Ja en een open haardje met wat drankquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje over het strand banjeren?
Dat kan thuis ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een open haardje met wat drank
Het is watquote:
Ik weet wat je bedoelt ja, maar heb er geen ervaring mee, ik zag vandaag wel een vrouw in een scootmobiel met zo'n ding, maar ze droeg hem als een zonneklep, dus had het nog weinig nutquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
iemand hier ervaring met zo'n plexiglas spatscherm, kuchscherm, weet niet hoe je het noemt, maar wat kappers en zo ook weleens ophebben ? In plaats van een mondkapje dan.
Jut je dan je eigen hout?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een open haardje met wat drank
Bied alleen extra bescherming MET een mondkapje begreep ik van de experts van het RIVMquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
iemand hier ervaring met zo'n plexiglas spatscherm, kuchscherm, weet niet hoe je het noemt, maar wat kappers en zo ook weleens ophebben ? In plaats van een mondkapje dan.
Ik zit met mijn werk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt ja, maar heb er geen ervaring mee, ik zag vandaag wel een vrouw in een scootmobiel met zo'n ding, maar ze droeg hem als een zonneklep, dus had het nog weinig nut
ja, zoiets denk ik aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag van de week ook iemand met zoiets:
[ afbeelding ]
Ja dat kan ik me voorstellen, als je stilzit of rustig loopt met zo'n mondkapje is het prima te doen, maar terwijl je lichamelijk werk verricht lijkt het me best zwaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:10 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik zit met mijn werk.
Ik doe huishoudelijk werk voor mensen via het WMO.
In de praktijk zijn dat altijd alleenstaande bejaarden, of zieke mensen. De kwetsbare groep dus.
Elke week kom ik bij 7 cliënten.
Er wordt ons aangeraden om een mondkapje te dragen, dat krijgen we ook vergoed. Maar poetsen met een mondkapje 3 uur lang, ik vind het zwaar.
het is echt niet fijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, als je stilzit of rustig loopt met zo'n mondkapje is het prima te doen, maar terwijl je lichamelijk werk verricht lijkt het me best zwaar.
Ik zie ze ook regelmatig, van die lasmaskers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
Oh bah. Niet bij nagedacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie ze ook regelmatig, van die lasmaskers.
Vaak een onsmakelijk gezicht, kijken naar andermans condens en speekselafscheiding.
Hm, dat lijkt me niet echt de bedoeling. Bij de neus sluit het totaal niet aan. Spatscherm + mondkapje gaat FaithHealer ook niet helpen -> Nog oncomfortabeler en warm. Vervelend maar een goed mondkapje lijkt mij iig het enige alternatief.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Stoffen mondkapje is het prettigst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt me niet echt de bedoeling. Bij de neus sluit het totaal niet aan. Spatscherm + mondkapje gaat FaithHealer ook niet helpen -> Nog oncomfortabeler en warm. Vervelend maar een goed mondkapje lijkt mij iig het enige alternatief.
In België niet meer toegestaan en krijg je gewoon een boete voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lopen de medewerkers van de Plus hier mee rondquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit niet in België, dat scheelt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:28 schreef MCH het volgende:
[..]
In België niet meer toegestaan en krijg je gewoon een boete voor
Wees blijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik zit niet in België, dat scheelt.
Ik weet het niet, zijn andere landen te streng, wij te laks, je weet toch niet meer wat wel of niet goed is.quote:
Ik heb niet opgezegd, er liepen nog genoeg bekenden rond. Al weet ik ondertussen wel dat er ook een heel aantal weg zijn. Met wat geluk vrij snel na corona (of eerder als de cijfers goed gaan) toch weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
En, wat is het geworden met de sportschool?
Op zich gaat het hier nu weer redelijk zonder zware lockdown. In de buurlanden zijn de cijfers echt nog stijgende.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:33 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zijn andere landen te streng, wij te laks, je weet toch niet meer wat wel of niet goed is.
Ah, wist niet dat het besluit bekendengerelateerd zou zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb niet opgezegd, er liepen nog genoeg bekenden rond. Al weet ik ondertussen wel dat er ook een heel aantal weg zijn. Met wat geluk vrij snel na corona (of eerder als de cijfers goed gaan) toch weg.
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat het besluit bekendengeralateerd zou zijn
Niet denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe 'echt' zouden deze oplossingen zijn?
Dat zal stinkenquote:
Je bent niet zo'n helder licht merk ik alquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik zit niet in België, dat scheelt.
Er zijn voor ziekenhuizen pogingen gedaan om zulk soort maskers te maken voor de beademing. En volgens mij is dat ook gelukt.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n helder licht merk ik al
Daar selecteert het virus niet op, het zou wel handig zijn als je goede mondkapjes gebruikt voor die arme oudjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef FaithHealer het volgende:
[..]Ik ben niet hoog geleid nee.
Dat doe ik dus. Ik zou even beter teruglezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar selecteert het virus niet op, het zou wel handig zijn als je goede mondkapjes gebruikt voor die arme oudjes
Maar als die mensen in de huiskamer zitten en jij bent de badkamer aan het poetsen kun je je mondkapje toch wel even afzetten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat doe ik dus. Ik zou even beter teruglezen als ik jou was.
Ik zocht alleen naar een alternatief.
Zuchtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n helder licht merk ik al
Er is geen alternatief, gewoon voor elke nieuwe cliënt een schoon wegwerpmasker gebruikenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:50 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat doe ik dus. Ik zou even beter teruglezen als ik jou was.
Ik zocht alleen naar een alternatief.
Dat is helemaal niet nodig volgens Rutte en de Jongequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, gewoon voor elke nieuwe cliënt een schoon wegwerpmasker gebruiken
En dan ook nog een blauwe maan erbij vanavondquote:
Rutte gaat dit wel overleven, de houdbaarheid van de jonge is al goed en wel voorbij voordat de nieuwe verkiezingscampagne is begonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig volgens Rutte en de Jonge
En dat is een hele trieste conclusie, dat rutte dit overleeft. Met zoveel fouten (die mensen het leven gekost hebben) toch door mogenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Rutte gaat dit wel overleven, de houdbaarheid van de jonge is al goed en wel voorbij voordat de nieuwe verkiezingscampagne is begonnen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En dan ook nog een blauwe maan erbij vanavond
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:35 schreef pullup het volgende:
Gewoon een plastic zakje
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Alsof iemand het nu beter zou doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is een hele trieste conclusie, dat rutte dit overleeft. Met zoveel fouten (die mensen het leven gekost hebben) toch door mogen
Dit dus. Voor de kosten hoef je het niet te laten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, gewoon voor elke nieuwe cliënt een schoon wegwerpmasker gebruiken
Nice! Beetje vergeten nummer zo te zien. Ff goed naar luisteren.quote:
10 cent de stukquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit dus. Voor de kosten hoef je het niet te laten.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar als die mensen in de huiskamer zitten en jij bent de badkamer aan het poetsen kun je je mondkapje toch wel even afzetten?
Dat is wel erg weinig. Heb een flinke voorraad, en sluiten goed af.quote:
Waarom zou je er twee tegelijk op doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Heb een flinke voorraad, en sluiten goed af.
tip: probeer een wegwerpmasker niet te combineren tegelijk met een wasbare -> geen adem meer![]()
![]()
Dubbelop minder kans misschienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je er twee tegelijk op doen?
Ehm.... betere bescherming (dacht ik)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je er twee tegelijk op doen?
Dus jij hebt 14 herbruikbare?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik gebruik alleen nog wasbare, want miljeu.
Dat zal je zn vrouw moeten vragen.. die doet de was.quote:
Klopt wel, heel soms help ik mee met ophangenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat zal je zn vrouw moeten vragen.. die doet de was.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt wel, heel soms help ik mee met ophangen
Als ik met het ov zou reizen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, 10 stuks als je elke dag van de week heen en terug moet met het ov
Inderdaad, er zitten geweldige scenes in die film.quote:
Ik vind herbruikbare niet ideaal want zoveel wasjes draai ik niet en je merkt dat de kwaliteit achteruit gaat na een paar keer wassen.quote:
De herbruikbare hier doen het tot nu toe prima in de was welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind herbruikbare niet ideaal want zoveel wasjes draai ik niet en je merkt dat de kwaliteit achteruit gaat na een paar keer wassen.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De herbruikbare hier doen het tot nu toe prima in de was wel
Ojaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef FaithHealer het volgende:
@:Sestra666 sorry , ik kan nog niks. duurt een week voor ik kan dm-en
Dat zal dan ook wel aan de kwaliteit liggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind herbruikbare niet ideaal want zoveel wasjes draai ik niet en je merkt dat de kwaliteit achteruit gaat na een paar keer wassen.
Dan kun je net zo goed niks doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Al dat design gedoe kan je beter overslaan. Idd gewoon een goeie die afsluit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel aan de kwaliteit liggen.
Ik spoel ze uit met heet water, wat sop, verwarming, klaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De herbruikbare hier doen het tot nu toe prima in de was wel
Eentje die van goede kwaliteit is schrijft juist voor dat ie maar max een aantal maal gewassen kan worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel aan de kwaliteit liggen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik spoel ze uit met heet water, wat sop, verwarming, klaar.
Dit heeft net zo weinig nut als die omhoog geslagen zonneklepkap.quote:
Ik heb dat nog nergens op zien staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Eentje die van goede kwaliteit is schrijft juist voor dat ie maar max een aantal maal gewassen kan worden.
Toch wel belangrijk om te weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nergens op zien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |