quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lekker positief zijn ze daar zeg. Als ik hierdoor een bacteriële infectie oploop, dan klaag ik de staat aan.
Bacteriële infecties zijn een verzinsel van de elite. Je kan ook prima de openbare binnenruimtes vermijden.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lekker positief zijn ze daar zeg. Als ik hierdoor een bacteriële infectie oploop, dan klaag ik de staat aan.
Kan gewoon ja. Ik heb een collega die wekelijks tussen Nederland en Dubai pendelt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:18 schreef SuperHartje het volgende:
Collega van mij zei gister heel overtuigd ‘we mogen echt niet vliegen tot half januari’. Wel toch... heb ik weer wat gemist??
Onzin.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:18 schreef SuperHartje het volgende:
Collega van mij zei gister heel overtuigd ‘we mogen echt niet vliegen tot half januari’. Wel toch... heb ik weer wat gemist??
moet je bewijs hebben dat je negatief bent of quarantaine?quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Onzin.
Ik vlieg deze maand naar Spanje en volgende maand naar Zweden. Kan gewoon.
Geen van beiden. Formuliertje invullen met 5 vragen ("heb je een loopneus?"), die ze vervolgens nergens checken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
moet je bewijs hebben dat je negatief bent of quarantaine?
Dit is dus gewoon onzin.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen van beiden. Formuliertje invullen met 5 vragen ("heb je een loopneus?"), die ze vervolgens nergens checken.
Je kletst weer eens uit je nek.quote:Op zondag 8 november 2020 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon onzin.
In veel landen heb je een negatieve test nodig en bij aankomst in quarantaine.
Bij terugkomst in NL in bijna alle gevallen ook.
Ik spreek toch overduidelijk in het algemeenquote:Op zondag 8 november 2020 11:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kletst weer eens uit je nek.
Voor Spanje heb je geen test nodig, alleen voor Tenerife. Ik woon in Spanje, maar jij zal het vast beter weten.![]()
![]()
Lul toch niet zo slap.quote:Op zondag 8 november 2020 15:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik spreek toch overduidelijk in het algemeen
Er zijn landen waar je gewoon een negatieve test voor moet hebben.
En daarnaast moet je bij komst in Nederland vanuit o.a. Spanje en bijna alle landen in quarantaine.
Travel requirements voor verschillende landen net zo onduidelijk als de corona tests en methoden/programs/procedures in verschillende landen zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 15:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik spreek toch overduidelijk in het algemeen
Er zijn landen waar je gewoon een negatieve test voor moet hebben.
En daarnaast moet je bij komst in Nederland vanuit o.a. Spanje en bijna alle landen in quarantaine.
Hoe zit het met het percentage aan positieve tests die toeneemt?quote:Op zondag 8 november 2020 18:06 schreef Tingo het volgende:
https://off-guardian.org/(...)and-the-second-wave/
'If you increase the number of tests you run, you will increase the number of infections you find. That is not a disease spreading.
In the spring the UK was testing 10,000s of people per day. As of last week, they claim to be testing half a million. From estimated false positive rates alone, that’s between 4000 and 20,000 “new cases” per day.'
An analogy:
'If you move a piece of furniture in your living room and find a spider underneath it on Saturday, and then the next day you move twenty items of furniture, and find 10 spiders it would be absolutely crazy to say there was 900% daily increase in spiders or that spiders are “increasing exponentially”.
Those spiders were probably there yesterday. You just weren’t looking for them.
…and if you hadn’t gone out of your way to find them, would you ever have known they were even there?'
Ssst, alleen dingen opnoemen die z'n argument helpen, nu haal je het namelijk onderuit.quote:Op zondag 8 november 2020 18:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zit het met het percentage aan positieve tests die toeneemt?
Nee jij kletst zoals altijd uit je nek omdat je doet alsof je overal gewoon vrij heen kunt reizen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap.
Ik ga naar Spanje en Zweden, en iemand vraagt of ik geen test nodig heb dat ik negatief ben of aldaar in quarantaine moet.
Ik zeg geen van beiden, wat klopt. Jij zegt dat het onzin is.
Ergo, je lult uit je nek, kan je lekker proberen goed te praten maar dat lukt niet meer.Tuurlijk zijn er landen waar je een test voor nodig hebt, dat ontkent toch ook geen mens? Daar heeft ook helemaal niemand het over.
Gast, zwam toch niet zo. Iemand vroeg mij of ik een test nodig had en in quarantaine moest.quote:Op zondag 8 november 2020 21:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee jij kletst zoals altijd uit je nek omdat je doet alsof je overal gewoon vrij heen kunt reizen.
Dat is gewoon onzin. En nu kom je er ineens mee dat je toch niet overal vrij kunt reizen omdat je klem zit![]()
Zeker als je naar Nederland wil dan moet je praktisch in alle gevallen in quarantaine.
En voor jouw informatie: Bijna iedereen hier vliegt uiteindelijk naar Nederland.
Dat is dus gewoon onzin.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Travel requirements voor verschillende landen net zo onduidelijk als de corona tests en methoden/programs/procedures in verschillende landen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |