Gaat gok ik om een Amerikaanse gegijzelde in West Afrika die ze opgepikt hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze eindelijk Crooked Joe opgepakt hebben? #BIDENCRIMEFAMILY
[ twitter ]
Of weer een puntje erbij voor @onlogisch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze eindelijk Crooked Joe opgepakt hebben? #BIDENCRIMEFAMILY
[ twitter ]
Dit is correct. Wel 2x met een andere user ertussen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat ik eerder 2 SC topics achter elkaar heb geopend.
Like uitgedeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:11 schreef Zipportal het volgende:
AVK / Wat gaan julie doen als Biden verliest?
TER INFO TER INFO TER INFO
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct. Wel 2x met een andere user ertussen.
Lul.quote:
*Rossem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister Andere Tijden gezien over de Amerikaanse presidenten, was wel een leuke uitzending. (met Maarten van Rossum)
Dat heb ik ook gezien, ik vond het ook een prima programma.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister Andere Tijden gezien over de Amerikaanse presidenten, was wel een leuke uitzending. (met Maarten van Rossum)
Kennedygod.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ik vond het ook een prima programma.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lul.
Eén seconde te vroeg gepiekt. EN HET WAS NOG POST 15 OOK
@:Muskusboktor57 en ik balen hier stevig van.
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij klaar zitten met een grote bak popcorn a.s. dinsdag?
Ik vind het wel grappig, alleen zal het wel nachtwerk worden, je hoort ook vaak dat het wel dagen kan duren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij klaar zitten met een grote bak popcorn a.s. dinsdag?
Wat ik er van begreep is dat nogal een grote puinhoop daar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.
Zullen wel wat staatjes too close to call zijn. Dus wat Nelis zegt, daar gaat wel een paar dagen overheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.
Ja, maar dat is waarschijnlijk nog niet de definitieve uitslag. Is ook nog wat gesteggel over of en wanneer de stemmen nog meetellen qua moment van binnenkomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een #LANDSLIDE zou wel leuk zijn, alleen al voor alle verbijsterde blikken bij CNN.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen wel wat staatjes too close to call zijn. Dus wat Nelis zegt, daar gaat wel een paar dagen overheen.
Dat was mooi 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een #LANDSLIDE zou wel leuk zijn, alleen al voor alle verbijsterde blikken bij CNN.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat nogal een grote puinhoop daar.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen wel wat staatjes too close to call zijn. Dus wat Nelis zegt, daar gaat wel een paar dagen overheen.
Laten we maar hopen op een gelijke stand als uitslag. Nog meer puinhoop.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is waarschijnlijk nog niet de definitieve uitslag. Is ook nog wat gesteggel over of en wanneer de stemmen nog meetellen qua moment van binnenkomen.
Je tweette als reactie op die imam letterlijk wat ik wilde tweeten naar hemquote:
Dat was echt genieten, ze dachten echt dat de wereld aan het vergaan was.quote:
Nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt genieten, ze dachten echt dat de wereld aan het vergaan was.
quote:
quote:The elite SEAL Team Six carried out the rescue mission and killed all but one of the seven captors
quote:"They were all dead before they knew what happened,"
quote:Walton lives with his wife and young daughter on a farm near Massalata, a small village close to the border with Nigeria.
quote:Walton was kidnapped from his backyard last Monday after assailants asked him for money. But he only offered $40 USD and was then taken away by force
De enige man die ik serieus neem qua objectieve nieuwsvoorziening rondom de verkiezing.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
James Woods zegt ook waar het op staat.
[ twitter ]
[ twitter ]
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige man die ik serieus neem qua objectieve nieuwsvoorziening rondom de verkiezing.
Ik zeg niets. @Taradoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:42 schreef Elan het volgende:
@:Scrummie had gelijk wat betreft de drukte. Wat De Neuk.
Ben alleen ff naar de bieb (bibliobus) gegaan maar het leek inderdaad wel kerst in de winkelstraat. Niemand die ook nog afstand houdt want want ja mondkapjesquote:
Nog leuke boekjes meegenomen? Hier in de supermarkt werd juist wel afstand gehouden maar verder ben ik nog weinig in winkels geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben alleen ff naar de bieb (bibliobus) gegaan maar het leek inderdaad wel kerst in de winkelstraat. Niemand die ook nog afstand houdt want want ja mondkapjes
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
Wacht wat, staat die domme Eva Vlaardingenbroek echt op de lijst?
lisey's verhaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog leuke boekjes meegenomen? Hier in de supermarkt werd juist wel afstand gehouden maar verder ben ik nog weinig in winkels geweest.
Net 1984 uit (daar heb ik echt heel lang over gedaan, ik lees altijd meerdere boeken tegelijk), en lees momenteel het boek over Rutte en ben in die van Hans Wiegel bezig. (dikke pil van rond de 800 pagina's. Daarnaast nog bezig in het boekje mocromaffia die ik bij een abbo kreeg en als ik zin heb in wat luchtigs is mijn guilty pleasure momenteel de boeken van Baantjer.quote:
Is hij eindelijk vrijgelaten?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:57 schreef Elan het volgende:
Boekje van Badr na 20 bladzijden gelezen te hebben maar weer teruggebracht, wat een walgelijke eigenpijperij is dat
OrwellGOD, wel zware kost hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net 1984 uit (daar heb ik echt heel lang over gedaan, ik lees altijd meerdere boeken tegelijk), en lees momenteel het boek over Rutte en ben in die van Hans Wiegel bezig. (dikke pil van rond de 800 pagina's. Daarnaast nog bezig in het boekje mocromaffia die ik bij een abbo kreeg en als ik zin heb in wat luchtigs is mijn guilty pleasure momenteel de boeken van Baantjer.
https://www.bol.com/nl/f/(...)UEAAYASAAEgIpwfD_BwEquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
OrwellGOD, wel zware kost hoor![]()
Biografie van Wiegel?
Nee eigenlijk niet, al lezen sommige veel die biografieën wel lekker weg. Was wel benieuwd wat hem zo gemaakt heeft. Ook die van die Haagse behangkoning laatst gelezen was best vermakelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Had je iets anders verwacht dan?
maar je was er zelf ook!!!!11!!!1!1!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:42 schreef Elan het volgende:
@:Scrummie had gelijk wat betreft de drukte. Wat De Neuk.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
EvaGodin op nr 5 FvD.
@:Wereldgozer @:scrummie
Boh 784 pagina'squote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/(...)UEAAYASAAEgIpwfD_BwE
Als cadeau gegeven voor mijn pa maar die was nog in andere boekjes bezig.
Ik heb liever dat je het niet doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht ik onverhoopt toch op FvD gaan stemmen, weet ik wel op wie.
Het lijkt wel alsof hij je niet op je woord vertrouwt en het daarom met eigen ogen wilde zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
maar je was er zelf ook!!!!11!!!1!1!!!
Zelfs de meeste debielen stemmen niet meer op die partij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht ik onverhoopt toch op FvD gaan stemmen, weet ik wel op wie.
Oh, dan niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je het niet doet.
Oh thanks voor de tip! Zet hem op de lijst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh 784 pagina's.
Wat trouwens ook wel een heel vermakelijk boekje is De paarden van Hitler
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_22.24.ProductTitle
Infiltreren bij HITLERGOD @:Zipportal @:Caland @:Anne_Frank
Bosma over de NPO is wel erg vermakelijk. één van de weinigen van die partij die ik kan verdragen, maar goed PVV.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dan niet natuurlijk.
Dan ga ik toch voor Bosma.
Dat lijkt mij heel verstandig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:13 schreef Scrummie het volgende:
Jullie lezen wel ingewikkelde boeken zeg.
Ik hou het wel bij Gijp en de thrillers van Karin Slaughter.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
maar je was er zelf ook!!!!11!!!1!1!!!
Dat heb ik ook ja. Maar daar heeft King ook altijd wel een handje van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
Ik vond dat Mocro mafia wel geinig maar ik werd na een tijd helemaal lijp van al die namen.
literatuur volgens rensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
Ik vond dat Mocro mafia wel geinig maar ik werd na een tijd helemaal lijp van al die namen.
Dat moet bijna wel, zo'n naam kom je niet veel tegen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Genot @:jancees
Is het de Freek Jansen van VI?
Tnx. Alleen van gehoord. Staat ie op Netflix/Prime?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:17 schreef Elan het volgende:
Busanhaeng (2016) - IMDb
Prima zombiefilm trouwens @:Scrummie (waarschijnlijk ken je hem al)
Godsdienst van de vredequote:
Ah ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel, zo'n naam kom je niet veel tegen.
Werd vooral helemaal gek van de kankers die je daar om de oren vlogen. Helemaal niet zo’n punt als mensen daar mee schelden, maar vond het gemiddelde van 1 kanker in 2 zinnen een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
Dat noemen wij gewoon het Calandquotum.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Werd vooral helemaal gek van de kankers die je daar om de oren vlogen. Helemaal niet zo’n punt als mensen daar mee schelden, maar vond het gemiddelde van 1 kanker in 2 zinnen een beetje teveel van het goede.
Geloof het niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tnx. Alleen van gehoord. Staat ie op Netflix/Prime?
Chinees.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst, broccoli en kip.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Godsdienst van de vrede
zou JanCeesGod gezegd hebben. #PRAYFORJANCEES
Couscousgenot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep en flammkuchenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waterreus.gifquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef Charrell het volgende:
BOOO TO YOUUUUUUU!!!!
![]()
![]()
![]()
HAPPY
HALLOWEEEEEEEEEEEEEHEHEHEEEN
Het klinkt in ieder geval als iemand met een sterke eigen mening!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ah ja.
Sympathieke jongen, mijn stem heeft ie
Pompoenen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:12 schreef Charrell het volgende:
Ik zit klaar in de hal met P om zo de neefjes te laten schrikken!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef onlogisch het volgende:
Met Fifa 1-5 afgedroogd door Onlo jr.
User @Caland gunt hem vast ook wel een stemquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval als iemand met een sterke eigen mening!
Freek Jansen, de rechterhand van Baudet en voorzitter van de JFVD, relativeerde een paar jaar geleden de Holocaust. Ook was hij enthousiast over het economisch beleid van de nazi’s, zo blijkt uit rechtbankstukken van Jansens toenmalige leidinggevende
Hoe oud is Jr?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef onlogisch het volgende:
Geen schijn van kans, letterlijk. Die ene liet hij me maken, al zegt hij van niet
Ach ja je hebt genoeg ervaring met wanprestaties in een game.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef onlogisch het volgende:
Met Fifa 1-5 afgedroogd door Onlo jr.
SmoldersGOATquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef Buitendam het volgende:
Die Hans Smolders is ook een schimmel waar je nooit vanaf komt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Freek Jansen, de rechterhand van Baudet en voorzitter van de JFVD, relativeerde een paar jaar geleden de Holocaust. Ook was hij enthousiast over het economisch beleid van de nazi’s, zo blijkt uit rechtbankstukken van Jansens toenmalige leidinggevende
Nou ja, als je chauffeur van Pim Fortuyn bent geweest, dan moet je wel over een flinke dosis politieke knowhow bezitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef Buitendam het volgende:
Die Hans Smolders is ook een schimmel waar je nooit vanaf komt.
Dat zal dan wel de reden zijn dat hij slechts op plek 7 is geplaatst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergat enkel nog de discipline en structuur binnen de SS Waffen te roemen.
Ik dacht eigenlijk dat hij al een hele tijd beter was dan jij?quote:
En ze hadden prachtige kleding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergat enkel nog de discipline en structuur binnen de SS Waffen te roemen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef onlogisch het volgende:
Geen schijn van kans, letterlijk. Die ene liet hij me maken, al zegt hij van niet
Het merendeel van de mensheid zou een hoop kunnen leren van hun werkethiek en stijl.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En ze hadden prachtige kleding.
Hitler was ook heel lief voor zijn hondje. (Blondi)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensheid zou een hoop kunnen leren van hun werkethiek en stijl.
Vergeet de infrastructuur en economie niet zoals Freek van VI.nl al stelt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hitler was ook heel lief voor zijn hondje. (Blondi)
Nieuwsgierig naar de xG van Duitsland - de rest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de infrastructuur en economie niet zoals Freek van VI.nl al stelt.
Ieran onder 18 heeft die adolfies helemaal zoek gespeeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar de xG van Duitsland - de rest.
@Zipportal kom maar met de gifjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwestie van ctrl v voor @Zipportalquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal kom maar met de gifjes
Hij heeft haar afgemaakt met een cyanidecapsule...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zichzelf en zijn vrouw ook, uit liefde omdat hij niet wilde dat ze doorgingen op deze kutwereld zonder Nazi's. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft haar afgemaakt met een cyanidecapsule...
Wat ben je toch beperkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zichzelf en zijn vrouw ook, uit liefde omdat hij niet wilde dat ze doorgingen op deze kutwereld zonder Nazi's. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt!
Goede grap.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zichzelf en zijn vrouw ook, uit liefde omdat hij niet wilde dat ze doorgingen op deze kutwereld zonder Nazi's. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt!
Als 131 jarige?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede grap.
Opa Hitler zit gewoon in Argentinië hoor.
Oké lange fransquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede grap.
Opa Hitler zit gewoon in Argentinië hoor.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:18 schreef Zipportal het volgende: [..] Mijn eerste like ooit naar Jojoortje. @:Muskusboktor57 nog steeds op nul. [ afbeelding ]
Ik zou gewoon weglopen als ik soort kleuterschoolopdrachtjes zou moeten doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)assessment~a44e67a0/
Vroeger keken we elkaar even goed in de ogen en werd je aangenomen. Malloten allemaal
Dit kan je inderdaad niet serieus nemen. Sowieso HRquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weglopen als ik soort kleuterschoolopdrachtjes zou moeten doen.
Ik denk dat je hiermee echt nul op het rekest gaat krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:30 schreef einszweiachtung het volgende:
Had het gister ook al eens gepost maar wellicht dat vandaag iemand me kan helpen.
Ben ooit via het voetbalgedeelte hier in contact gekomen met Greece Kwok op Facebook. Maar zo te zien is zijn account op Facebook niet meer actief. Hij verkocht voetbalshirts, weet iemand wat er met hem is gebeurd / of hij evt gestopt is
Eerst cyanide en daarna door zijn kop geschoten is de meest gangbare theorie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Maar even serieus, hij had zich toch door z'n hoofd geschoten? Al is het nooit 100% officieel geworden geloof ik.
Het hele topic gaat over een spelfout. Wat compleet niveau loos.quote:Op zondag 1 november 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Waar Koeman de kerst niet haalt
Weer met een glimlach zitten lezen
Ik heb daar nog 0 posts, ben best trots eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
Top 5 poster in COR
Toch nog iets bereikt in m'n leven
@:Lenny_Leonard
@:Scrummie
Als je notes aan het sparen bent is dat wel een goede plek. Je krijgt daar bijna voor iedere post een note.quote:Op zondag 1 november 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb daar nog 0 posts, ben best trots eigenlijk.
Netjes.quote:Op zondag 1 november 2020 13:35 schreef Elan het volgende:
Top 5 poster in COR
Toch nog iets bereikt in m'n leven
@:Lenny_Leonard
@:Scrummie
Je kan ook @onlogisch beledigen voor hetzelfde resultaat en dan hoef je niet met die debielen van COR te discussiëren.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je notes aan het sparen bent is dat wel een goede plek. Je krijgt daar bijna voor iedere post een note.
Ik erken jou met 28 notes niet als expert op dit gebied.quote:Op zondag 1 november 2020 13:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je notes aan het sparen bent is dat wel een goede plek. Je krijgt daar bijna voor iedere post een note.
Wat mij betreft mag je pas met de grote jongens meepraten vanaf 800quote:Op zondag 1 november 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken jou met 28 notes niet als expert op dit gebied.
Ik haal er even een echte expert bij. @:caland graag jouw mening.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 1 november 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
Ik had tot een uurtje of 9 plafonddienst
Ga maar even na de voetbal bij de ouders langs
Wanbeleid
Ik zou nog taart gaan eten ter ere van mijn verjaardag (morgen). Daar kom ik erg moeilijk onderuitquote:Op zondag 1 november 2020 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Blijf lekker thuis, kapsalonnetje bestellen (of twee) je kent het wel..
@Muskusboktor57 voor je excel.quote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou nog taart gaan eten ter ere van mijn verjaardag (morgen). Daar kom ik erg moeilijk onderuit
Omdat Bijlow donderdag die noppen in zijn been kreegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |