quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Relatie met Moonlight duurt nu wel erg lang. Niet hoogstens tijd voor een nieuwe?
Hi Fans!quote:
Oh heb daar wel een voorstukje van gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel even. Zo die nieuwe serie kijken vanJeroen.
Ik date alleen vrouwen. Mannen alleen als ze Henry Cavill of Chris Hemsworth heten.quote:
Komt vanavond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh heb daar wel een voorstukje van gezien
Jij ging wat anders doen zei jequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik date alleen vrouwen. Mannen alleen als ze Henry Cavill of Chris Hemsworth heten.
kip is best gezond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet gemeente. Gewoon goed voor jouw gezondheid
Kan ook idd, ik laat wel weten of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien morgen ff terug kijken dan
Is goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook idd, ik laat wel weten of het de moeite waard is.
Hebben ze wat gezegd dan ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
Hele fles Hugo opgedronken. M'n tanden zijn me niet dankbaar
Iemand van het mannelijk geslacht die vrijwillig naar Glee kijkt en uitsluitend met vrouwen wilt daten. Geloofwaardig hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik date alleen vrouwen. Mannen alleen als ze Henry Cavill of Chris Hemsworth heten.
fixedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |