abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196047193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:43 schreef obligataire het volgende:

[..]

Inderdaad , ik heb ze allebei en de aanvulling is niet betaald.
bij mij is de aanvulling wel betaald.
pi_196048170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef obligataire het volgende:

[..]

Dit zou ook wel eens kunnen spelen in Almelo. Die man heeft meen ik maar 1 pandje in bezit en als hij een beroerde huurder heeft (of geen) dan heeft hij ook een liquiditeitsissue.

Wij mopperen hier wel eens over Ilyas met al zijn pandjes maar die heeft een mooie spreiding aan huurders en heeft volgens mij nog nooit te laat betaald. Of dan toch heel incidenteel.
Almelo ontvang ik altijd rond de 7e vd maand, zal wel mogelijk een doorstort kwestie huurder > eigenaar > SIG > ons. Ben er aan gewend, strak de 7e van elke maand
pi_196049551
SIG:
"Ten aanzien van de Zeven Bosjes weet ik dat het helaas niet direct in de wallet is terechtgekomen en we vanmiddag nog hopen dit bij te schrijven bij de investeerders"
pi_196049725
SIG
Giethoorn zou, desgevraagd, op 27 november passeren.
pi_196051057
ik heb sig deze maand weer compleet, vandaag zijn de drie ontbrekende betalingen ontvangen
pi_196051677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef obligataire het volgende:

[..]
Wij mopperen hier wel eens over Ilyas met al zijn pandjes maar die heeft een mooie spreiding aan huurders en heeft volgens mij nog nooit te laat betaald. Of dan toch heel incidenteel.
Voor de liefhebber ... Tidemanstraat 33 B staat open
pi_196053240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:14 schreef fok321 het volgende:
ik heb sig deze maand weer compleet, vandaag zijn de drie ontbrekende betalingen ontvangen
Ja ik ook, vanochtend een mailtje, vanmiddag alles weer hersteld. Hulde ^O^
Pecunia non olet
pi_196053277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:44 schreef fok321 het volgende:

[..]

Voor de liefhebber ... Tidemanstraat 33 B staat open
Loopt niet zo hard, wat zou daar de reden van zijn? Omdat het om een lange looptijd gaat? Ik vind dat juist een voordeel eigenlijk. Geld wat ergens veilig rente staat te trekken hoef ik niet zo gauw weer terug :)

Ik heb deze trouwens heel bescheiden in schijf 2 meegenomen, viel nog net binnen de WOZ waarde en na 5 jaar is 1/3 deel aan cashflow alweer terug.....
Pecunia non olet
pi_196054794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 15:58 schreef obligataire het volgende:
Loopt niet zo hard, wat zou daar de reden van zijn? Omdat het om een lange looptijd gaat?
Misschien een beetje I*y*s moe geworden? Looptijd van vele sig project is 5 jaar, kan me niet voorstellen dat iedereen dat ineens veel te lang vindt.
pi_196055435
Meegenomen in een lagere schijf. Een huur van ¤1800 ... wat een bedrag voor deze staat / m2 ...
pi_196055458
quote:
Loopt niet zo hard, wat zou daar de reden van zijn? Omdat het om een lange looptijd gaat? Ik vind dat juist een voordeel eigenlijk. Geld wat ergens veilig rente staat te trekken hoef ik niet zo gauw weer terug

Looptijd is voor mij prima maar persoonlijk ben ik in het kader van de spreiding een beetje Rotterdam moe.
pi_196056662
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Looptijd is voor mij prima maar persoonlijk ben ik in het kader van de spreiding een beetje Rotterdam moe.
Op de 311.597 woningen die er in Rotterdam zijn, zijn die tientallen die via SIG gefinancierd worden nog een druppel op de gloeiende plaat. Zeker als ik zie dat 45% sociale huur, 19% overige huur en 35% koop.
Zie voor meer info: https://allecijfers.nl/ge(...)nplaats%20Rotterdam.
pi_196056707
quote:

[..]

Loopt niet zo hard, wat zou daar de reden van zijn?
.......
Ik kan niet voor anderen spreken, maar voor mij geldt dat ik door deze investering wel erg veel Ilyas en wel heel erg veel Rotterdam en buurgemeenten zou krijgen. Slechte spreiding dus.
Ook lijkt mij de genoemde huursom van ¤ 1800 nogal onwaarschijnlijk.
pi_196056793
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef ML45 het volgende:

[..]

Op de 311.597 woningen die er in Rotterdam zijn, zijn die tientallen die via SIG gefinancierd worden nog een druppel op de gloeiende plaat. Zeker als ik zie dat 45% sociale huur, 19% overige huur en 35% koop.
Zie voor meer info: https://allecijfers.nl/ge(...)nplaats%20Rotterdam.
Het gaat er toch niet om hoeveel van de woningen in Rotterdam via SiG gefinancierd zijn?
Het gaat erover in hoeveel panden in Rotterdam jij als investeerder geïnvesteerd hebt in relatie tot de rest van je investeringen.
pi_196056901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:33 schreef TisIk het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om hoeveel van de woningen in Rotterdam via SiG gefinancierd zijn?
Het gaat erover in hoeveel panden in Rotterdam jij als investeerder geïnvesteerd hebt in relatie tot de rest van je investeringen.
Terecht opmerking de investeringen moeten/kunnen een spreiding hebben over de verschillende soorten investeringen, aanvragers, termijn, plaats maar ook platformen.
Wat ik naar voren wilde brengen is dat het aantal dat via SIG loopt voor de Rotterdamse markt uiteindelijk een gering aantal is.
pi_196057333
twitter
pi_196066588
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Heb het idee dat spreiding in vastgoed over Nederland niet heel relevant is (behalve oppassen voor krimpgebieden), de huizenprijzen in Nederland bewegen over het algemeen redelijk gelijkmatig, als Rotterdam daalt, dan dalen andere steden ook.
Ilyas moe of te hoge voorgestelde huur kan ik helemaal in meegaan.
pi_196067108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:01 schreef Beagle_W het volgende:

[..]

Heb het idee dat spreiding in vastgoed over Nederland niet heel relevant is (behalve oppassen voor krimpgebieden), de huizenprijzen in Nederland bewegen over het algemeen redelijk gelijkmatig, als Rotterdam daalt, dan dalen andere steden ook.
Ilyas moe of te hoge voorgestelde huur kan ik helemaal in meegaan.
Dat is ook maar een reden waarom je zou kunnen overwegen om landelijk te spreiden.
Je zou er bijvoorbeeld ook aan kunnen denken dat een bepaalde stad (vooral de grote steden) de regels voor verhuur sterk aanscherpen waardoor in die steden de verhuurders in de problemen kunnen komen en eigenlijk gedwongen kunnen worden om te verkopen.
Mijn mening blijft, spreiden, spreiden en spreiden.
pi_196068363
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:36 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat is ook maar een reden waarom je zou kunnen overwegen om landelijk te spreiden.
Je zou er bijvoorbeeld ook aan kunnen denken dat een bepaalde stad (vooral de grote steden) de regels voor verhuur sterk aanscherpen waardoor in die steden de verhuurders in de problemen kunnen komen en eigenlijk gedwongen kunnen worden om te verkopen.
Mijn mening blijft, spreiden, spreiden en spreiden.
Dit. En daarnaast zou het zomaar eens kunnen dat we door al die corona-maatregelen gaan inzien dat thuiswerken voor veel meer mensen mogelijk is dan we dachten, al is het maar enkele dagen in de week. En dan is de "noodzaak" om in die dure Randstad te wonen misschien ook wel wat minder en wordt het misschien wel aantrekkelijker om daar buiten te gaan wonen.
pi_196072994
wow :o . Een voorstel van collin om een lening voor 30 maanden op te schorten en achter te stellen op een overbruggingslening:
quote:
Concreet betekent dit voor u dat*
• De aflossingen worden opgeschort voor een extra periode van 30 maanden tot en met 28 juni 2023. Met ingang van 28 juli 2023 wordt voor het eerst de aflossing van ¤ 2.976,19 per maand voldaan.
• De looptijd van de lening wordt hierdoor verlengd van 62 maanden tot 92 maanden. De laatste termijn wordt voldaan op 28 mei 2026.
• De rente en kosten dienen zoals gebruikelijk maandelijks te worden voldaan.

Wij ondersteunen dit verzoek omdat het toekomstperspectief van de onderneming positief wordt beïnvloed en de zekerheidspositie van en rentebetalingen aan investeerders niet worden aangetast.
De oorspronkelijke looptijd was trouwens 48 maanden en is al eerder verlengd tot 62 maanden. De lening loopt nu 20 maanden en er heeft pas 1 maand een aflossingstermijn plaatsgevonden.

Als zekerheid is een materiele 2e hypotheek op het woonhuis, maar het is blijkbaar geen optie om te verhuizen naar een kleinere woning. Aanvullend is nu een materiele borgstelling van een familielid van 30k toegevoegd als zekerheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door KrekelJapie op 05-11-2020 15:01:53 ]
pi_196074306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:45 schreef KrekelJapie het volgende:
wow :o . Een voorstel van collin om een lening voor 30 maanden op te schorten en achter te stellen op een overbruggingslening:
[..]

De oorspronkelijke looptijd was trouwens 48 maanden en is al eerder verlengd tot 62 maanden. De lening loopt nu 20 maanden en er heeft pas 1 maand een aflossingstermijn plaatsgevonden.

Als zekerheid is een materiele 2e hypotheek op het woonhuis, maar het is blijkbaar geen optie om te verhuizen naar een kleinere woning. Aanvullend is nu een materiele borgstelling van een familielid van 30k toegevoegd als zekerheid.

Collin heeft namens de uitleners het recht van parate executie, zonder tussenkomst van de rechter dus. Maar nee, voor de zoveelste keer houdt Collin liever de debiteur de hand boven het hoofd. Want het spaargeld klotst tegen de plinten, uitleenvee is er dus genoeg en om de bedrijven die willen lenen moet worden gevochten. Het is een business model, waarbij de Collin-accountmanagers de ondernemer in het oor fluisteren dat Collin bij betaalproblemen niet moeilijk doet....
pi_196074450
update GVE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar deurwaarder 165k 7% 60mnd 52 / 60 , ik don't get it, 8 terms to go = 25k schuld , en kop in het zand nergens op reageren, indien problemen vervelend inderdaad, maar houd contact en probeer te regelen of te dealen

De hut waar de onderneming nu nog en voor de verkoop ingeschreven staat (zie KvK & drimble)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is in april verkocht, zie funda, wordt er niet beter op

[ Bericht 29% gewijzigd door peterc op 05-11-2020 16:11:35 ]
pi_196076308
De gemiddelde huurprijs per vierkante meter (kale huur) van woningen in de vrije huursector van NVM-verhuurmakelaars komt in het derde kwartaal uitkomt op ¤ 13,02, een stijging van 10,2% op jaarbasis.

Dat blijkt uit de kwartaalcijfers transactiedata huurwoningen vrije sector van Vastgoed Management Nederland (VGM NL) en NVM over het derde kwartaal van 2020. De prijsstijging wordt vooral veroorzaakt doordat er veel meer (duurdere) appartementen zijn verhuurd. Opvallend is dat de gemiddelde huurprijzen per vierkante meter van gestoffeerde (1,9%) en gemeubileerde (0,9%) woningen nauwelijks zijn gestegen. Het aantal verhuurtransacties is in het derde kwartaal opnieuw gestegen. In totaal werden ruim 9.000 ‘kale’ huurtransacties geregistreerd en bijna 2.500 huurtransacties van gestoffeerde en gemeubileerde woningen.
pi_196076744
Hoeveel projecten bij jullie lopen er op default?

Ik heb er nu eentje, van een ICT bedrijf. Verder loopt alles nog steeds netjes door.
pi_196089942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef paardendokter het volgende:

[..]

Collin heeft namens de uitleners het recht van parate executie, zonder tussenkomst van de rechter dus. Maar nee, voor de zoveelste keer houdt Collin liever de debiteur de hand boven het hoofd. Want het spaargeld klotst tegen de plinten, uitleenvee is er dus genoeg en om de bedrijven die willen lenen moet worden gevochten. Het is een business model, waarbij de Collin-accountmanagers de ondernemer in het oor fluisteren dat Collin bij betaalproblemen niet moeilijk doet....
De aanpassing van de lening, levert Collin ook weer 5.500 meer omzet op. Zal ook meespelen in hun afweging
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:27:58 #77
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_196091705
Een mens lijdt dikwijls 't meest door 't lijden dat hij vreest, doch nimmer op komt dagen.
BioProductProcessor is geheel afbetaald.
En heel mooi: deze laatste termijn maakt dat ik nipt mijn totale inleg in AGD + kosten terug heb. *O*
pi_196091805
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:27 schreef crowd-fundi het volgende:
Een mens lijdt dikwijls 't meest door 't lijden dat hij vreest, doch nimmer op komt dagen.
BioProductProcessor is geheel afbetaald.
En heel mooi: deze laatste termijn maakt dat ik nipt mijn totale inleg in AGD + kosten terug heb. *O*
Daar zat ik ook in. Had hoop problemen verwacht met dit project maar altijd keurig betaald. Terwijl er volgens mij van heel die bioproductprocessor niks terecht is gekomen?
pi_196092258
quote:
12s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef peterc het volgende:
Almelo ontvang ik altijd rond de 7e vd maand,
Is wel vaak te laat, maar zeker niet pas de 7de en ook niet elke maand (gewoon 1-sept bijvoorbeeld). Het is een kwestie van of eigenwijs niet het afgesproken betaalkenmerk opgeven of gewoon steeds een een paar dagen te laat te betalen. Ik heb in het verleden wel eens navraag gedaan bij sig en kreeg steeds het antwoord dat het er nu wel stond zonder enige uitleg waar ik wel expliciet op vroeg.
pi_196092423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 06:09 schreef KrekelJapie het volgende:
De aanpassing van de lening, levert Collin ook weer 5.500 meer omzet op. Zal ook meespelen in hun afweging
Ik heb het niet uitgerekend maar je zult er vast goed naar gekeken hebben. Maar dat is dan denk ik bijna de belangrijkste (maar foute) reden vanuit het platform, executie zal ze alleen maar extra werk en tijd kosten en relatief weinig opleveren. Waarschijnlijk de verborgen werkelijkheid waar we mee te maken hebben. Daarbij blijkt naar mijn mening opnieuw dat de de stichtingen die de zekerheden beheren en de geldstromen onvoldoende onafhankelijk kunnen werken en commerciële belangen helaas nog steeds sterk meespelen, toezicht op dat is ook beperkt, misschien verplicht de meerderheid van die stichting besturen laten bestaan uit deelnemers zodat daar de belangen van de investeerders meer direct vertegenwoordigd is in plaats van dezelfde (of direct gelieerde) personen die ook de directie vormen van het commerciële deel van het platform en daar een (indirect) belang hebben?
pi_196093008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:06 schreef tnhb het volgende:
misschien verplicht de meerderheid van die stichting besturen laten bestaan uit deelnemers zodat daar de belangen van de investeerders meer direct vertegenwoordigd is in plaats van dezelfde (of direct gelieerde) personen die ook de directie vormen van het commerciële deel van het platform en daar een (indirect) belang hebben?
Waardevoorjegeld gaat dit gedrag volgens mij doorbreken. Zij hebben investeerders gevraagd om als bestuur van de stichting zekerheden op te treden. Veel zuiverder inderdaad. Nadeel is dan wel weer dat het vrijwilligers zullen zijn.
pi_196094189
Nieuwe SIG met een transformatie van kantoorpand naar woning:

https://investeren.sameningeld.nl/project/venray-stationsweg-7-c

Nog geen vergunning verleend door de gemeente, mij iets te risicovol. Als de vergunning wel wordt verleend gaan ze terug naar SIG voor een verbouwingsbudget.
pi_196094407
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:44 schreef thomasdv het volgende:

Nog geen vergunning verleend door de gemeente, mij iets te risicovol. Als de vergunning wel wordt verleend gaan ze terug naar SIG voor een verbouwingsbudget.
1A tegen 5,7%. Goed te doen lijkt me
pi_196094448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:44 schreef thomasdv het volgende:

Op zich geen verkeerde project insteek. het pand ligt wat raar, zie kadastrale kaart voor perceel, had graag wat meer info gehad, vwb het ontwerp van de appartementen gezien de ligging icm met perceelgrenzen, pandje op zich verbouwen zal het issue niet zijn. Nu nog wat te globaal voor mij. Schijf 1a zou ik wel aandurven, had graag wat info / toelichting gehad,

Oh ja aanv hoe zit het met de "huidige" huurders ? en daarbij kun je aanvragen , als de huurders er nu zitten en betalen en contracten hebben, waarom zou je willen verbouwen en dan 4 appartementen gaan verhuren, opbrengsten <> financiering<>kosten verbouwing enz

[ Bericht 7% gewijzigd door peterc op 06-11-2020 13:22:26 ]
pi_196094489
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:00 schreef peterc het volgende:

[..]

Op zich geen verkeerde project insteek. het pand ligt wat raar, zie kadastrale kaart voor perceel,
inderdaad
https://www.google.com/ma(...)1.528649!4d5.9777709
pi_196094837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef KrekelJapie het volgende:
Waardevoorjegeld gaat dit gedrag volgens mij doorbreken. Zij hebben investeerders gevraagd om als bestuur van de stichting zekerheden op te treden. Veel zuiverder inderdaad. Nadeel is dan wel weer dat het vrijwilligers zullen zijn.
Dat meen ik inderdaad gelezen te hebben, lijkt me in elk geval een poging om het meer transparant te doen, nadeel is mogelijk inderdaad dat je afhankelijk bent van (de kwaliteit) van vrijwilligers.
pi_196095112
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:00 schreef peterc het volgende:
Op zich geen verkeerde project insteek. het pand ligt wat raar, zie kadastrale kaart voor perceel,
Klopt, plus dat het woon/werkpand klein stukje verder al geruime tijd leeg schijnt te staan, verhuur als kantoor is dus mogelijk minder eenvoudig dan voorgesteld. Verder vraag ik me inderdaad af hoe het ontwerp gaat worden.
pi_196095994
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef tnhb het volgende:

[..]

Klopt, plus dat het woon/werkpand klein stukje verder al geruime tijd leeg schijnt te staan, verhuur als kantoor is dus mogelijk minder eenvoudig dan voorgesteld. Verder vraag ik me inderdaad af hoe het ontwerp gaat worden.
https://www.fundainbusine(...)25269-stationsweg-5/ deze dus, // en mijn aanv uit mijn eerdere post

Oh ja aanv hoe zit het met de "huidige" huurders ? en daarbij kun je aanvragen , als de huurders er nu zitten en betalen en contracten hebben, waarom zou je willen verbouwen en dan 4 appartementen gaan verhuren, opbrengsten <> financiering<>kosten verbouwing enz
pi_196098996
Woonzorgcentrum Wageningen op CRE staat nu open.
https://www.crowdrealesta(...)rgcentrum-wageningen

Zelf doe ik niet mee, vanwege 2e hypotheek.
pi_196101173
Herfinanciering binnenvaartschip
https://www.collincrowdfund.nl/drakar-scheepvaart/
1e hypotheek
  vrijdag 6 november 2020 @ 18:27:11 #92
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_196101487
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:03 schreef OpDieFiets het volgende:
Woonzorgcentrum Wageningen op CRE staat nu open.
https://www.crowdrealesta(...)rgcentrum-wageningen

Zelf doe ik niet mee, vanwege 2e hypotheek.
Inmiddels al op 123%. Ik heb zelf meegedaan voor mijn standaard bedrag
pi_196101732
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 18:08 schreef KrekelJapie het volgende:
Herfinanciering binnenvaartschip
https://www.collincrowdfund.nl/drakar-scheepvaart/
1e hypotheek
Ik zit in de eerste lening. 7.5% 72 maanden. Nieuwe lening 7.0%.
Ik wil denk ik wel weer meedoen. Ik vermoed dat er wel een investeringslink zal komen naar de huidige investeerders in deze boot.
pi_196111226
De dierenkliniek uit Delft(project kapitaalopmaat) is gewoon 2 termijnen voor afloop lening gestopt met betalen. Bijna alles is terugontvangen, maar deze 2 termijnen zou ik toch ook graag willen ontvangen.

Er lijken geen gekke zaken aan de hand met de onderneming. Op Facebook staan gewoon recente berichten en ook is er geen relatie met corona.

[ Bericht 1% gewijzigd door KrekelJapie op 07-11-2020 06:02:02 ]
pi_196111249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 18:40 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik zit in de eerste lening. 7.5% 72 maanden. Nieuwe lening 7.0%.
Ik wil denk ik wel weer meedoen. Ik vermoed dat er wel een investeringslink zal komen naar de huidige investeerders in deze boot.
Die link zien we hier dan wel langskomen. Jammer dat rente is verlaagd. Niet echt nodig lijkt me omdat de nieuwe schuld ongeveer gelijk is aan de oude schuld en de zekerheden ook niet zijn verbeterd.

[ Bericht 5% gewijzigd door KrekelJapie op 07-11-2020 06:24:25 ]
pi_196111704
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 05:55 schreef KrekelJapie het volgende:
De dierenkliniek uit Delft(project kapitaalopmaat) is gewoon 2 termijnen voor afloop lening gestopt met betalen. Bijna alles is terugontvangen, maar deze 2 termijnen zou ik toch ook graag willen ontvangen.

Er lijken geen gekke zaken aan de hand met de onderneming. Op Facebook staan gewoon recente berichten en ook is er geen relatie met corona.
Geldt ook voor Balan$z 1, op de 2e lening is wel betaald.
Pecunia non olet
pi_196112061
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 08:23 schreef obligataire het volgende:

[..]

Geldt ook voor Balan$z 1, op de 2e lening is wel betaald.
Klopt, daar kan ik me nog wel iets voorstellen dat corona impact heeft. Het betalingsschema bij kapitaalopmaat stond ook lange tijd verkeerd waardoor het leek dat de laatste 2 termijnen pas in 2021 betaald hoef te te worden. Dit hebben ze nu wel weer gecorrigeerd zie ik.
pi_196114020
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 05:55 schreef KrekelJapie het volgende:

En een update? Welnee helemaal niet nodig, we zeggen alleen tegen de ondernemer dat er een mogelijkheid is om een update te plaatsen, verder gaan we niet bellen ofzo, lastige vragen stellen houden we niet van.
pi_196114358
Nieuw 3* project op HCN
https://horecacrowdfunding.nl/projects/moa-moa-amsterdam-mwp572l0

Daarnaast krijg ik ook steeds meer updates met aanpassingen nav de tweede horecasluiting en uitgestelde rente-betalingen van de eerste sluiting. Daarbij krijg ik de indruk dat er goed maatwerk wordt geleverd. Mbt de recente snackbar die ook uitstel heeft gekregen heb ik ook een uitgebreid en eerlijke reactie gehad.
pi_196114813
quote:
+ Investeringslink
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')