eetsmakelijkquote:Op zondag 1 november 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die valt onder de categorie spiegelei vind ik.
Ik ga zo een gekookt eitje eten
En er was nog wel tot gistermiddag de tijdquote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde eigenlijk de motor nog aanpassen maar dat mocht niet meer natuurlijk. Volgende keer dan maar. Hoeveel races zijn er nog eigenlijk?
Niet aan gedacht, druk met andere dingenquote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er was nog wel tot gistermiddag de tijd
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikkenquote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet aan gedacht, druk met andere dingen
quote:Op zondag 1 november 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikken
was je dat vergeten vorige keerquote:Op zondag 1 november 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikken
Vooralsnog staan er na vandaag nog 4 op de planning, weet niet of ze de planning nog gaan aanpassenquote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde eigenlijk de motor nog aanpassen maar dat mocht niet meer natuurlijk. Volgende keer dan maar. Hoeveel races zijn er nog eigenlijk?
da's niet fijn danquote:
hmmm ok. Effe onthouden voor de volgende keer.quote:Op zondag 1 november 2020 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog staan er na vandaag nog 4 op de planning, weet niet of ze de planning nog gaan aanpassen
Dat is zo'n beetje iedere race wel het gevalquote:
Ik geef wel een gilquote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ok. Effe onthouden voor de volgende keer.
Ow dat kreeg ik door alle ellende niet eens meequote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid was dat Max toch nog op het podium stond
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatischquote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje iedere race wel het geval
Ik heb een boot ze heet Anna en ligt in de slootquote:
Ja, maar waarom? Wat doet ze daar? En waarom heet ze Anna?quote:Op zondag 1 november 2020 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een boot ze heet Anna en ligt in de sloot
Oja, je maakt er graag een drama vanquote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatisch
Dat moet je aan de Gebroeders Ko vragenquote:Op zondag 1 november 2020 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Wat doet ze daar? En waarom heet ze Anna?
En mijn opblaas krokodil, waar is die?quote:Op zondag 1 november 2020 12:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat moet je aan de Gebroeders Ko vragen
quote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatisch
Naast je popquote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mijn opblaas krokodil, waar is die?
Die ligt hier.quote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee waar heb je hem voor het laatst gezienquote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
énorme dramaquote:
Helloe miezerquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:
Dag begon mooi en zonnig hier maar het is helemaal dichtgetrokken.
Bye bye zon
Groeten aan de buren!quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ga me zo afreageren op de drumstel. Paar uurtjes drummen. Altijd goed
Filmpje op YT straks?quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ga me zo afreageren op de drumstel. Paar uurtjes drummen. Altijd goed
de buren van de muziekschool dan, ik ga het mijn buren niet aandoenquote:
nahquote:
Ik vroeg me al af of je thuis een drumstel hadquote:Op zondag 1 november 2020 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
de buren van de muziekschool dan, ik ga het mijn buren niet aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |