Ja, als je het doet moet je het ook goed doen natuurlijk. Geen barstjes of wat scheuren, nee, helemaal aan diggelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Sjeez ... dat moet @:gebrokenglas geweest zijn
quote:
Ben jij dat op de foto ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom word ik ineens gementioned...
Ik zag het bij Google en dat spel “among us”quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Animal crossing heeft een halloween eventhorror Kijk ik niet 👻
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als je het doet moet je het ook goed doen natuurlijk. Geen barstjes of wat scheuren, nee, helemaal aan diggelen.
Je blokt jezelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zag het bij Google en dat spel “among us”ook Halloween
Horror films zijn ook niet leuk
Nee, helaas.quote:
snap ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
let ik niet op als ik aan het reageren ben
poging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
FANTASTISCHis me maar 1-2 gelukt vandaag
Oei...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had me jou ook wat anders voorgesteld idd
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel het jaar is snel voorbij gegaan.
Bijna 2021, en hopelijk is die wat beter.
Nee hoor, zeker niet beledigd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is toch niet een belediging![]()
Ander soort glas, meer niet
Die zal niet snel beter zijn, zeker het eerste half jaar niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoop het ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We zijn er nog niet vanaf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Men zegt dat corona sowieso wel tot 2022 zal blijven...
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijnquote:
Dat willen we zeker niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijn
Niet voor altijd zoals Mexicaanse griep? Maar dan als een mildere griep uiteindelijk?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Men zegt dat corona sowieso wel tot 2022 zal blijven...
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijn
Mooi zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet beledigd.
Geen idee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet voor altijd zoals Mexicaanse griep? Maar dan als een mildere griep uiteindelijk?
Mexicaanse griep is er nog steeds idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet voor altijd zoals Mexicaanse griep? Maar dan als een mildere griep uiteindelijk?
O, dat kan. Moet ik wel even vers zetten. Een momentje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Wil nog wel graag een kop lekkerste koffie krijgen met een koekje erbij
Ow wat zwaar. Dat is heel langquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |