Fietsen vind ik echt niks aan. Ik loop liever een uur dan dat ik een kwartier fietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook idee ja, fietsen doe ik wel meer dus hou ik sws langer vol..
Oh vind beide leuk om te doen, vooral met mooi weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fietsen vind ik echt niks aan. Ik loop liever een uur dan dat ik een kwartier fiets
Overdreven gedoe. Wordt nu prima aangepakt dpor de overheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:12 schreef mazaru het volgende:
Oproep van een ic verpleegkundige:
“Beste meneer Rutte, ik weet dat u het druk hebt. Ik weet dat u moeilijke beslissingen moet maken en dat u die maakt met de beste bedoelingen. Maar ik wil u laten weten dat ik, en zo velen met mij, het ook zwaar hebben”, zo vertelt ze.
De Noord-Hollandse houdt van haar vak, en werd tijdens de eerste golf enorm gemotiveerd om er voor te gaan. Om corona onder controle te krijgen. Maar, zo zegt ze, dat is anders tijdens deze tweede golf. “Elke dag word ik geconfronteerd met mensen die lak hebben aan de COVID-regels. Mensen die geen mondkapjes willen dragen in de supermarkt, omdat ze toch niet in een risicogroep vallen. Of omdat ze denken dat ze anderen geen schade kunnen toebrengen.”
LOCKDOWN
Daarom is ze voor een échte lockdown: geen vrienden over de vloer, geen verjaardagen, feestjes en sport. “Ik ben moe en ik weet niet of ik dit nog lang volhoud”, zegt ze. “Ik heb bewust voor dit mooie vak als intensive care-verpleegkundige gekozen. Maar ik heb er niet voor gekozen zo te strijden voor alles en iedereen, terwijl sommige mensen lak hebben aan de maatregelen. Meneer Rutte, moet u niet wat harder optreden?”
Hey Frans is er ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Wordt nu prima aangepakt dpor de overheid.
Die overuren worden ook gewoon uitbetaald. Hele land in lockdown voor een paar tienduizenden doden...
Ow samen met @DerRabbit danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook idee ja, fietsen doe ik wel meer dus hou ik sws langer vol..
Langequote:
Mike beste naam ter wereld, niks van gelogenquote:
Broederquote:
Sukkels, lopen er rond bah bahquote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Wordt nu prima aangepakt dpor de overheid.
Die overuren worden ook gewoon uitbetaald. Hele land in lockdown voor een paar tienduizenden doden...
Hallootjesquote:
Niks van waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mike beste naam ter wereld, niks van gelogen
Tja....tegen domheid is geen kruid gewassen.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja....tegen domheid is geen kruid gewassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |