Heb je ook corona?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voel mij stukken beter dan gisteren
Goedemiddag MrsLquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hey mrsl gelukkig maar. Houden zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar voelde mij gisteren niet echt fitquote:
Middag Moeniquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag MrsL![]()
![]()
Goed om te horen dat het beter gaat
Gelukkig wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je zoon ook. En wordt je vermoeidheid al mindera?
Hey Dotquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mrsl gelukkig maar. Houden zo
Oh gelukkig vandaag wat beter. Is toch wel schrikken in deze tijd als je je beroerd voelt. Het eerste waar je aan denkt is coronaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar voelde mij gisteren niet echt fit
Ja, alhoewel ik niet meteen denk aan corona.. heb wel vaker dat ik een dag niet echt mij fit voel..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gelukkig vandaag wat beter. Is toch wel schrikken in deze tijd als je je beroerd voelt. Het eerste waar je aan denkt is corona
Ah gelukkig. Anders nog even rustig aan doen vandaag om helemaal aan te sterken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Middag Moeni![]()
Ja gelukkig wel, na dat ik ibu had ingenomen werd het al iets minder
Mooi zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Vermoeidheid wordt ook minder idd, maar af en toe wel even rustig aan doen.
En af en toe ff wii fit doen, om de conditie wat op peil te houden.ook belangrijk.
Ga alleen even boodschappen doen, daarna maar weer relaxenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Anders nog even rustig aan doen vandaag om helemaal aan te sterken.
Wanneer was je positief getest ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Vermoeidheid wordt ook minder idd, maar af en toe wel even rustig aan doen.
En af en toe ff wii fit doen, om de conditie wat op peil te houden.ook belangrijk.
Gelukkig voel je je weer wat beter. Lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik niet meteen denk aan corona.. heb wel vaker dat ik een dag niet echt mij fit voel..
Komt goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig voel je je weer wat beter. Lekker rustig aan doen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga alleen even boodschappen doen, daarna maar weer relaxen
Triest triest triest. Die mensen werken zich rot en kijk wat er allemaal gebeurdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:12 schreef mazaru het volgende:
Oproep van een ic verpleegkundige:
“Beste meneer Rutte, ik weet dat u het druk hebt. Ik weet dat u moeilijke beslissingen moet maken en dat u die maakt met de beste bedoelingen. Maar ik wil u laten weten dat ik, en zo velen met mij, het ook zwaar hebben”, zo vertelt ze.
De Noord-Hollandse houdt van haar vak, en werd tijdens de eerste golf enorm gemotiveerd om er voor te gaan. Om corona onder controle te krijgen. Maar, zo zegt ze, dat is anders tijdens deze tweede golf. “Elke dag word ik geconfronteerd met mensen die lak hebben aan de COVID-regels. Mensen die geen mondkapjes willen dragen in de supermarkt, omdat ze toch niet in een risicogroep vallen. Of omdat ze denken dat ze anderen geen schade kunnen toebrengen.”
LOCKDOWN
Daarom is ze voor een échte lockdown: geen vrienden over de vloer, geen verjaardagen, feestjes en sport. “Ik ben moe en ik weet niet of ik dit nog lang volhoud”, zegt ze. “Ik heb bewust voor dit mooie vak als intensive care-verpleegkundige gekozen. Maar ik heb er niet voor gekozen zo te strijden voor alles en iedereen, terwijl sommige mensen lak hebben aan de maatregelen. Meneer Rutte, moet u niet wat harder optreden?”
Haha, dat is wel heel erg ver hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Mooi. Je kan straks wel 80km met Djmo lopen als je je weer volledig fit voelt.
Dan fiets jij ernaastquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel erg ver hoor
Vind een uur lopen al wel genoeg
Het is dweilen met de kraan open. En die mensen werken zich te pletterquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest triest triest. Die mensen werken zich rot en kijk wat er allemaal gebeurd
Is ook een lekker stukje toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel erg ver hoor
Vind een uur lopen al wel genoeg
Ook idee ja, fietsen doe ik wel meer dus hou ik sws langer vol..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan fiets jij ernaast![]()
Hup hup MrsL![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |