Wel een linkje plaatsen dan, en na 8 topics naar die post verwijzenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:35 schreef shiitake het volgende:
Ik ben ook net een kwartier thuis. Wil iedereen weten wat ik allemaal gedaan heb vandaag?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb gefietst en nog eens gefietst.
Mwa. Als je een pizza bestelt met kip en shoarma, en je krijgt een pizza margarita zonder knoflooksaus en letterlijk 1 stukje kip en geen shoarma, dan mag je best klagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat mensen gaan zeiken bij een afhaal toko
Hoeveel ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
8 topics ? Wat klets je nou man, link staat gewoon in dit topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel een linkje plaatsen dan, en na 8 topics naar die post verwijzen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:22 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/5753917532
Thuis.
Denk je dat ik FOK! Tijdens het autorijden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel helemaal doorgereden tot de stopstreep?
Vergissing kanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwa. Als je een pizza bestelt met kip en shoarma, en je krijgt een pizza margarita zonder knoflooksaus en letterlijk 1 stukje kip en geen shoarma, dan mag je best klagen.
Dat weet ik tpchquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
8 topics ? Wat klets je nou man, link staat gewoon in dit topic
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja want mensen leggen de "link" tussen "thuis" met dat linkje en iets waarvan ze weten dat het echt info is waar ze wat aan hebben..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
8 topics ? Wat klets je nou man, link staat gewoon in dit topic
[..]
Ga dan in Amsterdam wonen joh. Wel 3x kleiner huis dan waar je nu woont voor hetzelfde budget, maar geweld9ge locatiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Enige wat hier ubereatst is een Chinees
Alsof ik ooit iets anders doe dan wandelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja want mensen leggen de "link" tussen "thuis" met dat linkje en iets waarvan ze weten dat het echt info is waar ze wat aan hebben..
Je kan ook gewoon zonder te sputteren meteen tegen mensen zeggen wat je gedaan hebt zonder zo gek te reageren.
Foute order is een foute order.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat mensen gaan zeiken bij een afhaal toko
3x kleiner? Denk dat ik voor 492 in de maand daar net een parkeervak hebquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ga dan in Amsterdam wonen joh. Wel 3x kleiner huis dan waar je nu woont voor hetzelfde budget, maar geweld9ge locatie
Daar krijg je in de Bijlmer misschien een parkeervak van. In de stad zelf krijg je daar een stoeptegel voor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
3x kleiner? Denk dat ik voor 492 in de maand daar net een parkeervak heb
Geen probleem als je het eraf fietstquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer Pinda M&M's gekocht. Ik denk dat ik volgende week toch eens hulp moet gaan zoeken voor deze verslaving
Nee dat nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsof ik ooit iets anders doe dan wandelen.
Hoiquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hema![]()
![]()
Hoe is de nieuwe laptop ?
Niks van gelogen trouwens. Maat van me betaalt 520 voor zn parkeerplek, niet eens een garagequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
3x kleiner? Denk dat ik voor 492 in de maand daar net een parkeervak heb
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer Pinda M&M's gekocht. Ik denk dat ik volgende week toch eens hulp moet gaan zoeken voor deze verslaving
M&M caramel beste m&mquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
WATquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niks van gelogen trouwens. Maat van me betaalt 520 voor zn parkeerplek, niet eens een garage
Ik ben autist. Niet sociaal ingesteld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar dan nog.. Als iemand vraagt wat je doen was kan je dat ook gewoon vertellen. In plaats van te zeggen dat je op het linkje moet klikken/had moeten klikken/had moeten zien etc.. Is wat socialer
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen probleem als je het eraf fietst
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
WAT![]()
520 euro, daar koop ik als het moet een auto voor met 1 jaar geldige keuring
Netjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
3 uur in totaal.![]()
Afstand weet ik niet.
Je kan niet "Autisme" gebruiken als excuses... Dat is niet okequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben autist. Niet sociaal ingesteld.
220 gram volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Maar wacht. Hoeveel zit er in zo’n verpakking? Als het de kilo zakken zijn heb je wel hulp nodig
Moet je daar eerst maar eens jezelf ergens bij een bedrijf naar binnen zien te frommelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Achjah, je krijgt er wel een goede locatie voor en de salarissen zijn uiteindelijk ook iets hoger
Is deze nieuw?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als het deze is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je kan niet "Autisme" gebruiken als excuses... Dat is niet oke![]()
"Sorry, ik heb gister een kind op de fiets aangereden want hij wilde niet aan de kant"
"Oh, dan moet je wel voor de rechter verschijnen en zijn revalidatie betalen"
"Ik heb Autisme, ging vanzelf, ben niet sociaal"
"Oh, dan ben je vrijgesproken, gr"
oh die wil ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes, diequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huftersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:46 schreef Mikeytt het volgende:
@:limoentjuh, ze hebben helemaal geen pastinaak
Je draaft een beetje door.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je kan niet "Autisme" gebruiken als excuses... Dat is niet oke![]()
"Sorry, ik heb gister een kind op de fiets aangereden want hij wilde niet aan de kant"
"Oh, dan moet je wel voor de rechter verschijnen en zijn revalidatie betalen"
"Ik heb Autisme, ging vanzelf, ben niet sociaal"
"Oh, dan ben je vrijgesproken, gr"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |