quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik al online heb betaald dan geef ik helemaal niets. Daar zitten bezorgkosten bij en zit het er niet bij dan heb ik al genoeg betaald en mogen ze blij zijn met mijn klandizie
Ik geef de vakkenvullers ook geen fooiquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee toch? Zelf altijd bij de opvoeding aangeleerd om 20% van het bedrag te fooien.
Vaak zijn het 18-jarigen ofzo die het parttime doen
Van pastinaak nooit gegeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:mrsloveable![]()
Van pastinaak is ook lekker
Pastinaak nooit gehad wel puree er van geloof ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:mrsloveable![]()
Van pastinaak is ook lekker
Waarom zou je vakkenvullers fooi gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef de vakkenvullers ook geen fooi
Ja precies en dat x 2quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, zat even te kijken wat het eigenlijk kost.
Een BigMac voordeelmenu is 8.20. Dan 3.49 bezorgkosten, plus nog 2 euro fooi. En je zit op 13.69.
Daar kun je ook even voor op en neer rijden.
Ik maak er vaak wel patat, bitterballen e.d. in. Komt altijd wel goed eruitquote:
Goedemiddagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ze geven je bij Thuisbezorgd de optie tegenwoordig om een fooi van 5-10-15% te gevenAlsof die 2,50 bezorgkosten niet genoeg extra kosten zijn
Maar ik vind het zo suf om dat eten aan te nemen van de bezorger en dan direct de voordeur weer dicht te gooien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef de vakkenvullers ook geen fooi
Bij just eat is boven een tientje gratis bezorgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Boven een tientje kom je meestal toch wel. Of je moet enkel een frietje bestellen ofzo
Ik vond 'm te leuk om niet te gebruiken toen ik 'm net zagquote:
Nee, weet ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
Uurloon is echt niet veel hoor.
Oh ik zeg steeds just eat maar we bestellen altijd via thuisbezorgd idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ze geven je bij Thuisbezorgd de optie tegenwoordig om een fooi van 5-10-15% te gevenAlsof die 2,50 bezorgkosten niet genoeg extra kosten zijn
Vast wel en anders deze. Is ook lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van pastinaak nooit gegeten.kan je die groente gewoon bij de AH kopen?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond 'm te leuk om niet te gebruiken toen ik 'm net zag
Als een eckte eckte Nederlanderquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waarom zou je vakkenvullers fooi geven
Ik geef héél zelden een bezorger fooi als 'ie echt binnen 50% van de aangegeven tijd hire is, maar anders niet
Zijn meestal bijbaantjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze niet veel betaald in de horeca
Wat een lange dag weer....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:22 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/5753917532
Thuis.
Dat heb ik ook ooit gegeten. Vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pastinaak nooit gehad wel puree er van geloof ik
Die ken ik nog niet. Die zijn lekker dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vast wel en anders deze. Is ook lekker
[ afbeelding ]
We bestellen altijd voor rond de 15 euro. Dan is 2 euro een mooi bedrag vind ik zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee toch? Zelf altijd bij de opvoeding aangeleerd om 20% van het bedrag te fooien.
Vaak zijn het 18-jarigen ofzo die het parttime doen
15 euro voor een complete maaltijd valt mee tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, zat even te kijken wat het eigenlijk kost.
Een BigMac voordeelmenu is 8.20. Dan 3.49 bezorgkosten, plus nog 2 euro fooi. En je zit op 13.69.
Daar kun je ook even voor op en neer rijden.
Ik hoop dat je het ook lekker vind.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga het morgen proberenYoghurt en honing heb ik al. De bananen missen alleen nog
Ja joh, dat is zo Amerikaans. Bepaal zelf wel of ik fooi geefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik zeg steeds just eat maar we bestellen altijd via thuisbezorgd idd.
Dit heb ik ook gelezen, en gelijk weggeklikt.
Is heel lekker in de oven met wat roomboter en kruiden verpakt in foliequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pastinaak nooit gehad wel puree er van geloof ik
Hmmm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
15 euro voor een complete maaltijd valt mee toch
Ff kijken straksquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Die zijn lekker dus?
Oh neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als een eckte eckte Nederlander
[ afbeelding ]
De tering met die shitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij UberEats geven ze opties 10, 15 en 20quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja joh, dat is zo Amerikaans. Bepaal zelf wel of ik fooi geef
Was je weg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:22 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/5753917532
Thuis.
Kipstukjes ook lekker idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik maak er vaak wel patat, bitterballen e.d. in. Komt altijd wel goed eruit
Of kipstukjes
Gelukkig.quote:
Jij misschien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo suf om dat eten aan te nemen van de bezorger en dan direct de voordeur weer dicht te gooien.
Je geeft ook een fooi in een restaurant.
Oh op die manier ken ik het ook nog niet. Snij je het dan in plakjes of in z'n geheel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is heel lekker in de oven met wat roomboter en kruiden verpakt in folie
Daar kiezen die bezorgers toch niet voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh nee
Ben over het algemeen wel vrijgevig, maar als een bedrijf half gaat lopen opdringen JE KAN FOOI GEVEN HALLOO!!! GEEF HIER JE FOOI!!! HEY JIJ DAAR, FOOI!!!! Dan hoeft het voor mij al niet
Klopt, ligt aan mij.quote:
Ik was weg ja.quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja joh, dat is zo Amerikaans. Bepaal zelf wel of ik fooi geef
Nee klopt. Maar soms heb je van die bezorgers aan je deur die echt bij de deur blijven staan in afwachting, zo van ... Je hebt net 23 euro aan eten bestelt, ga je ook nog 1 euro fooi geven of wa?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar kiezen die bezorgers toch niet voor
Ja same. Mits 'ie een beetje vlot is met de bestellingquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik geef het liever rechtstreeks aan de bezorger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |