SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef DJ11 het volgende:
"Ik tel tot tien, maar ook tot elf."
Kijk, dat zijn nog eens teksten.![]()
Ja.... je moet er maar op komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef livelink het volgende:
Ik tel tot 10, maar ook tot 11![]()
Geweldige lyrics
Daar kunnen ze bij Blof nog van lerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef livelink het volgende:
Ik tel tot 10, maar ook tot 11![]()
Geweldige lyrics
Ik was dus niet de enigequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef DJ11 het volgende:
"Ik tel tot tien, maar ook tot elf."
Kijk, dat zijn nog eens teksten.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
Daydream believer van the Carpenters???
Titel is goed, maar uitvoerende artiest niet:quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daydream Believer,maar dan nietvan The MOnkees
Ja, dat dus..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daydream Believer,maar dan nietvan The MOnkees
Ja, maar ik ben blij dat Pointer Sisters het zingenquote:
Ik vond vroeger de Nederlandse versie van Sylvia Millecam wel fijn, maar die heb ik volgens mij al 20 jaar niet meer gehoord...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben blij dat Pointer Sisters het zingen![]()
![]()
![]()
De versie van Bruce vind ik niet fijn.
Hoe heet die? Want die ken ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond vroeger de Nederlandse versie van Sylvia Millecam wel fijn, maar die heb ik volgens mij al 20 jaar niet meer gehoord...
Brandquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe heet die? Want die ken ik niet.
Dat had je zelf nog kunnen bedenken, Meltingquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had je zelf nog kunnen bedenken, Melting
Blijft zo'n triest verhaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:55 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu trouwens dat Sylvia al ruim 19 jaar dood is.
Ja,gaat hard hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:55 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu trouwens dat Sylvia al ruim 19 jaar dood is.
Gaat lekker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:55 schreef livelink het volgende:
Hoe ga je met je biertjes, Melting? Ik ga zo ook slapen.
ik ga proberen dat ook vol te houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat lekker.
Niet zo snel als anders.....
Ik draai weer tot 0.30.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat lekker.
Niet zo snel als anders.....
Ik draai weer tot 0.30.
quote:Op zondag 1 november 2020 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]Het begint bijna een gewoonte te worden
Spelfoutje. Even opgezocht ook. Ik ken het echt als Soleil, soleil van Nana Mouskouri.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Een band met zo'n naam, dat moet ik natuurlijk wel weten hè
quote:Op zondag 1 november 2020 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Een band met zo'n naam, dat moet ik natuurlijk wel weten hè
Mag bij mij wel paar kilo aan hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Pizzabroodje is altijd goed (behalve voor de lijn)
Dat is inderdaad ook de titel.quote:Op zondag 1 november 2020 00:08 schreef livelink het volgende:
Dit moet Shirley Bassy zijn met Where do I begin.
Tot 0.30. Dan stop ik ook.quote:Op zondag 1 november 2020 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
Dat die melting nog bezig is, snel meer voeren
Zou een goede zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een James Bond nummer was wellicht toepasselijker geweest, gezien de dood van Meneer COnnery![]()
![]()
Ik was te snel en in de war met Sailing Homequote:
Nee... zet hem op de lijst voor volgende week.quote:Op zondag 1 november 2020 00:12 schreef Rafeiro het volgende:
Had je mijn verzoekje nog gedaan gedurende mij absentie?
Dat hoeft niet hoor, dan heb ik wel wat anders denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... zet hem op de lijst voor volgende week.
Letterverzameling = tekstquote:Op zondag 1 november 2020 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Bomenverzameling = Bos?
Hoofd doet even gaar.
Ja, ik heb een naamsverandering door laten voerenquote:Op zondag 1 november 2020 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Bomenverzameling = Bos?
Hoofd doet even gaar.
Je mag toch nergens naartoe.quote:Op zondag 1 november 2020 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, dan heb ik wel wat anders denk ik.
quote:Op zondag 1 november 2020 00:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Shakira ? Underneath my CLothes
Aders, als in ander verzoekje bedoel ikquote:Op zondag 1 november 2020 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag toch nergens naartoe.
Dus gewoon meeluisteren.
quote:Op zondag 1 november 2020 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
Melting laat zo de stream maar even open, dan klier ik nog wel even.
Geen idee hoe en wat, maar zit niet in slaapmodus.
Ik ga zo wel in de slaapmodus.quote:Op zondag 1 november 2020 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
Melting laat zo de stream maar even open, dan klier ik nog wel even.
Geen idee hoe en wat, maar zit niet in slaapmodus.
Komende week weer 1 kopen.quote:Op zondag 1 november 2020 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo wel in de slaapmodus.
En mijn kriekje niet eens gedronken
Gaat ze dubbel zien zelfs 4quote:Op zondag 1 november 2020 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Komende week weer 1 kopen.
Heb je er al 2 voor volgende week.
Morgen kan ik hem ook nog drinken, natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Komende week weer 1 kopen.
Heb je er al 2 voor volgende week.
Hierna nog 1.quote:Op zondag 1 november 2020 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo wel in de slaapmodus.
En mijn kriekje niet eens gedronken
Ik vind het verwarrend, ik heb die UI ook ooit gehadquote:
Nou zie je door de bomen, het bos niet meer?quote:Op zondag 1 november 2020 00:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het verwarrend, ik heb die UI ook ooit gehad
Ah dat waren niet enkel mijn gedachten die er oorlog mee maakten.quote:Op zondag 1 november 2020 00:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het verwarrend, ik heb die UI ook ooit gehad
Zoietsquote:Op zondag 1 november 2020 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou zie je door de bomen, het bos niet meer?
Artiest is niet juist.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
The Platters - The Great Pretender
Zijn meer artiesten die dit gezongen hebben. Mijn UI en ook The Band bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 november 2020 00:29 schreef livelink het volgende:
Hoewel ik twijfel over de zanger in deze versie.
Ja, dat dacht ik al. Maar ik was nooit op The Platters gekomen ook.quote:Op zondag 1 november 2020 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiest is niet juist.
[..]
[ afbeelding ]
Van jouw UI wist ik het.quote:Op zondag 1 november 2020 00:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn meer artiesten die dit gezongen hebben. Mijn UI en ook The Band bijvoorbeeld
quote:Op zondag 1 november 2020 00:32 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne nacht nog, en/of welterusten.
[ afbeelding ]
Niet speciaalquote:
Geen probleem hoor, dat je stopt. Het was wel relaxte muziekquote:Op zondag 1 november 2020 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb beetje oorlog met mijn PC. Ga ik oplossen hoor en andere dingen ook. Maar ben moe.
Altijd maar pijntjes. Nooit normaal kunnen slapen. Ik word er verdrietig van. En nu lukt niet wat ik wil.
Daar word ik boos van.
Goedemorgen.quote:
Nee werd wakker van mijn rugquote:Op zondag 1 november 2020 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Niet uitslapen vandaag?
quote:
Nou moest van de week mijn afspraak bij de fysio afzeggen vanwege lichte snotterigheid en dat voel ik nu dus.quote:
Matras is prima, daar ligt het niet aan. Maar als het spierprobleem niet verholpen is, helpt een nieuwe matras ook niet.quote:Op zondag 1 november 2020 07:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Is het wel minder met het nieuwe matras?
Joho, joho, je krijgt het niet cadeau.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Joho, joho, je krijgt het niet cadeau.
Dat hele voetbal stelt niets meer voor zo.quote:Op zondag 1 november 2020 15:42 schreef Rafeiro het volgende:
Benieuwd of PSV straks nog door gaat. Het wordt wel raar zo.
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen Raf.quote:
Sportschool mag toch niet? Of dat juist wel?quote:Op maandag 2 november 2020 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Goedemorgen Raf.
Hoezo te vroeg?
Dat zou wel mogen, maar ik moet wel gewoon werken.quote:Op maandag 2 november 2020 06:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sportschool mag toch niet? Of dat juist wel?
Haha, oké stond me iets van bij dat je altijd zo zot vroeg was om te sporten voor het werkquote:Op maandag 2 november 2020 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou wel mogen, maar ik moet wel gewoon werken.
En op maandag en dinsdag zit ik op kantoor (voor zaken die ik niet vanuit huis kan doen).
Dat is alleen op vrijdag.quote:Op maandag 2 november 2020 06:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha, oké stond me iets van bij dat je altijd zo zot vroeg was om te sporten voor het werk
Was dat het geval dan hoefde je niet zo vroeg te zijn, of juist weer wel gezien het mag
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op maandag 2 november 2020 08:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
huis van Merel is hartstikke leuk en de logeerkamer/werkkamer schoonzoon is goedgekeurd
ik neem een rustige ochtend, vanmiddag wordt er een kabouter gebracht die komt logeren, dan hebben zijn ouders even de kans om wat bij te tanken. De baby kabouter wordt 's nachts nog veel wakker, dat hoort erbij, en als die ander bij mij is hebben ze even de kans om overdag een slaapje te doen
Voordeel is dat hij 's avonds op tijd gaat slapen, kan ik dat ook doenquote:Op maandag 2 november 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
Maar dan kun jij geen middagslaapje doen.
Wel leuk dat de kabouter toch weer even alle aandacht voor zichzelf heeft. Zal ook wel enorm moeten wennen.
quote:Op maandag 2 november 2020 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij 's avonds op tijd gaat slapen, kan ik dat ook doen
Tofquote:Op maandag 2 november 2020 08:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
huis van Merel is hartstikke leuk en de logeerkamer/werkkamer schoonzoon is goedgekeurd
ik neem een rustige ochtend, vanmiddag wordt er een kabouter gebracht die komt logeren, dan hebben zijn ouders even de kans om wat bij te tanken. De baby kabouter wordt 's nachts nog veel wakker, dat hoort erbij, en als die ander bij mij is hebben ze even de kans om overdag een slaapje te doen
quote:Op maandag 2 november 2020 11:08 schreef Symphonic het volgende:
De tekenaars van de Dirk Jan strip hebben ook al kennis gemaakt met just me
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2020 11:08 schreef Symphonic het volgende:
De tekenaars van de Dirk Jan strip hebben ook al kennis gemaakt met just me
[ afbeelding ]
Ja, die kan weer gewoon lopen, hij heeft al via zijn vader aangekondigd om hier in bad te willenquote:Op maandag 2 november 2020 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Is kabouter mankepoot al weer zonder gips eigenlijk, just me?
Goedemorgen Melting. Je bent weer aan je rijmpjes begonnen, zie ik?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Je bent weer aan je rijmpjes begonnen, zie ik?
Goed plan. Deze week is voor mij niet zo luchtig, helaas. Mijn zoon heeft een tentamenperiode en het gaat dit jaar allemaal niet zo lekker. Gisteren zei hij tegen me dat als hij zeker wist dat het corona-verhaal volgend jaar voorbij is, hij nu zou stoppen met school en volgend jaar opnieuw eindexamen zou doen. De enige reden dat hij nog niet gestopt is, is omdat het niet zeker is dat het volgend jaar beter zal zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ja.... ik dacht; even wat luchtigs in de ochtend.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed plan. Deze week is voor mij niet zo luchtig, helaas. Mijn zoon heeft een tentamenperiode en het gaat dit jaar allemaal niet zo lekker. Gisteren zei hij tegen me dat als hij zeker wist dat het corona-verhaal volgend jaar voorbij is, hij nu zou stoppen met school en volgend jaar opnieuw eindexamen zou doen. De enige reden dat hij nog niet gestopt is, is omdat het niet zeker is dat het volgend jaar beter zal zijn.
Zoals hij zelf zei: school en corona gaat gewoon niet samen.
Ik vind het zo jammer. Hij gaat zo graag naar school en wil graag leren, maar hij zat vorige week alweer de hele week thuis. En deze week dus wel naar school voor tentamens, maar als er dan ook maar weer iemand positief getest wordt, zit hij daarna weer thuis.
Goedemorgen Diaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik snap je zoon wel. Hopelijk gaan de tentamens goed!
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen langslapers.quote:
Kabouter en ik waren al eventjes wakkerquote:
Kabouter lekker in bad geweest?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter en ik waren al eventjes wakker
Ik was al een paar uurtjes aan het werkquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen langslapers.![]()
Gisterenavond heeft hij heerlijk in bad gespeeldquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kabouter lekker in bad geweest?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:15 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenavond heeft hij heerlijk in bad gespeeldvannacht was het wel wat woelen en draaien in bed maar toch redelijk uitgeslapen. Nu zit meneer te genieten van blauwe bessen, frambozen en bramen
Er is ook nogal wat veranderd in zijn wereldje, opeens zo’n huilende indringer erbij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:15 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenavond heeft hij heerlijk in bad gespeeldvannacht was het wel wat woelen en draaien in bed maar toch redelijk uitgeslapen. Nu zit meneer te genieten van blauwe bessen, frambozen en bramen
U? Ik ben dan wel ouder, maar zo oud ook weer niet hè?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Veel gebeurd de laatste tijd
Hoe ist met u?
Ben ik eens fatsoenlijk, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:45 schreef Melting het volgende:
[..]
U? Ik ben dan wel ouder, maar zo oud ook weer niet hè?
Hier gaat het goed, naar omstandigheden.
En daar? Je leeft nog, dus dat is goed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is ook nogal wat veranderd in zijn wereldje, opeens zo’n huilende indringer erbij.
Hypotheek is rondstraks maar eens 25 pagina’s printen, ondertekenen en weer scannen en uploaden. Er bestaat tegenwoordig Idin om digitaal te tekenen, maar nee hoor, dit moet ouderwets.
Ben je dat anders niet dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben ik eens fatsoenlijk, is het weer niet goed![]()
Psh.quote:
Dat is zeker iets anders.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Psh.
Ik kreeg laatst te horen; ´´Jij bent zo lekker direct, daar HOU ik van!´´
Nee, ik ben gewoon duidelijk. En kom voor mezelf op. Da´s wat anders
Goed idee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:32 schreef brother52 het volgende:
Toch handig zo'n collega met een volkstuintje. Heb nu 4 kilo paprika in de vriezer liggen![]()
Zal ik straks na de persco eens kijken of alles hier nog werkt om te kunnen draaien?
Rond 19:30 ergens dan denk ik.
Ah... u is begonnen. Ik tune in.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
Klinkt als muziek in mijn oren...quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
Kriek, prosecco.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik luister mee zolang ik kan. Onder het genot van mijn kriek, die ik nu post-persco opentrek.
Je moet eigenlijk wel tot het einde blijven luisteren. Dan komt er eentje van het nieuwe album van Fish.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik luister mee zolang ik kan. Onder het genot van mijn kriek, die ik nu post-persco opentrek.
Zou best lekker zijn om vanavond wat meer te drinken. Maar het blijft bij deze kriek. Ik moet mijn zoon vanavond nog helpen met de voorbereiding op een toets.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kriek, prosecco.
Als dat maar goed gaat...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
Knee & toe?quote:
Ik heb het niet helemaal zelf in de handquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk wel tot het einde blijven luisteren. Dan komt er eentje van het nieuwe album van Fish.
quote:
Ik doe momenteel mee aan een Blind Tasting Competitie v.w.b. whisky, die 14 dagen duurt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou best lekker zijn om vanavond wat meer te drinken. Maar het blijft bij deze kriek. Ik moet mijn zoon vanavond nog helpen met de voorbereiding op een toets.
14 dagen is ook behoorlijk lang.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe momenteel mee aan een Blind Tasting Competitie v.w.b. whisky, die 14 dagen duurt.
Elke dag een whisky raden qua regio, distilleerderij, leeftijd en alcoholpercentage.
Los van de moeilijkheidsgraad daarvan vind ik elke dag 'moeten' drinken best wel een opgave...
Dat lijkt me nagenoeg ondoenlijk, om de regio etc te raden, of lukt dat nog aardig?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe momenteel mee aan een Blind Tasting Competitie v.w.b. whisky die 14 dagen duurt.
Elke dag een whisky raden qua regio, distilleerderij, leeftijd en alcoholpercentage.
Los van de moeilijkheidsgraad daarvan vind ik elke dag 'moeten' drinken best wel een opgave...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:40 schreef brother52 het volgende:
Redbone - We Were All Wounded At Wounded Knee
Kan mw MadMaster ook meeraden? Of heeft ze niet zoveel verstand van whisky?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gelukkig wel maar 2cl per dag...
Regio gaat nog wel, nooit 2 keer dezelfde regio op 2 opeenvolgende dagen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me nagenoeg ondoenlijk, om de regio etc te raden, of lukt dat nog aardig?
En dag drinken is ook flink inderdaad. Scheelt dat het maar een klein beetje is, neem ik aan?
Die is vooral goed qua geuren herkennen, maar daar heb ik nu niet zo veel aan...quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan mw MadMaster ook meeraden? Of heeft ze niet zoveel verstand van whisky?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mate van hoeveelheid en grootte van de luchtbelletjes geeft een indicatie van het alcoholpercentage...
Head, shouldersquote:
Het word nog veel ergerquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Head, shoulders
knees & toes
knees & toes.
Die niet maar ik heb wel een slaapliedje klaar staan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vader Jacob, vader Jacob,
Slaap je nog, slaap je nog...
Ik vind het wel een leuk bandje.quote:
Armbandje?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk bandje.
Zo arm zijn ze volgens mij nietquote:
Gehad. Ik neem aan dat hij inmiddels weer geheeld is.quote:
Voel je dat zelf niet dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Gehad. Ik neem aan dat hij inmiddels weer geheeld is.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
Ik haal hem even een stuk naar voren, daarna deel 2.
Fish - Weltschmerz
Vind ik ook. De rest van het album is ook best goed.quote:
Nou begin ik te twijfelen wat het thema was.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef brother52 het volgende:
En verder met het thema...
KULA SHAKER - Moonshine
Weerwolven misschien?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou begin ik te twijfelen wat het thema was.
Een thema in 2 delenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou begin ik te twijfelen wat het thema was.
Ja..... zo wordt het wel heel ingewikkeld.quote:
Nee, geen liedjes over mummiesquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... zo wordt het wel heel ingewikkeld.
Ik hou het gewoon op de weerwolven dan. Mijn dochter zei me net dat het volle maan was.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... zo wordt het wel heel ingewikkeld.
Nee, dat klopt niet. Weerwolven kunnen best goed klimmen volgens mij..quote:
Ik heb er ook nog nooit 1 zien vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Weerwolven kunnen best goed klimmen volgens mij..
Weerwolven passen ook niet bij het thema, die zijn veel te eng.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Weerwolven kunnen best goed klimmen volgens mij..
Dan is het thema Klaas Vaak?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weerwolven passen ook niet bij het thema, die zijn veel te eng.
Wat heeft Klaas Vaak te maken met klimmen?quote:
De bedoeling was lichaamsdelen als thema te nemen maar het zijn uiteindelijk 2 kinderliedjes geworden.quote:
Wat is het 2e kinderliedje dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
De bedoeling was lichaamsdelen als thema te nemen maar het zijn uiteindelijk 2 kinderliedjes geworden.
Die moet elke avond weer naar de maan klimmen met de trap. We zitten nog helemaal in het thema.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft Klaas Vaak te maken met klimmen?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Die moet elke avond weer naar de maan klimmen met de trap. We zitten nog helemaal in het thema.
quote:
Milieu is toch niet belangrijk?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Net een pakketje van Amazon ontvangen, één bureau stekkerdoos voor op mijn nieuwe bureau.
In de doos hadden er wel 6 verpakt kunnen zitten...
Ja, dat gaat soms nergens meer over, die verpakkingen. Ik nam vandaag een pakket voor de buren aan. Mijn hele gang was meteen gevuld, zo'n grote doos was het.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Net een pakketje van Amazon ontvangen, één bureau stekkerdoos voor op mijn nieuwe bureau.
In de doos hadden er wel 6 verpakt kunnen zitten...
Geen opvulling in de doos?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is slechts karton, maar een beetje veel karton...
Toen ze het pakketje op kwam halen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gaat soms nergens meer over, die verpakkingen. Ik nam vandaag een pakket voor de buren aan. Mijn hele gang was meteen gevuld, zo'n grote doos was het.
Ja, proppen gerecycled papier...quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen opvulling in de doos?
Want dat krijg ik regelmatig van onze leverancier. Een grote doos, vol met opblaasplastic zakjes, en 10 usb sticks of zo.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef brother52 het volgende:
Flogging Molly - You Won't Make a Fool Out of Me
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ze het pakketje op kwam halen?
Zo praat je niet over de buurvrouw...
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Nee, ze is mijn lengte en superslank. Dus ze paste er net nog bij. Ik moest wel helpen de doos naar haar toe te slepen. Het was veel te groot.
Nog nooit live gezien, maar ken ze wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
Dit is zo'n band die je niet vaak genoeg live kunt zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |