Gaat gok ik om een Amerikaanse gegijzelde in West Afrika die ze opgepikt hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze eindelijk Crooked Joe opgepakt hebben? #BIDENCRIMEFAMILY
[ twitter ]
Of weer een puntje erbij voor @onlogisch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze eindelijk Crooked Joe opgepakt hebben? #BIDENCRIMEFAMILY
[ twitter ]
Dit is correct. Wel 2x met een andere user ertussen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat ik eerder 2 SC topics achter elkaar heb geopend.
Like uitgedeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:11 schreef Zipportal het volgende:
AVK / Wat gaan julie doen als Biden verliest?
TER INFO TER INFO TER INFO
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct. Wel 2x met een andere user ertussen.
Lul.quote:
*Rossem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister Andere Tijden gezien over de Amerikaanse presidenten, was wel een leuke uitzending. (met Maarten van Rossum)
Dat heb ik ook gezien, ik vond het ook een prima programma.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister Andere Tijden gezien over de Amerikaanse presidenten, was wel een leuke uitzending. (met Maarten van Rossum)
Kennedygod.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ik vond het ook een prima programma.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lul.
Eén seconde te vroeg gepiekt. EN HET WAS NOG POST 15 OOK
@:Muskusboktor57 en ik balen hier stevig van.
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij klaar zitten met een grote bak popcorn a.s. dinsdag?
Ik vind het wel grappig, alleen zal het wel nachtwerk worden, je hoort ook vaak dat het wel dagen kan duren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij klaar zitten met een grote bak popcorn a.s. dinsdag?
Wat ik er van begreep is dat nogal een grote puinhoop daar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.
Zullen wel wat staatjes too close to call zijn. Dus wat Nelis zegt, daar gaat wel een paar dagen overheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.
Ja, maar dat is waarschijnlijk nog niet de definitieve uitslag. Is ook nog wat gesteggel over of en wanneer de stemmen nog meetellen qua moment van binnenkomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een #LANDSLIDE zou wel leuk zijn, alleen al voor alle verbijsterde blikken bij CNN.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen wel wat staatjes too close to call zijn. Dus wat Nelis zegt, daar gaat wel een paar dagen overheen.
Dat was mooi 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een #LANDSLIDE zou wel leuk zijn, alleen al voor alle verbijsterde blikken bij CNN.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat nogal een grote puinhoop daar.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen wel wat staatjes too close to call zijn. Dus wat Nelis zegt, daar gaat wel een paar dagen overheen.
Laten we maar hopen op een gelijke stand als uitslag. Nog meer puinhoop.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is waarschijnlijk nog niet de definitieve uitslag. Is ook nog wat gesteggel over of en wanneer de stemmen nog meetellen qua moment van binnenkomen.
Je tweette als reactie op die imam letterlijk wat ik wilde tweeten naar hemquote:
Dat was echt genieten, ze dachten echt dat de wereld aan het vergaan was.quote:
Nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt genieten, ze dachten echt dat de wereld aan het vergaan was.
quote:
quote:The elite SEAL Team Six carried out the rescue mission and killed all but one of the seven captors
quote:"They were all dead before they knew what happened,"
quote:Walton lives with his wife and young daughter on a farm near Massalata, a small village close to the border with Nigeria.
quote:Walton was kidnapped from his backyard last Monday after assailants asked him for money. But he only offered $40 USD and was then taken away by force
De enige man die ik serieus neem qua objectieve nieuwsvoorziening rondom de verkiezing.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
James Woods zegt ook waar het op staat.
[ twitter ]
[ twitter ]
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige man die ik serieus neem qua objectieve nieuwsvoorziening rondom de verkiezing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |