chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT is gebaseerd op BOLK~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
DOET HIJ EVEN, WAT EEN HELD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DOET HIJ EVEN, WAT EEN HELD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gezien idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DOET HIJ EVEN, WAT EEN HELD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
Een echte Brady TT, ergo R-woud is een kloon van Brady.~FEYENOORD~
There's a whole bunch of them ... the Brady Bunchquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
Een echte Brady TT, ergo R-woud is een kloon van Brady.
![]()
Trusten allemaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dat zeg ik tegen mijn vriendin ook altijd tijdens het konijnenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kwakje komt vanzelf op het plakjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen mijn vriendin ook altijd tijdens het konijnen
@aloa snapt dit~FEYENOORD~
bij karweiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Sfeerverhogendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen mijn vriendin ook altijd tijdens het konijnen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
We all have a hunger #FlorenceandtheMachine~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwakje komt vanzelf op het plakje
@:aloa snapt dit
Waar is het bolktopique hene?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Bedankt maat, zou het jou ook gunnenquote:~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt maat, zou het jou ook gunnen![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ik moest van Bolke (quote:) & Bolke (
) nog zeggen dat ze jouw toewijding aan bolkmemes maken echt ontzettend jottem vinden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo ja! Lekker downtime hunten!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Volgende week een stel ambtenaren afmatten, nu al zin in
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Volgende week een stel ambtenaren afmatten, nu al zin inquote:![]()
Voor nu ga ik punten hunten in mijn dromen.Veel plezier nog bolkers
Wat danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Volgende week een stel ambtenaren afmatten, nu al zin in
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Truste maatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
~FEYENOORD~
Dit is incorrect en tevens onjuistquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed plan Panterquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Dit is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is incorrect en tevens onjuist
Net als @DJMOquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die heeft @Rob uit bed geveegd![]()
![]()
Nightquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een gedicht over Maanvis
We hebben een klus voor Staatsbosbeheer, iemand van hun gaat voorop in een hoogwerker en wij zagen het fijn en ruimen op.quote:
Zal die gozer eens flink opjagen, kutvolk~FEYENOORD~
Ga je @noodgang klappen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Volgende week een stel ambtenaren afmatten, nu al zin in![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest van Bolke () & Bolke (
) nog zeggen dat ze jouw toewijding aan bolkmemes maken echt ontzettend jottem vinden
Een gedicht over Maanvis
@noodgang klapt ook niet voor de zorg. Die klapt alleen halve liters!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In.zijn witte tuinstoel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:noodgang klapt ook niet voor de zorg. Die klapt alleen halve liters!![]()
Dan ben ik vanaf nu zijn beste vriend!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:noodgang klapt ook niet voor de zorg. Die klapt alleen halve liters!~FEYENOORD~
Een gedicht over Maanvis
Gezelligquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, daar is @:Geerd meer van. @:noodgang is hier meer van
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey dat was de vrimiboquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Een gedicht over Maanvis
Was weer gezellig maat, lekker de werkweek afpilsen!quote:![]()
Wie is hier de frituurquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals hij het zelf altijd zegt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gerda stond achter de frituur in snel tempo af te frituren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Godnondedju mooi man!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was weer gezellig maat, lekker de werkweek afpilsen!![]()
![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een gedicht over Maanvis
10 bolks veel vindenquote:![]()
Pas vanaf 450 bolks heb je het over een een volslanke moeder
Hakkuhhhhhhhquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Een gedicht over Maanvis
Thanks maan, nu hoef ik voor de komende maand geen seks meerquote:
je bent zo hard klaargekomen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks maan, nu hoef ik voor de komende maand geen seks meerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Soberso. @Justin_Case zou er trots op zijn geweest.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
neen, ik wandel niet over straat. zijn er hier mensen die wel wandelen?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso. @:justin_case zou er trots op zijn geweest.![]()
Zekrsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neen, ik wandel niet over straat. zijn er hier mensen die wel wandelen?![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
![]()
Je weet wel, die bagger mod.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, wij huppelen hè @DerRabbitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
![]()
Een gedicht over Maanvis
Lolquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hebben een klus voor Staatsbosbeheer, iemand van hun gaat voorop in een hoogwerker en wij zagen het fijn en ruimen op.
Zal die gozer eens flink opjagen, kutvolkUw ADH vitamine Worst
Heeft ze een bril en een FOK!pet met een klep?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, wij huppelen hè @:derrabbitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wanneer ik fancy drank heb genuttigd
[ afbeelding ]![]()
![]()
@dud0r 's beschaafde versie van takkewijf was ook mooi laatst![]()
![]()
Nijntje is een jongetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft ze een bril en een FOK!pet met een klep?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:32 schreef madam-april het volgende:
[..]![]()
![]()
@:dud0r 's beschaafde versie van takkewijf was ook mooi laatstDat was?
Uw ADH vitamine Worst
Ow, die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:32 schreef madam-april het volgende:
[..]![]()
![]()
@:dud0r 's beschaafde versie van takkewijf was ook mooi laatst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat gezellig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, die heb ik dan gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Boomonderdeelmevrouw klinkt inderdaad netter![]()
If i could turn back the hands of timeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meidengezeik alweer opgelost?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
If i could turn back the hands of time![]()
Hmmm mooi nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
If i could turn back the hands of time![]()
Nee wel rustig nuquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie zanger welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sterkte aloaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat wel een saai weekend worden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een gedicht over Maanvis
Goeie billenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee he, kun je nou ook al corona in je kut krijgen?quote:
Ik vond het al kut toen het nog alleen maar een longziekte was.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Opgeven is voor de zwakkere in de samenleving!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meh 3.4 voor deze grapquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee he, kun je nou ook al corona in je kut krijgen?
Ik vond het al kut toen het nog alleen maar een longziekte was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je het al gehad?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee he, kun je nou ook al corona in je kut krijgen?
Ik vond het al kut toen het nog alleen maar een longziekte was.
Blijft kut.![]()
Jammer dat het kut blijftquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kwalitatief Uitermate TenenkrommendOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zelfs voor humor scoor ik geen punktenquote:
Een gedicht over Maanvis
Maanvisje heeft een beetje een moeilijk leven is te merken aan de manier waarop hij hier aandacht vraagt moeten we niet te hard voor zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je doet ook niet echt je bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zelfs voor humor scoor ik geen punkten![]()
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zelfs voor humor scoor ik geen punkten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgeven is voor de zwakkere in de samenleving!![]()
![]()
Je moet wel van goede huizen komen wil je puntjes verdienen hier!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet te hard?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maanvisje heeft een beetje een moeilijk leven is te merken aan de manier waarop hij hier aandacht vraagt moeten we niet te hard voor zijn.Ahquote:![]()
![]()
Geluk hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
Je moet wel van goede huizen komen wil je puntjes verdienen hier!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede huizen zijn goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
Je moet wel van goede huizen komen wil je puntjes verdienen hier!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@aloa heb jij corona (gehad) dan?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En slechte huizen zijn slecht
Wie had dat ooit gedachtUw ADH vitamine Worst
De huurders niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
En slechte huizen zijn slecht
Wie had dat ooit gedacht![]()
![]()
Van goede huizen zijn, gezien locatie en aso ten top..
Van goede huizen zijn gezien geboorte, adel etc en ook zo aso zijn als maar kan...
tja![]()
boeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hi! Heb je gelezen dat het pluimvee op moet worden gehokt? Misschien hoor je de haan dan ook minder?quote:![]()
Hoort erbijquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeuk op m'n rug
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Steeds duurder manquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
De laatste keer is ook alweer even geledenquote:
Doelde meer op na toen ik 25 jaar geleden stopte met roken![]()
![]()
ziet er uit als een vuurwerkamp gezicht of is het een masker?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
Je moet wel van goede huizen komen wil je puntjes verdienen hier!![]()
Een gedicht over Maanvis
Halloweenschmink op mijn gezichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ziet er uit als een vuurwerkamp gezicht of is het een masker?![]()
Hiquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan dan als ik echt dacht dat het een enschede slachtoffer isquote:
Een gedicht over Maanvis
Nou, was de bedoeling dat ik eruit zag of ik uit het hellevuur kwam gelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed gedaan dan als ik echt dacht dat het een enschede slachtoffer is![]()
![]()
Lijden is relatiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:05 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
Laat me graag knuffelen door enkele mensen hier.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:05 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
Laat me graag knuffelen door enkele mensen hier.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: