Caland in dtsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk enkel het record pakken van @:Fylax . Dat +1 en dan uitloggen.
Maar toen opperde mijn zeer goede vriend @:Caland dat het eeuwig zonde was als ik niet voor 4045 ging. En gelijk had de beste man
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk enkel het record pakken van @:Fylax . Dat +1 en dan uitloggen.
Maar toen opperde mijn zeer goede vriend @:Caland dat het eeuwig zonde was als ik niet voor 4045 ging. En gelijk had de beste man
Maybe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gelijk kijken!!! Staat op Netflix
Jamkom hier ook nog wel hoor maar niet meer zoveel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:56 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oohh wat jammer nou. Wel op fok kijken hier en daar?
2800zoveel. Even kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Wat was het aantal posts van fylax dan?
Kijk maar in het laatste monitor lijstjequote:
Je mag mij bestoken met knuffels.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wie? Hoe? WAAROM??![]()
Moet ik ze bestoken met knuffels?![]()
Leave Dudje alone!
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:48 schreef Sodeknetters het volgende:
Volgens mij heb ik @:dud0r boos gemaakt.![]()
Mogge!
Kans dat iemand die binnenkort gaat verbreken is wel kleinquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Dus ja, toen moest ik er nog even 1200 bijrammen
Nep pietquote:
Ik ook af en toe ff kijken hoor, maar niks top 20 jacht ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamkom hier ook nog wel hoor maar niet meer zoveel.
Fylax was een soort Paul tot ze hem crew maakte toen was hij verdwenen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Wat was het aantal posts van fylax dan?
Ja jij hebt wel wat anders volgende maand. Gezellig toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ook af en toe ff kijken hoor, maar niks top 20 jacht ofzo
Enige echte pietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |