Dat noemde de dierenarts inderdaad ook, als t geen schimmel is mss daarnaar kijken. Ik heb alleen niet de indruk dat 'ie jeuk heeft. En het is ook alleen deze ene plek, de dierenarts zei dat bij voedselallergie meestal meer plekken zijn. Zou wel klote zijn, want ze krijgen brokjes met zwijn en kip en natvoer zes verschillende smaken (elke twee dagen een andere smaak blik) met ik geloof alles bij elkaar kip, kalkoen, rund, lam en zalm erin.. al ruim een jaar ook wel exact deze brokjes en natvoer-blikken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 : kan ook een allergie zijn, ziet eruit als een hotspot. En dan moet je uitvinden waar ze allergisch voor is. Wat, naar ik begrijp, best een klus kan zijn, maar medicatie kan helpen de supymptomen te onderdrukken.
Eerst testen op schimmel is verstandig. Als poes er heel veel aan zit zou je de Cone Of Shame kunnen overwegen.
Meestal hebben beestje minder last van hun gebreken dan wij dat hebben /recente ervaring
Rugby kijken.. op bbc 1..quote:
Ja wij zaten ook rugby te kijken en toen kregen we de melding dat we of moesten zappen, of hiermee verder gingen.quote:
Abby vroeg zich af waar ze het damesrugby kon zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:14 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat rugby geloof ik al de hele dag op.. begon vanmorgen met NZ tegen AUS..
Ach een leuke dag..
Dat is nog best vaak ook op de BBC of sky hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Abby vroeg zich af waar ze het damesrugby kon zien
Hier is de glasvezel ook maanden en maanden uitgesteld maar gelukkig doet Ziggo het prima.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:30 schreef sigme het volgende:
Ons glasvezel is uitgesteld naar februari ergens. Dan heb ik ook BBC.
Nu heb ik TVNoord en TVFriesland. PS: ik zit in Drenthe.
Ja dat was het enige nadeel van dit bed. En ik schat zo maar ik dat ik deze winter veel meer kan uitslapen en in bed kan blijven, of op tijd naar bed en daar nog wat tv kijken, dan is zo’n tafel handigquote:
Hebben ze het een beetje droog gehouden?quote:Op zondag 1 november 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam vannacht thuis met de biertjes van @:Sarabi aan de deur.Ben benieuwd wat m'n vriend er vandaag van gaat vinden.
Jahoor! Het zat superfijn ingepakt. En ze waren ook nog lekker koel zo.quote:Op zondag 1 november 2020 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben ze het een beetje droog gehouden?
En ik ben ook benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2020 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgendat was een waardeloze nacht. Ene kat bij mij op de slaapkamer, andere erbuiten. Mauwen, over me heen lopen, in de gordijnen hangen.. (normaal mogen ze niet op de slaapkamer, dus t was ook de ruimte ontdekken). Maaar het plekje is wel weer dicht geloof ik. Lijkt dus inderdaad door het wassen weer open gegaan te zijn. En nu liggen ze te schattig bij elkaar in t mandje van de krabpaal, hebben elkaar duidelijk gemist.
oooh, zo wil ik ook een tweede katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hadden thuis en ook bij mijn grootouders vooral katten in oorlog die hun territorium niet wilden delen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kan zijn dat er nu iets stoort op het kanaal van het accespoint. Is het een repeater? Dus krijgt wifi van beneden binnen en zend dat opnieuw uit? In dat geval heb je overal verminderde snelheid op wifi. Het slechtste signaal bepaalt de totale snelheid. Als je een kabel naar boven kunt trekken is dat de beste oplossing. Daarna de oplossing via het lichtnet. Met een powerline adaptor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Over hotspots/wifi gesproken, kan een wifi signaal/router ook zwakker worden? Heb sinds enige tijd heel slecht signaal op m'n slaapkamer.
Wel is die boven tegen de achtergevel, router hangt beneden aan de voorgevel. Grootste afstand dus, maar heeft altijd gefunctioneerd.
Hier hebben we een viltje wat je normaal onder de poten van een stoel plakt op het lichtje geplakt.. inderdaad super irritant zon lichtje in je slaapkamer de hele nacht doorquote:Op zondag 1 november 2020 10:18 schreef z80 het volgende:
Waarom hebben rookmelders een knipperende led die de hele straat verlicht?
Die dingen wil je niet op de slaapkamer. Zo de nieuwe rookmelder maar eens uit elkaar halen en een jasje van krimpkous over de led.
Die op de gang krijgt even een likje inkt op het ledje. Iets minder fel maar nog wel zichtbaar.
Antennehoek anders? Iets wat stoort er tussen? Indien 5ghz, meer apparaten er op?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Over hotspots/wifi gesproken, kan een wifi signaal/router ook zwakker worden? Heb sinds enige tijd heel slecht signaal op m'n slaapkamer.
Wel is die boven tegen de achtergevel, router hangt beneden aan de voorgevel. Grootste afstand dus, maar heeft altijd gefunctioneerd.
Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.quote:Op zondag 1 november 2020 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Antennehoek anders? Iets wat stoort er tussen? Indien 5ghz, meer apparaten er op?
Charlie Echo Delta!quote:Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.
Ik was afgelopen week bij iemand die zendamateur is met allemaal analoog materiaal en proberen met zo'n laag mogelijk vermogen contact te leggen. Die moest wel een beetje huilen van van internet over de stopcontacten en mensen met zonnepanelen.
Dat is zeker zoquote:Op zondag 1 november 2020 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor! Het zat superfijn ingepakt. En ze waren ook nog lekker koel zo.
Het is vandaag een rustdag hequote:Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo na het ontbijt eerst maar eens sporten, hebben we dat gehad
Dan moet de uitgroei weer gedaan (ja mensen, ik ben dus allang niet meer grijs, ik voelde me een oude heks daarmee) en een wasje draaien/bed verschonen.
De krant ligt er nog en ik wil nog een paar verhalen lezen uit het boek waar g in heeft meegeschreven.
Géén idee of ik nog naar buiten ga vandaag. Want de godfather wacht ook nog.
Druk druk op mijn vrije zondag
Was ik ook van plan, maar eerst moet ik nog even naar de supermarkt om eten te kopen.quote:Op zondag 1 november 2020 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En we maken ballen van de Librije en pompoen op de barbecue
De rest van de dag vegeteren we op de bank met heel veel sport![]()
Niet van ledlampen en schakelende voedingen in het algemeen?quote:Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.
Ik was afgelopen week bij iemand die zendamateur is met allemaal analoog materiaal en proberen met zo'n laag mogelijk vermogen contact te leggen. Die moest wel een beetje huilen van van internet over de stopcontacten en mensen met zonnepanelen.
Make the most of it.quote:Op zondag 1 november 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Great, gisteren met mn katerkop mn medicatie vergeten en nu voel ik me helemaal one flew over the cuckoos nest en/of Ratchedy
Ze zijn zo lekkerquote:Op zondag 1 november 2020 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar eerst moet ik nog even naar de supermarkt om eten te kopen.
Waaronder gehakt voor de ballen van Sjonnie en Trees.
OMGquote:Op zondag 1 november 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekkerWe maken er een aantal extra. Een aantal gaan rauw in de vriezer en een aantal gaar, daar maken we binnenkort zelf een berenhap mee.
* DancingPhoebe ugly cryt en kijkt Loon intens aan.quote:
Oh god. Plz take your pills.quote:Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe ugly cryt en kijkt Loon intens aan.
Zullen we obsessief verliefd worden en vluchten?quote:
No problem! Thanks voor de bevestiging.quote:Op zondag 1 november 2020 10:42 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 : sorry, ik de mentions nu pas!
Fijn dat het wondje weer dicht is nuWel een zware nacht dus
.
Op basis van de foto en gezien het feit dat het al door een DA gezien is, had ik ook gezegd dat het nu niet gelijk spoed is. (Disclaimer: openstaande wonden moet je natuurlijk altijd even na laten kijken wegens infectiegevaar en eventuele noodzaak tot hechten, wonden die er smerig uitzien sowieso, of dichte abcessen ook (want intoxicatiegevaar), en ook in het geval van wonden op/rond oogleden is het wel echt spoed. Maar goed, dat had je dus al gedaan.)
Benieuwd wat er uit de kweek komt! Bij allergie zie je meestal wel meer (kleinere) plekjes en meer verspreid naar mijn weten, maar mocht het toch wel iets in die hoek zijn, dan zou ik ook even je voerbakjes nakijken. Keramiek geeft geen allergieklachten doorgaans, maar plastic kan dat wel doen.
Oequote:Op zondag 1 november 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekkerWe maken er een aantal extra. Een aantal gaan rauw in de vriezer en een aantal gaar, daar maken we binnenkort zelf een berenhap mee.
I'm inquote:Op zondag 1 november 2020 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zullen we obsessief verliefd worden en vluchten?
Wat is er zo lekker aan die gehaktballen?quote:Op zondag 1 november 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Na het aanbraden sudderen ze 40 minuten in fond. Of in mijn geval bouillon. En op de barbecue krijgen ze een lichte rooksmaak.quote:Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker aan die gehaktballen?
Klinkt goed.quote:Op zondag 1 november 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Na het aanbraden sudderen ze 40 minuten in fond. Of in mijn geval bouillon. En op de barbecue krijgen ze een lichte rooksmaak.
De combinatie met mosterd en ketjap.quote:Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
Wat is er zo lekker aan die gehaktballen?
Hmmm.....Die rooksmaakquote:Op zondag 1 november 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Na het aanbraden sudderen ze 40 minuten in fond. Of in mijn geval bouillon. En op de barbecue krijgen ze een lichte rooksmaak.
Vooral dat laatste klinkt erg goedquote:Op zondag 1 november 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Een buurman van een bevriend amateur had ineens allemaal storing, die had een goedkoop partijtje LED "tl" buizen opgekocht.quote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet van ledlampen en schakelende voedingen in het algemeen?
Wat is het geworden?quote:Op zondag 1 november 2020 14:35 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik heb eindelijk een hotelletje geboekt voor december.Nu kan het aftellen naar de vakantie echt beginnen.
Utrecht met een bubbelbad op de kamer.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 1 november 2020 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Utrecht met een bubbelbad op de kamer.Lekker eten afhalen en verder dat bad zo min mogelijk uitkomen. Zin in.
Klinkt goedquote:Op zondag 1 november 2020 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Utrecht met een bubbelbad op de kamer.Lekker eten afhalen en verder dat bad zo min mogelijk uitkomen. Zin in.
Utreg en bad. 2x goedquote:Op zondag 1 november 2020 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, mijn bezoek is weer naar huis. Zo fijn dat het konKan samenzijn met de familie echt meer waarderen nu het niet meer zo vanzelfsprekend is.
We hebben uitgebreid geluncht dus ik hoef niet meer echt te koken voor vanavond. En morgen en overmorgen hoef ik lekker niet naar het werk vanwege online opleiding, dus ik hoef ook niet extreem veel vooruit te koken![]()
En ik kreeg het kookboek van Ottolenghi dus ik ga lekkere recepten voor volgende week uitzoeken![]()
* Clubsoda strooit met bloemetjes![]()
quote:Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier is de situatie... gespannen.
De kinders hebben speelkwartier. En blijkbaar is het meest favoriete speelgoed (randje van de zak waarin het voer komt) meegebracht naar de woonkamer. Kitten wat het veroverd heeft loopt er trots mee rond en als iemand in de buurt dreig te komen kan hij een grom en een blaas krijgen
Inntel in het centrum. Normaal niet van de grote ketens, maarja, bubbelbad he.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, mijn bezoek is weer naar huis. Zo fijn dat het konKan samenzijn met de familie echt meer waarderen nu het niet meer zo vanzelfsprekend is.
We hebben uitgebreid geluncht dus ik hoef niet meer
echt te koken voor vanavond. En morgen en overmorgen hoef ik lekker niet naar het werk vanwege online opleiding, dus ik hoef ook niet extreem veel vooruit te koken![]()
En ik kreeg het kookboek van Ottolenghi dus ik ga lekkere recepten voor volgende week uitzoeken![]()
* Clubsoda strooit met bloemetjes![]()
quote:Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier is de situatie... gespannen.
De kinders hebben speelkwartier. En blijkbaar is het meest favoriete speelgoed (randje van de zak waarin het voer komt) meegebracht naar de woonkamer. Kitten wat het veroverd heeft loopt er trots mee rond en als iemand in de buurt dreig te komen kan hij een grom en een blaas krijgen
Ah, wat rot. Wel lief van je!quote:Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, net aan het appen met vriendin met corona, zij is snotterig etc en alle energie kwijt maar haar man is enorm ziek, wel thuis maar huisarts komt dagelijks.
Van de week maar een pan pompoensoep brengen
Dat klinkt wat....drastisch?quote:Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooohbubbelbad
Zit me af te vragen of ik zin genoeg heb in een bad om de hele handel op te blazen.
Dat klinkt heel gepast.quote:
quote:
quote:
Als ik kittens vastheb kan ik geen dynamiet vasthouden lijkt me.quote:
Dan gooi je het dus weg!?quote:Op zondag 1 november 2020 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik kittens vastheb kan ik geen dynamiet vasthouden lijkt me.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 1 november 2020 15:25 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Je klinkt alsof je nu lachende bloemetjes in het schuim van je latte/capuchino/weetikveel e.d. gaat tekenen.
Oh leuk! Daar wil ik ook nog een keer naar toe. Idioot dat ik er nooit geweest ben huh, want idd redelijk dichtbij.quote:Op zondag 1 november 2020 15:55 schreef derLudolf het volgende:
Was er vanochtend al op tijd uit, tomatensaus en deeg voor pizza gemaakt. Toen even het blijft thuis advies genegeerdEven naar de vestiging Bourtange geweest, daar was het gelukkig rustig. Hoewel het best dichtbij is, was ik er nog nooit geweest. Best leuk om door te lopen. Veel, zo te zien gemeentelijke, moestuinen. Leuk "stadje".
Toeristische route door Duitsland terug genomen. Getankt voor ¤1,02. Dat is 25 cent goedkoper als vorig jaar.
Oh en ik heb nog wat rolletjes film belicht.
Even weer d'r uit...
Die ken ik. Mooie grote kamers. Groot bad midden in de kamer. Sauna hok naast de douche, ook op de kamer.quote:Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inntel in het centrum. Normaal niet van de grote ketens, maarja, bubbelbad he.En locatie ook wel erg fijn.
Zei me niets. Google.quote:Op zondag 1 november 2020 15:55 schreef derLudolf het volgende:
Was er vanochtend al op tijd uit, tomatensaus en deeg voor pizza gemaakt. Toen even het blijft thuis advies genegeerdEven naar de vestiging Bourtange geweest, daar was het gelukkig rustig. Hoewel het best dichtbij is, was ik er nog nooit geweest. Best leuk om door te lopen. Veel, zo te zien gemeentelijke, moestuinen. Leuk "stadje".
Toeristische route door Duitsland terug genomen. Getankt voor ¤1,02. Dat is 25 cent goedkoper als vorig jaar.
Even weer d'r uit...
Ik moet nu aan dat spelletje denken, Exploding kittensquote:Op zondag 1 november 2020 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan gooi je het dus weg!?
Mijn kittens zijn geen levend schild
Oh door dat bloemetjes strooienquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Mijn vertrouwen in de medemens is weer met 60 punten gedaald vrees ik. Godsamme, ik ging enkel even het karton weggooien. Kom ik bij de ondergrondse papiercontainer beneden, is het al één grote puinzooi eromheen. Karton, papier... zelfs ook matrassen. (En maar klagen over rattenplagen hier..... goh.....)
Sta ik dus ondertussen mijn dozen uit elkaar te trekken en in die (veel te smalledat dan weer wel) gleuf te steken, komt er een meneer aan. Jaar of 50, netjes gekleed, echt gewoon iemand waarvan je het vooroordeel hebt dat 'ie beschaafd is. (Hoe naief
...)
Flikkert ie zo een plastic tasje afval bij diezelfde container. Niet eens er in, maar gewoon tegen de container, voor mijn voeten. Dus ik aangegeven dat dat geen papier is.
Hij (wat betrapt): 'Ja maar hier ligt toch alles al door elkaar".
Ik: Euh ja, maar zo waait het weg.... *wijst ondertussen naar de goede container verderop* daar hoort het in
Man blijft staan aarzelen..
Ik: u mag anders mijn pasje wel even lenen om het weg te gooien?![]()
Hij: Ja, nee, ik heb een pasje...
Man loopt naar de juiste container en gooit tasje weg.
Echt, allemachtig.
Dat klinkt als een logische verklaringquote:Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moet nu aan dat spelletje denken, Exploding kittens
[..]
Oh door dat bloemetjes strooienHelemaal zennnnn.
(het had er misschien ook mee te maken dat ik net een aflevering aan het kijken was waarin een zennnn-positive-vibezzz-koffietentje met heel veeul bloemblaadjes-strooiende typetjes de setting was)
Zo herkenbaar. Wij hebben hier een fb pagina over. Nav een post van vorige week (6vervuilde oc’s op 750 meter) kreeg ik de vraag om bij de Hofbar ((nog nooit gezien) daar iets over te vertellen (nee dus, mag een ander doen).quote:Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Mijn vertrouwen in de medemens is weer met 60 punten gedaald vrees ik. Godsamme, ik ging enkel even het karton weggooien. Kom ik bij de ondergrondse papiercontainer beneden, is het al één grote puinzooi eromheen. Karton, papier... zelfs ook matrassen. (En maar klagen over rattenplagen hier..... goh.....)
Sta ik dus ondertussen mijn dozen uit elkaar te trekken en in die (veel te smalledat dan weer wel) gleuf te steken, komt er een meneer aan. Jaar of 50, netjes gekleed, echt gewoon iemand waarvan je het vooroordeel hebt dat 'ie beschaafd is. (Hoe naief
...)
Flikkert ie zo een plastic tasje afval bij diezelfde container. Niet eens er in, maar gewoon tegen de container, voor mijn voeten. Dus ik aangegeven dat dat geen papier is.
Hij (wat betrapt): 'Ja maar hier ligt toch alles al door elkaar".
Ik: Euh ja, maar zo waait het weg.... *wijst ondertussen naar de goede container verderop* daar hoort het in
Man blijft staan aarzelen..
Ik: u mag anders mijn pasje wel even lenen om het weg te gooien?![]()
Hij: Ja, nee, ik heb een pasje...
Man loopt naar de juiste container en gooit tasje weg.
Echt, allemachtig.
Bourtange staat ook op mijn lijstjequote:Op zondag 1 november 2020 15:55 schreef derLudolf het volgende:
Even weer d'r uit...
Nah, vlak bij! Ga ik met je meequote:Op zondag 1 november 2020 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
Bourtange staat ook op mijn lijstjeHet is alleen zo ver
Is van AH. Perencake (of taart) met kardemom (4theelepels gemalen uit een potje gebruiken)quote:Op zondag 1 november 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues en wie hem nog meer maakte, wat is het recept van die perentaart? Ik heb ineens een zak met 2 kilo peren waar ik iets mee moet.
Ik maakte ook een variant gisteren. Ik deed er 5 peulen kardemom in, dat was een goede hoeveelheid (op 2 cups meel).quote:Op zondag 1 november 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues en wie hem nog meer maakte, wat is het recept van die perentaart? Ik heb ineens een zak met 2 kilo peren waar ik iets mee moet.
Ff twee dagen over nagedacht. 20 december als minimale datum. Als ze dat niet willen, kunnen ze erin stikken.quote:Op zondag 1 november 2020 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:kreator, wat is nu de deal met je huis?
quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ff twee dagen over nagedacht. 20 december als minimale datum. Als ze dat niet willen, kunnen ze erin stikken.
Die datum kan ik alles gewoon redden.
Heb twee opslagruimtes gehuurd (gereserveerd) dus zou vrij snel kunnen. Vriendin vond het ook goed zo.
Dus morgen 20 dec aangeven en afwachten wat ze zeggen.
Komt nog wel iets van een covid-full-lockdown clausule in en ik hoop dat ze de kijken van morgen niet hebben gecancelled.
Ga m binnenkort nog een keer maken, heb op aanraden van @Molo kardemomzaadjes gekocht, dan zal dat ook echt te proeven zijnquote:Op zondag 1 november 2020 18:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik maakte ook een variant gisteren. Ik deed er 5 peulen kardemom in, dat was een goede hoeveelheid (op 2 cups meel).
Lijkt me schappelijk en ruim voor 'eind december' genoeg van je.quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ff twee dagen over nagedacht. 20 december als minimale datum. Als ze dat niet willen, kunnen ze erin stikken.
Heb twee opslagruimtes gehuurd (gereserveerd) dus zou vrij snel kunnen. Vriendin vond het ook goed zo.
Komt nog wel iets van een covid-full-lockdown clausule in en ik hoop dat ze de kijken van morgen niet hebben gecancelled.
Maakt wel een verschil denk ik. Hij viel hier bij de bezoekers goed in de smaakquote:Op zondag 1 november 2020 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ga m binnenkort nog een keer maken, heb op aanraden van @:Molo kardemomzaadjes gekocht, dan zal dat ook echt te proeven zijn
Recept.quote:Op zondag 1 november 2020 18:39 schreef Kreator het volgende:
Zelfgebakken Stroopwafel-cake was wel goddelijk.
Het is reeds vies warm. Inmiddels Ruim 17 graden en 80% luchtvocht.quote:Op zondag 1 november 2020 18:46 schreef borisz het volgende:
Het wordt vieswarm morgen. Denk dat ik morgen maar weer aan de wandel ga. En de Ikea enz verplaats naar dinsdag.
Na een klagelijke zucht hier na weer een of andere item over de verkiezingen in de VS, wou ik je FB status voorlezen. Type borisz in in de zoekfunctiequote:Op zondag 1 november 2020 18:46 schreef borisz het volgende:
Het wordt vieswarm morgen. Denk dat ik morgen maar weer aan de wandel ga. En de Ikea enz verplaats naar dinsdag.
En dat is?quote:Op zondag 1 november 2020 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Net dit gekeken..
https://www.netflix.com/title/81064069?s=i&trkid=13747225
Wat heb je geofferd?quote:Op zondag 1 november 2020 17:45 schreef Candaasje het volgende:
Over 90 jaar gesproken: ik heb zojuist een offertje opgevraagd bij een vloerkleed-reiniger![]()
Linkt door naar een algemene inlog van NF.quote:Op zondag 1 november 2020 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Net dit gekeken..
https://www.netflix.com/title/81064069?s=i&trkid=13747225
Oh das stom...quote:Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Linkt door naar een algemene inlog van NF.
Goed nagedacht👍🏼Inclusief de lockdownclausule.quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zonder auto snap ik het nog wel, dan zit je wel een mooi poosje in het streekvervoer. Eerst de 28 naar Emmen en dan zo'n beetje de hele rit met de 42. Die niet eens in het weekend rijdtquote:Op zondag 1 november 2020 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Daar wil ik ook nog een keer naar toe. Idioot dat ik er nooit geweest ben huh, want idd redelijk dichtbij.
Wonen ze echt in de vesting zelf? Dan heb ik die vast gezienquote:Op zondag 1 november 2020 17:14 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het gelukt is om iets te vinden Myraela!
Bourtange, daar wonen kennissen van me. Zijn daar gaan wonen om zelf een enorme kruiden/moestuin te kunnen maken. Zag er wel mooi uit. Maar wel echt in the middle of nowhere.
Is het zo anders dan bijvoorbeeld Naarden dan? Dat ligt een stuk dichterbij. Anders keer weekendje weg van maken. De streek Westerwolde vind ik zelf ook mooi. Heel ander landschap als hier in de Veenkoloniën.quote:Op zondag 1 november 2020 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bourtange staat ook op mijn lijstjeHet is alleen zo ver
Dank hiervoor, die ga ik zo kijkenquote:Op zondag 1 november 2020 19:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh das stom...
The lost tombs of saqqara
Egyptische opgraving.
@:z80 ook voor jou
Houdt in dat als er een lockdown komt en ik niks.meer kan regelen, dat de datum verplaatst wordt.quote:Op zondag 1 november 2020 19:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed nagedacht👍🏼Inclusief de lockdownclausule.
Wat houdt het eigenlijk in? En ga je zelf je spullen verplaatsen?
[url=]https://www.ah.nl/r/1193038"]Deze[/url]? Ik dacht dat er iets met chocolade of caramel was.quote:Op zondag 1 november 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is van AH. Perencake (of taart) met kardemom (4theelepels gemalen uit een potje gebruiken)
Sneller kun je ook geen geld verdienen volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2020 19:23 schreef Kreator het volgende:
Ga zelf verhuizen. Heb niet extreem veel spullen.
Ja dat is m. Volgens mij had @Blues een ander met chocolade gemaakt met collega’s en @AnneX iets met caramelquote:Op zondag 1 november 2020 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[url https://www.ah.nl/r/1193038"]Deze[/url]? Ik dacht dat er iets met chocolade of caramel was.
Logisch. Zo schiet je van de ene emotie in de andere.quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Kreator het volgende:
Uiteraard wel knetter onrustig door dit alles.
Maar wel al vast champagne op dus sowieso een winquote:Op zondag 1 november 2020 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Logisch. Zo schiet je van de ene emotie in de andere.
Ik wacht even hun recepten afquote:Op zondag 1 november 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja dat is m. Volgens mij had @:Blues een ander met chocolade gemaakt met collega’s en @:Annex iets met caramel
Correct.quote:Op zondag 1 november 2020 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wel al vast champagne op dus sowieso een win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben dus zaterdag jarig. En ik word 30.
Mijn ouders komen voor taart en koffie.Ach wat klote zeg, moeilijk maar wel verstandig. Het is jouw verjaardag en dan moet je niet de hele tijd met een “gaat dit wel goed” gevoel rondlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben dus zaterdag jarig. En ik word 30.
Mijn ouders komen voor taart en koffie.Lastig..lastig. Goed gedaan Lonaa 👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voelt wel eens alsof ik de enige ben met verstand.quote:Op zondag 1 november 2020 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat klote zeg, moeilijk maar wel verstandig. Het is jouw verjaardag en dan moet je niet de hele tijd met een “gaat dit wel goed” gevoel rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 1 november 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Het voelt wel eens alsof ik de enige ben met verstand.Je bent ook gewoon niet zo verbaasd dat er zoveel besmettingen zijn als dit soort dingen om je heen plaats vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee.quote:Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon niet zo verbaasd dat er zoveel besmettingen zijn als dit soort dingen om je heen plaats vinden
Voor collega's.quote:Op zondag 1 november 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja dat is m. Volgens mij had @:Blues een ander met chocolade gemaakt met collega’s
Op mijn lijst gezetquote:Op zondag 1 november 2020 19:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh das stom...
The lost tombs of saqqara
Egyptische opgraving.
quote:Op zondag 1 november 2020 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Nee.Stom zeg. Ik snap je helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:
Goed gedaan.quote:Op zondag 1 november 2020 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.En ik vind het dus echt superingewikkeld om tegenover hun op mijn strepen te staan. Vind het maar gek van mezelf dat ik dat zo lastig vind. Het is niet de eerste keer CoVid-gerelateerd. De vorige keer/keren heb ik me wel overlaten halen/niet hard genoeg op de rem getrapt. Nu niet. En het voelt niet per se goed of fout. Het voelt vooral... zwaar? Als een domper.
Snap ik, maar jij moet doen wat voor jou goed voelt, dan geef je gewoon volgend jaar op de laatste dag dat je 30 bent een groot feest met iedereen die je erbij had willen hebben zaterdagquote:Op zondag 1 november 2020 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.En ik vind het dus echt superingewikkeld om tegenover hun op mijn strepen te staan. Vind het maar gek van mezelf dat ik dat zo lastig vind. Het is niet de eerste keer CoVid-gerelateerd. De vorige keer/keren heb ik me wel overlaten halen/niet hard genoeg op de rem getrapt. Nu niet. En het voelt niet per se goed of fout. Het voelt vooral... zwaar? Als een domper.
Ik word kwaaier van mensen die het melden van die feesten NSB gedrag noemen. Echt, dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
En ik word ook woest op die jongeren die die illegale feesten organiseren en bezoeken![]()
Omg. laatste dag is een goed idee want ik zei tegen mn moeder 'ik vier het wel als ik 31 word' maar dat vond ze, terecht, niet hetzelfde.quote:Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar jij moet doen wat voor jou goed voelt, dan geef je gewoon volgend jaar op de laatste dag dat je 30 bent een groot feest met iedereen die je erbij had willen hebben zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goed idee 😎quote:Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar jij moet doen wat voor jou goed voelt, dan geef je gewoon volgend jaar op de laatste dag dat je 30 bent een groot feest met iedereen die je erbij had willen hebben zaterdag
Met minder mensen klinkt misschien saaier, aan de andere heb je nu wel meer tijd/aandacht voor het bezoekquote:Op zondag 1 november 2020 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Goed, genoeg gezeurt. Jullie zeiden lieve dingen. Dat is fijn.![]()
Nadenken over taart nu. En ik heb mijn ouders ook een warme maaltijd aangeboden dus daar kan ik ook op broeden.![]()
Ik denk overigens dat we vrijdagavond opnieuwe een sip feestje doen, net als 2 weken geleden met F zn verjaardag. Toen kwam een vriend van ons die paar dagen ervoor 40 was geworden.
Vandaag is een vriendin van me jarig dus ik denk dat we die uitnodigingen om vrijdagavond drankje te doen voor onze verjaardagen.
Ik vond het ook superlastig mijn vader een test te laten doen toen ze van de zomer bij mij zouden komen. Hij was verkouden vond hij, toch op mijn strepen gestaan toen maar was toch moeilijk. Uiteindelijk inderdaad verkouden maar goed dan heb je zekerheid.quote:Op zondag 1 november 2020 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Jeetje @:Lonaa , kan me je gevoel goed indenken. Niet dat ze je even bellen en zeggen wij willen je ook graag zien, is het ok als we dan ook komen of liever een andere keer apart, maar gewoon meedelen zo.. knap hoor dat je wel gewoon hebt aangegeven dat je dat niet wil!Uhuh maar dit (je spoiler) is dus wel het probleem: een groot deel van de bevolking die van mening is dat die regels alleen op anderen van toepassing zijn, en daarmee de rest structureel herbesmettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Een vriendin van mij was zwaar depressief toen ze 50 werd, maar tot haar eigen verbazing ging het redelijk snel beter en toen had ze toch zin om een feest te geven, maar een “einde depressie feest” vond ze raarquote:Op zondag 1 november 2020 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omg. laatste dag is een goed idee want ik zei tegen mn moeder 'ik vier het wel als ik 31 word' maar dat vond ze, terecht, niet hetzelfde.
Nu heb ik d'r tuk.
Jep. Of nou ja, ik denk bij een deel ook: vinden dat je zelf kan inschatten hoe hoog het risico nog is en daarnaar handelen, in plaats van gewoon de regels volgen omdat dat nu nou eenmaal even de regels zijn, ook als dat soms misschien niet per se nodig geweest zou zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar dit (je spoiler) is dus wel het probleem: een groot deel van de bevolking die van mening is dat die regels alleen op anderen van toepassing zijn, en daarmee de rest structureel herbesmetten
Dit.quote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben zo blij met jullie hier, dat jullie er hetzelfde over denken als ik
Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik me met mijn verjaardag er ook niet aan heb gehoudenquote:Op zondag 1 november 2020 20:48 schreef fietsie het volgende:
Of, zoals in t subforum waar ik aan 't modden ben: "Er is geen regel die stelt dat precies dit verboden is, en het is ook niet in een openbare gelegenheid maar ook niet bij mij thuis, DUS mag het, en is het ook prima, goed, en daarmee wenselijk"
Da's goed, maar dan willen G en mini-G ook vast meequote:
Als je zelf niet aan de regels houdt, hoe kun je dan verwachten dat anderen dat wel doen?quote:Op zondag 1 november 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik me met mijn verjaardag er ook niet aan heb gehoudenWel aan de maximaal 3, maar niet aan de max 3 per dag.
Wel de anderhalve meter afstand houden en zulks.
Klm bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef fietsie het volgende:
Wat heeft ‘Al het geld naar de grote bedrijven?’ met Corona van doen?
Ahja laten we die even laten omvallen zonder gevolgen voor de rest van de economie en al gedane belasting investeringen.quote:
Zo ver kunnen die mensen niet nadenken.quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja laten we die even laten omvallen zonder gevolgen voor de rest van de economie en al gedane belasting investeringen.
Daarom is algemeen stemrecht ook zo absurd.quote:Op zondag 1 november 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo ver kunnen die mensen niet nadenken.
Nou, lekker dan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:28 schreef borisz het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nger-groepsgrootte-2
Het lekken is weer begonnen. Vraag me af of dit nu verschil gaat maken.
Ja, ik vond het gisteren ook al zo warm, vandaag dus weer.quote:Op maandag 2 november 2020 06:45 schreef minilot het volgende:
Moggeh!
Net om 05:20 buiten inenen negentien (!!) graden. Loop je dan te rennen met je jas aanPfoe!
Zo eens bijlezen + koffie
Hier ook 2 gedaan.. nu op 1 laptop een meeting aan die de hele dag duurt (een risk assesment) en op de andere gewoon aan het werk..quote:Op maandag 2 november 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste twee overleggen klaarZo een derde. Daarna hopelijk koffie en normaal werken
Nr. 3 is gedaan. Nr. 4 is onderweg geloof ik. Dus geen koffiequote:Op maandag 2 november 2020 08:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier ook 2 gedaan.. nu op 1 laptop een meeting aan die de hele dag duurt (een risk assesment) en op de andere gewoon aan het werk..
Heyyy lang niet gezienquote:Op maandag 2 november 2020 09:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een actief volk hier
Ik lig nog op bed en laat de activiteit over aan de kittens. Ze nemen goed voor me waar *poingpoingpoing*
En nog kudos aan @:Lonaa die op haar strepen bleef staan
Hoezoquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef AnneX het volgende:
Goeiedag...een nieuwe week, een nieuw begin.
Lucky...je wilde recepten met peer? Kwam ik deze tegen https://www.24kitchen.nl/(...)zPV9ssvKf0CbaaPxxpss
En van hf een aantal malen meegemaakt om te ‘bakken’ in boter mét schil en dan in een salade te gebruiken.Die salade is zo gruwelijk lekker. Ook met verse donker brood erbij en lekkere roomboterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Yeahquote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef Kreator het volgende:
Huis onder voorbehoud verkocht. 20 december sleutel inleveren.
Kijkers vanmiddag hebben gebeld, die hadden al ander huis gekocht.
Ik gok erop dat de kijkers van vrijdag geen miljonair zijn dus die worden gecancelled als voorlopig contract getekend is.
Hoppa.
Groetjes,
Miljonair.
Echt bizarquote:Op maandag 2 november 2020 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oké, wie heeft de rechten voor deze film gekocht
https://nos.nl/artikel/23(...)oog-boven-water.html
Blijf uit de buurt van je ogen!!quote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had last van mijn lippen. Dus ik smeerde vaseline. Met de vinger waarmee ik net zaadjes uit pepers heb gehaald. Toen haalde ik de brandende vaseline met een tissue van mijn lippen. Uit automatisme wreef ik met die tissue langs mijn neus.
Ik ben af vandaag.
En was je handen grondig VOOR dat je naar de wc gaatquote:Op maandag 2 november 2020 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijf uit de buurt van je ogen!!Om het allemaal niet nog erger te maken.
Duidelijkheid. Nu een stappenplan om in te pakken.quote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef Kreator het volgende:
Ik gok erop dat de kijkers van vrijdag geen miljonair zijn dus die worden gecancelled als voorlopig contract getekend is.
Hoppa.
Groetjes,
Miljonair.
Laatste keer dat ik pepersaus maakte leerde ik het nut van handschoenen.quote:Op maandag 2 november 2020 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijf uit de buurt van je ogen!!Om het allemaal niet nog erger te maken.
Ohhh wat erg allemaal erg op erg op erg op erg. Ga je handen wassenquote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had last van mijn lippen. Dus ik smeerde vaseline. Met de vinger waarmee ik net zaadjes uit pepers heb gehaald. Toen haalde ik de brandende vaseline met een tissue van mijn lippen. Uit automatisme wreef ik met die tissue langs mijn neus.
Ik ben af vandaag.
Zo'n dag huhquote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben af vandaag.
jasses. Kun je iets met deze info?quote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben af vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pindakaas op je neus
[ Bericht 22% gewijzigd door AnneX op 02-11-2020 12:05:31 ]
Die heb ik lang niet gehad. Sinds gisterochtend ben ik eigenlijk alleen maar aan het gapen. En ook daar word ik moe vanquote:Op maandag 2 november 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Die ochtenden dat je voor je wekker wakker bent en gewoon totaal uitgerust bent.Zo fijn.
De jongste begon gister met hoofdpijn en misselijk. Eerst dacht ik dat het wel mee zal vallen want ze was nog mondig zat maar ze wilde niet eten. En als die niet wil eten dan is er iets misquote:Op maandag 2 november 2020 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Tevens goedemorgen. Nog even teruglezen hoor, ik werd gistermiddag/avond gevloerd door de migraine.
Ik voelde hem al aankomen, want ik was opeens het ene na het andere PR aan het zetten in Beat Saber. Soort hyperfocus ofzo. Het ging té lekker. Dat heb ik ook vaak als ik aan het pianospelen ben en te veel in die 'flow' zit; dat is een voorbode![]()
(Het is niet dat de hoofdpijn daardoor veroorzaakt wordt, ik ben daarvoor altijd wel al een beetje duf in m'n hoofd. Dus zaken waar ik oog/handcoördinatie veel voor moet gebruiken, lijken puur even ter afleiding te werken. )
Heb je iets van een krabpaal of een kast waar je een hoog slaapplekje in/op kunt maken?quote:Op maandag 2 november 2020 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Dora
Tweede nacht met kat op slaapkamer was beter dan eerste. Dierenarts gebeld, had eigenlijk ook geen tips behalve idd voorkomen dat broer het plekje wast. Cone of verbandje niet handig want moet eigenlijk juist aan lucht kunnen drogen, en wel laten wassen door broer ook niet zo handig. Misschien vanavond na werk m'n werkkamer even zodanig opruimen dat kat daar kan slapen.. staan nu nog wat dozen en plastic en andersoortige zooi in. Is alleen wel echt klein kamertje (2.3x2.8). Voelt ook beetje sneu. En anders hopen dat nacht drie nog weer beter gaat dan nacht twee.
LS, auw, oeps, ik hoop dat de rest van je dag soepeler gaat!
Krea, gefeliciteerd!
Voor een paar nachtjes sowieso geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 2 november 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb je iets van een krabpaal of een kast waar je een hoog slaapplekje in/op kunt maken?
Mijn DA heeft een klein kattenpension (ooit ontstaan om meer over katten te leren qua gedrag) en leerde zo dat de hoogte in kunnen voor katten vaak belangrijker is dan het aantal m2 vloeroppervlak. (Goed, daar zitten grenzen aan, maar tijdelijk een kleinere kamer met genoeg klim/schuilmogelijkheden, is geen ramp)
Ja, heb een 1m65 hoge krabpaal die ik in die kamer zou kunnen zetten met slaapplekken bovenin. En een zit sta bureau die ik op de hoogste stand zou kunnen zetten met n slaapmandje erop. Wel fijn om te weten dat dat nog wel een optie kan zijn. Opzich ga ik om 23.00 ofzo pas naar bed en kan ik m er om 7u weer uithalen. En er zit ook een vensterbank met raam in waar ie graag naar buiten zit te kijken (al is dat 's nachts wel minder boeiend waarschijnlijk). Misschien toch maar even proberen. Thanks voor de tip!quote:Op maandag 2 november 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb je iets van een krabpaal of een kast waar je een hoog slaapplekje in/op kunt maken?
Mijn DA heeft een klein kattenpension (ooit ontstaan om meer over katten te leren qua gedrag) en leerde zo dat de hoogte in kunnen voor katten vaak belangrijker is dan het aantal m2 vloeroppervlak. (Goed, daar zitten grenzen aan, maar tijdelijk een kleinere kamer met genoeg klim/schuilmogelijkheden, is geen ramp)
Klinkt prima hoor en overleeft hij vast wel. Het is niet wat je wil voor poes, maar beter een paar nachtjes opgesloten zitten met slaapplekken en speelgoed dan wekenlang met een wond rondlopen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, heb een 1m65 hoge krabpaal die ik in die kamer zou kunnen zetten met slaapplekken bovenin. En een zit sta bureau die ik op de hoogste stand zou kunnen zetten met n slaapmandje erop. Wel fijn om te weten dat dat nog wel een optie kan zijn. Opzich ga ik om 23.00 ofzo pas naar bed en kan ik m er om 7u weer uithalen. En er zit ook een vensterbank met raam in waar ie graag naar buiten zit te kijken (al is dat 's nachts wel minder boeiend waarschijnlijk). Misschien toch maar even proberen. Thanks voor de tip!
Lief van je. Gelukkig is het ‘maar een griepje’quote:Op maandag 2 november 2020 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, net even eten en lekkere dingen gebracht naar de corona vrienden. Zij is nu niet meer ziek, maar wel een slappe vaatdoek en hij ligt nog met koorts op bed benauwd te zijn.
En wat is het vieswarm buiten, kan de zomerjas wel tevoorschijn halen
Daar werden we mee wakkerquote:Op maandag 2 november 2020 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oké, wie heeft de rechten voor deze film gekocht
https://nos.nl/artikel/23(...)oog-boven-water.html
Feliquote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef Kreator het volgende:
Hoppa.
Groetjes,
Miljonair.
Als je genezen bent verklaard hoef je echt niet de rest van jouw leven in quarantaine te blijven, hoor.quote:Op maandag 2 november 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
Die is nu net een paar dagen genezen verklaard. Ofzoiets. WAT DE NEUK DOE JE DAN OP DE ZAAK HOMO.
maar wel langer dan 3 dagen.quote:Op maandag 2 november 2020 13:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je genezen bent verklaard hoef je echt niet de rest van jouw leven in quarantaine te blijven, hoor.
Ik kan dat nergens vinden. Je hebt het over de periode na genezing.quote:Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef Kreator het volgende:
maar wel langer dan 3 dagen.. Al was het alleen voor mijn gemoedsrust.
Genezen als in: al 3 dagen geen klachten meer en in totaal is het 7 dagen nadat de klachten begonnen? Dan mag je collega inderdaad weer ‘los’.quote:Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
maar wel langer dan 3 dagen.. Al was het alleen voor mijn gemoedsrust.
Kun je mijn gemoedsrust niet vinden?quote:Op maandag 2 november 2020 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan dat nergens vinden. Je hebt het over de periode na genezing.
Kootje voorbij de ingang, achter de komhier beweging toch?quote:Op maandag 2 november 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je mijn gemoedsrust niet vinden?
Als het niet miezert is het wel tof, lekker veel wind.quote:Op maandag 2 november 2020 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Het mag dan niet koud zijn, maar ik wil echt heel erg graag niet naar buiten want grijs en miezerig.
Wij hebben ook lekker wandeling gehad, door de blaadjesquote:Op maandag 2 november 2020 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het niet miezert is het wel tof, lekker veel wind.
Leuk met de hond, lekker achter de bladeren aan
Hopelijk straks na werk nog even naar het bos.
Kan je broer niet een cone geven? Of zou die dan de gewonde kat ondanks cone nog steeds kunnen likken?quote:Op maandag 2 november 2020 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Dora
Tweede nacht met kat op slaapkamer was beter dan eerste. Dierenarts gebeld, had eigenlijk ook geen tips behalve idd voorkomen dat broer het plekje wast. Cone of verbandje niet handig want moet eigenlijk juist aan lucht kunnen drogen, en wel laten wassen door broer ook niet zo handig. Misschien vanavond na werk m'n werkkamer even zodanig opruimen dat kat daar kan slapen.. staan nu nog wat dozen en plastic en andersoortige zooi in. Is alleen wel echt klein kamertje (2.3x2.8). Voelt ook beetje sneu. En anders hopen dat nacht drie nog weer beter gaat dan nacht twee.
LS, auw, oeps, ik hoop dat de rest van je dag soepeler gaat!
Krea, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 2 november 2020 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag poging gedaan om laminaat te leggen op de zolder van het nieuwe huis.
Resultaat: woensdag komt er een klusjesman laminaat leggen.
Ik vind dit best wel een briljant idee eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kan je broer niet een cone geven? Of zou die dan de gewonde kat ondanks cone nog steeds kunnen likken?
Ai! Helemaal gelijk, fijn dat de klusjesman ook zo snel kanquote:Op maandag 2 november 2020 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Vandaag poging gedaan om laminaat te leggen op de zolder van het nieuwe huis. We zijn echt klussers van niets, en een team van niets in dit soort zaken. De duutser wil altijd alles doordenken en alle eventualiteiten bedacht hebben. Ik doe liever, en als er een probleem is dan probeer ik het dan op te lossen.
Resultaat: woensdag komt er een klusjesman laminaat leggen. We hebben bedacht dat onze gemoedsrust en huwelijk wel 300 euro waard was.
21 december, als de verhuizers tegen die tijd mogen werken, that is. Anders weet ik het niet...quote:Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel een briljant idee eigenlijkals cone lang/smal genoeg is zou hij er bij broer ook niet bij moeten kunnen denk ik. Eens plaatjes zoeken straks. Als het in kleine kamertje slapen niet werkt dan is dat misschien nog wel een optie voor de nachten ja! Thanks!!
Candaasje, arm konijn en arme jij! Niks leuks aan. Wel fijn dat Cas niet verder afgevallen was!
Haha Jagär je omschrijft het leuk. Kan me voorstellen dat die 300 euro het dan wel waard is. Wel fijn dat er wat schot zit in het nieuwe huis zo! Wanneer gaan jullie ook alweer over?
Ah, dat wordt nog even spannend dus.. ik ga enorm duimen voor jullie dat het gewoon door kan gaan!!quote:Op maandag 2 november 2020 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
21 december, als de verhuizers tegen die tijd mogen werken, that is. Anders weet ik het niet...
Lekker, dat een klusjesman op korte termijn beschikbaar is.w/quote:Op maandag 2 november 2020 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Vandaag poging gedaan om laminaat te leggen op de zolder van het nieuwe huis. We zijn echt klussers van niets, en een team van niets in dit soort zaken. De duutser wil altijd alles doordenken en alle eventualiteiten bedacht hebben. Ik doe liever, en als er een probleem is dan probeer ik het dan op te lossen.
Resultaat: woensdag komt er een klusjesman laminaat leggen. We hebben bedacht dat onze gemoedsrust en huwelijk wel 300 euro waard was.
Mijn broer zou het me niet snel toelaten hem een cone om te doen...quote:Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel een briljant idee eigenlijkals cone lang/smal genoeg is zou hij er bij broer ook niet bij moeten kunnen denk ik. Eens plaatjes zoeken straks. Als het in kleine kamertje slapen niet werkt dan is dat misschien nog wel een optie voor de nachten ja! Thanks!!
Candaasje, arm konijn en arme jij! Niks leuks aan. Wel fijn dat Cas niet verder afgevallen was!
Haha Jagär je omschrijft het leuk. Kan me voorstellen dat die 300 euro het dan wel waard is. Wel fijn dat er wat schot zit in het nieuwe huis zo! Wanneer gaan jullie ook alweer over?
![]()
Gaan jullie naar het huis van krea?quote:Op maandag 2 november 2020 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
21 december, als de verhuizers tegen die tijd mogen werken, that is. Anders weet ik het niet...
Aha! Veel plezier er mee!quote:Op maandag 2 november 2020 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Barrel! Ik heb die geweldige sesamdressing gekocht die ik bij jou op heb
Bij die Snagtights hadden ze ook printjes dingen. Misschien stippenquote:Op maandag 2 november 2020 16:31 schreef Tele6 het volgende:
Zo. Alle tig klusjes voor vandaag klaar. Vooral huishoudelijke dingen; planten voeding gegeven, gestofzuigd, was gedaan, enz.
Ik heb ondanks alle aanmoedigingen de rode fluwelen jurk toch écht teruggestuurd. Hij zat me toch te raar: rondom de armen te strak en bij de taille veel te los, en op de schouders te smal. Als ik 'm een maat groter had besteld, zouden de armen en schouders beter zijn maar de taille zo ver van wat ik wil dat innemen ook niet meer gaat.
De gebreide trui-jurk heb ik wél gehouden, na een weekend piekeren. Nu alleen nog een maillot of legging vinden voor eronder... ik wil eigenlijk een maillot met stipjes maar het lijkt alsof alleen kinderen maillots met interessante patroontjes mogen
@:vlindertje89 fijn dat mijn tip niet compleet nergens op sloegeigenlijk ook wel eerlijker om degene die de wond veroorzaakt de cone te geven ipv het lijdend voorwerp
maar eerst hopen dat de nachten zo gewoon goed gaan.
Ze hebben nu alleen halloween-pompoenen en strepen, maar misschien als halloween voorbij is een andere collectie. Ik zal het in de gaten houdenquote:Op maandag 2 november 2020 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij die Snagtights hadden ze ook printjes dingen. Misschien stippen
![]()
De vliegende gans is gewoon bij appie te koop. Verschillende soorten en ook de wat grotere flessen.quote:Op maandag 2 november 2020 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een puzzel. Ik wilde online shoppen bij een toko want er zijn een aantal belangrijke dingen helemaal of bijna op.
Voor jullie informatie:
- Asian Food Lovers: leuk maar beperkt assortiment. Verkoopt diepvriesproducten voor 5.95 extra. Gemiddelde prijzen. Verzending 1-2 dagen.
- Tjins International Food Store: Assortiment van over de hele wereld, ook veel Amerikaans, Mexicaans, etc. Best goedkoop, al is het met zo veel bijzonder producten lastig om weinig uit te geven. Geen koelproducten. Verzending 1-2 dagen.
- Oriental Webshop: momenteel geen diepvriesproducten, normaal gesproken verzenden ze eens per week voor 10 euro bevroren waren. Uitgebreid assortiment maar geen Flying Goose. Best prijzig. Verzending 6-9 dagen.
Ik heb uiteindelijk bij Oriental en Tjins besteld. Er was geen shop die zowel Koningsvogel sambal oelek én Flying Goose sriracha extra spicy verkocht. Nu heb ik 1 keer verzendkosten moeten betalen, dat is jammer.
Binnenkort ga ik nog een keer hetzelfde doen voor de Turkse winkel.
Helaas niet in de webshop.quote:Op maandag 2 november 2020 17:34 schreef z80 het volgende:
[..]
De vliegende gans is gewoon bij appie te koop. Verschillende soorten en ook de wat grotere flessen.
Ik bluste vandaag zoveel brandjes dat ik om 15 uur het gevoel had nog te moeten beginnen met werkenquote:Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zoveel ad-hoc werk vandaag dat mijn hoofd vol zit met allerlei shit en ik gewoon geen idee meer heb wat ik nu eigenlijk wilde doen vandaag
Ik heb structureel zoveel meetings op maandag dat ik die dag gewoon al opgegeven heb als functionele output dag.. hij is vooral voor het aanvullen van mijn to do list..quote:Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zoveel ad-hoc werk vandaag dat mijn hoofd vol zit met allerlei shit en ik gewoon geen idee meer heb wat ik nu eigenlijk wilde doen vandaag
Les van wat? Ik heb niet goed opgelet hier de laatste tijd. Wel gelezen maar weinig kunnen onthouden.quote:
Je kunt nu al zelfstandig je veters strikken?quote:
Wie heeft flying goose?quote:Op maandag 2 november 2020 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een puzzel. Ik wilde online shoppen bij een toko want er zijn een aantal belangrijke dingen helemaal of bijna op.
Voor jullie informatie:
- Asian Food Lovers: leuk maar beperkt assortiment. Verkoopt diepvriesproducten voor 5.95 extra. Gemiddelde prijzen. Verzending 1-2 dagen.
- Tjins International Food Store: Assortiment van over de hele wereld, ook veel Amerikaans, Mexicaans, etc. Best goedkoop, al is het met zo veel bijzonder producten lastig om weinig uit te geven. Geen koelproducten. Verzending 1-2 dagen.
- Oriental Webshop: momenteel geen diepvriesproducten, normaal gesproken verzenden ze eens per week voor 10 euro bevroren waren. Uitgebreid assortiment maar geen Flying Goose. Best prijzig. Verzending 6-9 dagen.
Ik heb uiteindelijk bij Oriental en Tjins besteld. Er was geen shop die zowel Koningsvogel sambal oelek én Flying Goose sriracha extra spicy verkocht. Nu heb ik 1 keer verzendkosten moeten betalen, dat is jammer.
Binnenkort ga ik nog een keer hetzelfde doen voor de Turkse winkel.
Niet volgens de Albert app.quote:Op maandag 2 november 2020 17:34 schreef z80 het volgende:
[..]
De vliegende gans is gewoon bij appie te koop. Verschillende soorten en ook de wat grotere flessen.
Tjins en AFL hebben het. AFL heeft het meest geloof ik. Die eikels van Flying Goose stoppen overal knoflook/ui in behalve de extra spicy. Die is beduidend minder smaakvol maar beter dan niets.quote:Op maandag 2 november 2020 18:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie heeft flying goose?
Al mijn liefde voor de lemon grass sriracha![]()
![]()
Gelukkig heb je FOK! nogquote:Op maandag 2 november 2020 17:36 schreef z80 het volgende:
Goed. Thuis. 4 Weken in de avond niets. Pizza met extra knoflook inmiddels op. Wat nu?
Buiten spelen met dit snertweer is niets.
Oh echt?quote:Op maandag 2 november 2020 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Lucky, ik heb een TAKKIE MONDMASKER voor je! (in de verpakking dus hè)
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |