Heb hem nu opgezet. Afl 1quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gelijk kijken!!! Staat op Netflix
Brittany Pierce van Gleequote:
Mijn hart zou echt in tienduizend stukjes breken als er ooit iets zou zijn met zequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is zo bij k-pop. Gaat daar gestoord aan toe.
Doe volgende maand ook niet meer meequote:
Ik ga het niet eens proberen. Hoogste van mij is 1650 geloof ik. Al is meer wel mogelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gekkenwerkgaat mij echt niet lukken
Eén maand ofzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe volgende maand ook niet meer mee
Drie van de hoofdrolspelers hebben zelfmoord gepleegd oppassen met die serie.quote:
Ik wilde eigenlijk enkel het record pakken van @Fylax . Dat +1 en dan uitloggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:48 schreef aloa het volgende:
[..]
In de avond de meeste posts. Wist je zeker dat je het ging halen?
Nooit meer.quote:
Post wel af en toe hoor. Ligt er wan wie er zitten.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:54 schreef moemoe het volgende:
Maar laten we positief blijven en genieten.
O lekker dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Drie van de hoofdrolspelers hebben zelfmoord gepleegd oppassen met die serie.
Mooi getal welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen. Hoogste van mij is 1650 geloof ik. Al is meer wel mogelijk
Gaat niemand meer verbreken ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk enkel het record pakken van @:Fylax . Dat +1 en dan uitloggen.
Maar toen opperde mijn zeer goede vriend @:Caland dat het eeuwig zonde was als ik niet voor 4045 ging. En gelijk had de beste man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |