Ja en een open haardje met wat drankquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje over het strand banjeren?
Dat kan thuis ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een open haardje met wat drank
Het is watquote:
Ik weet wat je bedoelt ja, maar heb er geen ervaring mee, ik zag vandaag wel een vrouw in een scootmobiel met zo'n ding, maar ze droeg hem als een zonneklep, dus had het nog weinig nutquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
iemand hier ervaring met zo'n plexiglas spatscherm, kuchscherm, weet niet hoe je het noemt, maar wat kappers en zo ook weleens ophebben ? In plaats van een mondkapje dan.
Jut je dan je eigen hout?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een open haardje met wat drank
Bied alleen extra bescherming MET een mondkapje begreep ik van de experts van het RIVMquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
iemand hier ervaring met zo'n plexiglas spatscherm, kuchscherm, weet niet hoe je het noemt, maar wat kappers en zo ook weleens ophebben ? In plaats van een mondkapje dan.
Ik zit met mijn werk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt ja, maar heb er geen ervaring mee, ik zag vandaag wel een vrouw in een scootmobiel met zo'n ding, maar ze droeg hem als een zonneklep, dus had het nog weinig nut
ja, zoiets denk ik aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag van de week ook iemand met zoiets:
[ afbeelding ]
Ja dat kan ik me voorstellen, als je stilzit of rustig loopt met zo'n mondkapje is het prima te doen, maar terwijl je lichamelijk werk verricht lijkt het me best zwaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:10 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik zit met mijn werk.
Ik doe huishoudelijk werk voor mensen via het WMO.
In de praktijk zijn dat altijd alleenstaande bejaarden, of zieke mensen. De kwetsbare groep dus.
Elke week kom ik bij 7 cliënten.
Er wordt ons aangeraden om een mondkapje te dragen, dat krijgen we ook vergoed. Maar poetsen met een mondkapje 3 uur lang, ik vind het zwaar.
het is echt niet fijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, als je stilzit of rustig loopt met zo'n mondkapje is het prima te doen, maar terwijl je lichamelijk werk verricht lijkt het me best zwaar.
Ik zie ze ook regelmatig, van die lasmaskers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
Oh bah. Niet bij nagedacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie ze ook regelmatig, van die lasmaskers.
Vaak een onsmakelijk gezicht, kijken naar andermans condens en speekselafscheiding.
Hm, dat lijkt me niet echt de bedoeling. Bij de neus sluit het totaal niet aan. Spatscherm + mondkapje gaat FaithHealer ook niet helpen -> Nog oncomfortabeler en warm. Vervelend maar een goed mondkapje lijkt mij iig het enige alternatief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Stoffen mondkapje is het prettigst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt me niet echt de bedoeling. Bij de neus sluit het totaal niet aan. Spatscherm + mondkapje gaat FaithHealer ook niet helpen -> Nog oncomfortabeler en warm. Vervelend maar een goed mondkapje lijkt mij iig het enige alternatief.
In België niet meer toegestaan en krijg je gewoon een boete voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lopen de medewerkers van de Plus hier mee rondquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit niet in België, dat scheelt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
In België niet meer toegestaan en krijg je gewoon een boete voor
Wees blijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik zit niet in België, dat scheelt.
Ik weet het niet, zijn andere landen te streng, wij te laks, je weet toch niet meer wat wel of niet goed is.quote:
Ik heb niet opgezegd, er liepen nog genoeg bekenden rond. Al weet ik ondertussen wel dat er ook een heel aantal weg zijn. Met wat geluk vrij snel na corona (of eerder als de cijfers goed gaan) toch weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
En, wat is het geworden met de sportschool?
Op zich gaat het hier nu weer redelijk zonder zware lockdown. In de buurlanden zijn de cijfers echt nog stijgende.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zijn andere landen te streng, wij te laks, je weet toch niet meer wat wel of niet goed is.
Ah, wist niet dat het besluit bekendengerelateerd zou zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb niet opgezegd, er liepen nog genoeg bekenden rond. Al weet ik ondertussen wel dat er ook een heel aantal weg zijn. Met wat geluk vrij snel na corona (of eerder als de cijfers goed gaan) toch weg.
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het besluit bekendengeralateerd zou zijn
Niet denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe 'echt' zouden deze oplossingen zijn?
Dat zal stinkenquote:
Je bent niet zo'n helder licht merk ik alquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik zit niet in België, dat scheelt.
Er zijn voor ziekenhuizen pogingen gedaan om zulk soort maskers te maken voor de beademing. En volgens mij is dat ook gelukt.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n helder licht merk ik al
Daar selecteert het virus niet op, het zou wel handig zijn als je goede mondkapjes gebruikt voor die arme oudjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef FaithHealer het volgende:
[..]Ik ben niet hoog geleid nee.
Dat doe ik dus. Ik zou even beter teruglezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar selecteert het virus niet op, het zou wel handig zijn als je goede mondkapjes gebruikt voor die arme oudjes
Maar als die mensen in de huiskamer zitten en jij bent de badkamer aan het poetsen kun je je mondkapje toch wel even afzetten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat doe ik dus. Ik zou even beter teruglezen als ik jou was.
Ik zocht alleen naar een alternatief.
Zuchtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n helder licht merk ik al
Er is geen alternatief, gewoon voor elke nieuwe cliënt een schoon wegwerpmasker gebruikenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat doe ik dus. Ik zou even beter teruglezen als ik jou was.
Ik zocht alleen naar een alternatief.
Dat is helemaal niet nodig volgens Rutte en de Jongequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, gewoon voor elke nieuwe cliënt een schoon wegwerpmasker gebruiken
En dan ook nog een blauwe maan erbij vanavondquote:
Rutte gaat dit wel overleven, de houdbaarheid van de jonge is al goed en wel voorbij voordat de nieuwe verkiezingscampagne is begonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig volgens Rutte en de Jonge
En dat is een hele trieste conclusie, dat rutte dit overleeft. Met zoveel fouten (die mensen het leven gekost hebben) toch door mogenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Rutte gaat dit wel overleven, de houdbaarheid van de jonge is al goed en wel voorbij voordat de nieuwe verkiezingscampagne is begonnen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En dan ook nog een blauwe maan erbij vanavond
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:35 schreef pullup het volgende:
Gewoon een plastic zakje
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Alsof iemand het nu beter zou doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is een hele trieste conclusie, dat rutte dit overleeft. Met zoveel fouten (die mensen het leven gekost hebben) toch door mogen
Dit dus. Voor de kosten hoef je het niet te laten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, gewoon voor elke nieuwe cliënt een schoon wegwerpmasker gebruiken
Nice! Beetje vergeten nummer zo te zien. Ff goed naar luisteren.quote:
10 cent de stukquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit dus. Voor de kosten hoef je het niet te laten.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar als die mensen in de huiskamer zitten en jij bent de badkamer aan het poetsen kun je je mondkapje toch wel even afzetten?
Dat is wel erg weinig. Heb een flinke voorraad, en sluiten goed af.quote:
Waarom zou je er twee tegelijk op doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Heb een flinke voorraad, en sluiten goed af.
tip: probeer een wegwerpmasker niet te combineren tegelijk met een wasbare -> geen adem meer![]()
![]()
Dubbelop minder kans misschienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je er twee tegelijk op doen?
Ehm.... betere bescherming (dacht ik)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je er twee tegelijk op doen?
Dus jij hebt 14 herbruikbare?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik gebruik alleen nog wasbare, want miljeu.
Dat zal je zn vrouw moeten vragen.. die doet de was.quote:
Klopt wel, heel soms help ik mee met ophangenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat zal je zn vrouw moeten vragen.. die doet de was.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt wel, heel soms help ik mee met ophangen
Als ik met het ov zou reizen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, 10 stuks als je elke dag van de week heen en terug moet met het ov
Inderdaad, er zitten geweldige scenes in die film.quote:
Ik vind herbruikbare niet ideaal want zoveel wasjes draai ik niet en je merkt dat de kwaliteit achteruit gaat na een paar keer wassen.quote:
De herbruikbare hier doen het tot nu toe prima in de was welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind herbruikbare niet ideaal want zoveel wasjes draai ik niet en je merkt dat de kwaliteit achteruit gaat na een paar keer wassen.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De herbruikbare hier doen het tot nu toe prima in de was wel
Ojaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef FaithHealer het volgende:
@:Sestra666 sorry , ik kan nog niks. duurt een week voor ik kan dm-en
Dat zal dan ook wel aan de kwaliteit liggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind herbruikbare niet ideaal want zoveel wasjes draai ik niet en je merkt dat de kwaliteit achteruit gaat na een paar keer wassen.
Dan kun je net zo goed niks doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Al dat design gedoe kan je beter overslaan. Idd gewoon een goeie die afsluit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel aan de kwaliteit liggen.
Ik spoel ze uit met heet water, wat sop, verwarming, klaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De herbruikbare hier doen het tot nu toe prima in de was wel
Eentje die van goede kwaliteit is schrijft juist voor dat ie maar max een aantal maal gewassen kan worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel aan de kwaliteit liggen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik spoel ze uit met heet water, wat sop, verwarming, klaar.
Dit heeft net zo weinig nut als die omhoog geslagen zonneklepkap.quote:
Ik heb dat nog nergens op zien staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Eentje die van goede kwaliteit is schrijft juist voor dat ie maar max een aantal maal gewassen kan worden.
Toch wel belangrijk om te weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nergens op zien staan.
Omdat je slechte goedkope rommel kooptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nergens op zien staan.
Kieskeurige beestjes die kattenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef FaithHealer het volgende:
Zo schattig. Iggy vond de mandjes die ik voor haar gekocht had maar niks .
Nu heb ik daar fleecekleedjes in gelegd en ze is helemaal happy.
Het is me nooit opgevallen eigenlijk, ik ga eens even een verpakking erbij pakken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten.
De mijne zijn van Think-Pink, 50x wassen, daar staat de info op de site.
Heb er ook al gezien van 20-30 keer.
Natuurlijk mopquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat je slechte goedkope rommel koopt
Kartonnen dozen zijn hier altijd gewildquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:32 schreef FaithHealer het volgende:
Zo schattig. Iggy vond de mandjes die ik voor haar gekocht had maar niks .
Nu heb ik daar fleecekleedjes in gelegd en ze is helemaal happy.
Ga je nu in Excel bijhouden hoe vaak ze gewassen worden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:57 schreef Deisyy het volgende:
50 keer inderdaad, dan kan ik nog even vooruit.
Iedereen heeft wel een kartonnen doos ontvangen deze week.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Kartonnen dozen zijn hier altijd gewild
Hoeft niet eens een dekentje in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streepjes zetten naast de wasmachinequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je nu in Excel bijhouden hoe vaak ze gewassen worden?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een kartonnen doos ontvangen deze week.Mja, daar passen ze niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah kijk, dan zijn het vast goeiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:57 schreef Deisyy het volgende:
50 keer inderdaad, dan kan ik nog even vooruit.
Moet je ze wel nummerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streepjes zetten naast de wasmachine
Dan moet je ze eerst wassenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:05 schreef D. het volgende:
Ik heb de verpakking niet meer
En de kapjes met bedrijfslogo kwamen zonder verpakking
Oh waar zijn die kapjes dan goed voor>quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was niet van plan die laatste te gebruiken
Nu dus nergens voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh waar zijn die kapjes dan goed voor>
OK. Ik vind zwart ook wel een goede kleurquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nu dus nergens voor
Ik ben tevreden met mijn zwarte opdrukloze
Zoziezo beter dan roodquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK. Ik vind zwart ook wel een goede kleur
Ik ken die van je bedrijf niet maar hier in de super dragen ze ook rode en die vind ik niet mooiquote:
Ik was afgelopen week op die crematie en daar was een vrouw met een mondkapje met de afbeelding van een hondensnuit, ik vond het ietwat raarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK. Ik vind zwart ook wel een goede kleur
Ja je hebt ze ook met je eigen gezichtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week op die crematie en daar was een vrouw met een mondkapje met de afbeelding van een hondensnuit, ik vond het ietwat raar
Ik heb een Alfaatje opengetrokkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:15 schreef D. het volgende:
Ik maak alvast een bierlijstje voor een volgende editie
Nee, die staan ook op mijn etiketquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die meiden mag je er bij denken zeker?
Vertel! Heb je een nieuwtje ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt deze SC even uit de sleur trekken
Ik denk dat je daarvoor slim genoeg bent om daar een antwoord op te geven .. Of je moet positief getest zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had wel een vraag: moet ik 1,5 meter van mijn spiegelbeeld houden? Of biedt de spiegel genoeg bescherming? Ik wil natuurlijk niet mezelf in het parallel universum besmetten.
Ik twijfel de laatste tijd aan mijn slimheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor slim genoeg bent om daar een antwoord op te geven .. Of je moet positief getest zijn
Dat dachten we bij jou al langer hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste tijd aan mijn slimheid.
Dat neem je terugquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat dachten we bij jou al langer hoor
Je naam was in t nieuws vandaag, bij eenvandaag geloof ik.quote:
Wat heb ik gedaan wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je naam was in t nieuws vandaag, bij eenvandaag geloof ik.
Maar je hebt toch gestudeerd en zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik twijfel de laatste tijd aan mijn slimheid.
Dat zegt niets als ik sommige afgestudeerden ziequote:
Ik zag het ook langs komen .. iets met boeken langs de straatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je naam was in t nieuws vandaag, bij eenvandaag geloof ik.
Iets met buiten bibliotheken van burgers.. eentje heette zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan wat ik niet weet?
ben je zelf afgestudeerd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zegt niets als ik sommige afgestudeerden zie
https://www.npostart.nl/eenvandaag/31-10-2020/AT_2145065quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het ook langs komen .. iets met boeken langs de straat
Dat doen we hier ook wel eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/eenvandaag/31-10-2020/AT_2145065
26:41 minuten, laatste item, alleen waren ze -muis vergeten.
Ik ben vorige week gestopt met tellen hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben vorige week gestopt met tellen hoezo?
Koop dan van die 3 liter kartons .. als die leeg is, waren het 24, geloof ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt wel aan het glas danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop dan van die 3 liter kartons .. als die leeg is, waren het 24, geloof ik
Wijn uit karton,quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop dan van die 3 liter kartons .. als die leeg is, waren het 24, geloof ik
mondkapje kopen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt me niet echt de bedoeling. Bij de neus sluit het totaal niet aan. Spatscherm + mondkapje gaat FaithHealer ook niet helpen -> Nog oncomfortabeler en warm. Vervelend maar een goed mondkapje lijkt mij iig het enige alternatief.
zet wijnglas neerquote:
ok gedaan en nu?quote:Op zondag 1 november 2020 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wel eerst een foto van jezelf met je mondkapje plaatsen
Goede tip.. thxquote:
Het is wel net het mondkapje die ik kwijt ben geraaktquote:Op zondag 1 november 2020 00:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie foto drakin![]()
Nu is het tijd voor wijn 🍷
Dat is wel zonde.quote:Op zondag 1 november 2020 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is wel net het mondkapje die ik kwijt ben geraaktzo'n mooie zijden
Ik krijg volgende week weer nieuwe binnen, dan kijk ik meteen of ik nog zo'n mooie blauwe voor mezelf kan inpikkenquote:
je verkoopt ze inmiddels ?!quote:Op zondag 1 november 2020 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week weer nieuwe binnen, dan kijk ik meteen of ik nog zo'n mooie blauwe voor mezelf kan inpikken
jaquote:
Tof! Ik ben niet zo handig met naaien.quote:
OK toch maar weer eens kijken dan ... Mondkapjes heb iedereen noodigquote:Op zondag 1 november 2020 00:55 schreef drakin het volgende:
[..]
ja
1e keer waren ze binnen een paar uur uitverkocht![]()
Nu nog meer designs en volgende week weer nieuwe waaronder deze zijden.
Heb je een naaimachine?quote:Op zondag 1 november 2020 00:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Tof! Ik ben niet zo handig met naaien.
Volgende week krijg ik ook effen binnen van katoen, dat is denk ik meer wat voor jou.quote:Op zondag 1 november 2020 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK toch maar weer eens kijken dan ... Mondkapjes heb iedereen noodig
Ik geloof dat mijn ma die van mij heeft ingepikt, maar zij gebruikt hem en ik niet.quote:
Wow ik ben benieuwd.. nog steeds dezelfde link die je nu niet meer sigt...quote:Op zondag 1 november 2020 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende week krijg ik ook effen binnen van katoen, dat is denk ik meer wat voor jou.
Ze worden 4 november verwacht samen met superveel hippie festival kleding.
OK dan gebruik je je handen maar... beterquote:Op zondag 1 november 2020 00:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn ma die van mij heeft ingepikt, maar zij gebruikt hem en ik niet.
Ik ben handiger in andere dingen
jup iets gelukkigsquote:Op zondag 1 november 2020 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ik ben benieuwd.. nog steeds dezelfde link die je nu niet meer sigt...
hahaha truste @drakinquote:Op zondag 1 november 2020 01:02 schreef drakin het volgende:
Koen! Hoe is het met jou???
(ps ik lees morgen het antwoord, ben echt te moe)
En al uitslag ?quote:Op zondag 1 november 2020 01:05 schreef Koen66 het volgende:
Gaat wel redelijk aardig hoor, beetje verkouden alleen, heb me vrijdag maar voor de zekerheid laten testen
Nope nog niets gezien.quote:
yep, hier in Zotermeer, gereserveerd via coronatest.nlquote:Op zondag 1 november 2020 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
vermoedt ik en storingen natuurlijk... Heb je wel een officiele teststraat genomen ?
Ja ik hoorde aloa ook al ... dat ie het van zn zoon had .. En toch blijven ze beweren dat scholen niet dicht moeten ...quote:Op zondag 1 november 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Als ik het heb dan heb ik het van puber 2 (15), die zat vorige week op vakantie in Lochem te snotteren
scholen zouden ze minimaal voor 2 weken eens dicht moeten gooien, kijken wat dat scheeltquote:Op zondag 1 november 2020 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoorde aloa ook al ... dat ie het van zn zoon had .. En toch blijven ze beweren dat scholen niet dicht moeten ...
Als het juist via kids verspreid , dan moeten juist de scholen dicht en online shows weer opgestart worden voor lessen
Lijkt mij ook ... de logica bij sommige instanties is ver te zoeken.. Scholen dicht -> ouders thuis werken (1minimaal)quote:Op zondag 1 november 2020 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scholen zouden ze minimaal voor 2 weken eens dicht moeten gooien, kijken wat dat scheelt
Ik ben sinds maart ongeveer 10x een dagje op de zaak geweest, verder gewoon altijd thuisquote:Op zondag 1 november 2020 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ... de logica bij sommige instanties is ver te zoeken.. Scholen dicht -> ouders thuis werken (1minimaal)
Maar met besmettelijke kids blijven ouders besmet worden en ook op werk... Jij kunt gelukkig wel thuis werk toch Koen?
Je bent altijd zo schattig als je aangeschoten en rozig bentquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag je je leaseauto nog wel houdenquote:Op zondag 1 november 2020 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben sinds maart ongeveer 10x een dagje op de zaak geweest, verder gewoon altijd thuis
5 dus ... Maar goed. De ene kan er beter tegen dan de ander, tot het fout gaat .. en dat is dan op Fok!quote:Op zondag 1 november 2020 01:24 schreef MCH het volgende:
[..]
0 wijn, verder was het een rustige avond, 4/5 speciaalbier tot een procent of 11
ahhhh achsoquote:Op zondag 1 november 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
`MCH heeft 5 x 11" biertjes op of meer , want ik geloof hem niet
De zwaarste was 11 procent, daarnaast nog een aantal minder zware bieren. Vier in totaal.quote:Op zondag 1 november 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
`MCH heeft 5 x 11" biertjes op of meer , want ik geloof hem niet
Ja de koffie zit er al weer in en ik ga zo lekker een eind buiten spelen.quote:Op zondag 1 november 2020 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee pullup. Lekker rustig aan het wakker worden met fijne muziekjes?
Ja, ik ga zo ook ff lekker naar buitenquote:Op zondag 1 november 2020 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de koffie zit er al weer in en ik ga zo lekker een eind buiten spelen.
Wellicht op tijd klaar vandaag om de Vuelta nog te kunnen zien,ga er in ieder geval mijn best voor doen
Ja, dat wielrennen gaat een hoop geld in om natuurlijk. En het is ook een beetje "brood en spelen", het houdt het volk rustigquote:Op zondag 1 november 2020 07:57 schreef pullup het volgende:
Blijft wonderlijk dat men zo massaal dat halve land criss-cross mag doorkruisen met zijn allen en ik ternauwernood 4 eenpersoonsbootjes kan begeleiden per keer.
Maar goed ik kijk er wel naar
quote:Politie treft 70 man in 8-persoons vakantiehuisje
Daar beëindigde de politie een halloweenfeestje met 70 aanwezigen. De feestvierders stonden op elkaar gepakt in een 8-persoons vakantiewoning.
Vinden ze vast nog gezellig ookquote:Op zondag 1 november 2020 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pak ze op en gooi ze alle 70 in één cel.
Dan kunnen ze gecellig doorfeesten
Daar waait het hier net te hard voor en geen zon ook.quote:
Ow, ik ben nog niet buiten geweest, ik baseer me op het weer van gisteren, en de mededeling van de weerman dat het vandaag nog 'zachter' zou zijnquote:Op zondag 1 november 2020 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waait het hier net te hard voor en geen zon ook.
quote:Op zondag 1 november 2020 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Prima weer om vandaag zin te maken om morgen weer aan het werk te gaan.
Kan je van binnenuit niet zien of de zon schijnt?quote:Op zondag 1 november 2020 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik ben nog niet buiten geweest, ik baseer me op het weer van gisteren, en de mededeling van de weerman dat het vandaag nog 'zachter' zou zijn
TMIquote:Op zondag 1 november 2020 11:15 schreef D. het volgende:
Ik was wel al klaar om naar buiten te gaan, maar mijn kwast is hard
Ja, nou, nu schijnt ie even niet, maar ik doelde vooral op de wind en de beleving daarvanquote:Op zondag 1 november 2020 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je van binnenuit niet zien of de zon schijnt?
En ik baseerde me op jouw Indian Summer, want dat is het hier in de verste verte niet.quote:Op zondag 1 november 2020 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nou, nu schijnt ie even niet, maar ik doelde vooral op de wind en de beleving daarvan
Niet als de gordijnen nog dicht zijnquote:Op zondag 1 november 2020 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je van binnenuit niet zien of de zon schijnt?
Gisteren liep ik in een t-shirt buiten en overwoog ik nog een ritje zonder dakquote:Op zondag 1 november 2020 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik baseerde me op jouw Indian Summer, want dat is het hier in de verste verte niet.
Ik heb net ook nog een ritje zonder dak gemaakt, dat was inderdaad prima te doen. Maar Indian summer zou ik het niet noemen..quote:Op zondag 1 november 2020 11:21 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren liep ik in een t-shirt buiten en overwoog ik nog een ritje zonder dak
Het was ook meer een kwestie van de vader is de wens van de gedachtequote:Op zondag 1 november 2020 11:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb net ook nog een ritje zonder dak gemaakt, dat was inderdaad prima te doen. Maar Indian summer zou ik het niet noemen..
Als je hem straks maar goed spoelt danquote:Op zondag 1 november 2020 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie nu ergens inhangt tot ie zacht geworden is dan ook zeker?
yes ma'amquote:Op zondag 1 november 2020 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je hem straks maar goed spoelt dan
Uhuquote:Op zondag 1 november 2020 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je de buitenboel aan het schilderen?
Erectieshop.nlquote:Op zondag 1 november 2020 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie nu ergens inhangt tot ie zacht geworden is dan ook zeker?
Irritant is dat ja, maar misschien kan je vandaag weer aan de gang.quote:Op zondag 1 november 2020 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Vorige week begonnen en net toen ik de smaak te pakken had hadden we een week lang geen droge dagen meer
Zeker!quote:Op zondag 1 november 2020 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant is dat ja, maar misschien kan je vandaag weer aan de gang.
quote:Op zondag 1 november 2020 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spiegelei, omelet, roerei. Watvoor ei?
Goede smoesquote:Op zondag 1 november 2020 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker!
Als de kwast dadelijk niet bruikbaar is ga ik, na de F1, wel even een nieuwe halen
Nee, had er 'even' een boterhamzakje omheen gedraaid, ik verwachtte een dag later weer verder te gaanquote:Op zondag 1 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede smoesHad je de kwast niet in het water gezet dan?
Je had hem in de diepvries moeten leggen. Dan was ie ook hard geworden, maar had je hem na ontdooien wel weer kunnen gebruiken.quote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, had er 'even' een boterhamzakje omheen gedraaid, ik verwachtte een dag later weer verder te gaan
RIP aan de verfkwastquote:Op zondag 1 november 2020 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, had er 'even' een boterhamzakje omheen gedraaid, ik verwachtte een dag later weer verder te gaan
Die tip neem ik meequote:Op zondag 1 november 2020 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Je had hem in de diepvries moeten leggen. Dan was ie ook hard geworden, maar had je hem na ontdooien wel weer kunnen gebruiken.
Geen idee, maar ik maak er graag een drama van.quote:
Ik was er gelukkig nog niet aan gehechtquote:Op zondag 1 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik maak er graag een drama van.
Zoveel vragen, maar geen antwoordenquote:Op zondag 1 november 2020 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een kwarteleitje, of een eenden-, ganzen- of struisvogelei.
nee ik vind het wel prima zo.quote:
de laatste tijd gaat t niet zo goed met m'n team zag ik maar ik blijf erin gelovenquote:
In updaten geloof je niet?quote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
de laatste tijd gaat t niet zo goed met m'n team zag ik maar ik blijf erin geloven
het is een mooi teamquote:
Uitsmijterquote:Op zondag 1 november 2020 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spiegelei, omelet, roerei. Watvoor ei?
Ik heb een andere motor en chassis nodig, maar moet nog even sparenquote:Op zondag 1 november 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
de laatste tijd gaat t niet zo goed met m'n team zag ik maar ik blijf erin geloven
Die valt onder de categorie spiegelei vind ik.quote:
Eigenlijk wilde ik mijn motor aanpassen maar ik zag net dat het niet meer gaat natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een andere motor en chassis nodig, maar moet nog even sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |