Hey die komt van @ToTquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef blackmirror het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe UI al gezien?
Ja hield mijn borsten al,ver weg 🤭quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef blackmirror het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hield mijn borsten al,ver weg 🤭
Black en 2 kleine handjes? , maar lastig te zien op mobiele weergavequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef blackmirror het volgende:
* blackmirror strekt armen uit en knijpt erin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hield mijn borsten al,ver weg 🤭
Zie 't ook slechtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Black en 2 kleine handjes? , maar lastig te zien op mobiele weergave
🤭quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror strekt armen uit en knijpt erin.![]()
Tis een zwarte spiegel waar blijkbaar een tietengrijper achter zit. Kreeg hem niet beter dan dit.quote:
Lekker Jippiequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tis een zwarte spiegel waar blijkbaar een tietengrijper achter zit. Kreeg hem niet beter dan dit.
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lief Goudvisje![]()
Heb je al boodschappen gedaan of hoeft dat niet vandaag ?
Hoi Jipquote:
Tot zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef Ferrous het volgende:
Ff de lift ontsmetten, is mijn taak in de flat. Totzo
Ziek en boos?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eens![]()
Dus nu aan de kippensoep.
[..]
Hoi Jip![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik niks hoeft te hebben. Heb wel al een kleine wandeling gemaakt maar m'n maag is het er nog niet echt mee eens![]()
Dus nu aan de kippensoep.
[..]
Hoi Jip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |