Slaap ze voor wanneer je slapen gaatquote:
Staat je goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror doet rokje aan en knipoogt zwoel naar MaVi
huh dacht dat jij een man wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lekker hoor! Jij mag wel een blote billen gehuld in een sexy rokje bolk doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel vervelend probleemquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:06 schreef DJMO het volgende:
Stomme NS![]()
Door werkzaamheden aan 't spoor vertrekt m'n trein op een ander tijdstip dan normaal én rijdt ook nog eens een andere route . Mijn autisme kan dit niet aan
Ja ligt aan de zeequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
koud was 30 graden alleen was dit tegen de avond gemaakt
Ben ik ook, maar MaVi dacht dat er nu alleen maar vrouwen aanwezig waren. Vandaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh dacht dat jij een man was
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:06 schreef DJMO het volgende:
Stomme NS![]()
Door werkzaamheden aan 't spoor vertrekt m'n trein op een ander tijdstip dan normaal én rijdt ook nog eens een andere route . Mijn autisme kan dit niet aan
Ik zie alweer een nieuw bolk plaatje aankomen 😛quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker hoor! Jij mag wel een blote billen gehuld in een sexy rokje bolk doen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar MaVi dacht dat er nu alleen maar vrouwen aanwezig waren. Vandaar.
Nee, ben zelfs sneller dan normaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Balen. Loop je veel vertraging op hierdoor?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ligt aan de zee![]()
En aan het feit dat ik het nu ook eeen beetje koud heb
Jij durft tenminste met het OV. ik ken autisten die al huiveren bij het idee van reizen met het OV. Zelfs met mij erbij als chaperone lukt het ze nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:06 schreef DJMO het volgende:
Stomme NS![]()
Iedere autist is anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij durft tenminste met het OV. ik ken autisten die al huiveren bij het idee van reizen met het OV. Zelfs met mij erbij als chaperone lukt het ze niet
was eerste keer voor mij in hele lange tijd dat ik zo ver in de zee was. ik lette op het kind dus bleef dichtbijquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie alweer een nieuw bolk plaatje aankomen 😛
ligt aan welke fase autisme. licht zwaar ectquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij durft tenminste met het OV. ik ken autisten die al huiveren bij het idee van reizen met het OV. Zelfs met mij erbij als chaperone lukt het ze niet
🤭quote:
Zee is gevaarlijk als je even niet oplet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was eerste keer voor mij in hele lange tijd dat ik zo ver in de zee was. ik lette op het kind dus bleef dichtbij
Ja wel iets. Totdat die kleine me weer wakker kwam maken omdat hij honger heeftquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Goudvisje![]()
Gelukt met verder slapen?
Met jou zou ik ook het ov niet in durvenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel fijn dat je mij niet onderrochelt zoals die andere usertquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook het ov niet in durven
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel iets. Totdat die kleine me weer wakker kwam maken omdat hij honger heeft
• wat ben je weer vriendelijk vanmorgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja wel iets. Totdat die kleine me weer wakker kwam maken omdat hij honger heeftquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Goudvisje![]()
Gelukt met verder slapen?
Dat kan hij ook wel. Maar hij wil cornflakes en daar kan hij niet bijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Snel leren om zelf ontbijt te maken!
Gewoon avond van te voren klaarzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat kan hij ook wel. Maar hij wil cornflakes en daar kan hij niet bij
prec en de kinderen daar geen zwemles dus ik bleef heel dicht bij hem betekende voor mij de zee in . was alleen met het kind daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zee is gevaarlijk als je even niet oplet.
Goed he ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
• wat ben je weer vriendelijk vanmorgen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
Ja daar had ik niet aan gedacht. Meestal staan er crackers of wafels klaar binnen handbereik maar die zijn opquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon avond van te voren klaarzetten
Ik maakte maar een grapje over zelf ontbijt leren makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat kan hij ook wel. Maar hij wil cornflakes en daar kan hij niet bij
Staan bovenop de koelkast. Geen zin om die een heel ander plekje te gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje over zelf ontbijt leren maken
Maar de cornflakes voortaan maar wat lager laten zodat hij erbij kan. Al kan je er beter bij zijn
Kan hij niet zwemmen ??quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en de kinderen daar geen zwemles dus ik bleef heel dicht bij hem betekende voor mij de zee in . was alleen met het kind daar
Daar houden danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staan bovenop de koelkast. Geen zin om die een heel ander plekje te geven
tulgan neequote:
Wandelse DjMO 🖐🏻quote:
ik was dicht bijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan kan hij beter niet zo ver de zee in gaan. Ongelukje is zo gebeurd
Ja snap ik hoorquote:
KUTHAANquote:
Truequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar houden dan![]()
Ach samen ontbijten is ook leuker. En je bent nou hier
Hoiquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
duudjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
ja wel nog 1 koffie ga zo yoghurt eten . boodschappen online besteld komen pas na 10 uur , ga nog niet naar buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja snap ik hoormaar die dingen kunnen in een oogwenk gebeuren.
Ontbijt je niet in de ochtend jacqie ?
ja hij is nu mijn blote billen aan het bewonderenquote:
Heb je ook wat lekkers besteld ?? Chipsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wel nog 1 koffie ga zo yoghurt eten . boodschappen online besteld komen pas na 10 uur , ga nog niet naar buiten
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja hij is nu mijn blote billen aan het bewonderen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je ook wat lekkers besteld ?? Chips
gatver tonijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik moet nog pizza tonijn-ananas proberen
Heb ik gisteren allemaal opgegetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook geen snacks in huis momenteel... helaas
Star Trek Discovery is een serie. Kwartje viel nu pas wat je bedoelde. Ben een beetje sloom vandaagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die zender heb ik lang niet naar gekeken
Hey 🖐🏻☕️quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Tonijn![]()
Vers is lekkerder maar uit blik net zo goed voor bepaalde gerechten.
Pizza tonijn
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:35 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Star Trek Discovery is een serie. Kwartje viel nu pas wat je bedoelde. Ben een beetje sloom vandaag
@Scrummiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga jouw record nog een keer verbrekendecember
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]tot 2020 is lang genoeg geweest !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |