SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hey moemoe.quote:
Het is een spin off van The toys that made us, die serie vond ik ook wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, even opzoeken...![]()
Ik hou wel van die 'achter de schermen' docu's...
Die krijg ik dan vanzelf wel weer aangeboden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is een spin off van The toys that made us, die serie vond ik ook wel de moeite waard.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de fipo, maar was te laat.
Hi all.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Pas recent geleerd dat het wolfman was. Daarvoor dacht ik altijd dat het Clap for the woman was, wat ik ook volstrekt logisch vond.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Pas recent geleerd dat het wolfman was. Daarvoor dacht ik altijd dat het Clap for the woman was, wat ik ook volstrekt logisch vond.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Don't Kill The Reaper - Blue Oyster Cult
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Redbone - Witch Queen Of New Orleans
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Annabelle![]()
Ze was toen alleen nog minderjarig...
De dame op het het hoesje van Bow Wow Wow.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dame op het het hoesje van Bow Wow Wow.
Oftewel, de zangeres die toen pas 14 jaar oud was...
Ai, dat zou nu voor veel ophef zorgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dame op het het hoesje van Bow Wow Wow.
Oftewel, de zangeres die toen pas 14 jaar oud was...
Toen ook...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat zou nu voor veel ophef zorgen.
Pizzabroodje is altijd goed (behalve voor de lijn)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even weg. Zwager belde net dat ik nog even een pizzabroodje kon scoren. Zus en zwager wonen hier 500 meter vanaf. En zie ze maar zelden met het hele corona gedoe. Iets voorzichtig enzo.
Je mag me 's nachts wakker maken voor een lekker broodje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Pizzabroodje is altijd goed (behalve voor de lijn)
Was toen ook enorm populair.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
Twin Peaks heb ik noot gekeken, maar X-files volgde ik wel. Vond ik een leuke serie.
Ja, volgens mij draaien er nu nieuwe afleveringen. Ik zie af en toe iets voorbij komen.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij draaien er nu nieuwe afleveringen. Ik zie af en toe iets voorbij komen.
Ja, juist wel. Ik zoek het even op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Niet meer met Mulder en Scully natuurlijk.
Dit is duidelijk, lijkt me toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Birds dan?
Ik dacht dat dit zijn algemene thema song was...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:53 schreef Rataplan79 het volgende:
Een goede avond![]()
Is dit niet de theme van Psycho?
Het is van een film.quote:
Ik kijk eigenlijk geen enge films, maar het zal wel een Stehpen King-film zijn dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is van een film.
Aan welke film zou je dit linken, als je aan iets griezeligs denkt?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nog met die remix in mijn hoofd, die in mijn mix zat.
Niks geen pompende bassen hier...
Klopt. Je moet de sfeer om kunnen zetten in muziek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Desondanks vind ik het enorm knap hoe je met muziek een film kan maken of breken, ongeacht het genre...
Een remixmix?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nog met die remix in mijn hoofd, die in mijn mix zat.
Niks geen pompende bassen hier...
Nee, een Hallloween mix.quote:
Vind het zonder film al engquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
Toch kan ik me voorstellen dat deze muziek wel beangstigend is als je helemaal in de film zit.
Ik dacht dat het over de tubular bells remix gingquote:
Kinderstemmetje. Die film over dat cornwald?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:20 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik niet bij een horrorfilm passen bijvoorbeeld.
Save by the bell...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de tubular bells remix ging![]()
Ik had het niet over de mix van MM
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Bassie en Adriaan & The Excorcist...
Ik bedoelde dus Poltergeistquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vond ik wel een enge film, ben vrij snel afgehaakt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Charlie Daniels Band - The Devil Went Down To Georgia
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Wat een geweldig nummer om mee binnen te vallen
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, de titel kwam pas even later.quote:
En het blijft prachtigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat me te binnen schoot, de titel kwam pas even later.
Dat spookslot was wat toen het geopend werd, met projecties en deze muziek...
Zijn jullie er wel uitgekomen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Bandoverleg begon later en duurde langer dan ik verwacht had.
En wie hebben jullie er uit getrapt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Bandoverleg begon later en duurde langer dan ik verwacht had.
Ja, heel goed zelfsquote:
Het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wie hebben jullie er uit getrapt?
Of kun je ook om andere redenen pandoverleg hebben?
Het heeft er veel van wegquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk altijd dat dit de Crash Test Dummies zijn
Die hadden een liedje dat hier op lijkt.
Je bedoelt Mmmmmmmmmmmmmmmmmm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk altijd dat dit de Crash Test Dummies zijn
Die hadden een liedje dat hier op lijkt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: als dit nummer voorbij is moet je even thee halen voor DDM.
Jij moest thee halen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Dit past wel goed in het thema horror ja
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Dit past wel goed in het thema horror ja
Die pubers die nog een spooklolly van livelink willen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:48 schreef Melting het volgende:
Wie gaat er rond 22.45 nog bellen 's avonds?
It takes skillquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
ok01 pakt de telefoon sneller op dan MadMaster
Schooien die voortaan via de telefoon? Willen ze zeker ook nog hebben dat je het komt brengen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pubers die nog een spooklolly van livelink willen...
Maar die laat 'm maar 2 keer overgaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
ok01 pakt de telefoon sneller op dan MadMaster
Je moet ze ook niet te lang laten hangenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij jou ging -ie maar twee keer over...
Nee, ze bellen gewoon bij de deur aan...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Schooien die voortaan via de telefoon? Willen ze zeker ook nog hebben dat je het komt brengen.![]()
Stelletje lamzakken. Dat ze eens van die bank af komen.
Halloween gaat via de telefoon dit jaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Schooien die voortaan via de telefoon? Willen ze zeker ook nog hebben dat je het komt brengen.![]()
Stelletje lamzakken. Dat ze eens van die bank af komen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Halloween gaat via de telefoon dit jaar
Coronaproof
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nathalie Cole - Miss You Like Crazy
Rebooten helpt nu ook al niet meer...
Vreemd. Ik neem niet aan dat het een oude iPad is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Nathalie Cole - Miss You Like Crazy
Rebooten helpt nu ook al niet meer...
Nee, alle websites zijn snel, alleen Fok! wil niet echt...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt toch niet aan de nieuwe wifi?
Nee, een iPad Air II waar ik nooit problemen mee had...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Vreemd. Ik neem niet aan dat het een oude iPad is?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
Boris Gardner - I Wanna Wake Up With You
Ik ga inderdaad de binnenkant van mijn oogjes bekijken .quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Bassie en Adriaan & The Exorcist...
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad de binnenkant van mijn oogjes bekijken .
Tegen het plafond hangen lijkt me dan weer wat minder aantrekkelijk
Bedankt Melting! (En bedankt MM voor de mix)
Mooie Halloweenavond weer zo
Ik doe niet anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
Misschien eens google op de iPad proberen?
Tsjuus!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe niet anders.
Safari is een ruk browser...
Welterustenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Trustequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn andere iPad ligt nu boven, bij mijn nieuwe werkplek.quote:
Hey Bos.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom op het goede moment binnen
quote:
Al langer niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]heb ik nu ongeveer een maandje. Ben ik dan al weer zo lang niet meer hier geweest
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt nu wel weer wat sneller te gaan...
Alleen zijn nu al mijn bookmarks weg...
26 september was ik hier voor het laatstquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
26 september was ik hier voor het laatst
BOney M - Ma Baker
Vergeet je de l gewoon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
En gelukkig kan ik blind typen, dus typ ik redelijk snel bomenverzameing
Het is een vrij drukke emoticon.Heb je iets van drank of drugs op?? Dat kan het ook versterken, denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier oncomfortabel van word
Lekker op de maat van de muziek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Het was mooi zo, tot later!
Dank Melting!
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Het lijkt een beetje op hoe Trump beweegt met zijn handjes als hij opkomt bij zijn rally's.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Ik heb misschien een bescheiden hoeveelheid wijn opquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een vrij drukke emoticon.Heb je iets van drank of drugs op?? Dat kan het ook versterken, denk ik
Dit is een vrij drukke emoticon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een vrij drukke emoticon.Heb je iets van drank of drugs op?? Dat kan het ook versterken, denk ik
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op hoe Trump beweegt met zijn handjes als hij opkomt bij zijn rally's.
Die is nog ergerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is een vrij drukke emoticon.
[ afbeelding ]
Die van net niet, toch?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op hoe Trump beweegt met zijn handjes als hij opkomt bij zijn rally's.
Dat is aardig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:16 schreef livelink het volgende:
Dolly Parton - I will always love you
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:18 schreef ok01 het volgende:
Ik zit op de achtergrond The Exorcist te kijken en dat is een rare combinatie zo
Ik zit op de achtergrond The Exorcist te kijken en dat is een rare combinatie zo
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou hier eigenlijk alleen CHarly Watts herkennenquote:
Ze hadden geen hoge pet op van die straatvechter zo te zien.quote:
Mick Jagger is ook wel te herkennen maar voor de rest zou ik het ook niet wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou hier eigenlijk alleen CHarly Watts herkennen
Volgens mij is dit ook nog met Brian Jones en zonder Ron Woodquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mick Jagger is ook wel te herkennen maar voor de rest zou ik het ook niet weten
Ik heb ook dat soort muziek op mijn hardloopplaylistquote:
Heb even gegoogled en dat kloptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook nog met Brian Jones en zonder Ron Wood
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook dat soort muziek op mijn hardloopplaylist
Het eerder gedraaide Iron Maiden staat daar ook op
Ik zou er muziek op zetten waar ik een hekel aan heb, ga ik alleen maar harder lopen zodat ik eerder klaar benquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook dat soort muziek op mijn hardloopplaylist
Het eerder gedraaide Iron Maiden staat daar ook op
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou er muziek op zetten waar ik een hekel aan heb, ga ik alleen maar harder lopen zodat ik eerder klaar ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou er muziek op zetten waar ik een hekel aan heb, ga ik alleen maar harder lopen zodat ik eerder klaar ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dikke oja
Iets met DIzzy band dacht ik
Dat werkt bij mij dus echt niet...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar morgen hopelijk weer even een klein stukje hardlopen. Over 4 weken een 8km in georganiseerde variant (mocht het doorgaan). Zit nu sowieso wel op 5km, deze week al 2 keer bootcamp gehad, dus qua conditie zit dat wel snor....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Collor me badd - I Wanna sex you up
Dat jullie dat kunnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik ga morgen ook hardlopen. Het is mij dit jaar redelijk gelukt om twee keer per week zes km hard te lopen dus ik ben best wel tevreden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik ga morgen ook hardlopen. Het is mij dit jaar redelijk gelukt om twee keer per week zes km hard te lopen dus ik ben best wel tevreden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef brother52 het volgende:
Ik moet ook weer eens wat aan sport gaan doen... Bitterballen lijkt me wel wat.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik loop normaal wel,meer. Voor 10km draai ik meestal mijn hand niet om. Ook al Halve Marathons achter mijn naam staan...
Het eerste jaar dat ik begon was het wel echt lijden, maar daarna werd het steeds gemakkelijkerquote:
6 stuksquote:
Zo danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik loop normaal wel,meer. Voor 10km draai ik meestal mijn hand niet om. Ook al Halve Marathons achter mijn naam staan...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken![]()
Bedankt Melting
Toen ik al een beetje aan het lopen was, begon ik te werken bij mijn huidige werkgever. Die hebben een loopgroep met wekelijkse training. Nu door Corona staat dat wel stil, maar het heeft echt wel geholpen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat ik begon was het wel echt lijden, maar daarna werd het steeds gemakkelijker
Het is wel een kwestie van volhouden natuurlijk
Ik las eerst Barry Gibb, maar die zingt nog hogerquote:
Welterusten ok01quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Bedankt Melting
trustequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Bedankt Melting
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst Barry Gibb, maar die zingt nog hoger
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit kan echt iedereen zijn van Rob de Nijs tot Ben Cramer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |