Menstruatieproducten zouden gratis moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:14 schreef Jippie het volgende:
Mannen en menstruatie![]()
Armoede: ‘Vrouwen moeten soms kiezen tussen maandverband of brood'
Mobiel werkt het niet echt lekker. Kijk straks op de laptop welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet je in die lijstjes staan.
https://www.thuisserver.n(...)chhbej&tab=tab_table
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Menstruatieproducten zouden gratis moeten zijn.
Condooms ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Menstruatieproducten zouden gratis moeten zijn.
Best wel iddquote:
Gewassen en alquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn, worden die niet al ergens gratis verstrekt ?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beterschap !
En goedemiddag voor dee binnenkomers
Ik doelde op het aantal van @aloa , hij postte die dag om en nabij de 1k posts. Nou ja, die dag, dat aantal x4 en je zit op het record wat ik gezet heb.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
justine heeft toch niet 165 erste plaatsen
Volgens mij niet. Maar het zou wel moeten als je ziet wat er allemaal rondlooptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo'n gek idee zijn, worden die niet al ergens gratis verstrekt ?
Gaat vandaag wel weer een stuk beter, meer energie. Maar doe nog rustig aan wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
WAT ! Wat vervelend ! Hoe voel je je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |