Dat noemde de dierenarts inderdaad ook, als t geen schimmel is mss daarnaar kijken. Ik heb alleen niet de indruk dat 'ie jeuk heeft. En het is ook alleen deze ene plek, de dierenarts zei dat bij voedselallergie meestal meer plekken zijn. Zou wel klote zijn, want ze krijgen brokjes met zwijn en kip en natvoer zes verschillende smaken (elke twee dagen een andere smaak blik) met ik geloof alles bij elkaar kip, kalkoen, rund, lam en zalm erin.. al ruim een jaar ook wel exact deze brokjes en natvoer-blikken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 : kan ook een allergie zijn, ziet eruit als een hotspot. En dan moet je uitvinden waar ze allergisch voor is. Wat, naar ik begrijp, best een klus kan zijn, maar medicatie kan helpen de supymptomen te onderdrukken.
Eerst testen op schimmel is verstandig. Als poes er heel veel aan zit zou je de Cone Of Shame kunnen overwegen.
Meestal hebben beestje minder last van hun gebreken dan wij dat hebben /recente ervaring
Rugby kijken.. op bbc 1..quote:
Ja wij zaten ook rugby te kijken en toen kregen we de melding dat we of moesten zappen, of hiermee verder gingen.quote:
Abby vroeg zich af waar ze het damesrugby kon zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:14 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat rugby geloof ik al de hele dag op.. begon vanmorgen met NZ tegen AUS..
Ach een leuke dag..
Dat is nog best vaak ook op de BBC of sky hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Abby vroeg zich af waar ze het damesrugby kon zien
Hier is de glasvezel ook maanden en maanden uitgesteld maar gelukkig doet Ziggo het prima.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:30 schreef sigme het volgende:
Ons glasvezel is uitgesteld naar februari ergens. Dan heb ik ook BBC.
Nu heb ik TVNoord en TVFriesland. PS: ik zit in Drenthe.
Ja dat was het enige nadeel van dit bed. En ik schat zo maar ik dat ik deze winter veel meer kan uitslapen en in bed kan blijven, of op tijd naar bed en daar nog wat tv kijken, dan is zo’n tafel handigquote:
Hebben ze het een beetje droog gehouden?quote:Op zondag 1 november 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam vannacht thuis met de biertjes van @:Sarabi aan de deur.Ben benieuwd wat m'n vriend er vandaag van gaat vinden.
Jahoor! Het zat superfijn ingepakt. En ze waren ook nog lekker koel zo.quote:Op zondag 1 november 2020 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben ze het een beetje droog gehouden?
En ik ben ook benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2020 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgendat was een waardeloze nacht. Ene kat bij mij op de slaapkamer, andere erbuiten. Mauwen, over me heen lopen, in de gordijnen hangen.. (normaal mogen ze niet op de slaapkamer, dus t was ook de ruimte ontdekken). Maaar het plekje is wel weer dicht geloof ik. Lijkt dus inderdaad door het wassen weer open gegaan te zijn. En nu liggen ze te schattig bij elkaar in t mandje van de krabpaal, hebben elkaar duidelijk gemist.
oooh, zo wil ik ook een tweede katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hadden thuis en ook bij mijn grootouders vooral katten in oorlog die hun territorium niet wilden delen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kan zijn dat er nu iets stoort op het kanaal van het accespoint. Is het een repeater? Dus krijgt wifi van beneden binnen en zend dat opnieuw uit? In dat geval heb je overal verminderde snelheid op wifi. Het slechtste signaal bepaalt de totale snelheid. Als je een kabel naar boven kunt trekken is dat de beste oplossing. Daarna de oplossing via het lichtnet. Met een powerline adaptor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Over hotspots/wifi gesproken, kan een wifi signaal/router ook zwakker worden? Heb sinds enige tijd heel slecht signaal op m'n slaapkamer.
Wel is die boven tegen de achtergevel, router hangt beneden aan de voorgevel. Grootste afstand dus, maar heeft altijd gefunctioneerd.
Hier hebben we een viltje wat je normaal onder de poten van een stoel plakt op het lichtje geplakt.. inderdaad super irritant zon lichtje in je slaapkamer de hele nacht doorquote:Op zondag 1 november 2020 10:18 schreef z80 het volgende:
Waarom hebben rookmelders een knipperende led die de hele straat verlicht?
Die dingen wil je niet op de slaapkamer. Zo de nieuwe rookmelder maar eens uit elkaar halen en een jasje van krimpkous over de led.
Die op de gang krijgt even een likje inkt op het ledje. Iets minder fel maar nog wel zichtbaar.
Antennehoek anders? Iets wat stoort er tussen? Indien 5ghz, meer apparaten er op?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Over hotspots/wifi gesproken, kan een wifi signaal/router ook zwakker worden? Heb sinds enige tijd heel slecht signaal op m'n slaapkamer.
Wel is die boven tegen de achtergevel, router hangt beneden aan de voorgevel. Grootste afstand dus, maar heeft altijd gefunctioneerd.
Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.quote:Op zondag 1 november 2020 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Antennehoek anders? Iets wat stoort er tussen? Indien 5ghz, meer apparaten er op?
Charlie Echo Delta!quote:Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, alles hangt op dezelfde plek. Gaat om m'n telefoon, de rest is bedraad. Gewoon 2,4GHz nog.
Ik was afgelopen week bij iemand die zendamateur is met allemaal analoog materiaal en proberen met zo'n laag mogelijk vermogen contact te leggen. Die moest wel een beetje huilen van van internet over de stopcontacten en mensen met zonnepanelen.
Dat is zeker zoquote:Op zondag 1 november 2020 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor! Het zat superfijn ingepakt. En ze waren ook nog lekker koel zo.
Het is vandaag een rustdag hequote:Op zondag 1 november 2020 11:07 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo na het ontbijt eerst maar eens sporten, hebben we dat gehad
Dan moet de uitgroei weer gedaan (ja mensen, ik ben dus allang niet meer grijs, ik voelde me een oude heks daarmee) en een wasje draaien/bed verschonen.
De krant ligt er nog en ik wil nog een paar verhalen lezen uit het boek waar g in heeft meegeschreven.
Géén idee of ik nog naar buiten ga vandaag. Want de godfather wacht ook nog.
Druk druk op mijn vrije zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |