Valt wel mee hoor maakte een geintjuhquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tis een zwarte spiegel waar blijkbaar een tietengrijper achter zit. Kreeg hem niet beter dan dit.
Kippensoep is wel altijd lekker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eens![]()
Dus nu aan de kippensoep.
[..]
Hoi Jip![]()
Liefquote:
Lukt net nietquote:
Niet zozeer ziek. Alleen last van m'n maag.quote:
Ja het gaat wel beter maar het is gewoon vervelend dat ik niet echt inspanning kan doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Wel wat meer aan de beterende hand met je maag?
Hopelijk na het weekend dan weer iets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zozeer ziek. Alleen last van m'n maag.
[..]
Ja het gaat wel beter maar het is gewoon vervelend dat ik niet echt inspanning kan doen
Je kan nu wel verder met de kerstversiering of was je al klaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zozeer ziek. Alleen last van m'n maag.
[..]
Ja het gaat wel beter maar het is gewoon vervelend dat ik niet echt inspanning kan doen
Hij geeft de middelvingerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij de middelvinger geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |