Ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn idd verrukkelijk Limoentjuh
Fijn dat je dat zelf in ziet.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar soms heb je van die bezorgers aan je deur die echt bij de deur blijven staan in afwachting, zo van ... Je hebt net 23 euro aan eten bestelt, ga je ook nog 1 euro fooi geven of wa?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
Nu ff naar de Appie om pastinaak te kopen
Dat dan wel weer idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja same. Mits 'ie een beetje vlot is met de bestelling
Waar staat die 28 eigenlijk voor? 1928?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat dan wel weer idd.
En als ze sjaggy zijn kunnen ze ook fluiten naar hun fooi.
Als ik een fooi geef zou ik sneller contant iets geven dan extra online op de rekening zetten...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Serieus?
Bij Uber gaan ze altijd weg, want gaat allemaal online
Ik weet het lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar staat die 28 eigenlijk voor? 1928?
Zo dan. Worden we bezitterig?quote:
Nee, eigenlijk niet. Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:29 schreef DJMO het volgende:
Is het je niet opgevallen dat @:Rob ook al de hele dag stil is hier?
Hier doet de pizzeria op de hoek dat, en heb een keer bij Papa Johns bestelt. Pizza met shoarma en kip, waar de Kip op de A1 lag en de Shoarma op de A27, maar NIET op mijn pizza.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Serieus?
Bij Uber gaan ze altijd weg, want gaat allemaal online
Ik mag alleen maar raden.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Nu je het zegt...
Heelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh op die manier ken ik het ook nog niet. Snij je het dan in plakjes of in z'n geheel?
Ja dat dus! Als je lekker vrolijk tegen me aan praat, of gewoon met een vrolijke uitstraling mijn bezorging brengt geef ik je graag fooi. Maar als je het puur doet omdat je baas het opdraagt en je er geen zin in hebt, kan je echt niet verwachten dat je wat krijgt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat dan wel weer idd.
En als ze sjaggy zijn kunnen ze ook fluiten naar hun fooi.
Online vind ik altijf wel makkelijker. Geen gedoe en de app rekent zelf het percentage uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik een fooi geef zou ik sneller contant iets geven dan extra online op de rekening zetten...
Ik stel gewoon een vraagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo dan. Worden we bezitterig?
Is het je niet opgevallen dat @:Rob ook al de hele dag stil is hier?
Deel van mijn geboortedatum.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar staat die 28 eigenlijk voor? 1928?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
"Nou, de kip en shoarma liggen er gewoon hoor, ligt aan je bril" daarna nooit meer iets bestelt
Da's dan wel weer handig inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Online vind ik altijf wel makkelijker. Geen gedoe en de app rekent zelf het percentage uit
Idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja dat dus! Als je lekker vrolijk tegen me aan praat, of gewoon met een vrolijke uitstraling mijn bezorging brengt geef ik je graag fooi. Maar als je het puur doet omdat je baas het opdraagt en je er geen zin in hebt, kan je echt niet verwachten dat je wat krijgt.
Op? In bedoel jequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag
Nee, ik ben sinds 15 minuten pas op DTS vandaag.
De tering ben je 92 jaarquote:
Ja schorseneren heb ik ook weleens klaargemaakt. Dat spul gaat inderdaad lastig van je handen. Maar dat vond ik toch wat minder lekker. Pastinaak vind ik lekkerder en kun je voor veel gerechten gebruiken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
HeelSchoreneren is ook zoiets dat is vergeten groeten. Echt lekker het worden ook wel arme lui asperges genoemd. Of keukenmeiden verdriet , het is een hel om te schillen, dat moet met handschoenen aan je plakt aan alles vast
Maar erg lekker
Op, in, een pot natquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op? In bedoel je![]()
Anyway, ik was etappe vier van het waterliniepad lopen, wat je had kunnen weten als je die link had aangeklikt in die post dat ik thuis ben
Ik ken een liedje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
HeelSchoreneren is ook zoiets dat is vergeten groeten. Echt lekker het worden ook wel arme lui asperges genoemd. Of keukenmeiden verdriet , het is een hel om te schillen, dat moet met handschoenen aan je plakt aan alles vast
Maar erg lekker
Dus iedereen moet maar een link aanklikken die uren geleden gepost is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op? In bedoel je![]()
Anyway, ik was etappe vier van het waterliniepad lopen, wat je had kunnen weten als je die link had aangeklikt in die post dat ik thuis ben
Had je je geld niet terug dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Achteraf kon ik er wel om lachen. Maar op het moment zelf? Was nog een ranzige pizza ook
Ja echtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar een link aanklikken die uren geleden gepost is?
Uren geleden? Ik ben net een kwartier thuisquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus iedereen moet maar een link aanklikken die uren geleden gepost is?
Nee, ze wilde mij een waardebon geven voor een andere pizza. Maar die mochten ze natuurlijk lekker in Papa Johns anus steken.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, ze wilde mij een waardebon geven voor een andere pizza. Maar die mochten ze natuurlijk lekker in Papa Johns anus steken.
Ja hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:35 schreef shiitake het volgende:
Ik ben ook net een kwartier thuis. Wil iedereen weten wat ik allemaal gedaan heb vandaag?
STUUR EEN LINKJE DAN!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:35 schreef shiitake het volgende:
Ik ben ook net een kwartier thuis. Wil iedereen weten wat ik allemaal gedaan heb vandaag?
Alleen als er een foto verslag bij zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:35 schreef shiitake het volgende:
Ik snap nooit zo dat mensen gaan zeiken bij een afhaal tokoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Achteraf kon ik er wel om lachen. Maar op het moment zelf? Was nog een ranzige pizza ook
Wel helemaal doorgereden tot de stopstreep?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Dit stoplicht staat al 2 minuten ofzo op rood
Enige wat hier ubereatst is een Chineesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Daarom ubereats1 klik en meteen je geld terug. Geen klantenservice die daar te pas komt.
Zie UI.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als er een foto verslag bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |