Hey die komt van @ToTquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef blackmirror het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe UI al gezien?
Ja hield mijn borsten al,ver weg 🤭quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef blackmirror het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hield mijn borsten al,ver weg 🤭
Black en 2 kleine handjes? , maar lastig te zien op mobiele weergavequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef blackmirror het volgende:
* blackmirror strekt armen uit en knijpt erin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hield mijn borsten al,ver weg 🤭
Zie 't ook slechtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Black en 2 kleine handjes? , maar lastig te zien op mobiele weergave
🤭quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror strekt armen uit en knijpt erin.![]()
Tis een zwarte spiegel waar blijkbaar een tietengrijper achter zit. Kreeg hem niet beter dan dit.quote:
Lekker Jippiequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tis een zwarte spiegel waar blijkbaar een tietengrijper achter zit. Kreeg hem niet beter dan dit.
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lief Goudvisje![]()
Heb je al boodschappen gedaan of hoeft dat niet vandaag ?
Hoi Jipquote:
Tot zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef Ferrous het volgende:
Ff de lift ontsmetten, is mijn taak in de flat. Totzo
Ziek en boos?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eens![]()
Dus nu aan de kippensoep.
[..]
Hoi Jip![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eens![]()
[..]
Hoi Jip![]()
Valt wel mee hoor maakte een geintjuhquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tis een zwarte spiegel waar blijkbaar een tietengrijper achter zit. Kreeg hem niet beter dan dit.
Kippensoep is wel altijd lekker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Hoi Jip![]()
Liefquote:
Lukt net nietquote:
Niet zozeer ziek. Alleen last van m'n maag.quote:
Ja het gaat wel beter maar het is gewoon vervelend dat ik niet echt inspanning kan doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Wel wat meer aan de beterende hand met je maag?
Hopelijk na het weekend dan weer iets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zozeer ziek. Alleen last van m'n maag.
[..]
Ja het gaat wel beter maar het is gewoon vervelend dat ik niet echt inspanning kan doen
Je kan nu wel verder met de kerstversiering of was je al klaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zozeer ziek. Alleen last van m'n maag.
[..]
Ja het gaat wel beter maar het is gewoon vervelend dat ik niet echt inspanning kan doen
Hij geeft de middelvingerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij de middelvinger geeft
Ik ben snel tevreden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oei, koken voor een kok. Dat legt de lat wel hoog. [ afbeelding ]
Je kan natuurlijk overdrijven en alles zelf maken of je gunt een ander een beetje omzet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ow niet zelfgemaakt![]()
![]()
Ik heb het nog niet gehaald, gaat veel te snel op als ik eraan begin
Nee dat is nog niet klaar maar moet eerst nog een plank op maat zagen om daar wat extra spul op kwijt te kunnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan nu wel verder met de kerstversiering of was je al klaar
Ik maak maar een grapje johquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk overdrijven en alles zelf maken of je gunt een ander een beetje omzet.
Maar dat zal Nu dus ook niet kunnen. Gelukkig is het nog geen kerstquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet klaar maar moet eerst nog een plank op maat zagen om daar wat extra spul op kwijt te kunnen.
Mwah als ik niet teveel moet buigen erbij moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dat zal Nu dus ook niet kunnen. Gelukkig is het nog geen kerst
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:56 schreef maily het volgende:
[url=De echte James Bond; Sean Connery overleden[/url]
De echte James Bond; Sean Connery overleden
https://nos.nl/artikel/23(...)ry-90-overleden.htmlquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:56 schreef maily het volgende:
Okeeequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah als ik niet teveel moet buigen erbij moet het wel lukken.
Maar eerst de plaat maar eens iets laten drogen. Die staan in de schuur en die is wat vochtig.
Misschien. Ik heb net lunch op. Ik ga nu eerst weer niks doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okeee![]()
Verder met de andere versieringen dan
Ahhh goed kut, maar hij was ook al jaren zwaar aan het aftakelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:56 schreef maily het volgende:
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb net lunch op. Ik ga nu eerst weer niks doen
Ga je weer voor 800+ posts vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:11 schreef moemoe het volgende:
Even @:limoentjuh een kusje toeblazen.
Als het druk wordt lukt het. Anders is het zo ook primaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je weer voor 800+ posts vandaag?
Moemoequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:11 schreef moemoe het volgende:
En ik danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:11 schreef moemoe het volgende:
Hoi hoiquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het druk wordt lukt het. Anders is het zo ook prima
Ja heb ik gezien en ook voor bedankt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je de felicitatie gezien in de banner van jippie aan jou en @:devzero
Dan helpen we toch eventjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het druk wordt lukt het. Anders is het zo ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |