Ook al zo veel posts normaal heeft alleen haags zoveelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
8k posts![]()
Maar dat was niet mijn doel, en ga er ook niet voor
Wel! Misschien zo koffie ipv theequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is nooit tijd voor hete koffie
Cold brew latte met 1 pompje mocha, 1 pompje white chocolate en 2 pompjes vanille.quote:
Van wie ben je een kloon danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
8k posts![]()
Maar dat was niet mijn doel, en ga er ook niet voor
Met rum?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook al zo veel posts normaal heeft alleen haags zoveel
Bij de AH koop ik hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik nooit besteld daar. Maar kom daar niet vaak ofzo![]()
Soms als ik moet reizen met de trein dan haalde ik weleens zo’n white chocolate moccha
Haags heeft toch een miljoen posts ofzo in totaal nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook al zo veel posts normaal heeft alleen haags zoveel
Nee zonderquote:
Die is natuurlijk als de dood dat hij op 1m posts komtquote:
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Cold brew latte met 1 pompje mocha, 1 pompje white chocolate en 2 pompjes vanille.
Thee moet ook altijd ijskoudquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! Misschien zo koffie ipv thee
Daarom zijn kloontjes inzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is natuurlijk als de dood dat hij op 1m posts komt
Was ik niet thuis danquote:
Syarbucks bij de AH?quote:
Kan mij niet voorstellen dat koude koffie lekker is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is nooit tijd voor hete koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |