eetsmakelijkquote:Op zondag 1 november 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die valt onder de categorie spiegelei vind ik.
Ik ga zo een gekookt eitje eten
En er was nog wel tot gistermiddag de tijdquote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde eigenlijk de motor nog aanpassen maar dat mocht niet meer natuurlijk. Volgende keer dan maar. Hoeveel races zijn er nog eigenlijk?
Niet aan gedacht, druk met andere dingenquote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er was nog wel tot gistermiddag de tijd
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikkenquote:Op zondag 1 november 2020 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet aan gedacht, druk met andere dingen
quote:Op zondag 1 november 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikken
was je dat vergeten vorige keerquote:Op zondag 1 november 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet op bevestigen te klikken
Vooralsnog staan er na vandaag nog 4 op de planning, weet niet of ze de planning nog gaan aanpassenquote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde eigenlijk de motor nog aanpassen maar dat mocht niet meer natuurlijk. Volgende keer dan maar. Hoeveel races zijn er nog eigenlijk?
da's niet fijn danquote:
hmmm ok. Effe onthouden voor de volgende keer.quote:Op zondag 1 november 2020 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog staan er na vandaag nog 4 op de planning, weet niet of ze de planning nog gaan aanpassen
Dat is zo'n beetje iedere race wel het gevalquote:
Ik geef wel een gilquote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm ok. Effe onthouden voor de volgende keer.
Ow dat kreeg ik door alle ellende niet eens meequote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid was dat Max toch nog op het podium stond
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatischquote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje iedere race wel het geval
Ik heb een boot ze heet Anna en ligt in de slootquote:
Ja, maar waarom? Wat doet ze daar? En waarom heet ze Anna?quote:Op zondag 1 november 2020 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een boot ze heet Anna en ligt in de sloot
Oja, je maakt er graag een drama vanquote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatisch
Dat moet je aan de Gebroeders Ko vragenquote:Op zondag 1 november 2020 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Wat doet ze daar? En waarom heet ze Anna?
En mijn opblaas krokodil, waar is die?quote:Op zondag 1 november 2020 12:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat moet je aan de Gebroeders Ko vragen
quote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar dan klinkt het minder dramatisch
Naast je popquote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mijn opblaas krokodil, waar is die?
Die ligt hier.quote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee waar heb je hem voor het laatst gezienquote:Op zondag 1 november 2020 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
énorme dramaquote:
Helloe miezerquote:Op zondag 1 november 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:
Dag begon mooi en zonnig hier maar het is helemaal dichtgetrokken.
Bye bye zon
Groeten aan de buren!quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
Anyway...ga me zo afreageren op de drumstel. Paar uurtjes drummen. Altijd goed
Filmpje op YT straks?quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
de buren van de muziekschool dan, ik ga het mijn buren niet aandoenquote:
nahquote:
Ik vroeg me al af of je thuis een drumstel hadquote:Op zondag 1 november 2020 12:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
de buren van de muziekschool dan, ik ga het mijn buren niet aandoen
Het had gekund natuurlijk. Maar voorlopig doen we het even zo.quote:Op zondag 1 november 2020 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je thuis een drumstel had
quote:Op zondag 1 november 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
quote:
Heb je zo'n saai levenquote:Op zondag 1 november 2020 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben maar alvast begonnen om mijn mailbox leeg te werken
Een beetje doen alsof je geen saai leven hebt.quote:
Alsof we niet beter weten.quote:Op zondag 1 november 2020 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof je geen saai leven hebt.
Gelukkig zijn we zelf al door de ontkenningsfase heen.quote:
Ja je moet er toch een keer aan geloven.quote:Op zondag 1 november 2020 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we zelf al door de ontkenningsfase heen.
Vluchten kan niet meerquote:Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je moet er toch een keer aan geloven.
Nee hoor, doe genoeg leuke dingenquote:Op zondag 1 november 2020 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje doen alsof je geen saai leven hebt.
Heulemaal niet!quote:Op zondag 1 november 2020 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we zelf al door de ontkenningsfase heen.
Ja de 1,5 meter wel in acht nemen. Verdikke dat is wel heel lastig schuilen bij elkaar.quote:Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Schuilen kan nog wwl, maar niet te dicht bij elkaar 😉
Ik weet zowaarquote:
Kan ik me voorstellen.quote:
Sjoefquote:
En snelquote:
Oh ik bedoelde eigenlijk Zoef de haasquote:
Sjoef de Haas jaquote:Op zondag 1 november 2020 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk Zoef de haas
quote:
Ga je nou nog meedoen met de bier proeverij? Je bent toch niet de hele maand november weg?quote:
Nee ik ben vrijdag weer thuis. Het is wel onwijs leuk maar dat bier heb ik niet voor vrijdag. Ik volg het wel hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je nou nog meedoen met de bier proeverij? Je bent toch niet de hele maand november weg?
Jammer, maar als je wil kan je altijd nog aanhaken. Er zat volgens mij ook een tripel bij.quote:Op zondag 1 november 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben vrijdag weer thuis. Het is wel onwijs leuk maar dat bier heb ik niet voor vrijdag. Ik volg het wel hoor.
Ik red het sowieso niet voor vrijdag, maar week daaropquote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, maar als je wil kan je altijd nog aanhaken. Er zat volgens mij ook een tripel bij.
Nee ik bedoelde zoef de haas ipv soef. Waar het hart van vol isquote:
Je begint wat para trekjes te krijgenquote:
Prima toch. Ga je morgen naar de kust?quote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik red het sowieso niet voor vrijdag, maar week daarop
Ja ik kreeg net bericht dat zijn zoon ons gaat brengen met de auto. Dus morgen nog wat even inslaanquote:Op zondag 1 november 2020 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima toch. Ga je morgen naar de kust?
Da's mijn schuldquote:Op zondag 1 november 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat volgens mij ook een tripel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |