je moet er toch een keer aan geloven.
Nee hoor, doe genoeg leuke dingenquote:Op zondag 1 november 2020 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof je geen saai leven hebt.
Heulemaal niet!quote:Op zondag 1 november 2020 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we zelf al door de ontkenningsfase heen.
Ja de 1,5 meter wel in acht nemen. Verdikke dat is wel heel lastig schuilen bij elkaar.quote:Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Schuilen kan nog wwl, maar niet te dicht bij elkaar 😉
Ik weet zowaarquote:
Kan ik me voorstellen.quote:
Sjoefquote:
En snelquote:
Oh ik bedoelde eigenlijk Zoef de haasquote:
Sjoef de Haas jaquote:Op zondag 1 november 2020 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk Zoef de haas
quote:
Ga je nou nog meedoen met de bier proeverij? Je bent toch niet de hele maand november weg?quote:
Nee ik ben vrijdag weer thuis. Het is wel onwijs leuk maar dat bier heb ik niet voor vrijdag. Ik volg het wel hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je nou nog meedoen met de bier proeverij? Je bent toch niet de hele maand november weg?
Jammer, maar als je wil kan je altijd nog aanhaken. Er zat volgens mij ook een tripel bij.quote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben vrijdag weer thuis. Het is wel onwijs leuk maar dat bier heb ik niet voor vrijdag. Ik volg het wel hoor.
Ik red het sowieso niet voor vrijdag, maar week daaropquote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar als je wil kan je altijd nog aanhaken. Er zat volgens mij ook een tripel bij.
Nee ik bedoelde zoef de haas ipv soef. Waar het hart van vol isquote:
Je begint wat para trekjes te krijgenquote:
Prima toch. Ga je morgen naar de kust?quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik red het sowieso niet voor vrijdag, maar week daarop
Ja ik kreeg net bericht dat zijn zoon ons gaat brengen met de auto. Dus morgen nog wat even inslaanquote:Op zondag 1 november 2020 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima toch. Ga je morgen naar de kust?
Da's mijn schuldquote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat volgens mij ook een tripel bij.
Dan noteren we jou voor vanaf de 13equote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben vrijdag weer thuis. Het is wel onwijs leuk maar dat bier heb ik niet voor vrijdag. Ik volg het wel hoor.
Toffe stiefzoonquote:Op zondag 1 november 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kreeg net bericht dat zijn zoon ons gaat brengen met de auto. Dus morgen nog wat even inslaan
Uhuuuhhhh !!!!!!!!!!!!!! En het is een midweek. Vrijdagochtend moeten we weer opzoutenquote:Op zondag 1 november 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toffe stiefzoonBest lekker zo'n weekje weg.
Midweek, week, whatever.quote:Op zondag 1 november 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhuuuhhhh !!!!!!!!!!!!!! En het is een midweek. Vrijdagochtend moeten we weer opzouten
Mja ik waag dat te betwijfelen met die @ ervoor.quote:
Mja, dan waren die excuses op hun plaatsquote:Op zondag 1 november 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja ik waag dat te betwijfelen met die @ ervoor.
Teringquote:
Ik meende het nietquote:Op zondag 1 november 2020 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, dan waren die excuses op hun plaats
Scheelt maar 3 dagen, oftewel bijna een halve week of ruim een halve midweekquote:
Ja dat was de meest ellendig aflevering die ik heb gezien van Blackmirror. Ik heb er nog steeds nachtmerries van. En ik bedoel echt kut creepyquote:
Serieus gastquote:
quote:
Ik heb via via vernomen dat u mij zocht? Kan ik iets voor u betekenen? Let wel: klachten gaan meteen in een cilindervormig ding naast mijn bureau. Complimenten hou ik in mijn borstzak dichtbij mijn hart. Dat ik u geld schuldig ben en of de vader ben van uw of iemand anders kind ontken ik.quote:
Keek kijk je ook black mirror?quote:Op zondag 1 november 2020 18:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb via via vernomen dat u mij zocht? Kan ik iets voor u betekenen? Let wel: klachten gaan meteen in een cilindervormig ding naast mijn bureau. Complimenten hou ik in mijn borstzak dichtbij mijn hart. Dat ik u geld schuldig ben en of de vader ben van uw of iemand anders kind ontken ik.
\janlambersmodequote:
Voor de hele week met zijn tweeën, ik ben benieuwd wie van jullie terug komt.quote:Op zondag 1 november 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog wat dingen gehaald voor morgen. En vergeten eten te halen. Ik heb nog een loempia
/pauljambersquote:Op zondag 1 november 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
\janlambersmode
Doordeweeks is hij chufi en post hij rustig op een forum
\janlambersmode
Nee voor vanavond. We dumpen de tassen eerst en gaan dan boodschappen doen. We zijn eerder in zandvoort geweest. Volgens mij stond er zoń koffie cuppies ding. Dat soort gedoe. Maar ik neem nu wel zout suiker en tabasco mee en handzeepquote:Op zondag 1 november 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de hele week met zijn tweeën, ik ben benieuwd wie van jullie terug komt.
Verstandig, dat zijn wel de eerste levensbehoeften.quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor vanavond. We dumpen de tassen eerst en gaan dan boodschappen doen. We zijn eerder in zandvoort geweest. Volgens mij stond er zoń koffie cuppies ding. Dat soort gedoe. Maar ik neem nu wel zout suiker en tabasco mee en handzeep
Juistquote:Op zondag 1 november 2020 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig, dat zijn wel de eerste levensbehoeften.
Ja en ik vind ze niet allemaal even goed hoor. De laatste seizoen had ik hoge verwachtingen welke niet waar gemaakt werden.quote:
Ik heb dat nog nooit gegeten die zoete piepers. Moet er maar eens aanquote:Op zondag 1 november 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoete aardappelpatat met truffelmayonaise
"Black Mirror" White Christmas (TV Episode 2014) - IMDb Deze aflevering die vond ik zo fucking kut ik krijg er nachtmerries vanquote:Op zondag 1 november 2020 18:44 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja en ik vind ze niet allemaal even goed hoor. De laatste seizoen had ik hoge verwachtingen welke niet waar gemaakt werden.
Die ene aflevering met status gebaseerd op aantal likes dat je van iedereen krijgt, en je een nobody bent als je alle likes kwijt raakt: dat vond ik een hele mooie aflevering en de boodschap die daarin zit vond ik ook mooi gebracht.
Of die andere waarin het mogelijk is om iemands herinneringen te zien alsof je het op een videorecorder aan het bekijken bent, dat vond ik ook een mooie aflevering, zeker het einde daarvan.
En zo nog wel meer afleveringen. Hoezo?
quote:Op zondag 1 november 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
\janlambersmode
Doordeweeks is hij chufi en post hij rustig op een forum
\janlambersmode
De patatjes zijn heerlijkquote:Op zondag 1 november 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gegeten die zoete piepers. Moet er maar eens aan
Dat ja, en ik had die voornaam gewoon weg moeten latenquote:Op zondag 1 november 2020 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Door de week is hij een heer. In het weekend draagt hij leer.
/Jambers
Daar ken ik wel een paar vanquote:Op zondag 1 november 2020 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Door de week is hij een heer. In het weekend draagt hij leer.
/Jambers
quote:Op zondag 1 november 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gegeten die zoete piepers. Moet er maar eens aan
Wel zelfgemaakt tochquote:Op zondag 1 november 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoete aardappelpatat met truffelmayonaise
Ja ze heeft een varken die truffels opzoektquote:
Die dikmakende rommel die ze er bij smeert moet ze zelf weten maar hoop wel dat ze de zoete aardappel zelf heeft geprepareerdquote:Op zondag 1 november 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze heeft een varken die truffels opzoekt
Ik check even je foboquote:Op zondag 1 november 2020 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Die dikmakende rommel die ze er bij smeert moet ze zelf weten maar hoop wel dat ze de zoete aardappel zelf heeft geprepareerd
Ach, het was duidelijk toch?quote:Op zondag 1 november 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja, en ik had die voornaam gewoon weg moeten laten
Ik had er Jan van gemaakt, maar het moest natuurlijk Paul zijnquote:
Seks met dierenquote:Op zondag 1 november 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn varken was op zoek naar truffels.
Misschien zijn broer.quote:Op zondag 1 november 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er Jan van gemaakt, maar het moest natuurlijk Paul zijn
Ach, jij loost je inbox in je vrouwtje..... dahwastquote:
Blauwmevrouw ruimt dr inbox iig op.quote:Op zondag 1 november 2020 18:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach, jij loost je inbox in je vrouwtje..... dahwast
Ik ben een heel eind gekomen ja, dat neemt toch wat druk weg.quote:Op zondag 1 november 2020 19:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Blauwmevrouw ruimt dr inbox iig op.
Jij weetquote:
Ik heb geteld,,, werk en privé 80.000quote:Op zondag 1 november 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een heel eind gekomen ja, dat neemt toch wat druk weg.
yeah!quote:
briljant tochquote:Op zondag 1 november 2020 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Da;s waarschijnlijk kook het enige liedje wat je zo kunt uitbeelden
Dat niet alleen mijn vriend werkte daar en ik was er regelmatig. Meest kleurrijke figuren ontmoetquote:
had je al eens verteldquote:Op zondag 1 november 2020 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen mijn vriend werkte daar en ik was er regelmatig. Meest kleurrijke figuren ontmoet
Waarom vraag je dan naar de bekende weg?quote:
Het lukt me ook wel die te spelen. Base base snare. Easy peasyquote:
Les 1, waarschijnlijkquote:Op zondag 1 november 2020 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lukt me ook wel die te spelen. Base base snare. Easy peasy
had gekundquote:
Uitgetrommeldquote:
ja nu je het zegtquote:Op zondag 1 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan naar de bekende weg?
Geeft niet hoor was een mooie tijd.quote:
yeahquote:
Lijkt me wel lekkerquote:
Is heerlijk ja.quote:
Nu heb ik zin in kipquote:
Ja, leuk!quote:Op zondag 1 november 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
Het zou best leuk zijn een keer met een aantal van hier samen muziek te maken
Gaan we dan voor elkaar kiezen welk instrument hij/zij moet bespelen?quote:Op zondag 1 november 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
Kip opquote:
Ik speel er maar een dus als men een ander kiest is het voor eigen risicoquote:Op zondag 1 november 2020 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan we dan voor elkaar kiezen welk instrument hij/zij moet bespelen? [ afbeelding ]
Dat maakt de uitdaging wat groterquote:Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik speel er maar een dus als men een ander kiest is het voor eigen risico
Die is een stuk duidelijker dan die met de tamponquote:Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Flory het volgende:
Mededeling voor de theeleuten, heb een (leukere) smiley voor thee gevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
Jah!quote:Op zondag 1 november 2020 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Die is een stuk duidelijker dan die met de tampon
euhhhhquote:Op zondag 1 november 2020 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan we dan voor elkaar kiezen welk instrument hij/zij moet bespelen? [ afbeelding ]
wat speel jij pullup?quote:Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik speel er maar een dus als men een ander kiest is het voor eigen risico
als in trompet? Of sax?quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
oh ja en viool herinner ik me nog, dat is wel tof.quote:
Basgitaarquote:
Ja, dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 19:39 schreef Prisha het volgende:
oh echt?? Heb je een Rickenbacker?quote:
wat speel jij Shi?quote:
Ik had een Fender, heb hem wel verpatst ooitquote:
Een zangeresje ontbreekt nogquote:Op zondag 1 november 2020 20:30 schreef Prisha het volgende:
Dan hebben we een voltallig band![]()
Piano/keybord - Domnivoor, Shii
Basgitaar - pullup
Gitaar - tonja, D. , cafca, Boondocksaint
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blasintrumenten - tonja
@puzziepie kan goed zingen , @tonja ook wel, en @Deisyy heeft zangles gehad vorig jaar dacht ik?quote:
hagelslag?quote:
Die zijn mooi de klos danquote:Op zondag 1 november 2020 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:puzziepie kan goed zingen , @:tonja ook wel, en @:Deisyy heeft zangles gehad vorig jaar dacht ik?
Jou hebben we gehoord ... jij valt afquote:Op zondag 1 november 2020 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:puzziepie kan goed zingen , @:tonja ook wel, en @:Deisyy heeft zangles gehad vorig jaar dacht ik?
quote:Op zondag 1 november 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jou hebben we gehoord ... jij valt af
da's maar goed ik. Drum beter dan dat ik zingquote:Op zondag 1 november 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En drummend zingen is erg moeilijkquote:Op zondag 1 november 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
da's maar goed ik. Drum beter dan dat ik zing
Is lastig jaquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok leukquote:Op zondag 1 november 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
Nou als dit hele covid gedoe ooit een keer voorbij is. Ik denk zelfs dat ik een plek weet.
Vind je Geddy Lee ook tof?quote:Op zondag 1 november 2020 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok leukIk speel heel af en toe hier in Amsterdam ook nog weleens een avondje met oude matties
door wie nietquote:Op zondag 1 november 2020 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wordt niet gewaardeerd
Moet toegeven dat het niet direct mijn muziek stijl is dus heb er nog niet heel veel van gehoord maar wel een toffe bassist. ( heb net even geluisterd )quote:
Jawelquote:Op zondag 1 november 2020 20:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wordt niet gewaardeerd
Ik heb een boot ze heet Anna en ze ligt hier in de slootquote:
waaahhh jij weetquote:
Zeemansliederen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een boot ze heet Anna en ze ligt hier in de sloot
quote:
Voocaroooooooooquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef FaithHealer het volgende:
Ik heb ooit voor Mo gezongen, toen had hij tranen in zijn ogen.
quote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef FaithHealer het volgende:
En hij was wat herrie gewendquote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef FaithHealer het volgende:
Hij speelde gitaar voor mij. Saturday night.quote:
Die van mij valt ook wel onder de categorie tranentrekkersquote:Op zondag 1 november 2020 20:51 schreef cafca het volgende:
Oh, ik zing ook, maar mijn stem valt in de categorie: "je moet er van houden"
kom opnouuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:51 schreef cafca het volgende:
Oh, ik zing ook, maar mijn stem valt in de categorie: "je moet er van houden"
quote:Op zondag 1 november 2020 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van mij valt ook wel onder de categorie tranentrekkers
quote:
en iedereen de kerk uit moet zekerquote:Op zondag 1 november 2020 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik kan ook zingen, met name als je de zaal snel ontruimd wil hebben.
Leuk!quote:Op zondag 1 november 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
Nou als dit hele covid gedoe ooit een keer voorbij is. Ik denk zelfs dat ik een plek weet.
quote:Op zondag 1 november 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
We have got:
Piano/keybord - Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blaasintrumenten - tonja
menig blaas- en slaginstrument - D.
sambaballen - chuf
zang - Domnivoor, Deisyy, FaithHealer, tonja
zang pand ontruimen - Sodeknetters, pullup, prisha, Sestra666
We have got:
Basgitaar - pullup
Drums - prisha
viool - cafca
sambaballen - chuf
quote:
We have got:
Basgitaar - pullup
Drums - prisha
viool - cafca
sambaballen - chuf
Close of wellicht closing Harmonyquote:Op zondag 1 november 2020 21:07 schreef Domnivoor het volgende:
We besluiten de avond met een weergaloos optreden van Sodeknetters, pullup, prisha & Sestra666
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |