Alle sausjes zijn 70 centquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
70 ct voor zo'n lullig bakkie mayo?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]niks voor mij. Dingen met bananensmaak zijn echt goor
T is echt heel lekker. Smaakt een beetje naar een vanille frappuccinoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vanille en koffie is wel lekker. Maar dan geen milkshake
Mijn keuze is heel vaak banaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow gelukkig is er geen verbod op alles met bananensmaak@:mikeytt
Hier kan je chinees, pizza of shoarma laten bezorgen. Dat was hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel karig. Als ik in Amsterdam of Haarlem ben, is er veel meer keuze
Ik heb geen idee hoe groot het is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
70 ct voor zo'n lullig bakkie mayo?
Die wil ik ook nog eens maken, lijkt me echt heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Bananen zelf zijn minder. Maar bananencake bijvoorbeeld
Ik hou gwn niet van milkshakesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
T is echt heel lekker. Smaakt een beetje naar een vanille frappuccino
Oh, dat is dan wel echt een klein dorpje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kan je chinees, pizza of shoarma laten bezorgen. Dat was het
2 euro.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoeveel fooi geven jullie eigenlijk normaliter bezorging?
Handig 😛 zelf gemaakte friet of van de fabrieks patatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier een goede snackbar aan de overkant zitten.
We hebben hier jn het dorp alleen de kwalitaria niet lekker.quote:
Met iets anders is het lekker. Maar zo eten vind ik het altijd minder. Eet ze wel desalnietteminquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn keuze is heel vaak banaan.
Bananen Milkshake, melk, yoghurt, pannenkoeken, op brood etc.
20% standaard. 25% als het een knappe bezorger usquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoeveel fooi geven jullie eigenlijk bij bezorging?
Frituurolie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
Gewoon patat maken en in echt vet niet die planten shit.
Is het ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens maken, lijkt me echt heerlijk.![]()
![]()
Weet je wat je wel in dorpjes hebt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben hier jn het dorp alleen de kwalitaria niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Gewoon eet ik ze ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met iets anders is het lekker. Maar zo eten vind ik het altijd minder. Eet ze wel desalniettemin
Geur is ook heerlijk
Die heb ik na twee keer gebruik op marktplaats gezetquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Frituurolie.
We hebben zo'n airding, maar die hebben we in de kast gesmeten.
Waarom geven Nederlanders zo weinig fooi?quote:
Ik gebruik gewoon koolzaadolie of zonnebloemoliequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
Door de yoghurt heb ik het volgens mij nooit gegeten. Maar met honing erbij klinkt het idd goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gewoon eet ik ze ook wel.
In de yoghurt met wat honing is ook heerlijk.
Daar zeg je zowat, zit ik nu over te twijfelen, de bezorgkosten zijn hier best wel hoog. 3.49quote:
Omdat we Nederlanders zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom geven Nederlanders zo weinig fooi?
Airfryer is toch best handigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Frituurolie.
We hebben zo'n airding, maar die hebben we in de kast gesmeten.
Ja doe meestal. Maar alleen van bintjes. En die zijn niet makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef Soury het volgende:
Als ik al online heb betaald dan geef ik helemaal niets. Daar zitten bezorgkosten bij en zit het er niet bij dan heb ik al genoeg betaald en mogen ze blij zijn met mijn klandiziequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat, zit ik nu over te twijfelen, de bezorgkosten zijn hier best wel hoog. 3.49
Bij just eat is de bezorging gratis als je boven een tientje besteld.
Sommigen zweren erbij, maar ik vind het helemaal niks om snacks in te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik na twee keer gebruik op marktplaats gezet
Inderdaad, zat even te kijken wat het eigenlijk kost.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat, zit ik nu over te twijfelen, de bezorgkosten zijn hier best wel hoog. 3.49
Boven een tientje kom je meestal toch wel. Of je moet enkel een frietje bestellen ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik al online heb betaald dan geef ik helemaal niets. Daar zitten bezorgkosten bij en zit het er niet bij dan heb ik al genoeg betaald en mogen ze blij zijn met mijn klandizie
Is dat weinig?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom geven Nederlanders zo weinig fooi?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik al online heb betaald dan geef ik helemaal niets. Daar zitten bezorgkosten bij en zit het er niet bij dan heb ik al genoeg betaald en mogen ze blij zijn met mijn klandizie
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Door de yoghurt heb ik het volgens mij nooit gegeten. Maar met honing erbij klinkt het idd goed.
Volgens mij krijgen ze niet veel betaald in de horecaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dat weinig?
Als iedereen dat doet dan hebben ze een leuk bedrag boven op hun loon.
Valt mee toch? Zelf altijd bij de opvoeding aangeleerd om 20% van het bedrag te fooien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dat weinig?
Als iedereen dat doet dan hebben ze een leuk bedrag boven op hun loon.
Cake en taarten zelden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou je wilde het al proberen zei je dus![]()
Bak je veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |