abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196043086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef Orwell het volgende:

[..]

OMG
WTF!!!!????
fuck iedereen die deze nieuwe z.g. normaal propageert en/of aanmoedigt.
Echt...Fok jou, als je meegaat in deze complete krankzinnigheid.
Bij de Erasmus kreeg ik in een gebouw de opmerking dat die op moest, nog niet binnen 20 meter van iemand gekomen zo leeg was het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196054673
Riskeer ik een boete wanneer ik met mn ma en pa op pad ga??
Woon alleen.
pi_196055034
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2020 16:54 schreef PSVCL het volgende:
Riskeer ik een boete wanneer ik met mn ma en pa op pad ga??
Woon alleen.
Volgens mij wel ja.
Althans dat zijn meer dan 2 personen.
pi_196055257
quote:
80s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.
Althans dat zijn meer dan 2 personen.
Oke, best een creepy maatregel.Een boete omdat je een wandeling maakt met je ouders ;(
Maar gelukkig kunnen ze dat niet handhaven.
  woensdag 4 november 2020 @ 17:45:26 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196055887
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Oke, best een creepy maatregel.Een boete omdat je een wandeling maakt met je ouders ;(
Stop de waanzin ;(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 4 november 2020 @ 17:51:22 #206
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196056005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Stop de waanzin ;(
En hoeveel boetes hebben jij en iedereen die je kent al gekregen, Summers?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 4 november 2020 @ 17:52:56 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196056026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En hoeveel boetes hebben jij en iedereen die je kent al gekregen, Summers?
Geen
pi_196056130
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet omdat je die wandeling maakt.

Maar zie niet in waarom het niet zou mogen. Je mag toch ook op bezoek?
pi_196056985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet omdat je die wandeling maakt.

Maar zie niet in waarom het niet zou mogen. Je mag toch ook op bezoek?
PSVCL kan even niet antwoorden las ik.

Maar het RIVM zegt:
Buiten de eigen woning geldt dat maximaal 2 personen of 1 huishouden in groepsverband ergens heen mogen gaan of iets mogen ondernemen. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee.
pi_196057187
quote:
80s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

PSVCL kan even niet antwoorden las ik.

Maar het RIVM zegt:
Buiten de eigen woning geldt dat maximaal 2 personen of 1 huishouden in groepsverband ergens heen mogen gaan of iets mogen ondernemen. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee.
Dan mag ie toch gewoon wandelen met z'n ouders? :P
pi_196057270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Moet je niet minimaal 16 zijn hier :P ?!
  woensdag 4 november 2020 @ 19:20:04 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196057823
quote:

[..]

_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 5 november 2020 @ 08:55:36 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196066510
quote:

[..]

:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196069369
twitter
pi_196071557
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201105_92891359

Ze hebben nog niet genoeg vrijheden afgenomen. Binnenkort de avondklok.
  donderdag 5 november 2020 @ 15:09:50 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196073490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:39 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201105_92891359

Ze hebben nog niet genoeg vrijheden afgenomen. Binnenkort de avondklok.
Vreselijk, dan zijn er nog bruikbare idioten die er niks mis in zien en het een goed idee vinden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 november 2020 @ 15:26:05 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196073793
quote:
Het normaal vandaag de dag en wie dat doorbreekt is de gekkie :o
pi_196074081
quote:
Hoeveel mensen liggen er nu op onze 1500 IC bedden? 400?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196074186
quote:
80s.gif Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef F.Sinatra het volgende:
Maar het RIVM zegt:
:') :')

Rare dictatuur hier.
Waren het nou corona besmette mensen die een rondje verpleeghuis willen doen snap ik het nog ergens, maar dit..
pi_196076674
https://www.parool.nl/ned(...)-verplicht~b98087a3/

Mogelijk al 23 november een verplichting... -O-
  donderdag 5 november 2020 @ 18:34:02 #222
189978 controlaltdelete
pi_196077767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:50 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)-verplicht~b98087a3/

Mogelijk al 23 november een verplichting... -O-
Minister Hugo de Jonge liet eerder weten dat daarvoor een ministeriële regeling komt onder de coronawet. Iedereen van 13 jaar en ouder moet straks in publieke binnenruimten een mondkapje dragen. Er zijn wel uitzonderingen, zoals voor sekswerkers en sporters.

Sekswerkers en sporters hoeven geen vod te dragen .. in publieke binnenruimten? Waarom niet? :o

Wat een waanzin..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196077921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Minister Hugo de Jonge liet eerder weten dat daarvoor een ministeriële regeling komt onder de coronawet. Iedereen van 13 jaar en ouder moet straks in publieke binnenruimten een mondkapje dragen. Er zijn wel uitzonderingen, zoals voor sekswerkers en sporters.

Sekswerkers en sporters hoeven geen vod te dragen .. in publieke binnenruimten? Waarom niet? :o

Wat een waanzin..
We leven in rare tijden. Ben benieuwd of bus chauffeurs nu wel een kapje moeten dragen.
pi_196078116
quote:
Lekker positief zijn ze daar zeg. Als ik hierdoor een bacteriële infectie oploop, dan klaag ik de staat aan.
  donderdag 5 november 2020 @ 19:14:58 #226
189978 controlaltdelete
pi_196078701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Lekker positief zijn ze daar zeg. Als ik hierdoor een bacteriële infectie oploop, dan klaag ik de staat aan.

De mondvoddenfanclub met leuke patroontjes en slogans op de lap, op weg naar krentenbaard en flaporen :) Waarom naar dat topic verwezen moest worden is mij een raadsel.
pi_196085383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Bacteriële infecties zijn een verzinsel van de elite. Je kan ook prima de openbare binnenruimtes vermijden.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 6 november 2020 @ 07:18:16 #228
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_196090287
Collega van mij zei gister heel overtuigd ‘we mogen echt niet vliegen tot half januari’. Wel toch... heb ik weer wat gemist??
A child is born with no state of mind.
pi_196090346
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:18 schreef SuperHartje het volgende:
Collega van mij zei gister heel overtuigd ‘we mogen echt niet vliegen tot half januari’. Wel toch... heb ik weer wat gemist??
Kan gewoon ja. Ik heb een collega die wekelijks tussen Nederland en Dubai pendelt.
pi_196090467
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:18 schreef SuperHartje het volgende:
Onzin.

Ik vlieg deze maand naar Spanje en volgende maand naar Zweden. Kan gewoon.
  Moderator vrijdag 6 november 2020 @ 07:52:49 #231
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_196090567
Ok dacht ik al! Thanks you guys :)
A child is born with no state of mind.
pi_196091308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Onzin.

Ik vlieg deze maand naar Spanje en volgende maand naar Zweden. Kan gewoon.
moet je bewijs hebben dat je negatief bent of quarantaine?
pi_196091368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

moet je bewijs hebben dat je negatief bent of quarantaine?
Geen van beiden. Formuliertje invullen met 5 vragen ("heb je een loopneus?"), die ze vervolgens nergens checken.
pi_196117828
En weer een daling _O_ tijd voor een avondklok en mondkapjesplicht!
pi_196117871
Interessant hoe de overheidscijfers opeens leidend zijn als het een daling betreft maar onjuist als het om een stijging gaat 8-)
Conscience do cost.
pi_196131957
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen van beiden. Formuliertje invullen met 5 vragen ("heb je een loopneus?"), die ze vervolgens nergens checken.
Dit is dus gewoon onzin.
In veel landen heb je een negatieve test nodig en bij aankomst in quarantaine.
Bij terugkomst in NL in bijna alle gevallen ook.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 11:56:51 (Onnodig) ]
pi_196132095
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 11:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dit is dus gewoon onzin.
In veel landen heb je een negatieve test nodig en bij aankomst in quarantaine.
Bij terugkomst in NL in bijna alle gevallen ook.
Je kletst weer eens uit je nek.

Voor Spanje heb je geen test nodig, alleen voor Tenerife. Ik woon in Spanje, maar jij zal het vast beter weten. :') :') :')
pi_196136068
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 11:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kletst weer eens uit je nek.

Voor Spanje heb je geen test nodig, alleen voor Tenerife. Ik woon in Spanje, maar jij zal het vast beter weten. :') :') :')
Ik spreek toch overduidelijk in het algemeen :')
Er zijn landen waar je gewoon een negatieve test voor moet hebben.
En daarnaast moet je bij komst in Nederland vanuit o.a. Spanje en bijna alle landen in quarantaine.
pi_196136082
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En daarnaast moet je bij komst in Nederland vanuit o.a. Spanje en bijna alle landen in quarantaine.
Lul toch niet zo slap.

Ik ga naar Spanje en Zweden, en iemand vraagt of ik geen test nodig heb dat ik negatief ben of aldaar in quarantaine moet.

Ik zeg geen van beiden, wat klopt. Jij zegt dat het onzin is.

Ergo, je lult uit je nek, kan je lekker proberen goed te praten maar dat lukt niet meer. _O- Tuurlijk zijn er landen waar je een test voor nodig hebt, dat ontkent toch ook geen mens? Daar heeft ook helemaal niemand het over. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door illusions op 08-11-2020 15:58:12 ]
pi_196136901
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Travel requirements voor verschillende landen net zo onduidelijk als de corona tests en methoden/programs/procedures in verschillende landen zijn.

https://www.britishairway(...)s/entry-requirements
Additional entry requirements have been introduced due to Covid-19. The requirements differ from country to country and may be subject to change with very little notice.

Your responsibility
Each passenger is responsible for checking and conforming with the entry and exit requirements at their arrival and return destinations. Requirements may include temperature checks, proof of negative PCR Covid-19 tests or completion of forms. Please be aware that if you fail to comply with these requirements you may not be able to travel or be allowed to enter your destination.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196138289
https://off-guardian.org/(...)and-the-second-wave/

"New daily cases" and the second wave The media are renewing panic thanks to a "second wave", but are we really seeing one? And what does "daily cases" actually mean?

'If you increase the number of tests you run, you will increase the number of infections you find. That is not a disease spreading.
In the spring the UK was testing 10,000s of people per day. As of last week, they claim to be testing half a million. From estimated false positive rates alone, that’s between 4000 and 20,000 “new cases” per day.'

An analogy:
'If you move a piece of furniture in your living room and find a spider underneath it on Saturday, and then the next day you move twenty items of furniture, and find 10 spiders it would be absolutely crazy to say there was 900% daily increase in spiders or that spiders are “increasing exponentially”.
Those spiders were probably there yesterday. You just weren’t looking for them.
…and if you hadn’t gone out of your way to find them, would you ever have known they were even there?'

[ Bericht 5% gewijzigd door Tingo op 08-11-2020 18:19:19 (Added uitleg) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 8 november 2020 @ 18:16:26 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196138477
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:06 schreef Tingo het volgende:
https://off-guardian.org/(...)and-the-second-wave/

'If you increase the number of tests you run, you will increase the number of infections you find. That is not a disease spreading.
In the spring the UK was testing 10,000s of people per day. As of last week, they claim to be testing half a million. From estimated false positive rates alone, that’s between 4000 and 20,000 “new cases” per day.'

An analogy:
'If you move a piece of furniture in your living room and find a spider underneath it on Saturday, and then the next day you move twenty items of furniture, and find 10 spiders it would be absolutely crazy to say there was 900% daily increase in spiders or that spiders are “increasing exponentially”.
Those spiders were probably there yesterday. You just weren’t looking for them.
…and if you hadn’t gone out of your way to find them, would you ever have known they were even there?'
Hoe zit het met het percentage aan positieve tests die toeneemt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196138757
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe zit het met het percentage aan positieve tests die toeneemt?
Ssst, alleen dingen opnoemen die z'n argument helpen, nu haal je het namelijk onderuit. :+
pi_196141688
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap.

Ik ga naar Spanje en Zweden, en iemand vraagt of ik geen test nodig heb dat ik negatief ben of aldaar in quarantaine moet.

Ik zeg geen van beiden, wat klopt. Jij zegt dat het onzin is.

Ergo, je lult uit je nek, kan je lekker proberen goed te praten maar dat lukt niet meer. _O- Tuurlijk zijn er landen waar je een test voor nodig hebt, dat ontkent toch ook geen mens? Daar heeft ook helemaal niemand het over. :')
Nee jij kletst zoals altijd uit je nek omdat je doet alsof je overal gewoon vrij heen kunt reizen.
Dat is gewoon onzin. En nu kom je er ineens mee dat je toch niet overal vrij kunt reizen omdat je klem zit _O-

Zeker als je naar Nederland wil dan moet je praktisch in alle gevallen in quarantaine.
En voor jouw informatie: Bijna iedereen hier vliegt uiteindelijk naar Nederland.
pi_196141748
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 21:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee jij kletst zoals altijd uit je nek omdat je doet alsof je overal gewoon vrij heen kunt reizen.
Dat is gewoon onzin. En nu kom je er ineens mee dat je toch niet overal vrij kunt reizen omdat je klem zit _O-

Zeker als je naar Nederland wil dan moet je praktisch in alle gevallen in quarantaine.
En voor jouw informatie: Bijna iedereen hier vliegt uiteindelijk naar Nederland.
Gast, zwam toch niet zo. Iemand vroeg mij of ik een test nodig had en in quarantaine moest.

Dat is voor zowel Spanje als Tenerife NIET zo, en dat is precies wat ik zei, niets anders.

Kansloos. :')
pi_196141749
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Travel requirements voor verschillende landen net zo onduidelijk als de corona tests en methoden/programs/procedures in verschillende landen zijn.

Dat is dus gewoon onzin.
Corona gedoe is duidelijk genoeg en de reis benodigdheden ook. Die kun je met gemak opzoeken.
Alu hoedjes zijn alleen nooit zo goed in feiten opzoeken, daar zit het probleem.

Dat reismaatregelen snel kunnen veranderen is een ander probleem.
Dat is gewoon een risico die je neemt.
Ik ben zelf kort geleden ook nog tijdje in Italië geweest, ik heb voor de zekerheid gewoon een Corona test laten doen zodat ik zeker wist dat ik binnen kon komen. Want dat kan zo ineens veranderen (uiteindelijk is dat iets later ook een eis geworden).
pi_196141879
Onduidelijk niet, tegenstrijdig wel.
pi_196141931
Onduidelijk trouwens ook wel een beetje hoor, die "routekaart Coronamaatregelen" waar Lubach het nu over heeft, klopt niet met de genomen maatregelen.
pi_196144092
Wat gebeurt er als GGD Haaglanden je belt ivm corona? Ik hoor van mensen 10 dagen quarantaine en dat ze controleren ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')