quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nietuzzzzzzzzzz
Vindt je die echt lekker?
Dan heb je zeker genoeg keus. Hier kan je ook weinig thuis laten bezorgen.quote:
Ja die gele smurriequote:
Die combo ken ik niet. Is dat serieus lekker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
jaja
Chocolade milkshake en dan limoen erdoorheen
Dan ketchup.quote:
Ik haal liever patat halen waar ze hem zelf vers maken.quote:
Nee k maak maar een grapje natuurlijk. Ben geen fan van milkshakesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die combo ken ik niet. Is dat serieus lekker?
Maar ik vind die choco milkshake sowieso niet lekker. Vanillemilkshake + koffie combo ken ik alleen doordat dat een tijdje trending was
Vind ik ook heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal liever patat halen waar ze hem zelf vers maken.
Hebben ze tegenwoordig mayo daarquote:
Vanille en koffie is wel lekker. Maar dan geen milkshakequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die combo ken ik niet. Is dat serieus lekker?
Maar ik vind die choco milkshake sowieso niet lekker. Vanillemilkshake + koffie combo ken ik alleen doordat dat een tijdje trending was
Heerlijk. Heb al 4 dagen zin in patat 🥴quote:
Ik vind het eigenlijk wel karig. Als ik in Amsterdam of Haarlem ben, is er veel meer keuzequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je zeker genoeg keus. Hier kan je ook weinig thuis laten bezorgen.
Ik heb hier een goede snackbar aan de overkant zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal liever patat halen waar ze hem zelf vers maken.
Ik zo een vermoeden wat jij gaat eten morgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb al 4 dagen zin in patat 🥴
Koop dan patatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb al 4 dagen zin in patat 🥴
70 ct voor zo'n lullig bakkie mayo?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow gelukkig is er geen verbod op alles met bananensmaak@:mikeytt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |