Ik twijfel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel het jaar is snel voorbij gegaan.
Bijna 2021, en hopelijk is die wat beter.
Nee hoor, zeker niet beledigd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is toch niet een belediging![]()
Ander soort glas, meer niet
Die zal niet snel beter zijn, zeker het eerste half jaar niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoop het ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We zijn er nog niet vanaf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Men zegt dat corona sowieso wel tot 2022 zal blijven...
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijnquote:
Dat willen we zeker niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijn
Niet voor altijd zoals Mexicaanse griep? Maar dan als een mildere griep uiteindelijk?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Men zegt dat corona sowieso wel tot 2022 zal blijven...
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijn
Mooi zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet beledigd.
Geen idee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet voor altijd zoals Mexicaanse griep? Maar dan als een mildere griep uiteindelijk?
Mexicaanse griep is er nog steeds idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet voor altijd zoals Mexicaanse griep? Maar dan als een mildere griep uiteindelijk?
O, dat kan. Moet ik wel even vers zetten. Een momentje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Wil nog wel graag een kop lekkerste koffie krijgen met een koekje erbij
Ow wat zwaar. Dat is heel langquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.
Corona gaat zich niet aanpassen aan de kalender.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar langzaamaan wel. Beetje optimistisch denken. Anders voelt het dubbel zo k**quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zal niet snel beter zijn, zeker het eerste half jaar niet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.
Toch wel veel bellen, videobellen inderdaad? En in de tuin kan toch wel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las vannacht op de nos dat het huidige corona eigenlijk een mutatie is die sneller verspreidt maar minder ziek maakt maar hopen dat die trend zich doorzet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar langzaamaan wel. Beetje optimistisch denken. Anders voelt het dubbel zo k**
Mag ook straks hoor. Bedoelde niet nu gelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat kan. Moet ik wel even vers zetten. Een momentje.
Hoop 't ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik las vannacht op de nos dat het huidige corona eigenlijk een mutatie is die sneller verspreidt maar minder ziek maakt maar hopen dat die trend zich doorzet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow wat zwaar. Dat is heel langvideocall wel?
Snap dat het niet anders kan, maar zou daar enorm veel moeite mee hebben om mijn moeder zo lang niet te zien.
quote:
We chatten en bellen wel regelmatig, videobellen niet zo veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch wel veel bellen, videobellen inderdaad? En in de tuin kan toch wel?
Maar wij welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Corona gaat zich niet aanpassen aan de kalender.
Hoe dan?quote:
Ahw wel leuk met haar verjaardagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
We chatten en bellen wel regelmatig, videobellen niet zo veel.
Ik stuur haar ook bijna dagelijks foto's en filmpjes van Mini-ToT.
Ze woont in een appartement. Met haar verjaardag stonden wij beneden en zij boven op haar balkon. Vond ze voor 1x geweldig, maar voor de buren wil ze het niet nog een keer zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |