0700 Is dan ook gewoon uitslapen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Van de week nog mijn bed uit geblazen omdat de tuinman om 7 uur begon met de gemeenschappelijke tuin leeg te blazen (en ik slaap graag met een open raam). Wat een teringherrie inderdaad.
Klopt, en dat doe ik graag in stiltequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
0700 Is dan ook gewoon uitslapen...
raam dicht doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Klopt, en dat doe ik graag in stilte
Ja lekker veilig als het hele wandel- of fietspad of de hele weg vol ligt met bladeren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:50 schreef Tengano het volgende:
Ik vind het juist een pracht gezicht al die mooie kleuren zo op de grond. Net een schilderij. Mensen die dat niet zien en zonodig met zo'n kutapparaat dat asap op willen ruimen hebben volgens mij een steekje los.
Ja, maar wat moet je er mee als je in een flatje woont of een tuin hebt van 5 bij 5?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Rijke stinkerds? Zo een ding kost je nog geen 100 piek. Dat kan elke schlemiel gewoon kopen hoor.
En kunnen ze dat niet weer gewoon met een harkje doen? Ik zie ze gvd alleen maar staan leunen op die dingen, tenzij ze met hun tweetaktmotor speelgoed aan dequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Na een paar regenbuitjes word het wel allemaal een vieze drap, waar je ook nog lelijk over kan uitglijden ook, dus ik vind het prima dat het regelmatig opgeruimd word, het is alleen zo jammer dat ze dat doen met apparaten die klinken als tienduizend woedende wespen die om je kop zoemen.
Dan doe je het toch lekker zelf als je om alles wat te zeuren hebt? Even goede vrienden lijkt me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En kunnen ze dat niet weer gewoon met een harkje doen? Ik zie ze gvd alleen maar staan leunen op die dingen, tenzij ze met hun tweetaktmotor speelgoed aan de
Slag mogen.
Dan zoeken die maar een stukje natuur in het bos op. Maar dan moet je er niet op gaan staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat je daarom juist maar herrie moet gaan maken.
We hebben hier ook 1 buurman met een bladblazer, gras van exact x millimeter, glimmend schone straatstenen, etc.
Het zal vast mooi staan maar er leeft nog geen pissebed in die tuin.
Geen probleem. Als ik dan ook eens wat minder kan betalen aan de gemeente voor deze zwakzinnige slampampers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:09 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Dan doe je het toch lekker zelf als je om alles wat te zeuren hebt? Even goede vrienden lijkt me.
Dát zou een goede ruil zijn inderdaad!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Geen probleem. Als ik dan ook eens wat minder kan betalen aan de gemeente voor deze zwakzinnige slampampers.
Ik ook niet. Maar vind het zeker wel irritant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:49 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Oh dat herken ik maar al te goed. Oordopjes in en omdraaien in mijn geval. Het laatste wat ik ga doen is erom zeiken in ieder geval. Nergens voor nodig.
Als ze zo efficient kunnen plannen, kunnen ze het ook zo uitvieren dat ze een uur later kunnen startenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt omdat ze gewoon efficiënt plannen
vroeg beginnen, vroeg eindigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |