Ven ik met je eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mevrouw paddenstoel
[..]
Nice
[..]
Warme chocolademelk moet je gewoon zelf maken met gesmolten chocolade of met cacao
Hoeveel doe je er dan in?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo, je drinkt het toch gewoon open ook nog eens heel lekker.
🖐🏻quote:
Champignons zijn echt niet lekkerquote:
Kastanje champignons ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Champignons zijn echt niet lekkertenzij het van die bruine zijn
Chocolademelk én nog een stukje ernaastquote:
Ja shiitakes zijn gewoon het lekkerst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Shiitake paddenstoelen wel beste paddenstoelen.
Champignons
Ja heerlijk. Gebruik ik ook vaak.quote:
Warme chocolademelk en chocolaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Chocolademelk én nog een stukje ernaast
Glas dat ik gebruik is 450ml. Dan doe ik er iets meer dan een kwart reep inquote:
Beter dan die gewone zeg maar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Gebruik ik ook vaak.
Ja die, wist niet dat ze zo hetenquote:
Nou ja smaken verschillen. Ik vind ze lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Champignons zijn echt niet lekkertenzij het van die bruine zijn
Ze zijn lekkerder inderdaad. Maar de gewone vind ik ook wel lekker.quote:
Shiitakes zijn het lekkerst maar champignons zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja shiitakes zijn gewoon het lekkerst.
Champignons moest het zijn natuurlijk 🤪quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja die, wist niet dat ze zo heten
Zijn ook nog wel andere soorten te vinden in de supermarkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn lekkerder inderdaad. Maar de gewone vind ik ook wel lekker.
Ga je gang. Maak ik echte chocolademelk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer Nestlé voor mij dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |