abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195968254

Sorry, dit is hutspot oO<

@Candaasje er staat een vraag open in het vorige topic *)
pi_195968745
Haha, hutspot. Goeie @Blues, ik moest hardop gniffelen. Thanks voor de mention voor Candaas!

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 : kan ook een allergie zijn, ziet eruit als een hotspot. En dan moet je uitvinden waar ze allergisch voor is. Wat, naar ik begrijp, best een klus kan zijn, maar medicatie kan helpen de supymptomen te onderdrukken.
Eerst testen op schimmel is verstandig. Als poes er heel veel aan zit zou je de Cone Of Shame kunnen overwegen.

Meestal hebben beestje minder last van hun gebreken dan wij dat hebben /recente ervaring :')
Dat noemde de dierenarts inderdaad ook, als t geen schimmel is mss daarnaar kijken. Ik heb alleen niet de indruk dat 'ie jeuk heeft. En het is ook alleen deze ene plek, de dierenarts zei dat bij voedselallergie meestal meer plekken zijn. Zou wel klote zijn, want ze krijgen brokjes met zwijn en kip en natvoer zes verschillende smaken (elke twee dagen een andere smaak blik) met ik geloof alles bij elkaar kip, kalkoen, rund, lam en zalm erin.. al ruim een jaar ook wel exact deze brokjes en natvoer-blikken.

Lastige is dat kat er zelf niet aan zit (kan er niet bij zelf, alleen met poot bij krabben maar dat zie ik m nauwelijks doen) maar broer dus wel :D al zou die cone daar alsnog wel bij kunnen helpen, dan kan broer er ook niet meer bij denk ik. Moet ik wel kijken of die cone dan niet juist precies op dat plekje zit.. maar goeie wel om te overwegen, want overdag de hele dag politie agent spelen is ook niet echt haalbaar ;)

Ja, jouw kittens hebben ook pech zeg. Wat een jubileumnest.. Fijn dat zij er ook niet al teveel last van lijken te hebben zelf. En dat het herkenbaar is er als baasje meer last van te hebben dan zij :+
pi_195969236
Ik zal de overgebleven boernkool even invriezen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195969786
Iedereen ineens een leven?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:56:37 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195970136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:38 schreef fietsie het volgende:
Sorry.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:03:18 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195970261
Over hotspots/wifi gesproken, kan een wifi signaal/router ook zwakker worden? Heb sinds enige tijd heel slecht signaal op m'n slaapkamer.

Wel is die boven tegen de achtergevel, router hangt beneden aan de voorgevel. Grootste afstand dus, maar heeft altijd gefunctioneerd.
pi_195970306
quote:
Kranten, tv en niets te vertellen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_195970327
Sean Connery special op de BBC
pi_195970370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:07 schreef fietsie het volgende:
Sean Connery special op de BBC
Welke?
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:11:18 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195970378
BBC2
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:11:59 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195970389
quote:
Rugby kijken.. op bbc 1.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:12:51 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195970404
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Rugby kijken.. op bbc 1.. :+
Ja wij zaten ook rugby te kijken en toen kregen we de melding dat we of moesten zappen, of hiermee verder gingen.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:14:51 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195970440
Hier staat rugby geloof ik al de hele dag op.. begon vanmorgen met NZ tegen AUS..

Ach een leuke dag..
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:15:31 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195970462
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:14 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat rugby geloof ik al de hele dag op.. begon vanmorgen met NZ tegen AUS..

Ach een leuke dag..
Abby vroeg zich af waar ze het damesrugby kon zien
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:16:12 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195970478
En Romain Ntamack :9~
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:17:12 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195970496
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Abby vroeg zich af waar ze het damesrugby kon zien
Dat is nog best vaak ook op de BBC of sky hoor ^O^ maar dat is meestal op minder gunstige tijden..
pi_195970704
Vriendinnetje kijkt ook al de hele dag Rugby en kookt ook allerlei gerechten uit de landen die meedoen :D
pi_195970729
Ons glasvezel is uitgesteld naar februari ergens. Dan heb ik ook BBC.
Nu heb ik TVNoord en TVFriesland. PS: ik zit in Drenthe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:35:29 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195970813
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:30 schreef sigme het volgende:
Ons glasvezel is uitgesteld naar februari ergens. Dan heb ik ook BBC.
Nu heb ik TVNoord en TVFriesland. PS: ik zit in Drenthe.
Hier is de glasvezel ook maanden en maanden uitgesteld maar gelukkig doet Ziggo het prima.
pi_195971092
Wij kijken O+ schaatsen O+
Spoilers!
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:06:54 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195971487
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij kijken O+ schaatsen O+
Ik ben begonnen met Vliegende Hollanders.
pi_195971528
Mezelf een cadeautje gegeven. Een soort laptop tafel, op wielen, die ik over het bed kan schuiven en dan kan ik in het weekend in bed ontbijten en m’n koffie ook goed neerzetten. Nu lukt dat niet, want als het hoofdeind omhoog staat is m’n nachtkastje onbereikbaar
pi_195971593
Goed kado, kaatje 👍🏼
pi_195971873
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:11 schreef AnneX het volgende:
Goed kado, kaatje 👍🏼
Ja dat was het enige nadeel van dit bed. En ik schat zo maar ik dat ik deze winter veel meer kan uitslapen en in bed kan blijven, of op tijd naar bed en daar nog wat tv kijken, dan is zo’n tafel handig
  zondag 1 november 2020 @ 07:43:41 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195974847
Morguh..
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 07:48:55 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195974882
Moi :W
pi_195975066
Joe
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195975075
Goedemorgen *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195975271
Ook goedemorgen :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195975503
Ik kwam vannacht thuis met de biertjes van @Sarabi aan de deur. *O* Ben benieuwd wat m'n vriend er vandaag van gaat vinden.
pi_195975567
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam vannacht thuis met de biertjes van @:Sarabi aan de deur. *O* Ben benieuwd wat m'n vriend er vandaag van gaat vinden.
Hebben ze het een beetje droog gehouden?

En ik ben ook benieuwd :D
pi_195975569
Mogge!
pi_195975579
Ochtend :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195975704
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 09:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hebben ze het een beetje droog gehouden?

En ik ben ook benieuwd :D
Jahoor! Het zat superfijn ingepakt. En ze waren ook nog lekker koel zo. :D
pi_195976104
Goedemorgen :W dat was een waardeloze nacht. Ene kat bij mij op de slaapkamer, andere erbuiten. Mauwen, over me heen lopen, in de gordijnen hangen.. (normaal mogen ze niet op de slaapkamer, dus t was ook de ruimte ontdekken). Maaar het plekje is wel weer dicht geloof ik. Lijkt dus inderdaad door het wassen weer open gegaan te zijn. En nu liggen ze te schattig bij elkaar in t mandje van de krabpaal, hebben elkaar duidelijk gemist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195976162
Och wat een schattige foto
pi_195976183
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen :W dat was een waardeloze nacht. Ene kat bij mij op de slaapkamer, andere erbuiten. Mauwen, over me heen lopen, in de gordijnen hangen.. (normaal mogen ze niet op de slaapkamer, dus t was ook de ruimte ontdekken). Maaar het plekje is wel weer dicht geloof ik. Lijkt dus inderdaad door het wassen weer open gegaan te zijn. En nu liggen ze te schattig bij elkaar in t mandje van de krabpaal, hebben elkaar duidelijk gemist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh, zo wil ik ook een tweede kat O+ Wij hadden thuis en ook bij mijn grootouders vooral katten in oorlog die hun territorium niet wilden delen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 november 2020 @ 10:14:24 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_195976187
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Over hotspots/wifi gesproken, kan een wifi signaal/router ook zwakker worden? Heb sinds enige tijd heel slecht signaal op m'n slaapkamer.

Wel is die boven tegen de achtergevel, router hangt beneden aan de voorgevel. Grootste afstand dus, maar heeft altijd gefunctioneerd.
Kan zijn dat er nu iets stoort op het kanaal van het accespoint. Is het een repeater? Dus krijgt wifi van beneden binnen en zend dat opnieuw uit? In dat geval heb je overal verminderde snelheid op wifi. Het slechtste signaal bepaalt de totale snelheid. Als je een kabel naar boven kunt trekken is dat de beste oplossing. Daarna de oplossing via het lichtnet. Met een powerline adaptor.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 1 november 2020 @ 10:18:04 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_195976226
Waarom hebben rookmelders een knipperende led die de hele straat verlicht?
Die dingen wil je niet op de slaapkamer. Zo de nieuwe rookmelder maar eens uit elkaar halen en een jasje van krimpkous over de led.
Die op de gang krijgt even een likje inkt op het ledje. Iets minder fel maar nog wel zichtbaar.
pi_195976522
@vlindertje89 : sorry, ik de mentions nu pas!
Fijn dat het wondje weer dicht is nu :Y Wel een zware nacht dus :D .

Op basis van de foto en gezien het feit dat het al door een DA gezien is, had ik ook gezegd dat het nu niet gelijk spoed is. (Disclaimer: openstaande wonden moet je natuurlijk altijd even na laten kijken wegens infectiegevaar en eventuele noodzaak tot hechten, wonden die er smerig uitzien sowieso, of dichte abcessen ook (want intoxicatiegevaar), en ook in het geval van wonden op/rond oogleden is het wel echt spoed. Maar goed, dat had je dus al gedaan.)

Benieuwd wat er uit de kweek komt! Bij allergie zie je meestal wel meer (kleinere) plekjes en meer verspreid naar mijn weten, maar mocht het toch wel iets in die hoek zijn, dan zou ik ook even je voerbakjes nakijken. Keramiek geeft geen allergieklachten doorgaans, maar plastic kan dat wel doen.
  zondag 1 november 2020 @ 10:46:58 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195976561
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 10:18 schreef z80 het volgende:
Waarom hebben rookmelders een knipperende led die de hele straat verlicht?
Die dingen wil je niet op de slaapkamer. Zo de nieuwe rookmelder maar eens uit elkaar halen en een jasje van krimpkous over de led.
Die op de gang krijgt even een likje inkt op het ledje. Iets minder fel maar nog wel zichtbaar.
Hier hebben we een viltje wat je normaal onder de poten van een stoel plakt op het lichtje geplakt.. inderdaad super irritant zon lichtje in je slaapkamer de hele nacht door :o
pi_195976734
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:

Antennehoek anders? Iets wat stoort er tussen? Indien 5ghz, meer apparaten er op?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_195976741
Mogguh :O Ontbeten, paar kilometer gewandeld. Zo maar eens beginnen aan de stoofpot in de slowcooker voor vanavond :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195976764
Ik heb er ook al ruim anderhalf uur met Dora opzitten. Die ligt nu in de mand te pitten. :7 De was ook al opgehangen, bestelling gedaan en nu eens kijken wat met de rest van de dag.
  zondag 1 november 2020 @ 11:07:24 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_195976818
Planning hier.
Was binnenhalen, laatste rondje sportschool deze maand en indien nog plek hapje eten buiten de deur, ook voor het laatst deze maand.
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 11:07:33 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195976820
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Antennehoek anders? Iets wat stoort er tussen? Indien 5ghz, meer apparaten er op?
Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.

Ik was afgelopen week bij iemand die zendamateur is met allemaal analoog materiaal en proberen met zo'n laag mogelijk vermogen contact te leggen. Die moest wel een beetje huilen van van internet over de stopcontacten en mensen met zonnepanelen.
pi_195976821
Ik ga zo na het ontbijt eerst maar eens sporten, hebben we dat gehad :P
Dan moet de uitgroei weer gedaan (ja mensen, ik ben dus allang niet meer grijs, ik voelde me een oude heks daarmee _O- ) en een wasje draaien/bed verschonen.
De krant ligt er nog en ik wil nog een paar verhalen lezen uit het boek waar g in heeft meegeschreven.
Géén idee of ik nog naar buiten ga vandaag. Want de godfather wacht ook nog.
Druk druk op mijn vrije zondag :B
pi_195976828
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.

Ik was afgelopen week bij iemand die zendamateur is met allemaal analoog materiaal en proberen met zo'n laag mogelijk vermogen contact te leggen. Die moest wel een beetje huilen van van internet over de stopcontacten en mensen met zonnepanelen.
Charlie Echo Delta! :D Of eigenlijk Kilo Utrecht Tango :')

Ooit met de padvinderij (scouting heet dat nu als het nog echt bestaat..) meegedaan met de Jamboree.
Enorm interessant dat praten door zo'n kassie toen! (jaren 70) en dat zendalfabet ken ik nog.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 01-11-2020 11:14:51 ]
pi_195977133
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 09:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jahoor! Het zat superfijn ingepakt. En ze waren ook nog lekker koel zo. :D
Dat is zeker zo :)

Zometeen eerst de F1 race kijken en dan naar provincie Zeeland om biertjes te bezorgen. Ook een paar tussenstops bij Fok!kers *O*
pi_195977303
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo na het ontbijt eerst maar eens sporten, hebben we dat gehad :P
Dan moet de uitgroei weer gedaan (ja mensen, ik ben dus allang niet meer grijs, ik voelde me een oude heks daarmee _O- ) en een wasje draaien/bed verschonen.
De krant ligt er nog en ik wil nog een paar verhalen lezen uit het boek waar g in heeft meegeschreven.
Géén idee of ik nog naar buiten ga vandaag. Want de godfather wacht ook nog.
Druk druk op mijn vrije zondag :B
Het is vandaag een rustdag he :)

Hier 1 boek uit... (moest nog maar een paar bladzijden :X ) en halverwege boek 2.
Kinderboek die 2e...

Klinkt als heel wat.. maar valt dus reuzemee :)
pi_195977419
Ik heb een boodschappenlijst gemaakt voor J. Met overal tekst en uitleg bij. Het wordt hoog tijd dat de Lidl gaat bezorgen.
Verder hangen we straks het vogelrestaurant op. En we maken ballen van de Librije en pompoen op de barbecue :9

De rest van de dag vegeteren we op de bank met heel veel sport *;
Spoilers!
  zondag 1 november 2020 @ 11:51:10 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195977565
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En we maken ballen van de Librije en pompoen op de barbecue :9

De rest van de dag vegeteren we op de bank met heel veel sport *;
Was ik ook van plan, maar eerst moet ik nog even naar de supermarkt om eten te kopen.
Waaronder gehakt voor de ballen van Sjonnie en Trees.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 november 2020 @ 11:52:36 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_195977600
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Niet van ledlampen en schakelende voedingen in het algemeen?
pi_195977656
Great, gisteren met mn katerkop mn medicatie vergeten en nu voel ik me helemaal one flew over the cuckoos nest en/of Ratchedy :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195977672
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Great, gisteren met mn katerkop mn medicatie vergeten en nu voel ik me helemaal one flew over the cuckoos nest en/of Ratchedy :r
Make the most of it. :Y
pi_195977693
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 11:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Was ik ook van plan, maar eerst moet ik nog even naar de supermarkt om eten te kopen.
Waaronder gehakt voor de ballen van Sjonnie en Trees.
Ze zijn zo lekker :9~ We maken er een aantal extra. Een aantal gaan rauw in de vriezer en een aantal gaar, daar maken we binnenkort zelf een berenhap mee.
Spoilers!
pi_195977708
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze zijn zo lekker :9~ We maken er een aantal extra. Een aantal gaan rauw in de vriezer en een aantal gaar, daar maken we binnenkort zelf een berenhap mee.
OMG
pi_195977803
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Make the most of it. :Y
* DancingPhoebe ugly cryt en kijkt Loon intens aan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195977892
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe ugly cryt en kijkt Loon intens aan.
Oh god. Plz take your pills.
pi_195977956
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 11:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

OMG
Ja. Epic brainwave is epic.
Spoilers!
pi_195978055
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 12:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh god. Plz take your pills.
Zullen we obsessief verliefd worden en vluchten?
pi_195978218
Yaaaassss, het restaurant van de broer van mijn stiefvader is natuurlijk dicht. Maar nu gaat hij z'n zelfgemaakte Sriracha verkopen. En die saus is echt een miljoen keer lekkerder dan de bekende fles. Die maakt echt alles lekker. :9
pi_195978263
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 10:42 schreef Candaasje het volgende:
@:vlindertje89 : sorry, ik de mentions nu pas!
Fijn dat het wondje weer dicht is nu :Y Wel een zware nacht dus :D .

Op basis van de foto en gezien het feit dat het al door een DA gezien is, had ik ook gezegd dat het nu niet gelijk spoed is. (Disclaimer: openstaande wonden moet je natuurlijk altijd even na laten kijken wegens infectiegevaar en eventuele noodzaak tot hechten, wonden die er smerig uitzien sowieso, of dichte abcessen ook (want intoxicatiegevaar), en ook in het geval van wonden op/rond oogleden is het wel echt spoed. Maar goed, dat had je dus al gedaan.)

Benieuwd wat er uit de kweek komt! Bij allergie zie je meestal wel meer (kleinere) plekjes en meer verspreid naar mijn weten, maar mocht het toch wel iets in die hoek zijn, dan zou ik ook even je voerbakjes nakijken. Keramiek geeft geen allergieklachten doorgaans, maar plastic kan dat wel doen.
No problem! Thanks voor de bevestiging.
Goeie van de voerbakjes, ik heb voor het natvoer geen plastic bakjes, maar het droogvoer zit in een automatische voermachine en die vakjes zijn wel van plastic. Als t inderdaad toch iets van allergie lijkt te zijn kan ik eens kijken hoe het gaat als ik een tijdje het voer handmatig in gewone bakjes geef.
Het plekje ziet er nu wel weer ok uit, heb wel t idee dat er haar in geplakt zit op één plekje, maar lijkt wel nog steeds dicht in elk geval (zie ook geen bloed meer). Probeer in elk geval te voorkomen dat broer te vaak/hardhandig de plek probeert te wassen, en vanavond maar even kijken of ik ze weer uit elkaar hou of erop gok dat het wel goed gaat.

Sportieve mensen allemaal vandaag met sporten en wandelen!
Succes met de tocht weer Sarabi!

Net even boodschappen gedaan, twee tosti's gegeten en nu ff op de bank voor een middagdutje denk ik zo.
  zondag 1 november 2020 @ 12:34:28 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195978285
Boskippen zijn ook weer gehaald. Nu formule 1 kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 november 2020 @ 12:38:06 #65
370431 drakin
vurig typje
pi_195978322
Komen er vandaag nog leuke recepten bij het halloweentopic?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_195978343
Ik ben niet zo van de halloween. Ik ga vandaag wel al voor de Poolse week koken. :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 12:52:55 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195978508
Vandaag rustdag. Als in niet de hort op. Vanmorgen boodschappen gedaan. Net de begroting 2021 naar mijn mede bestuursleden gestuurd en nu schaatsen, Vuelta, beetje F1 en voetbal kijken :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195978528
quote:

[..]

Oe :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195978622
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zullen we obsessief verliefd worden en vluchten?
I'm in O+
  zondag 1 november 2020 @ 13:13:01 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195978955
quote:

[..]

Wat is er zo lekker aan die gehaktballen?
pi_195979041
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Na het aanbraden sudderen ze 40 minuten in fond. Of in mijn geval bouillon. En op de barbecue krijgen ze een lichte rooksmaak.
Spoilers!
  zondag 1 november 2020 @ 13:19:48 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195979139
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Na het aanbraden sudderen ze 40 minuten in fond. Of in mijn geval bouillon. En op de barbecue krijgen ze een lichte rooksmaak.
Klinkt goed.
  zondag 1 november 2020 @ 13:25:17 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195979304
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:

De combinatie met mosterd en ketjap. :9~
Poef.....gone! ©golfer
pi_195979374
Ik ben nog niet eens klaar met mijn ontbijt maar ik zit al te kwijlen bij het idee aan het avondeten. Ik heb net deze citroenaardappels van Jamie en deze wortels (plus pompoen) van Kayotic er bij uitgezocht: https://web.archive.org/w(...)good-roasted-carrots
Als dat geen goddelijke combi wordt, weet ik het niet meer.
Spoilers!
  zondag 1 november 2020 @ 13:34:32 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195979477
De ballen worden hier naar morgen doorgeschoven, samen met stamppot rauwe andijvie.
Vandaag, in het kader van steun, een menu van kippendijsaté besteld bij een oud klasgenootje van mijn zoon die in Haarlem een (prima, maar nu door corona helaas alleen maar afhalen en bezorgen) eigen restaurant heeft.
Poef.....gone! ©golfer
pi_195980073
quote:

[..]

Hmmm.....Die rooksmaak :9~
pi_195980130
quote:

[..]

Vooral dat laatste klinkt erg goed :9
pi_195980611
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:37 schreef Uhmmpie het volgende:

Het is vandaag een rustdag he :)

Nee joh, záterdag is altijd mijn rustdag waarin ik weinig doe O+
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 14:18:04 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195980794
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Niet van ledlampen en schakelende voedingen in het algemeen?
Oh ja klopt. Een buurman van een bevriend amateur had ineens allemaal storing, die had een goedkoop partijtje LED "tl" buizen opgekocht.

Die kerel had eentje van hem gekocht, doorgemeten en een rapportje naar het AT gestuurd :D Nadat die buurman zei dat de leverancier ze niet terug wilde.

Overigens snap ik niet dat je op dat soort lampen bezuinigd. Voor goed ¤3 heb je een OSRAM "made in Germany" spotje bijvoorbeeld. Stuk veiliger en zelf ook geen last van geknipper.
  zondag 1 november 2020 @ 14:32:58 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195981364
Dalende cijfers *O*
pi_195981413
Zo, mijn bezoek is weer naar huis. Zo fijn dat het kon O+ Kan samenzijn met de familie echt meer waarderen nu het niet meer zo vanzelfsprekend is.

We hebben uitgebreid geluncht dus ik hoef niet meer echt te koken voor vanavond. En morgen en overmorgen hoef ik lekker niet naar het werk vanwege online opleiding, dus ik hoef ook niet extreem veel vooruit te koken O+

En ik kreeg het kookboek van Ottolenghi dus ik ga lekkere recepten voor volgende week uitzoeken O+

* Clubsoda strooit met bloemetjes :P
pi_195981461
Yay, ik heb eindelijk een hotelletje geboekt voor december. O+ Nu kan het aftellen naar de vakantie echt beginnen.
  zondag 1 november 2020 @ 14:39:15 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195981641
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:35 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik heb eindelijk een hotelletje geboekt voor december. O+ Nu kan het aftellen naar de vakantie echt beginnen.
Wat is het geworden? *O*
pi_195981721
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:39 schreef gcjoel het volgende:
Wat is het geworden? *O*
Utrecht met een bubbelbad op de kamer. O+ Lekker eten afhalen en verder dat bad zo min mogelijk uitkomen. Zin in.
  zondag 1 november 2020 @ 14:43:57 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195981785
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Utrecht met een bubbelbad op de kamer. O+ Lekker eten afhalen en verder dat bad zo min mogelijk uitkomen. Zin in.
Heerlijk O+
pi_195982047
quote:

[..]

Klinkt goed :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195982082
quote:

[..]

Utreg en bad. 2x goed O+
Welk hotelleke?
pi_195982092
Hier is de situatie... gespannen.

De kinders hebben speelkwartier. En blijkbaar is het meest favoriete speelgoed (randje van de zak waarin het voer komt :') ) meegebracht naar de woonkamer. Kitten wat het veroverd heeft loopt er trots mee rond en als iemand in de buurt dreig te komen kan hij een grom en een blaas krijgen _O-
pi_195982109
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, mijn bezoek is weer naar huis. Zo fijn dat het kon O+ Kan samenzijn met de familie echt meer waarderen nu het niet meer zo vanzelfsprekend is.

We hebben uitgebreid geluncht dus ik hoef niet meer echt te koken voor vanavond. En morgen en overmorgen hoef ik lekker niet naar het werk vanwege online opleiding, dus ik hoef ook niet extreem veel vooruit te koken O+

En ik kreeg het kookboek van Ottolenghi dus ik ga lekkere recepten voor volgende week uitzoeken O+

O+ 🌹🌺🌻🌼
pi_195982112
Och, net aan het appen met vriendin met corona, zij is snotterig etc en alle energie kwijt maar haar man is enorm ziek, wel thuis maar huisarts komt dagelijks.
Van de week maar een pan pompoensoep brengen
pi_195982118
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

De kinders hebben speelkwartier. En blijkbaar is het meest favoriete speelgoed (randje van de zak waarin het voer komt :') ) meegebracht naar de woonkamer. Kitten wat het veroverd heeft loopt er trots mee rond en als iemand in de buurt dreig te komen kan hij een grom en een blaas krijgen _O-
:D
pi_195982153
Oooh O+ bubbelbad O+

Zit me af te vragen of ik zin genoeg heb in een bad om de hele handel op te blazen.
pi_195982287
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:52 schreef Blues het volgende:
Utreg en bad. 2x goed O+
Welk hotelleke?
Inntel in het centrum. Normaal niet van de grote ketens, maarja, bubbelbad he. :D En locatie ook wel erg fijn.
pi_195982891
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef Clubsoda het volgende:

We hebben uitgebreid geluncht dus ik hoef niet meer
echt te koken voor vanavond. En morgen en overmorgen hoef ik lekker niet naar het werk vanwege online opleiding, dus ik hoef ook niet extreem veel vooruit te koken O+

Je klinkt alsof je nu lachende bloemetjes in het schuim van je latte/capuchino/weetikveel e.d. gaat tekenen.

quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

O+

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, net aan het appen met vriendin met corona, zij is snotterig etc en alle energie kwijt maar haar man is enorm ziek, wel thuis maar huisarts komt dagelijks.
Van de week maar een pan pompoensoep brengen
Ah, wat rot. Wel lief van je!
pi_195982899
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooh O+ bubbelbad O+

Zit me af te vragen of ik zin genoeg heb in een bad om de hele handel op te blazen.
Dat klinkt wat....drastisch? :o
pi_195982971
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 15:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat klinkt heel gepast.
pi_195982976
quote:

[..]

:o
pi_195982984
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat klinkt heel gepast.
:o :o

*kittens weghoudt van DP*
pi_195983085
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o :o

*kittens weghoudt van DP*
Als ik kittens vastheb kan ik geen dynamiet vasthouden lijkt me.
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 15:46:36 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195983342
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
Dalende cijfers *O*
Dat willen "ze" ons doen geloven.
pi_195983411
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik kittens vastheb kan ik geen dynamiet vasthouden lijkt me.
Dan gooi je het dus weg!? :o

Mijn kittens zijn geen levend schild :{w
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 15:55:55 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195983529
Was er vanochtend al op tijd uit, tomatensaus en deeg voor pizza gemaakt. Toen even het blijft thuis advies genegeerd :@ Even naar de vestiging Bourtange geweest, daar was het gelukkig rustig. Hoewel het best dichtbij is, was ik er nog nooit geweest. Best leuk om door te lopen. Veel, zo te zien gemeentelijke, moestuinen. Leuk "stadje".

Toeristische route door Duitsland terug genomen. Getankt voor ¤1,02. Dat is 25 cent goedkoper als vorig jaar.

Oh en ik heb nog wat rolletjes film belicht.

Even weer d'r uit...
pi_195983958
quote:

Je klinkt alsof je nu lachende bloemetjes in het schuim van je latte/capuchino/weetikveel e.d. gaat tekenen.
Hoezo dat dan? :D
pi_195984841
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:55 schreef derLudolf het volgende:
Was er vanochtend al op tijd uit, tomatensaus en deeg voor pizza gemaakt. Toen even het blijft thuis advies genegeerd :@ Even naar de vestiging Bourtange geweest, daar was het gelukkig rustig. Hoewel het best dichtbij is, was ik er nog nooit geweest. Best leuk om door te lopen. Veel, zo te zien gemeentelijke, moestuinen. Leuk "stadje".

Toeristische route door Duitsland terug genomen. Getankt voor ¤1,02. Dat is 25 cent goedkoper als vorig jaar.

Even weer d'r uit...
Oh leuk! Daar wil ik ook nog een keer naar toe. Idioot dat ik er nooit geweest ben huh, want idd redelijk dichtbij.
  zondag 1 november 2020 @ 17:08:05 #105
63722 z80
I fink you freaky
pi_195985188
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 15:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Inntel in het centrum. Normaal niet van de grote ketens, maarja, bubbelbad he. :D En locatie ook wel erg fijn.
Die ken ik. Mooie grote kamers. Groot bad midden in de kamer. Sauna hok naast de douche, ook op de kamer.
En met een beetje geluk mooi uitzicht over de stad.
  zondag 1 november 2020 @ 17:12:53 #106
63722 z80
I fink you freaky
pi_195985338
quote:

Even weer d'r uit...
Zei me niets. Google. ^O^. Komt bekend voor. Ooit lang geleden een keer geweest. En komt geregeld langs op verschillende plaatjessites.
pi_195985349
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan gooi je het dus weg!? :o

Mijn kittens zijn geen levend schild :{w
Ik moet nu aan dat spelletje denken, Exploding kittens :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? :D
Oh door dat bloemetjes strooien :D Helemaal zennnnn.
(het had er misschien ook mee te maken dat ik net een aflevering aan het kijken was waarin een zennnn-positive-vibezzz-koffietentje met heel veeul bloemblaadjes-strooiende typetjes de setting was :P )
pi_195985388
Fijn dat het gelukt is om iets te vinden Myraela!

Bourtange, daar wonen kennissen van me. Zijn daar gaan wonen om zelf een enorme kruiden/moestuin te kunnen maken. Zag er wel mooi uit. Maar wel echt in the middle of nowhere.
pi_195985550
Mijn vertrouwen in de medemens is weer met 60 punten gedaald vrees ik. Godsamme, ik ging enkel even het karton weggooien. Kom ik bij de ondergrondse papiercontainer beneden, is het al één grote puinzooi eromheen. Karton, papier... zelfs ook matrassen. (En maar klagen over rattenplagen hier..... goh.....)

Sta ik dus ondertussen mijn dozen uit elkaar te trekken en in die (veel te smalle }:| dat dan weer wel) gleuf te steken, komt er een meneer aan. Jaar of 50, netjes gekleed, echt gewoon iemand waarvan je het vooroordeel hebt dat 'ie beschaafd is. (Hoe naief :') ...)

Flikkert ie zo een plastic tasje afval bij diezelfde container. Niet eens er in, maar gewoon tegen de container, voor mijn voeten. Dus ik aangegeven dat dat geen papier is.
Hij (wat betrapt): 'Ja maar hier ligt toch alles al door elkaar".
Ik: Euh ja, maar zo waait het weg.... *wijst ondertussen naar de goede container verderop* daar hoort het in
Man blijft staan aarzelen..
Ik: u mag anders mijn pasje wel even lenen om het weg te gooien? :)
Hij: Ja, nee, ik heb een pasje...
Man loopt naar de juiste container en gooit tasje weg.

Echt, allemachtig. |:(
pi_195985600
Onder de warmhoudlamp wachten op de snackbarbestelling :+
pi_195985630
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Mijn vertrouwen in de medemens is weer met 60 punten gedaald vrees ik. Godsamme, ik ging enkel even het karton weggooien. Kom ik bij de ondergrondse papiercontainer beneden, is het al één grote puinzooi eromheen. Karton, papier... zelfs ook matrassen. (En maar klagen over rattenplagen hier..... goh.....)

Sta ik dus ondertussen mijn dozen uit elkaar te trekken en in die (veel te smalle }:| dat dan weer wel) gleuf te steken, komt er een meneer aan. Jaar of 50, netjes gekleed, echt gewoon iemand waarvan je het vooroordeel hebt dat 'ie beschaafd is. (Hoe naief :') ...)

Flikkert ie zo een plastic tasje afval bij diezelfde container. Niet eens er in, maar gewoon tegen de container, voor mijn voeten. Dus ik aangegeven dat dat geen papier is.
Ik: Euh ja, maar zo waait het weg.... *wijst ondertussen naar de goede container verderop* daar hoort het in

:')

Zo wilde ik eens papier in de ondergrondse papiercontainer doen en er stond enorm veel karton en dozen papier om heen. Dus ik dacht: oh, shit, hij is vol? Kwam dichterbij, iemand anders plaatste tas met papier er tegen aan en ging weer weg. Ik kijk eens in de container: nog niet half vol :? Dus omdat er zoveel troep was, ging iedereen er maar vanuit dat het ding vol was -O-
pi_195985631
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 17:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik moet nu aan dat spelletje denken, Exploding kittens :')
[..]

Oh door dat bloemetjes strooien :D Helemaal zennnnn.
(het had er misschien ook mee te maken dat ik net een aflevering aan het kijken was waarin een zennnn-positive-vibezzz-koffietentje met heel veeul bloemblaadjes-strooiende typetjes de setting was :P )
Dat klinkt als een logische verklaring :D ik zat even te genieten ja :P
pi_195985671
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:

Zo herkenbaar. Wij hebben hier een fb pagina over. Nav een post van vorige week (6vervuilde oc’s op 750 meter) kreeg ik de vraag om bij de Hofbar ((nog nooit gezien) daar iets over te vertellen (nee dus, mag een ander doen).

Zo, vrijdagavond een patroon getekend en stof geknipt en vanmiddag er een trui van gemaakt. Was een proeflapje van 4 euro om te zien wat het zou worden, voordat ik er duurdere stof voor zou kopen, maar ik ga m gewoon dragen
pi_195985813
quote:

Even weer d'r uit...
Bourtange staat ook op mijn lijstje *O* Het is alleen zo ver :+
pi_195985835
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 17:32 schreef PdeHoog het volgende:

Nah, vlak bij! Ga ik met je mee *O*
pi_195985900
Yey, Utrecht en bubbelbad geboekt voor Myra!

Idioten bij de karton inleverpunten.. wel herkenbaar. Wij krijgen begin volgend jaar restafval ook via ondergrondse containers, maar het schijnt te zijn dat die automatisch bericht geven aan de ophaaldienst als bijna vol zodat ze nooit helemaal vol zijn. Nu maar zien hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.. wel onhandig dat ik dan na elke vuilniszak naar de container moet lopen (nu hebben we kliko's die we 1x per week aan de weg zetten) maar gelukkig komt 'ie wel redelijk dichtbij.
pi_195986001
Ik voelde me vorige week echt 90, toen ik mopperend 10 grote platen piepschuim die niet van mij waren in de container stond te proppen :(
pi_195986021
Ja we hebben hier OC's voor papier en voor restafval. Helaas niet voor GFT, dus groenteresten scheiden van restafval is hier wat lastig helaas. Oh en plastic moeten we aan de lantaarnpaal hangen. (Dat werkt op zich wel, eerst lagen de zakken los op straat, dat werkt natuurlijk niet).

Maar ze gaan komende week alle containers weghalen en een deel vervangen, en het ziet er naar uit dat naast onze flat de containers geen verdwijnen. We hadden al een brief gestuurd naar de gemeente, want het afval loopt hier nu al de spuigaten uit, ook mét containers, dus ik snap niet welke idioot bedacht heeft dat dit een goed idee is :')
pi_195986050
Over 90 jaar gesproken: ik heb zojuist een offertje opgevraagd bij een vloerkleed-reiniger :+

En mijn vriend heeft daarnaast stof en vulling besteld om de bureaustoel opnieuw te gaan stofferen....
pi_195986544
@Kreator, wat is nu de deal met je huis?
  zondag 1 november 2020 @ 18:17:04 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195986672
@Blues en wie hem nog meer maakte, wat is het recept van die perentaart? Ik heb ineens een zak met 2 kilo peren waar ik iets mee moet.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 18:29:39 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195986924
Bourtange dat is lang geleden. Ben er geweest toen ik tien was oid. :+
pi_195987012
Lol, nu al offerte terug van de vloerkleedreiniger :D

Dat kleed krijgt ongeveer een wellnessbehandeling met massage joh, en wordt nog opgehaald en gebracht ook. 8-)
Ideaal, dus nu even afspraak maken.
pi_195987038
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues en wie hem nog meer maakte, wat is het recept van die perentaart? Ik heb ineens een zak met 2 kilo peren waar ik iets mee moet.
Is van AH. Perencake (of taart) met kardemom (4theelepels gemalen uit een potje gebruiken)
pi_195987118
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues en wie hem nog meer maakte, wat is het recept van die perentaart? Ik heb ineens een zak met 2 kilo peren waar ik iets mee moet.
Ik maakte ook een variant gisteren. Ik deed er 5 peulen kardemom in, dat was een goede hoeveelheid (op 2 cups meel).
  Official ESF Kreviewer zondag 1 november 2020 @ 18:38:34 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195987144
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:kreator, wat is nu de deal met je huis?
Ff twee dagen over nagedacht. 20 december als minimale datum. Als ze dat niet willen, kunnen ze erin stikken.
Die datum kan ik alles gewoon redden.

Heb twee opslagruimtes gehuurd (gereserveerd) dus zou vrij snel kunnen. Vriendin vond het ook goed zo.

Dus morgen 20 dec aangeven en afwachten wat ze zeggen.
Komt nog wel iets van een covid-full-lockdown clausule in en ik hoop dat ze de kijken van morgen niet hebben gecancelled.
  Official ESF Kreviewer zondag 1 november 2020 @ 18:38:50 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195987156
Uiteraard wel knetter onrustig door dit alles.
pi_195987167
quote:
81s.gif Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ff twee dagen over nagedacht. 20 december als minimale datum. Als ze dat niet willen, kunnen ze erin stikken.

Heb twee opslagruimtes gehuurd (gereserveerd) dus zou vrij snel kunnen. Vriendin vond het ook goed zo.

Komt nog wel iets van een covid-full-lockdown clausule in en ik hoop dat ze de kijken van morgen niet hebben gecancelled.
:') indeed. Manmanman!
  Official ESF Kreviewer zondag 1 november 2020 @ 18:39:27 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195987172
Zelfgebakken Stroopwafel-cake was wel goddelijk.
pi_195987212
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik maakte ook een variant gisteren. Ik deed er 5 peulen kardemom in, dat was een goede hoeveelheid (op 2 cups meel).
Ga m binnenkort nog een keer maken, heb op aanraden van @Molo kardemomzaadjes gekocht, dan zal dat ook echt te proeven zijn
pi_195987218
quote:

[..]

Lijkt me schappelijk en ruim voor 'eind december' genoeg van je.

Oh en slim van die clausule ^O^

Succes! :*
pi_195987232
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ga m binnenkort nog een keer maken, heb op aanraden van @:Molo kardemomzaadjes gekocht, dan zal dat ook echt te proeven zijn
Maakt wel een verschil denk ik. Hij viel hier bij de bezoekers goed in de smaak :Y
pi_195987267
Left over rotivulling *O*

Geen leftover rotiplaat -O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 18:46:46 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195987335
Het wordt vieswarm morgen. Denk dat ik morgen maar weer aan de wandel ga :+. En de Ikea enz verplaats naar dinsdag.
pi_195987455
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2020 18:39 schreef Kreator het volgende:
Zelfgebakken Stroopwafel-cake was wel goddelijk.
Recept.

En hopen dat het goed komt, de deadline van 20 dec. voor beide kanten.
  zondag 1 november 2020 @ 18:51:54 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_195987456
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:46 schreef borisz het volgende:
Het wordt vieswarm morgen. Denk dat ik morgen maar weer aan de wandel ga :+. En de Ikea enz verplaats naar dinsdag.
Het is reeds vies warm. Inmiddels Ruim 17 graden en 80% luchtvocht.
Binnen is kouder.
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 18:59:35 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195987604
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:46 schreef borisz het volgende:
Na een klagelijke zucht hier na weer een of andere item over de verkiezingen in de VS, wou ik je FB status voorlezen. Type borisz in in de zoekfunctie _O-
  zondag 1 november 2020 @ 19:05:30 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_195987712
quote:
En dat is?
  zondag 1 november 2020 @ 19:06:15 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195987729
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 17:45 schreef Candaasje het volgende:
Over 90 jaar gesproken: ik heb zojuist een offertje opgevraagd bij een vloerkleed-reiniger :+

Wat heb je geofferd? :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_195987732
quote:
Linkt door naar een algemene inlog van NF.
pi_195987846
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Linkt door naar een algemene inlog van NF.
Oh das stom...

The lost tombs of saqqara

Egyptische opgraving.

@z80 ook voor jou :)
pi_195987881
quote:

[..]

Goed nagedacht👍🏼Inclusief de lockdownclausule.
Wat houdt het eigenlijk in? En ga je zelf je spullen verplaatsen?
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 19:20:33 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195987997
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh leuk! Daar wil ik ook nog een keer naar toe. Idioot dat ik er nooit geweest ben huh, want idd redelijk dichtbij.
Zonder auto snap ik het nog wel, dan zit je wel een mooi poosje in het streekvervoer. Eerst de 28 naar Emmen en dan zo'n beetje de hele rit met de 42. Die niet eens in het weekend rijdt

quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 17:14 schreef Candaasje het volgende:
Fijn dat het gelukt is om iets te vinden Myraela!

Bourtange, daar wonen kennissen van me. Zijn daar gaan wonen om zelf een enorme kruiden/moestuin te kunnen maken. Zag er wel mooi uit. Maar wel echt in the middle of nowhere.
Wonen ze echt in de vesting zelf? Dan heb ik die vast gezien :)

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 17:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is het zo anders dan bijvoorbeeld Naarden dan? Dat ligt een stuk dichterbij. Anders keer weekendje weg van maken. De streek Westerwolde vind ik zelf ook mooi. Heel ander landschap als hier in de Veenkoloniën.
pi_195988042
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh das stom...

Egyptische opgraving.

@:z80 ook voor jou :)
Dank hiervoor, die ga ik zo kijken
  Official ESF Kreviewer zondag 1 november 2020 @ 19:23:14 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195988061
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 19:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goed nagedacht👍🏼Inclusief de lockdownclausule.
Wat houdt het eigenlijk in? En ga je zelf je spullen verplaatsen?
Houdt in dat als er een lockdown komt en ik niks.meer kan regelen, dat de datum verplaatst wordt.
Ga zelf verhuizen. Heb niet extreem veel spullen.
  zondag 1 november 2020 @ 19:29:05 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195988172
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is van AH. Perencake (of taart) met kardemom (4theelepels gemalen uit een potje gebruiken)
[url=]https://www.ah.nl/r/1193038"]Deze[/url]? Ik dacht dat er iets met chocolade of caramel was.
Spoilers!
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 19:29:53 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195988180
quote:
81s.gif Op zondag 1 november 2020 19:23 schreef Kreator het volgende:

Ga zelf verhuizen. Heb niet extreem veel spullen.
Sneller kun je ook geen geld verdienen volgens mij.
pi_195988188
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[url https://www.ah.nl/r/1193038"]Deze[/url]? Ik dacht dat er iets met chocolade of caramel was.
Ja dat is m. Volgens mij had @Blues een ander met chocolade gemaakt met collega’s en @AnneX iets met caramel
  zondag 1 november 2020 @ 19:31:32 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195988209
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef Kreator het volgende:
Uiteraard wel knetter onrustig door dit alles.
Logisch. Zo schiet je van de ene emotie in de andere.
Spoilers!
pi_195988215
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Logisch. Zo schiet je van de ene emotie in de andere.
Maar wel al vast champagne op dus sowieso een win *O*
  zondag 1 november 2020 @ 19:34:05 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195988239
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja dat is m. Volgens mij had @:Blues een ander met chocolade gemaakt met collega’s en @:Annex iets met caramel
Ik wacht even hun recepten af :) Ik ga volgend weekend wel iets met die peren doen. Dan zijn ze wel rijp.
Spoilers!
  zondag 1 november 2020 @ 19:34:36 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_195988249
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar wel al vast champagne op dus sowieso een win *O*
Correct.
Spoilers!
pi_195988309
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dank hiervoor, die ga ik zo kijken
Aanrader :)
  zondag 1 november 2020 @ 19:48:34 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195988504
Champagne :9
pi_195988733
Ik ben dus zaterdag jarig. En ik word 30.

Mijn ouders komen voor taart en koffie.
SPOILER
pi_195988787
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:

SPOILER
Ach wat klote zeg, moeilijk maar wel verstandig. Het is jouw verjaardag en dan moet je niet de hele tijd met een “gaat dit wel goed” gevoel rondlopen
pi_195988805
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:

SPOILER
Lastig..lastig. Goed gedaan Lonaa 👍🏼
pi_195988853
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach wat klote zeg, moeilijk maar wel verstandig. Het is jouw verjaardag en dan moet je niet de hele tijd met een “gaat dit wel goed” gevoel rondlopen
Het voelt wel eens alsof ik de enige ben met verstand.

SPOILER
pi_195988867
Ach, en eigenlijk wil ik helemaal mn verjaardag niet vieren. Wat is nou een verjaardag zonder alle mooie mensen die je kent?
pi_195988966
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 20:06 schreef Lonaa het volgende:

Het voelt wel eens alsof ik de enige ben met verstand.

SPOILER
Je bent ook gewoon niet zo verbaasd dat er zoveel besmettingen zijn als dit soort dingen om je heen plaats vinden -O-
pi_195988988
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent ook gewoon niet zo verbaasd dat er zoveel besmettingen zijn als dit soort dingen om je heen plaats vinden -O-
Nee.
SPOILER
pi_195988989
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja dat is m. Volgens mij had @:Blues een ander met chocolade gemaakt met collega’s
Voor collega's.
Die van mij is met stoofperen die je eerst ruim een half uur kookt in perensap.
In de tussentijd eieren met bruine suiker en amandelmeel losroeren.
Roomboter met chocolade smelten en erdoor.
Bij elkaar doen, in een ovenschaal, de gare stoofperen erin en in de oven.
Simpel en heeeeeeeeeeeerlijk :9 :9
pi_195989002
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh das stom...

Egyptische opgraving.

Op mijn lijst gezet ^O^
pi_195989040
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 20:13 schreef Lonaa het volgende:

Nee.
SPOILER
Stom zeg. Ik snap je helemaal -O-
pi_195989052
En ik word ook woest op die jongeren die die illegale feesten organiseren en bezoeken :( :r
pi_195989078
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Stom zeg. Ik snap je helemaal -O-
Ja. :{ En ik vind het dus echt superingewikkeld om tegenover hun op mijn strepen te staan. Vind het maar gek van mezelf dat ik dat zo lastig vind. Het is niet de eerste keer CoVid-gerelateerd. De vorige keer/keren heb ik me wel overlaten halen/niet hard genoeg op de rem getrapt. Nu niet. En het voelt niet per se goed of fout. Het voelt vooral... zwaar? Als een domper.
pi_195989166
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 20:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :{ En ik vind het dus echt superingewikkeld om tegenover hun op mijn strepen te staan. Vind het maar gek van mezelf dat ik dat zo lastig vind. Het is niet de eerste keer CoVid-gerelateerd. De vorige keer/keren heb ik me wel overlaten halen/niet hard genoeg op de rem getrapt. Nu niet. En het voelt niet per se goed of fout. Het voelt vooral... zwaar? Als een domper.
Goed gedaan.
pi_195989189
Goed, genoeg gezeurt. Jullie zeiden lieve dingen. Dat is fijn. O+

Nadenken over taart nu. En ik heb mijn ouders ook een warme maaltijd aangeboden dus daar kan ik ook op broeden. :7

Ik denk overigens dat we vrijdagavond opnieuwe een sip feestje doen, net als 2 weken geleden met F zn verjaardag. Toen kwam een vriend van ons die paar dagen ervoor 40 was geworden.
Vandaag is een vriendin van me jarig dus ik denk dat we die uitnodigingen om vrijdagavond drankje te doen voor onze verjaardagen. :+
pi_195989235
quote:

[..]

Snap ik, maar jij moet doen wat voor jou goed voelt, dan geef je gewoon volgend jaar op de laatste dag dat je 30 bent een groot feest met iedereen die je erbij had willen hebben zaterdag
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 20:24:57 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195989241
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
En ik word ook woest op die jongeren die die illegale feesten organiseren en bezoeken :( :r
Ik word kwaaier van mensen die het melden van die feesten NSB gedrag noemen. Echt, dan heb je het echt niet begrepen.

Zou het zelf ook gewoon melden mocht ik zoiets zien.
pi_195989252
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Snap ik, maar jij moet doen wat voor jou goed voelt, dan geef je gewoon volgend jaar op de laatste dag dat je 30 bent een groot feest met iedereen die je erbij had willen hebben zaterdag
Omg. laatste dag is een goed idee want ik zei tegen mn moeder 'ik vier het wel als ik 31 word' maar dat vond ze, terecht, niet hetzelfde.

Nu heb ik d'r tuk. :7
pi_195989263
Ze begreep overigens wel dat ik me voor het blok gezet voelde en ze vond dat ook eigenlijk niet oke. That was something O+
pi_195989353
Jeetje @Lonaa , kan me je gevoel goed indenken. Niet dat ze je even bellen en zeggen wij willen je ook graag zien, is het ok als we dan ook komen of liever een andere keer apart, maar gewoon meedelen zo.. knap hoor dat je wel gewoon hebt aangegeven dat je dat niet wil!

SPOILER
pi_195989367
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat een goed idee 😎
pi_195989376
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:31 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een goed idee 😎
Is zelfs nog een zaterdag volgend jaar. :7
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 20:31:44 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195989377
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Goed, genoeg gezeurt. Jullie zeiden lieve dingen. Dat is fijn. O+

Nadenken over taart nu. En ik heb mijn ouders ook een warme maaltijd aangeboden dus daar kan ik ook op broeden. :7

Ik denk overigens dat we vrijdagavond opnieuwe een sip feestje doen, net als 2 weken geleden met F zn verjaardag. Toen kwam een vriend van ons die paar dagen ervoor 40 was geworden.
Vandaag is een vriendin van me jarig dus ik denk dat we die uitnodigingen om vrijdagavond drankje te doen voor onze verjaardagen. :+
Met minder mensen klinkt misschien saaier, aan de andere heb je nu wel meer tijd/aandacht voor het bezoek ;)

Ja mijn verjaardag was ook anders, maar ach, ja, ook wel weer leuk.
  zondag 1 november 2020 @ 20:32:28 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195989396
quote:

[..]

Ik vond het ook superlastig mijn vader een test te laten doen toen ze van de zomer bij mij zouden komen. Hij was verkouden vond hij, toch op mijn strepen gestaan toen maar was toch moeilijk. Uiteindelijk inderdaad verkouden maar goed dan heb je zekerheid.
pi_195989532
Ik heb dat dus met mijn schoonouders. Mijn vader werkt en doet de boodschappen. Mijn moeder komt de deur niet uit en ziet alleen haar zus. Maar mijn schoonouders gaan op verjaardagsvisite of even langs om de nieuwe keuken te bekijken of noem maar op. Tergelijkertijd roepen ze: we zien niemand. Das dus niet zo. We gaan er niet zo vaak heen meer (vroeger 3 keer in de week) maar als we gaan wil ze dat we blijven eten en dan lukt die 1,5m niet. Mijn man zegt er vaak wat van om het vervolgens maar gewoon te doen. Ik vind het moeilijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 1 november 2020 @ 20:39:03 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195989545
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Jeetje @:Lonaa , kan me je gevoel goed indenken. Niet dat ze je even bellen en zeggen wij willen je ook graag zien, is het ok als we dan ook komen of liever een andere keer apart, maar gewoon meedelen zo.. knap hoor dat je wel gewoon hebt aangegeven dat je dat niet wil!

SPOILER
Uhuh maar dit (je spoiler) is dus wel het probleem: een groot deel van de bevolking die van mening is dat die regels alleen op anderen van toepassing zijn, en daarmee de rest structureel herbesmetten
pi_195989619
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2020 20:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Omg. laatste dag is een goed idee want ik zei tegen mn moeder 'ik vier het wel als ik 31 word' maar dat vond ze, terecht, niet hetzelfde.

Nu heb ik d'r tuk. :7
Een vriendin van mij was zwaar depressief toen ze 50 werd, maar tot haar eigen verbazing ging het redelijk snel beter en toen had ze toch zin om een feest te geven, maar een “einde depressie feest” vond ze raar :P. Toen gaf ze het feest 2 dagen voor ze 51 werd met de “boodschap” ik ben nog net 50 dus kan ik een sara feest geven.
Wanneer in juli de wereld nog zo is, stel ik mij 60:jaar feest ook 364 dagen uit
pi_195989687
Ik ben zo blij met jullie hier, dat jullie er hetzelfde over denken als ik
pi_195989706
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Uhuh maar dit (je spoiler) is dus wel het probleem: een groot deel van de bevolking die van mening is dat die regels alleen op anderen van toepassing zijn, en daarmee de rest structureel herbesmetten
Jep. Of nou ja, ik denk bij een deel ook: vinden dat je zelf kan inschatten hoe hoog het risico nog is en daarnaar handelen, in plaats van gewoon de regels volgen omdat dat nu nou eenmaal even de regels zijn, ook als dat soms misschien niet per se nodig geweest zou zijn.

Al moet ik zeggen: niemand om m'n broertje heen is verder ziek geworden, althans, met symptomen, want de rest weet je natuurlijk niet. Maar ongeacht of de kans nou groot is of niet, en of je nou een berekend risico neemt of je er gewoon niks van begrijpt: ik ben dan zo dat ik denk, het doet er nu even niet toe wat ik vind of hoe groot ik denk dat de kans is, ik doe gewoon wat de regels zijn. Want als iedereen denkt zelf wel in te kunnen schatten of het nodig is, loopt het natuurlijk allemaal in de soep.
pi_195989710
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben zo blij met jullie hier, dat jullie er hetzelfde over denken als ik
Dit.
  zondag 1 november 2020 @ 20:48:11 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195989756
Of, zoals in t subforum waar ik aan 't modden ben: "Er is geen regel die stelt dat precies dit verboden is, en het is ook niet in een openbare gelegenheid maar ook niet bij mij thuis, DUS mag het, en is het ook prima, goed, en daarmee wenselijk"
  zondag 1 november 2020 @ 21:34:05 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195990608
Het culinaire hoogtepunt vandaag was het magnetronnen en grillen van kant-en-klaar gegrillde kippepootjes van de Diepvriesman.
  Moderator zondag 1 november 2020 @ 21:46:11 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195990785
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:48 schreef fietsie het volgende:
Of, zoals in t subforum waar ik aan 't modden ben: "Er is geen regel die stelt dat precies dit verboden is, en het is ook niet in een openbare gelegenheid maar ook niet bij mij thuis, DUS mag het, en is het ook prima, goed, en daarmee wenselijk"
Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik me met mijn verjaardag er ook niet aan heb gehouden :@ Wel aan de maximaal 3, maar niet aan de max 3 per dag.

Wel de anderhalve meter afstand houden en zulks.
pi_195990852
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, vlak bij! Ga ik met je mee *O*
Da's goed, maar dan willen G en mini-G ook vast mee :Y)
  zondag 1 november 2020 @ 21:51:24 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195990871
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik me met mijn verjaardag er ook niet aan heb gehouden :@ Wel aan de maximaal 3, maar niet aan de max 3 per dag.

Wel de anderhalve meter afstand houden en zulks.
Als je zelf niet aan de regels houdt, hoe kun je dan verwachten dat anderen dat wel doen?
pi_195990924
En dan dit 😡
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=facebook

Ik stond al te kijken van de wappie’s dat ze ditismijnzorg op fb plaatsten, maar nu snap ik het
  zondag 1 november 2020 @ 21:58:07 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195990975
Wat heeft ‘Al het geld naar de grote bedrijven?’ met Corona van doen?
  zondag 1 november 2020 @ 21:59:49 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195991009
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef fietsie het volgende:
Wat heeft ‘Al het geld naar de grote bedrijven?’ met Corona van doen?
Klm bijvoorbeeld
pi_195991032
Ik had vandaag drie volwassenen over de vloer en dat betekende dus dat mijn vader niet op mijn verjaardag kon komen. En dat is stom. Maar wel de regel. Dus doen we dat. En hij had thuis taartjes gebakken en zo toch met me mee gevierd en we zien elkaar volgende week O+ en mijn moeder, die er dus wel was, heeft genoten :Y
  zondag 1 november 2020 @ 22:09:50 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195991171
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Klm bijvoorbeeld
Ahja laten we die even laten omvallen zonder gevolgen voor de rest van de economie en al gedane belasting investeringen.
  zondag 1 november 2020 @ 22:11:07 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195991188
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja laten we die even laten omvallen zonder gevolgen voor de rest van de economie en al gedane belasting investeringen.
Zo ver kunnen die mensen niet nadenken.
  zondag 1 november 2020 @ 22:14:23 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195991224
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zo ver kunnen die mensen niet nadenken.
Daarom is algemeen stemrecht ook zo absurd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2020 @ 23:28:43 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195992448
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nger-groepsgrootte-2
Het lekken is weer begonnen :s). Vraag me af of dit nu verschil gaat maken.
pi_195994071
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 23:28 schreef borisz het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nger-groepsgrootte-2
Het lekken is weer begonnen :s). Vraag me af of dit nu verschil gaat maken.
Nou, lekker dan.
Volgende week in het theater is de premiere en een reeks voorstellingen van een grote groep van tachtig mensen, die sinds weken weer aan het repeteren zijn, inclusief beschermende maatregelen. Sneu.
En gister keken wij naar kaartjes voor een optreden van Släpstick. Max. 30 bezoekers per voorstelling.
Wat moet, dat moet. -O-
  maandag 2 november 2020 @ 05:00:23 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195994506
Dit was weer een interessante nacht. :')

Te warm onder de dekens, te koud er zonder, k. die zich omdraait doormiddel van saltos, de katten die al vanaf 2 uur bezig zijn om een spin ( dat hoop ik dan maar) te vangen en een kop die alvast vol zit met werk ... }:|
pi_195994517
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
pi_195994933
Moggeh!
Net om 05:20 buiten inenen negentien (!!) graden. Loop je dan te rennen met je jas aan :o Pfoe!

Zo eens bijlezen + koffie :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_195995375
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 06:45 schreef minilot het volgende:
Moggeh!
Net om 05:20 buiten inenen negentien (!!) graden. Loop je dan te rennen met je jas aan :o Pfoe!

Zo eens bijlezen + koffie :9
Ja, ik vond het gisteren ook al zo warm, vandaag dus weer.

Goedemorgen c_/ (dat van mij is thee, geen koffie)
pi_195995396
Die ochtenden dat je voor je wekker wakker bent en gewoon totaal uitgerust bent. O+ Zo fijn.
pi_195995565
Eerste twee overleggen klaar :O Zo een derde. Daarna hopelijk koffie en normaal werken :O
pi_195995581
Warm ja. Spijkerjasje aan zo.

Ik moest, voor de verandering, wakker gemaakt worden. #moe
pi_195995692
Team #moe present *O* En ik ben op koffierantsoen }:| Maar mijn ochtendkopje mag ik nog wel.

Zometeen pastasaus maken, nog even snel yoga en dan zes uur les. En de overburen gaan de hele dag boren aan het riool, dat komt de concentratie wel ten goede :')
  maandag 2 november 2020 @ 08:46:13 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195995701
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste twee overleggen klaar :O Zo een derde. Daarna hopelijk koffie en normaal werken :O
Hier ook 2 gedaan.. nu op 1 laptop een meeting aan die de hele dag duurt (een risk assesment) en op de andere gewoon aan het werk.. :+
pi_195995720
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 08:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hier ook 2 gedaan.. nu op 1 laptop een meeting aan die de hele dag duurt (een risk assesment) en op de andere gewoon aan het werk.. :+
Nr. 3 is gedaan. Nr. 4 is onderweg geloof ik. Dus geen koffie -O-
pi_195995773
Mogge!
Heerlijk geslapen, en dan ook nog vrij vandaag *O* Even wat ontbijt regelen
pi_195995790
Idioot warm buiten. Wel mooi herfstig. Dit weekend ook met mooi licht erbij.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195995986
Wat een actief volk hier :D

Ik lig nog op bed en laat de activiteit over aan de kittens. Ze nemen goed voor me waar *poingpoingpoing*

En nog kudos aan @Lonaa die op haar strepen bleef staan ^O^
pi_195996015
He
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 09:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een actief volk hier :D

Ik lig nog op bed en laat de activiteit over aan de kittens. Ze nemen goed voor me waar *poingpoingpoing*

En nog kudos aan @:Lonaa die op haar strepen bleef staan ^O^
Heyyy lang niet gezien :o
pi_195996020
Oké, wie heeft de rechten voor deze film gekocht :o
https://nos.nl/artikel/23(...)oog-boven-water.html
pi_195996028
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
He
[..]

Heyyy lang niet gezien :o
Hoezo :?

Ik kom hier dagelijks?
pi_195996029
Goedemorgen :W

Na een weekend niets in huis gedaan te hebben nu even puin ruimen.
pi_195996069
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoezo :?

Ik kom hier dagelijks?
In andere topics waar ik je van ken :+
pi_195997157
Goeiedag...een nieuwe week, een nieuw begin.

Lucky...je wilde recepten met peer? Kwam ik deze tegen https://www.24kitchen.nl/(...)zPV9ssvKf0CbaaPxxpss
En van hf een aantal malen meegemaakt om te ‘bakken’ in boter mét schil en dan in een salade te gebruiken.
SPOILER
pi_195997240
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 10:42 schreef AnneX het volgende:
Goeiedag...een nieuwe week, een nieuw begin.

Lucky...je wilde recepten met peer? Kwam ik deze tegen https://www.24kitchen.nl/(...)zPV9ssvKf0CbaaPxxpss
En van hf een aantal malen meegemaakt om te ‘bakken’ in boter mét schil en dan in een salade te gebruiken.
SPOILER
Die salade is zo gruwelijk lekker. Ook met verse donker brood erbij en lekkere roomboter
  Official ESF Kreviewer maandag 2 november 2020 @ 10:56:09 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195997327
Huis onder voorbehoud verkocht. 20 december sleutel inleveren.
Kijkers vanmiddag hebben gebeld, die hadden al ander huis gekocht.

Ik gok erop dat de kijkers van vrijdag geen miljonair zijn dus die worden gecancelled als voorlopig contract getekend is.
Hoppa.

Groetjes,

Miljonair.
pi_195997341
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef Kreator het volgende:

Ik gok erop dat de kijkers van vrijdag geen miljonair zijn dus die worden gecancelled als voorlopig contract getekend is.
Hoppa.

Groetjes,

Miljonair.
Yeah *O*
Gefeliciteerd
pi_195997379
Gefeliciteerd Krea! *O*

Even een heel drukke periode voor de boeg, maar goed, dan ben je er ook wel weer snel vanaf. Elk nadeel heb z'n voordeel enzo ;) :*
pi_195997427
Tevens goedemorgen. Nog even teruglezen hoor, ik werd gistermiddag/avond gevloerd door de migraine.

Ik voelde hem al aankomen, want ik was opeens het ene na het andere PR aan het zetten in Beat Saber. Soort hyperfocus ofzo. Het ging té lekker. Dat heb ik ook vaak als ik aan het pianospelen ben en te veel in die 'flow' zit; dat is een voorbode :')

(Het is niet dat de hoofdpijn daardoor veroorzaakt wordt, ik ben daarvoor altijd wel al een beetje duf in m'n hoofd. Dus zaken waar ik oog/handcoördinatie veel voor moet gebruiken, lijken puur even ter afleiding te werken. )
pi_195997531
Lastig @Lonaa , maar knap dat je voet bij stuk hebt gehouden :*
Familie/vrienden kunnen je soms het hardste teleurstellen.

En die 'mijn laatste dag 30' vieren is wel echt briljant :D
pi_195997773
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Echt bizar :D Hoe krijg je het voor elkaar hè?
OP een walvisstaart je metro parkeren _O-
pi_195998101
Ik had last van mijn lippen. Dus ik smeerde vaseline. Met de vinger waarmee ik net zaadjes uit pepers heb gehaald. Toen haalde ik de brandende vaseline met een tissue van mijn lippen. Uit automatisme wreef ik met die tissue langs mijn neus.

Ik ben af vandaag.
Spoilers!
pi_195998117
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had last van mijn lippen. Dus ik smeerde vaseline. Met de vinger waarmee ik net zaadjes uit pepers heb gehaald. Toen haalde ik de brandende vaseline met een tissue van mijn lippen. Uit automatisme wreef ik met die tissue langs mijn neus.

Ik ben af vandaag.
Blijf uit de buurt van je ogen!! :o Om het allemaal niet nog erger te maken.
pi_195998128
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En was je handen grondig VOOR dat je naar de wc gaat :o
pi_195998153
quote:

Hoppa.

Groetjes,

Miljonair.
Duidelijkheid. Nu een stappenplan om in te pakken.
Ander huis lukt ws niet meer in dit jaar.
pi_195998179
Krea, voorlopig gefeliciteerd! Fijn dat ze toch akkoord ging met 20 december.
pi_195998255
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik pepersaus maakte leerde ik het nut van handschoenen.

Ik heb 3 dagen lang niks warms kunnen aanraken _O-

Het hele zit-niet-aan-je-gezicht-en-dergelijke kende ik wel... maar dit was echt bizar.
Nou had ik ook heel erg veel mini-pepers gepeld... maar toch.
pi_195998257
quote:

Ik ben af vandaag.
Ohhh wat erg allemaal erg op erg op erg op erg. Ga je handen wassen
pi_195998266
quote:

Ik ben af vandaag.
Zo'n dag huh
Voorzichtig aan de rest van de dag
pi_195998338
quote:

Ik ben af vandaag.
jasses. Kun je iets met deze info?
SPOILER
Pindakaas op je neus :*

[ Bericht 22% gewijzigd door AnneX op 02-11-2020 12:05:31 ]
pi_195998693
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 08:03 schreef Myraela het volgende:
Die ochtenden dat je voor je wekker wakker bent en gewoon totaal uitgerust bent. O+ Zo fijn.
Die heb ik lang niet gehad. Sinds gisterochtend ben ik eigenlijk alleen maar aan het gapen. En ook daar word ik moe van :D

quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Tevens goedemorgen. Nog even teruglezen hoor, ik werd gistermiddag/avond gevloerd door de migraine.

Ik voelde hem al aankomen, want ik was opeens het ene na het andere PR aan het zetten in Beat Saber. Soort hyperfocus ofzo. Het ging té lekker. Dat heb ik ook vaak als ik aan het pianospelen ben en te veel in die 'flow' zit; dat is een voorbode :')

(Het is niet dat de hoofdpijn daardoor veroorzaakt wordt, ik ben daarvoor altijd wel al een beetje duf in m'n hoofd. Dus zaken waar ik oog/handcoördinatie veel voor moet gebruiken, lijken puur even ter afleiding te werken. )
De jongste begon gister met hoofdpijn en misselijk. Eerst dacht ik dat het wel mee zal vallen want ze was nog mondig zat maar ze wilde niet eten. En als die niet wil eten dan is er iets mis :')
Vandaag blijft ze even thuis maar gaat wel lekker. Ze is wat huiswerk aan het maken op de laptop en ze heeft ontbeten dus gaat het beter dan gister ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195998740

mlem vanaf een betonnen blok van Dora. :W
  Official ESF Kreviewer maandag 2 november 2020 @ 12:21:00 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195998779
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Krea, voorlopig gefeliciteerd!
Voorlopig bedankt. Dat zei de makelaar ook.
pi_195998829
Dora O+

Tweede nacht met kat op slaapkamer was beter dan eerste. Dierenarts gebeld, had eigenlijk ook geen tips behalve idd voorkomen dat broer het plekje wast. Cone of verbandje niet handig want moet eigenlijk juist aan lucht kunnen drogen, en wel laten wassen door broer ook niet zo handig. Misschien vanavond na werk m'n werkkamer even zodanig opruimen dat kat daar kan slapen.. staan nu nog wat dozen en plastic en andersoortige zooi in. Is alleen wel echt klein kamertje (2.3x2.8). Voelt ook beetje sneu. En anders hopen dat nacht drie nog weer beter gaat dan nacht twee.

LS, auw, oeps, ik hoop dat de rest van je dag soepeler gaat!

Krea, gefeliciteerd!
pi_195998984
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Dora O+

Tweede nacht met kat op slaapkamer was beter dan eerste. Dierenarts gebeld, had eigenlijk ook geen tips behalve idd voorkomen dat broer het plekje wast. Cone of verbandje niet handig want moet eigenlijk juist aan lucht kunnen drogen, en wel laten wassen door broer ook niet zo handig. Misschien vanavond na werk m'n werkkamer even zodanig opruimen dat kat daar kan slapen.. staan nu nog wat dozen en plastic en andersoortige zooi in. Is alleen wel echt klein kamertje (2.3x2.8). Voelt ook beetje sneu. En anders hopen dat nacht drie nog weer beter gaat dan nacht twee.

Krea, gefeliciteerd!
Heb je iets van een krabpaal of een kast waar je een hoog slaapplekje in/op kunt maken?
Mijn DA heeft een klein kattenpension (ooit ontstaan om meer over katten te leren qua gedrag) en leerde zo dat de hoogte in kunnen voor katten vaak belangrijker is dan het aantal m2 vloeroppervlak. (Goed, daar zitten grenzen aan, maar tijdelijk een kleinere kamer met genoeg klim/schuilmogelijkheden, is geen ramp)
  maandag 2 november 2020 @ 12:41:36 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195999176
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heb je iets van een krabpaal of een kast waar je een hoog slaapplekje in/op kunt maken?
Mijn DA heeft een klein kattenpension (ooit ontstaan om meer over katten te leren qua gedrag) en leerde zo dat de hoogte in kunnen voor katten vaak belangrijker is dan het aantal m2 vloeroppervlak. (Goed, daar zitten grenzen aan, maar tijdelijk een kleinere kamer met genoeg klim/schuilmogelijkheden, is geen ramp)
Voor een paar nachtjes sowieso geen probleem lijkt me.
pi_195999186
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, heb een 1m65 hoge krabpaal die ik in die kamer zou kunnen zetten met slaapplekken bovenin. En een zit sta bureau die ik op de hoogste stand zou kunnen zetten met n slaapmandje erop. Wel fijn om te weten dat dat nog wel een optie kan zijn. Opzich ga ik om 23.00 ofzo pas naar bed en kan ik m er om 7u weer uithalen. En er zit ook een vensterbank met raam in waar ie graag naar buiten zit te kijken (al is dat 's nachts wel minder boeiend waarschijnlijk). Misschien toch maar even proberen. Thanks voor de tip!
pi_195999212
Oh klinkt hartstikke prima! Zeker voor zo'n nachtje. Maak inderdaad een paar fijne plekjes, kattenbakje, voer/drinken op een andere plek dan die kattenbak, en het komt goed ^O^
pi_195999506
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, heb een 1m65 hoge krabpaal die ik in die kamer zou kunnen zetten met slaapplekken bovenin. En een zit sta bureau die ik op de hoogste stand zou kunnen zetten met n slaapmandje erop. Wel fijn om te weten dat dat nog wel een optie kan zijn. Opzich ga ik om 23.00 ofzo pas naar bed en kan ik m er om 7u weer uithalen. En er zit ook een vensterbank met raam in waar ie graag naar buiten zit te kijken (al is dat 's nachts wel minder boeiend waarschijnlijk). Misschien toch maar even proberen. Thanks voor de tip!
Klinkt prima hoor en overleeft hij vast wel. Het is niet wat je wil voor poes, maar beter een paar nachtjes opgesloten zitten met slaapplekken en speelgoed dan wekenlang met een wond rondlopen.
pi_195999533
Ik heb CUL kittens :D Geschilde stoofperen werden aan het steeltje uit de pan gejat :')
(ze keken mee hoe ik ze aan het schillen was, niet dat ze ze uit een kokend hete pan haalden)
pi_195999580
Och, net even eten en lekkere dingen gebracht naar de corona vrienden. Zij is nu niet meer ziek, maar wel een slappe vaatdoek en hij ligt nog met koorts op bed benauwd te zijn.

En wat is het vieswarm buiten, kan de zomerjas wel tevoorschijn halen
pi_195999595
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, net even eten en lekkere dingen gebracht naar de corona vrienden. Zij is nu niet meer ziek, maar wel een slappe vaatdoek en hij ligt nog met koorts op bed benauwd te zijn.

En wat is het vieswarm buiten, kan de zomerjas wel tevoorschijn halen
Lief van je. Gelukkig is het ‘maar een griepje’ :')
pi_195999707
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 09:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daar werden we mee wakker _O- Mini-G vond het erg interessant en zat alles uitgebreid te lezen en te bekijken :D
pi_195999719
quote:

Hoppa.

Groetjes,

Miljonair.
Feli *O*
  Official ESF Kreviewer maandag 2 november 2020 @ 13:41:05 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196000178
Collega niest.

Dus ik maak grapje.

Dus hij zegt: "nee ik heb het al gehad dus het is ok."

Die is nu net een paar dagen genezen verklaard. Ofzoiets. WAT DE NEUK DOE JE DAN OP DE ZAAK HOMO.
  maandag 2 november 2020 @ 13:46:07 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196000238
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:

Die is nu net een paar dagen genezen verklaard. Ofzoiets. WAT DE NEUK DOE JE DAN OP DE ZAAK HOMO.
Als je genezen bent verklaard hoef je echt niet de rest van jouw leven in quarantaine te blijven, hoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_196000297
Ik vind het einde van de thuisquarantaine echt wat onduidelijk en snel. Zou het zelf, als het werk het toelaat, echt wat langer rekken.
  Official ESF Kreviewer maandag 2 november 2020 @ 13:59:34 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196000416
quote:
81s.gif Op maandag 2 november 2020 13:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je genezen bent verklaard hoef je echt niet de rest van jouw leven in quarantaine te blijven, hoor.
maar wel langer dan 3 dagen. :(. Al was het alleen voor mijn gemoedsrust.
  maandag 2 november 2020 @ 14:02:30 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196000457
quote:
8s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef Kreator het volgende:

Ik kan dat nergens vinden. Je hebt het over de periode na genezing.
Poef.....gone! ©golfer
pi_196000837
quote:
8s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Genezen als in: al 3 dagen geen klachten meer en in totaal is het 7 dagen nadat de klachten begonnen? Dan mag je collega inderdaad weer ‘los’.
  Official ESF Kreviewer maandag 2 november 2020 @ 14:30:55 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196000928
quote:
11s.gif Op maandag 2 november 2020 14:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik kan dat nergens vinden. Je hebt het over de periode na genezing.
Kun je mijn gemoedsrust niet vinden?
pi_196000973
quote:
6s.gif Op maandag 2 november 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kun je mijn gemoedsrust niet vinden?
Kootje voorbij de ingang, achter de komhier beweging toch?
pi_196000976
Het mag dan niet koud zijn, maar ik wil echt heel erg graag niet naar buiten want grijs en miezerig.
pi_196000982
Airco mag niet aan :'(
  maandag 2 november 2020 @ 14:35:29 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196000991
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2020 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Het mag dan niet koud zijn, maar ik wil echt heel erg graag niet naar buiten want grijs en miezerig.
Als het niet miezert is het wel tof, lekker veel wind.
Leuk met de hond, lekker achter de bladeren aan O+
Hopelijk straks na werk nog even naar het bos.
pi_196001019
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Als het niet miezert is het wel tof, lekker veel wind.
Leuk met de hond, lekker achter de bladeren aan O+
Hopelijk straks na werk nog even naar het bos.
Wij hebben ook lekker wandeling gehad, door de blaadjes O+
pi_196001144
Ik was net heel blij dat ik binnen was, enorme hoosbui. Had een van de balkondeuren open staan, helaas de verkeerde #klaarmetdweilen
pi_196001268
Nog 25 dagen...nog 25 dagen..... *telt af* (--> medicatie in een spartelend konijn proppen)

Echt, het is dat ik af en toe nog in zijn oor mag krabben, maar de rest van de tijd vindt 'ie me maar zo..zo....

Het goede nieuws: hij is niet meer afgevallen. (Woog 1.65kg bij de DA) *O*
SPOILER
pi_196001394
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Dora O+

Krea, gefeliciteerd!
Kan je broer niet een cone geven? Of zou die dan de gewonde kat ondanks cone nog steeds kunnen likken?
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 15:25:59 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196001846
Lekker gelopen toen het nog droog was en iets minder grijs. Wijk bij Duurstede - Valkenheide cq ingang Leersumse Veld. Relatief kort met 10,5km. Maar moest er nog twee extra lopen naar de bushalte :+. Overgangsetappe van de Kromme RIjn naar de Utrechtse Heuvelrug via Kasteel Broekhuizen.

Later deze week door naar Veenendaal via Het Leersumse Veld en de Amerongse Berg. :Y)
pi_196002363
:W

Vandaag poging gedaan om laminaat te leggen op de zolder van het nieuwe huis. We zijn echt klussers van niets, en een team van niets in dit soort zaken. De duutser wil altijd alles doordenken en alle eventualiteiten bedacht hebben. Ik doe liever, en als er een probleem is dan probeer ik het dan op te lossen.

Resultaat: woensdag komt er een klusjesman laminaat leggen. We hebben bedacht dat onze gemoedsrust en huwelijk wel 300 euro waard was.
pi_196002419
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag poging gedaan om laminaat te leggen op de zolder van het nieuwe huis.

Resultaat: woensdag komt er een klusjesman laminaat leggen.
:D :D :D

Groot gelijk overigens hoor.
pi_196002468
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kan je broer niet een cone geven? Of zou die dan de gewonde kat ondanks cone nog steeds kunnen likken?
Ik vind dit best wel een briljant idee eigenlijk :) als cone lang/smal genoeg is zou hij er bij broer ook niet bij moeten kunnen denk ik. Eens plaatjes zoeken straks. Als het in kleine kamertje slapen niet werkt dan is dat misschien nog wel een optie voor de nachten ja! Thanks!!

Candaasje, arm konijn en arme jij! Niks leuks aan. Wel fijn dat Cas niet verder afgevallen was!

Haha Jagär je omschrijft het leuk. Kan me voorstellen dat die 300 euro het dan wel waard is. Wel fijn dat er wat schot zit in het nieuwe huis zo! Wanneer gaan jullie ook alweer over?
pi_196002482
quote:

Vandaag poging gedaan om laminaat te leggen op de zolder van het nieuwe huis. We zijn echt klussers van niets, en een team van niets in dit soort zaken. De duutser wil altijd alles doordenken en alle eventualiteiten bedacht hebben. Ik doe liever, en als er een probleem is dan probeer ik het dan op te lossen.

Resultaat: woensdag komt er een klusjesman laminaat leggen. We hebben bedacht dat onze gemoedsrust en huwelijk wel 300 euro waard was.
Ai! Helemaal gelijk, fijn dat de klusjesman ook zo snel kan
pi_196002504
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik vind dit best wel een briljant idee eigenlijk :) als cone lang/smal genoeg is zou hij er bij broer ook niet bij moeten kunnen denk ik. Eens plaatjes zoeken straks. Als het in kleine kamertje slapen niet werkt dan is dat misschien nog wel een optie voor de nachten ja! Thanks!!

Candaasje, arm konijn en arme jij! Niks leuks aan. Wel fijn dat Cas niet verder afgevallen was!

Haha Jagär je omschrijft het leuk. Kan me voorstellen dat die 300 euro het dan wel waard is. Wel fijn dat er wat schot zit in het nieuwe huis zo! Wanneer gaan jullie ook alweer over?
21 december, als de verhuizers tegen die tijd mogen werken, that is. Anders weet ik het niet...
pi_196002540
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

21 december, als de verhuizers tegen die tijd mogen werken, that is. Anders weet ik het niet...
Ah, dat wordt nog even spannend dus.. ik ga enorm duimen voor jullie dat het gewoon door kan gaan!!
pi_196002558
quote:

Lekker, dat een klusjesman op korte termijn beschikbaar is.w/
Misschien hebben jullie nog meer klusjes? als zijn werk bevalt.
Klusjesmannen zijn goud waard én je huwelijk.
  maandag 2 november 2020 @ 16:05:03 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196002591
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Mijn broer zou het me niet snel toelaten hem een cone om te doen...
pi_196002630
@Lonaa ...en andere hondeneigenaars: iets voor jullie? https://hulphond.nl/schooiers/
  maandag 2 november 2020 @ 16:16:01 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196002789
quote:

Dat zouden wij ook gedaan hebben. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_196002821
Wat een puzzel. Ik wilde online shoppen bij een toko want er zijn een aantal belangrijke dingen helemaal of bijna op.

Voor jullie informatie:
- Asian Food Lovers: leuk maar beperkt assortiment. Verkoopt diepvriesproducten voor 5.95 extra. Gemiddelde prijzen. Verzending 1-2 dagen.
- Tjins International Food Store: Assortiment van over de hele wereld, ook veel Amerikaans, Mexicaans, etc. Best goedkoop, al is het met zo veel bijzonder producten lastig om weinig uit te geven. Geen koelproducten. Verzending 1-2 dagen.
- Oriental Webshop: momenteel geen diepvriesproducten, normaal gesproken verzenden ze eens per week voor 10 euro bevroren waren. Uitgebreid assortiment maar geen Flying Goose. Best prijzig. Verzending 6-9 dagen.

Ik heb uiteindelijk bij Oriental en Tjins besteld. Er was geen shop die zowel Koningsvogel sambal oelek én Flying Goose sriracha extra spicy verkocht. Nu heb ik 1 keer verzendkosten moeten betalen, dat is jammer.

Binnenkort ga ik nog een keer hetzelfde doen voor de Turkse winkel.
Spoilers!
  maandag 2 november 2020 @ 16:16:56 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196002824
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gaan jullie naar het huis van krea? :+
pi_196002886
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Barrel! Ik heb die geweldige sesamdressing gekocht die ik bij jou op heb O+
Spoilers!
  maandag 2 november 2020 @ 16:20:07 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196002887
Tevens uitvergaderd voor vandaag *O*

Nu alleen nog een mail versturen waar ik al een week tegen op zit te hikken.. :X
  maandag 2 november 2020 @ 16:20:26 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196002896
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Barrel! Ik heb die geweldige sesamdressing gekocht die ik bij jou op heb O+
Aha! Veel plezier er mee! :Y) ^O^
pi_196003171
Zo. Alle tig klusjes voor vandaag klaar. Vooral huishoudelijke dingen; planten voeding gegeven, gestofzuigd, was gedaan, enz.

Ik heb ondanks alle aanmoedigingen de rode fluwelen jurk toch écht teruggestuurd. Hij zat me toch te raar: rondom de armen te strak en bij de taille veel te los, en op de schouders te smal. Als ik 'm een maat groter had besteld, zouden de armen en schouders beter zijn maar de taille zo ver van wat ik wil dat innemen ook niet meer gaat.
De gebreide trui-jurk heb ik wél gehouden, na een weekend piekeren. Nu alleen nog een maillot of legging vinden voor eronder... ik wil eigenlijk een maillot met stipjes maar het lijkt alsof alleen kinderen maillots met interessante patroontjes mogen :'(

@vlindertje89 fijn dat mijn tip niet compleet nergens op sloeg *O* eigenlijk ook wel eerlijker om degene die de wond veroorzaakt de cone te geven ipv het lijdend voorwerp :P maar eerst hopen dat de nachten zo gewoon goed gaan.
  maandag 2 november 2020 @ 16:34:00 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196003228
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:31 schreef Tele6 het volgende:
Zo. Alle tig klusjes voor vandaag klaar. Vooral huishoudelijke dingen; planten voeding gegeven, gestofzuigd, was gedaan, enz.

Ik heb ondanks alle aanmoedigingen de rode fluwelen jurk toch écht teruggestuurd. Hij zat me toch te raar: rondom de armen te strak en bij de taille veel te los, en op de schouders te smal. Als ik 'm een maat groter had besteld, zouden de armen en schouders beter zijn maar de taille zo ver van wat ik wil dat innemen ook niet meer gaat.
De gebreide trui-jurk heb ik wél gehouden, na een weekend piekeren. Nu alleen nog een maillot of legging vinden voor eronder... ik wil eigenlijk een maillot met stipjes maar het lijkt alsof alleen kinderen maillots met interessante patroontjes mogen :'(

@:vlindertje89 fijn dat mijn tip niet compleet nergens op sloeg *O* eigenlijk ook wel eerlijker om degene die de wond veroorzaakt de cone te geven ipv het lijdend voorwerp :P maar eerst hopen dat de nachten zo gewoon goed gaan.
Bij die Snagtights hadden ze ook printjes dingen. Misschien stippen
pi_196003352
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Bij die Snagtights hadden ze ook printjes dingen. Misschien stippen
Ze hebben nu alleen halloween-pompoenen en strepen, maar misschien als halloween voorbij is een andere collectie. Ik zal het in de gaten houden :Y
pi_196003920
quote:

_O- _O- ^O^
pi_196003966
Ik heb zoveel ad-hoc werk vandaag dat mijn hoofd vol zit met allerlei shit en ik gewoon geen idee meer heb wat ik nu eigenlijk wilde doen vandaag :')
  maandag 2 november 2020 @ 17:34:19 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_196004178
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een puzzel. Ik wilde online shoppen bij een toko want er zijn een aantal belangrijke dingen helemaal of bijna op.

Voor jullie informatie:
- Asian Food Lovers: leuk maar beperkt assortiment. Verkoopt diepvriesproducten voor 5.95 extra. Gemiddelde prijzen. Verzending 1-2 dagen.
- Tjins International Food Store: Assortiment van over de hele wereld, ook veel Amerikaans, Mexicaans, etc. Best goedkoop, al is het met zo veel bijzonder producten lastig om weinig uit te geven. Geen koelproducten. Verzending 1-2 dagen.
- Oriental Webshop: momenteel geen diepvriesproducten, normaal gesproken verzenden ze eens per week voor 10 euro bevroren waren. Uitgebreid assortiment maar geen Flying Goose. Best prijzig. Verzending 6-9 dagen.

Ik heb uiteindelijk bij Oriental en Tjins besteld. Er was geen shop die zowel Koningsvogel sambal oelek én Flying Goose sriracha extra spicy verkocht. Nu heb ik 1 keer verzendkosten moeten betalen, dat is jammer.

De vliegende gans is gewoon bij appie te koop. Verschillende soorten en ook de wat grotere flessen.
  maandag 2 november 2020 @ 17:36:37 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_196004219
Goed. Thuis. 4 Weken in de avond niets. Pizza met extra knoflook inmiddels op. Wat nu?
Buiten spelen met dit snertweer is niets.
pi_196004227
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:34 schreef z80 het volgende:

[..]

De vliegende gans is gewoon bij appie te koop. Verschillende soorten en ook de wat grotere flessen.
Helaas niet in de webshop.
Spoilers!
pi_196004464
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zoveel ad-hoc werk vandaag dat mijn hoofd vol zit met allerlei shit en ik gewoon geen idee meer heb wat ik nu eigenlijk wilde doen vandaag :')
Ik bluste vandaag zoveel brandjes dat ik om 15 uur het gevoel had nog te moeten beginnen met werken _O-
  maandag 2 november 2020 @ 17:56:35 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196004517
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb structureel zoveel meetings op maandag dat ik die dag gewoon al opgegeven heb als functionele output dag.. hij is vooral voor het aanvullen van mijn to do list.. :+
  maandag 2 november 2020 @ 17:57:28 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196004540
Tevens lesje 6 gedaan :7
pi_196005230
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:57 schreef Barreltje het volgende:
Les van wat? Ik heb niet goed opgelet hier de laatste tijd. Wel gelezen maar weinig kunnen onthouden.
Spoilers!
  maandag 2 november 2020 @ 18:31:18 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196005251
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:57 schreef Barreltje het volgende:
Je kunt nu al zelfstandig je veters strikken? ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196005259
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Voor jullie informatie:

Wie heeft flying goose?
Al mijn liefde voor de lemon grass sriracha O+ O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196005325
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Niet volgens de Albert app.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196005358
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 18:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie heeft flying goose?
Al mijn liefde voor de lemon grass sriracha O+ O+ O+
Tjins en AFL hebben het. AFL heeft het meest geloof ik. Die eikels van Flying Goose stoppen overal knoflook/ui in behalve de extra spicy. Die is beduidend minder smaakvol maar beter dan niets.
Spoilers!
pi_196005402
Oh Vanyel! Ik kwam je aardappels ineens tegen onder de grond. 1200 gram van 6 stuks. Erg lekker, al zijn die rode soms wat puisterig en ietsje kruimig.
Spoilers!
pi_196005465
Avondeten was weer goed :9~ Rijst met sambalboontjes en in ketjap en sambal gemarineerde varkensfiletlapjes :9~
pi_196005476
Lucky, ik heb een TAKKIE MONDMASKER voor je! (in de verpakking dus hè)

*O* *O* *O*
pi_196005482
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:36 schreef z80 het volgende:
Goed. Thuis. 4 Weken in de avond niets. Pizza met extra knoflook inmiddels op. Wat nu?
Buiten spelen met dit snertweer is niets.
Gelukkig heb je FOK! nog :P
pi_196005629
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2020 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Lucky, ik heb een TAKKIE MONDMASKER voor je! (in de verpakking dus hè)

*O* *O* *O*
Oh echt? O+
Spoilers!
pi_196005762
Kak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')