ook een optiequote:
Voor jou toch een peulenschil?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
Friendly fire aan het einde van een missie, maar voor de trophy mag ik geen checkpoints gebruiken dus moet ik de hele missie weer opnieuw doen
Altijd met jou spelenquote:
het is ook niet moeilijk, het is gewoon vervelendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou toch een peulenschil?
Ah, lekker. Goeiemorgen. Inderdaad aan de koffie hier. De 3e bak trouwens alweer. De wasmachine draait en straks effe wat boodschappen doen. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen GebrokenGlas![]()
[ afbeelding ]
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, lekker. Goeiemorgen. Inderdaad aan de koffie hier. De 3e bak trouwens alweer. De wasmachine draait en straks effe wat boodschappen doen. Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Kweenie, hoeveel newbie's hebben we?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Welke FOK!ker is hier geweest?
@gebrokenglas gebroken glasquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Sjeez ... dat moet @gebrokenglas geweest zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie geen newbie liggen dus is het wel een FOK!ker geweest?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |