Ik vind alle paddenstoelen wel lekker. Allerlei soorten mengen en dan in een romige paddenstoelensaus met pasta.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Shiitakes zijn het lekkerst maar champignons zijn ook lekker
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga je gang. Maak ik echte chocolademelk.![]()
Neem jij fabriekstroep.
Of soepquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind alle paddenstoelen wel lekker. Allerlei soorten mengen en dan in een romige paddenstoelensaus met pasta.
Paddenstoelensausquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind alle paddenstoelen wel lekker. Allerlei soorten mengen en dan in een romige paddenstoelensaus met pasta.
Alle paddenstoelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja de echte is vele malen lekkerderquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga je gang. Maak ik echte chocolademelk.![]()
Neem jij fabriekstroep.
Ik kom bij je etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond zeker van genieten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dank.
Geniet ervan. Ik zal van de mijne genieten
Die laatste kun je inderdaad beter niet eten 🥴quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:55 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind alle paddenstoelen wel best, behalve witte champignons en paddenstoelen die giftig zijn
Gifquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:55 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind alle paddenstoelen wel best, behalve witte champignons en paddenstoelen die giftig zijn
gevulde speculaas erbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond zeker van genieten.
Lekker, met een zelf gemaakte appelflapquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond zeker van genieten.
Vooruit dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |