Die zijn al gratisquote:
Volgens mij voor jongeren zijn ze bij sommige zorgverzekeraars en de GGD gratis te krijgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn, worden die niet al ergens gratis verstrekt ?
Waar ga je als eerste heen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier nog één dagje quarantaine en dan mag ik naar buiten
ah het gaat om de dages-winner van fok niet in dts spel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde op het aantal van @:Aloa , hij postte die dag om en nabij de 1k posts. Nou ja, die dag, dat aantal x4 en je zit op het record wat ik gezet heb.
FOK!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah het gaat om de dages-winner van fok niet in dts spel?
Dit record staat los van dts. Dit record is gewoon het meeste aantal posts op één dag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah het gaat om de dages-winner van fok niet in dts spel?
Beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:26 schreef aloa het volgende:
Of Nederland zit dan helemaal in lockdown...
Oh, niet voor iedereen? CZ stuurt hier iig 50 per jaar gratis opquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij voor jongeren zijn ze bij sommige zorgverzekeraars en de GGD gratis te krijgen
Hi liefste chef op de hele wereldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt toen de meeste posts gehaald in MEN denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit record staat los van dts. Dit record is gewoon het meeste aantal posts op één dag.
Verstandig !quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij voor jongeren zijn ze bij sommige zorgverzekeraars en de GGD gratis te krijgen
Das minder dan 1 x per weekquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh, niet voor iedereen? CZ stuurt hier iig 50 per jaar gratis op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |