abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195953680


Is een programma dat stelletjes volgt waarvan de ene uit de VS komt en de andere uit het buitenland. Ze hebben 90 dagen om in de VS te verblijven en wel of niet te trouwen en een verblijfspapier te krijgen.

SPOILER: Oude gifjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw gifjes:






En een bonus Ed:


Game on!
pi_195955255
Toch maar niet :N
pi_195955955
Wat een verzuurde boel hier, zeg. Ik kijk voor het eerst sinds lange tijd weer met plezier naar 90 days (The Other Way). En ik pink soms een traantje weg. Dat gesprek tussen Sumit en zijn ouders was hartverscheurend. En Kenny en Armando zijn lief samen. Ik bescheur me met regelmaat om de smetvrees van Kenny. Hij is ontzettend Amerikaans maar hij doet het wel mooi, alles wat vertrouwd is achterlaten voor de liefde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195956023
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:22 schreef MorganLeFay het volgende:

Vond Sumit wel erg gemeen naar zijn moeder toe. Hij had ook kunnen zeggen: als jullie Jenny accepteren, kan ik ook nog gewoon voor jullie zorgen als het nodig is.
In plaats daarvan zit ie zijn moeder zo ongeveer te chanteren met: weet je nog hoe vaak ik heb gezegd zelfmoord te gaan plegen? Arme moeder :{
Hoe kun je dat nou gemeen vinden? Het is een man die al z'n hele leven lang doet wat zijn omgeving van hem verwacht, ten koste van zijn eigen geluk. Eindelijk kwam hij eens voor zichzelf op. Het was een hartekreet. Je zag op dat moment iets gebeuren bij zijn ouders. Ik vond het prachtig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195956997
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:31 schreef Claudia_x het volgende:

En Kenny en Armando zijn lief samen.
Armando vind ik superlief, Kenny bij nader inzien een hele vervelende kerel.

IMO wil hij het hele leven van Armando beheersen, hem volledig in zijn macht hebben, ver weg van zijn familie en vrienden en liefst ook zonder zijn kind, en dan een leven waarin hij het dramatisch middenpunt is, en precies beslist wat er plaatsvindt en wat niet, ondertussen Armando's eigenwaarde steeds verder wegvagend, en zich misselijkmakend uitlaat over zijn land, desnoods zijn familie, de lokale keuken en gewoontes.
Het lijkt een soort ziek machtsspel, ik vind er niets liefs aan.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:22:49 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195960899
Weer wat nieuwe gifjes voor de OP:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_195961535
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 01:45 schreef Za het volgende:

[..]

Armando vind ik superlief, Kenny bij nader inzien een hele vervelende kerel.

IMO wil hij het hele leven van Armando beheersen, hem volledig in zijn macht hebben, ver weg van zijn familie en vrienden en liefst ook zonder zijn kind, en dan een leven waarin hij het dramatisch middenpunt is, en precies beslist wat er plaatsvindt en wat niet, ondertussen Armando's eigenwaarde steeds verder wegvagend, en zich misselijkmakend uitlaat over zijn land, desnoods zijn familie, de lokale keuken en gewoontes.
Het lijkt een soort ziek machtsspel, ik vind er niets liefs aan.
Hoe kom je daar nou bij? Hij is dol op de dochter van Armando, gaat met hem mee naar zijn familie, lijdt zelf ook onder de afkeuring van de familie. Wat je hem kwalijk zou kunnen nemen is dat hij zich niet al te best in de Mexicaanse taal en cultuur heeft verdiept. Gek genoeg lijkt dat eerder regel dan uitzondering in The Other Way.

Kenny heeft zelf de tijd van homo-emancipatie volop meegemaakt en is niet bereid om zijn verworvenheden zomaar op te geven. Ik geef hem groot gelijk. Je aanpassen aan de lokale cultuur klinkt sympathiek, maar wat als die lokale cultuur een afbreuk doet aan je grondrechten? Ik heb er bewondering voor hoe ze samen die strijd aangaan. Dat Kenny daarin harder wil dan Armando en Armando zich onder druk gezet voelt, is een begrijpelijke dynamiek. Ik hoop dat ze ermee om zullen kunnen gaan.

Je ziet iets soortgelijks bij Jenny en Sumit die ook de strijd aangaan tegen de lokale norm. Een paar jaar geleden vond men hier Sumit nog een watje en een leugenaar. Ik denk dat inmiddels wel duidelijk is hoe moeilijk het voor Sumit is om tegen zijn familie in te gaan en voor zichzelf op te komen. Werkelijk iedereen om hem heen verklaart hem voor gek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196027040
Jesse heeft weer aandacht :D :') Hij was in een reportage op EditieNL. "Trump is goed want zorgt voor lagere belastingen". "Ja ik wordt zovaak herkend in Amerika!".

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ederlanders-spanning
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:59:40 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196033223
Maiiikuuul heeft een mooi graancirkel shirt aan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196060311
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:43 schreef RipCity het volgende:
Jesse heeft weer aandacht :D :') Hij was in een reportage op EditieNL. "Trump is goed want zorgt voor lagere belastingen". "Ja ik wordt zovaak herkend in Amerika!".

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ederlanders-spanning
Daar zwelgt Jesse in :')
  woensdag 4 november 2020 @ 23:21:06 #11
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196063242
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Hij is dol op de dochter van Armando, gaat met hem mee naar zijn familie, lijdt zelf ook onder de afkeuring van de familie. Wat je hem kwalijk zou kunnen nemen is dat hij zich niet al te best in de Mexicaanse taal en cultuur heeft verdiept. Gek genoeg lijkt dat eerder regel dan uitzondering in The Other Way.

Kenny heeft zelf de tijd van homo-emancipatie volop meegemaakt en is niet bereid om zijn verworvenheden zomaar op te geven. Ik geef hem groot gelijk. Je aanpassen aan de lokale cultuur klinkt sympathiek, maar wat als die lokale cultuur een afbreuk doet aan je grondrechten? Ik heb er bewondering voor hoe ze samen die strijd aangaan. Dat Kenny daarin harder wil dan Armando en Armando zich onder druk gezet voelt, is een begrijpelijke dynamiek. Ik hoop dat ze ermee om zullen kunnen gaan.

Je ziet iets soortgelijks bij Jenny en Sumit die ook de strijd aangaan tegen de lokale norm. Een paar jaar geleden vond men hier Sumit nog een watje en een leugenaar. Ik denk dat inmiddels wel duidelijk is hoe moeilijk het voor Sumit is om tegen zijn familie in te gaan en voor zichzelf op te komen. Werkelijk iedereen om hem heen verklaart hem voor gek.
Het is GVD allemaal de schuld van Jihoon.
Schapen zijn relax.
  donderdag 5 november 2020 @ 00:11:54 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_196064002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is echt bizar en het lijkt er op dat Farrah geen zee te hoog gaat om aandacht.

https://soapdirt.com/90-d(...)e-farrah-abraham-ig/
Farrah is sowieso een ultiem trainwreck. Ze kan nu (door COVID) niet meer naar Dubai vliegen om zich onder te laten kakken dus ze verkoopt zichzelf nu op Only Fans waar ze voor de camera poept en haar kontgat vingert voor een paar grijpstuivers. Dit doet ze dus ook gewoon met Sophia in haar one bedroom appartement in de slechtste buurt van LA. Ondertussen probeert ze wanhopig sponsordeals te ritselen door allerlei bedrijven te raggen maar die blokkeren haar vervolgens omdat ze niks met haar te maken willen hebben.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 5 november 2020 @ 09:39:01 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196067154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:43 schreef RipCity het volgende:
Jesse heeft weer aandacht :D :') Hij was in een reportage op EditieNL. "Trump is goed want zorgt voor lagere belastingen". "Ja ik wordt zovaak herkend in Amerika!".

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ederlanders-spanning
Inderdaad, verschrikkelijk item weer. Wat een douchebag is het toch.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 5 november 2020 @ 09:40:27 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196067175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Farrah is sowieso een ultiem trainwreck. Ze kan nu (door COVID) niet meer naar Dubai vliegen om zich onder te laten kakken dus ze verkoopt zichzelf nu op Only Fans waar ze voor de camera poept en haar kontgat vingert voor een paar grijpstuivers. Dit doet ze dus ook gewoon met Sophia in haar one bedroom appartement in de slechtste buurt van LA. Ondertussen probeert ze wanhopig sponsordeals te ritselen door allerlei bedrijven te raggen maar die blokkeren haar vervolgens omdat ze niks met haar te maken willen hebben.
Ik dacht dat je overdreef, maar je hebt echt gelijk. WTF :')
https://www.the-sun.com/e(...)-fans-shower-videos/

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196067650
Kenny vind ik echt een walgelijke vent. Typische onwetende en verwende Amerikaan.
pi_196069278
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou gemeen vinden? Het is een man die al z'n hele leven lang doet wat zijn omgeving van hem verwacht, ten koste van zijn eigen geluk. Eindelijk kwam hij eens voor zichzelf op. Het was een hartekreet. Je zag op dat moment iets gebeuren bij zijn ouders. Ik vond het prachtig.
Echt prachtig ja, hoe hij als dertiger een buitenlandse importeert, die vrij kansloos is op de lokale banenmarkt. Vervolgens zegt hij zijn baan op, zodat hij niet alleen Jenny niet kan onderhouden, maar ook zijn vrouw niet. Laat staan de kosten van de scheiding en het terugbetalen van de bruidsschat/trouwerijkosten, wat nogal belangrijk is daar. Zijn vast niet zijn ouders of Jenny d'r pensioentje die daar voor opdraaien om de schade en schande te beperken, terwijl hij hartverwarmend een paar uurtjes ergens kookt ipv zijn oude callcenterwerk uitoefent als de verantwoordelijke volwassene die hij inmiddels nu wel zou moeten zijn.
Dit is niet bepaald het toonbeeld van doen wat de omgeving van je verwacht..

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Hij is dol op de dochter van Armando, gaat met hem mee naar zijn familie, lijdt zelf ook onder de afkeuring van de familie. Wat je hem kwalijk zou kunnen nemen is dat hij zich niet al te best in de Mexicaanse taal en cultuur heeft verdiept. Gek genoeg lijkt dat eerder regel dan uitzondering in The Other Way.
Ze selecteren dan ook vooral op drama en cringe tegenwoordig.

quote:
Kenny heeft zelf de tijd van homo-emancipatie volop meegemaakt en is niet bereid om zijn verworvenheden zomaar op te geven. Ik geef hem groot gelijk. Je aanpassen aan de lokale cultuur klinkt sympathiek, maar wat als die lokale cultuur een afbreuk doet aan je grondrechten? Ik heb er bewondering voor hoe ze samen die strijd aangaan. Dat Kenny daarin harder wil dan Armando en Armando zich onder druk gezet voelt, is een begrijpelijke dynamiek. Ik hoop dat ze ermee om zullen kunnen gaan.
Als je kiest voor verhuizen naar zo een lokale cultuur, dan kies je er ook voor om niet zoals in je eigen cultuur alles te mogen en kunnen doen.
Juist met de periode van homo-emancipatie in de VS in het achterhoofd, vind ik het onbegrijpelijk dat je hier in dit tempo door probeert te drammen. Dan kun je toch echt wel op een punt komen dat je homo-emancipatie net iets meer prio geeft dan je geliefde en zijn familie de kans te geven op wat meer op hun eigen tempo tot zoiets te komen. En dat doe je dan ook nog met een camera er op.

quote:
Je ziet iets soortgelijks bij Jenny en Sumit die ook de strijd aangaan tegen de lokale norm. Een paar jaar geleden vond men hier Sumit nog een watje en een leugenaar. Ik denk dat inmiddels wel duidelijk is hoe moeilijk het voor Sumit is om tegen zijn familie in te gaan en voor zichzelf op te komen. Werkelijk iedereen om hem heen verklaart hem voor gek.
Hij is dan ook een leugenaar. En ik vind hem een watje, omdat hij een nogal selectief opkomt voor zichzelf en anderen. Hij is kennelijk te beroerd om financiėle onafhankelijkheid na te streven en zo beter te kunnen zorgen voor zijn geliefden. Zijn vrouw zal niet zoveel jonger zijn, dus die is gebaat bij zsm de bruidsschat terug krijgen, als ze nog kans wil maken op de huwelijksmarkt en een eigen gezin met kinderen.
En dan de vrouw van wie hij zegt te houden, maar wiens pensioen (financiėle backup) hij liever gebruikt dan dat hij gewoon fulltime aan de bak gaat. Ja, dat vind ik gek. En opportunistisch van hem.
pi_196069623
Heb echt medelijden met Sophia van Farrah. Benieuwd hoe het Druscilla zal vergaan, al hoop ik dat we het niet te zien gaan krijgen. :X ;(
pi_196070725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Echt prachtig ja, hoe hij als dertiger een buitenlandse importeert, die vrij kansloos is op de lokale banenmarkt. Vervolgens zegt hij zijn baan op, zodat hij niet alleen Jenny niet kan onderhouden, maar ook zijn vrouw niet. Laat staan de kosten van de scheiding en het terugbetalen van de bruidsschat/trouwerijkosten, wat nogal belangrijk is daar. Zijn vast niet zijn ouders of Jenny d'r pensioentje die daar voor opdraaien om de schade en schande te beperken, terwijl hij hartverwarmend een paar uurtjes ergens kookt ipv zijn oude callcenterwerk uitoefent als de verantwoordelijke volwassene die hij inmiddels nu wel zou moeten zijn.
Dit is niet bepaald het toonbeeld van doen wat de omgeving van je verwacht..
Dat is nogal wiedes: hij is voor zichzelf aan het opkomen. Ik heb er veel bewondering voor. Dat het niet vlekkeloos gaat en dat hij het niet handig aan heeft gepakt moge duidelijk zijn. Maar ik geef het je te doen om tegen je gehele sociale omgeving en tegen de maatschappelijke normen in te gaan.

quote:
Ze selecteren dan ook vooral op drama en cringe tegenwoordig.
Dat hebben ze altijd al gedaan. Het is een heel ander programma dan bijvoorbeeld Grenzeloos Verliefd.

quote:
Als je kiest voor verhuizen naar zo een lokale cultuur, dan kies je er ook voor om niet zoals in je eigen cultuur alles te mogen en kunnen doen.
Welnee. Dat is maar één kijk op hoe migratie plaats kan vinden, namelijk door totale assimilatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196070833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb echt medelijden met Sophia van Farrah. Benieuwd hoe het Druscilla zal vergaan, al hoop ik dat we het niet te zien gaan krijgen. :X ;(
Er breekt een moment aan dat je ophoudt medelijden met Sophia te hebben omdat ze een Farrah is geworden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196071207
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is nogal wiedes: hij is voor zichzelf aan het opkomen. Ik heb er veel bewondering voor. Dat het niet vlekkeloos gaat en dat hij het niet handig aan heeft gepakt moge duidelijk zijn. Maar ik geef het je te doen om tegen je gehele sociale omgeving en tegen de maatschappelijke normen in te gaan.
Hij ging allang tegen die normen in door zich er financieel zo makkelijk vanaf te maken.

quote:
[..]

Dat hebben ze altijd al gedaan. Het is een heel ander programma dan bijvoorbeeld Grenzeloos Verliefd.
Dat is inderdaad een heel ander programma, maar ik vind wel degelijk een flink verschil in zitten tussen de eerste seizoenen en het 90DF van nu. Twijfelachtige en sensationele stellen als een Marc en Nikki en een Danielle en Mohammed waren volgens mij maar één per seizoen. Nu hebben we nog maar één relatief normaal stel zoals Kenny en Armando.

quote:
[..]

Welnee. Dat is maar één kijk op hoe migratie plaats kan vinden, namelijk door totale assimilatie.
Oneens, je hoeft niet totaal te assimileren of te provoceren. Daar kan echt nog wel een stuk grijs tussen zitten.
pi_196071336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er breekt een moment aan dat je ophoudt medelijden met Sophia te hebben omdat ze een Farrah is geworden.
Heb ik ook medelijden mee, maar inderdaad minder.
  Tettenkoning donderdag 5 november 2020 @ 13:48:39 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196071748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:42 schreef Scary_Mary het volgende:
Ze selecteren dan ook vooral op drama en cringe tegenwoordig.
Veel is ook gescript.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196072587
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:48 schreef Nine. het volgende:

[..]

Veel is ook gescript.
Dat hoort bij het genre natuurlijk. Zou niet zo handig zijn als je daar ook niet op selecteert.
  donderdag 5 november 2020 @ 23:48:22 #24
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196086873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:43 schreef RipCity het volgende:
Jesse heeft weer aandacht :D :') Hij was in een reportage op EditieNL. "Trump is goed want zorgt voor lagere belastingen". "Ja ik wordt zovaak herkend in Amerika!".

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ederlanders-spanning
Jesse :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_196105488
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 23:48 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Jesse :')
Jesse de ah. Hij moet en zal in de schijnwerpers blijven. Ik hoop weleens dat hij hier komt lezen.
pi_196174008
Kijken we vanavond? Om 21.30u NDTW:Happily ever after?
pi_196175629
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 10 november 2020 @ 21:50:05 #28
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196178010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken we vanavond? Om 21.30u NDTW:Happily ever after?
Ik kijk altijd later terug omdat er voor mijn gevoel in die 2 uur bijna een uur reclame zit ;( ..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 10 november 2020 @ 21:54:10 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196178093
Meer drama tussen Yazan en Brittany:

https://www.etonline.com/(...)ude-awakening-156041
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 10 november 2020 @ 21:54:17 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196178095
Bij jullie ook zulk blokkerig beeld? Zo te zien alleen op TLC :{
Herstel: meerdere zenders :(

[ Bericht 28% gewijzigd door Leandra op 10-11-2020 22:01:06 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning dinsdag 10 november 2020 @ 21:55:44 #31
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196178133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:54 schreef Leandra het volgende:
Bij jullie ook zulk blokkerig beeld? Zo te zien alleen op TLC :{
Nee, normaal. Ziggo hier.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:02:02 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196178293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef Nine. het volgende:

[..]

Nee, normaal. Ziggo hier.
Ja hier ook Ziggo en mediabox Next dus erg vreemd dat het een aantal zenders is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning dinsdag 10 november 2020 @ 22:03:44 #33
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196178331
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ja hier ook Ziggo en mediabox Next dus erg vreemd dat het een aantal zenders is.
Kan een regio-specifiek issue zijn. ZH hier.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:10:43 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196178493
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef Nine. het volgende:

[..]

Kan een regio-specifiek issue zijn. ZH hier.
Gelderland, volgens de site geen storingen op mijn postcode.
Kan nu even niet checken hoe het met de andere TV is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:22:34 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196178736
Bij "vanaf het begin kijken" loopt het wel goed, want dat gaat via netwerk en niet via coax.... poging 2 dus :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196178745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 21:54 schreef Leandra het volgende:
Bij jullie ook zulk blokkerig beeld? Zo te zien alleen op TLC :{
Herstel: meerdere zenders :(
Hier normaal. Haarlemmermeer. En Ziggo.
pi_196179919
Larissa kan dus zelfs onder narcose de dramaqueen uithangen :')

Ik vind die familie van Libby, en dan vooral die broer en zussen, echt stomvervelend. Heel erg zoeken naar dingen om Andrei aan te kunnen vallen.
pi_196181009
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:02 schreef Claudia_x het volgende:

Hoe kom je daar nou bij? Hij is dol op de dochter van Armando, gaat met hem mee naar zijn familie, lijdt zelf ook onder de afkeuring van de familie. Wat je hem kwalijk zou kunnen nemen is dat hij zich niet al te best in de Mexicaanse taal en cultuur heeft verdiept. Gek genoeg lijkt dat eerder regel dan uitzondering in The Other Way.

Kenny heeft zelf de tijd van homo-emancipatie volop meegemaakt en is niet bereid om zijn verworvenheden zomaar op te geven. Ik geef hem groot gelijk. Je aanpassen aan de lokale cultuur klinkt sympathiek, maar wat als die lokale cultuur een afbreuk doet aan je grondrechten? Ik heb er bewondering voor hoe ze samen die strijd aangaan. Dat Kenny daarin harder wil dan Armando en Armando zich onder druk gezet voelt, is een begrijpelijke dynamiek. Ik hoop dat ze ermee om zullen kunnen gaan.

Je ziet iets soortgelijks bij Jenny en Sumit die ook de strijd aangaan tegen de lokale norm. Een paar jaar geleden vond men hier Sumit nog een watje en een leugenaar. Ik denk dat inmiddels wel duidelijk is hoe moeilijk het voor Sumit is om tegen zijn familie in te gaan en voor zichzelf op te komen. Werkelijk iedereen om hem heen verklaart hem voor gek.
Wat een naļviteit om iets moois te zien in dit alles Claudia.

Kenny is van hetzelfde kaliber als Jenny en Angela; twee 60 jarige oma's en een opa, die met hun Amerikaanse nationaliteit en wat geld in de pocket online op zoek konden gaan naar een 30 jaar jongere minnaar ergens ter wereld vertoevend in uitzichtloze positie, om hem te kunnen manipuleren en vervolgens 24/7 het slachtoffer uit te kunnen hangen en zich te wentelen in de aandacht die hen daarmee ten deel valt, omdat ze alle drie heel geraffineerd een uiterst gevoelige en kwetsbare 30 jaar jongere vriend uitgezocht hebben.

Angela opereert wat openlijker als de andere twee, maar het is allemaal om het even.

Niet voor niets zijn ze niet op zoek gegaan naar een type als Andrei, die zou ze gelijk de deur wijzen met hun gemanipuleer, drama en hysterie, en dat zou volkomen terecht zijn.
pi_196182962
Ach hou toch op, @Za, het gaat om volwassenen. Vaak zijn degenen van wie je denkt dat ze gemanipuleerd en gebruikt worden behoorlijk gewiekst. Annie is daar een goed voorbeeld van. Maar in dit geval sla je er de plank mis mee, want Armando/Kenny en Sumit/Jenny lijken elkaar oprecht leuk te vinden.

Ik vind het zuur om onze ideeėn over een relatie aan anderen op te leggen. En is het niet ook wat hypocriet? Alsof onze eigen relaties zo gelijkwaardig zijn. Ik was 17 toen ik mijn eerste serieuze relatie had. Je zou kunnen zeggen dat hij - hij was ouder en had al een baan - een uiterst gevoelig meisje aan de haak sloeg. Je zou evenzeer kunnen zeggen dat ik hem gebruikte om aan mijn ellendige thuissituatie te ontsnappen. Een cynisch persoon zou stellen dat een relatie gelegitimeerd wederzijds gebruik is van een ander.

Met iemand als Michael heb ik in ieder geval geen medelijden. Die weet precies met wie hij trouwt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196186417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ach hou toch op, @:Za, het gaat om volwassenen. Vaak zijn degenen van wie je denkt dat ze gemanipuleerd en gebruikt worden behoorlijk gewiekst.
Maar in dit geval sla je er de plank mis mee, want Armando/Kenny en Sumit/Jenny lijken elkaar oprecht leuk te vinden.
Je sluit je ogen voor een vorm van prostitutie louter om voet bij stuk te kunnen houden.

Er is niets normaals aan 60 jarigen die (de macht hebben) om 30 jaar jongere mannen in ontwikkelingslanden uit te kiezen, te ontmaagden, sexueel agressief bejegenen, manipuleren en vernederen.

Dit is een hele zieke situatie. Oprecht leuk my ass.
  vrijdag 13 november 2020 @ 13:49:23 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_196221481
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik dacht dat je overdreef, maar je hebt echt gelijk. WTF :')
https://www.the-sun.com/e(...)-fans-shower-videos/

[ afbeelding ]
Ik overdrijf nooit! O-) Nee maar srsly, Farrah is mijn Guilty pleasure. Ze liegt ook overal over, ze is zogenaamd een 'bereaved mother' een weduwe en koopt allerlei titels die niet echt zijn etc.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Tettenkoning vrijdag 13 november 2020 @ 13:55:47 #42
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196221551
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik dacht dat je overdreef, maar je hebt echt gelijk. WTF :')
https://www.the-sun.com/e(...)-fans-shower-videos/

[ afbeelding ]
Farrah is overigens ook een goed voorbeeld van plastic surgery gone wrong. Wat ziet dat kind er tegenwoordig uit :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196221562
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:55 schreef Nine. het volgende:

[..]

Farrah is overigens ook een goed voorbeeld van plastic surgery gone wrong. Wat ziet dat kind er tegenwoordig uit :')
Waarsch omdat ze alles doet bij van die bedrijfjes die t haar gratis aanbieden als influencer zijnde dus dan zijn t niet altijd meest reliable artsen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196222600
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 03:18 schreef Za het volgende:

[..]

Wat een naļviteit om iets moois te zien in dit alles Claudia.

Kenny is van hetzelfde kaliber als Jenny en Angela; twee 60 jarige oma's en een opa, die met hun Amerikaanse nationaliteit en wat geld in de pocket online op zoek konden gaan naar een 30 jaar jongere minnaar ergens ter wereld vertoevend in uitzichtloze positie, om hem te kunnen manipuleren en vervolgens 24/7 het slachtoffer uit te kunnen hangen en zich te wentelen in de aandacht die hen daarmee ten deel valt, omdat ze alle drie heel geraffineerd een uiterst gevoelige en kwetsbare 30 jaar jongere vriend uitgezocht hebben.

Angela opereert wat openlijker als de andere twee, maar het is allemaal om het even.

Niet voor niets zijn ze niet op zoek gegaan naar een type als Andrei, die zou ze gelijk de deur wijzen met hun gemanipuleer, drama en hysterie, en dat zou volkomen terecht zijn.
Angela en Jenny geraffineerd? _O-

Ondanks de overeenkomst in leeftijd en jongere partner, vind ik het echt appels met peren vergelijken. Ik zie dat uiterste gevoelige en kwetsbare niet terug eerlijk gezegd. Denk dat Sumit en Michael ook wel prima weten waar ze het voor doen.

Als ik een vergelijking zou trekken, dan zit Angela voor mij meer op hetzelfde niveau als Nicole van de Marokkaanse Azan. Beide hebben erg weinig voor oog voor andermans cultuur en fysieke integriteit.
Als ze mannen waren geweest met dit gedrag, hadden ze denk ik niet meerdere seizoenen mee gedraaid.
pi_196229861
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 03:18 schreef Za het volgende:

[..]

Wat een naļviteit om iets moois te zien in dit alles Claudia.

Kenny is van hetzelfde kaliber als Jenny en Angela; twee 60 jarige oma's en een opa, die met hun Amerikaanse nationaliteit en wat geld in de pocket online op zoek konden gaan naar een 30 jaar jongere minnaar ergens ter wereld vertoevend in uitzichtloze positie, om hem te kunnen manipuleren en vervolgens 24/7 het slachtoffer uit te kunnen hangen en zich te wentelen in de aandacht die hen daarmee ten deel valt, omdat ze alle drie heel geraffineerd een uiterst gevoelige en kwetsbare 30 jaar jongere vriend uitgezocht hebben.

Angela opereert wat openlijker als de andere twee, maar het is allemaal om het even.

Niet voor niets zijn ze niet op zoek gegaan naar een type als Andrei, die zou ze gelijk de deur wijzen met hun gemanipuleer, drama en hysterie, en dat zou volkomen terecht zijn.
Ik ben het met je eens. Kenny, Angela, Jenny :r
pi_196249203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Angela en Jenny geraffineerd? _O-

Ondanks de overeenkomst in leeftijd en jongere partner, vind ik het echt appels met peren vergelijken. Ik zie dat uiterste gevoelige en kwetsbare niet terug eerlijk gezegd. Denk dat Sumit en Michael ook wel prima weten waar ze het voor doen.

Als ik een vergelijking zou trekken, dan zit Angela voor mij meer op hetzelfde niveau als Nicole van de Marokkaanse Azan. Beide hebben erg weinig voor oog voor andermans cultuur en fysieke integriteit.
Als ze mannen waren geweest met dit gedrag, hadden ze denk ik niet meerdere seizoenen mee gedraaid.
Soms als je bepaalde koppels ziet bij 90 days to wed dan verbaast het je haast niet dat de visaregeling en huwelijk vanaf de eerste seconde gedoemd is te mislukken door het type dat ze aantrekken en zelf zijn. Colt en Larissa hadden een giftige relatiedynamiek door onder andere hun onderliggende motieven de boventoon te laten voeren en het feit dat ze beide manipulatief waren ingesteld. Angele en haar vriend hebben ook een soortgelijke dynamiek met als verschil dat Michael zich sympatieker opstelt (zich minder laat kennen) voor de camera dan Larissa.

[ Bericht 1% gewijzigd door 01100101 op 15-11-2020 15:53:20 ]
  zondag 15 november 2020 @ 07:18:11 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196249358
Vanessa? Bedoel je Larissa?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196256868
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 07:18 schreef Leandra het volgende:
Vanessa? Bedoel je Larissa?
Ja, die inderdaad.
  maandag 16 november 2020 @ 00:12:07 #49
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196265080
Jihoon _O- :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 16 november 2020 @ 10:24:53 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196268036
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 06:35 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Soms als je bepaalde koppels ziet bij 90 days to wed dan verbaast het je haast niet dat de visaregeling en huwelijk vanaf de eerste seconde gedoemd is te mislukken door het type dat ze aantrekken en zelf zijn. Colt en Larissa hadden een giftige relatiedynamiek door onder andere hun onderliggende motieven de boventoon te laten voeren en het feit dat ze beide manipulatief waren ingesteld. Angele en haar vriend hebben ook een soortgelijke dynamiek met als verschil dat Michael zich sympatieker opstelt (zich minder laat kennen) voor de camera dan Larissa.
Colt heeft met iedereen een giftige relatie dynamiek. Onder andere door zijn moeder, maar dus ook omdat hij aan sexting doet met andere vrouwen terwijl hij in een relatie zit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 16 november 2020 @ 10:33:26 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196268147
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2020 10:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Colt heeft met iedereen een giftige relatie dynamiek. Onder andere door zijn moeder, maar dus ook omdat hij aan sexting doet met andere vrouwen terwijl hij in een relatie zit.
Het is idd niet vreemd dat Colt het buiten de VS moet zoeken, het is alleen een beetje triest dat hij dan toch iedere keer weer het type uitzoekt waarmee het zeker niet kan werken.
Aan de andere kant kan hij ze alleen maar krijgen omdat hij een kans op een green card betekent.

Ik heb niet de illusie dat er van de kant van de dames wel een oprechte verliefdheid speelt, en gezien ze geen geweldige acteurs zijn wordt het dan wat lastig te blijven liegen dat je van iemand houdt als je ook nog eens de hele dag met je schoonloeder opgescheept zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 11:47:03 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_196269159
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
Jihoon _O- :D
Dat ja, Daevon is wel een rare tante hoor. Vorige keer aan de baas van Jihoon vertellen dat hij vroeger gestolen telefoons verhandelde :') en nu weer die rare vraag aan zijn vrienden of hij weleens naar naakte wijven keek/kijkt _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 16 november 2020 @ 15:57:56 #53
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196272693
quote:
99s.gif Op maandag 16 november 2020 11:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat ja, Daevon is wel een rare tante hoor. Vorige keer aan de baas van Jihoon vertellen dat hij vroeger gestolen telefoons verhandelde :') en nu weer die rare vraag aan zijn vrienden of hij weleens naar naakte wijven keek/kijkt _O-
Hij snijdt zijn lul eraf als hij weer naar naakte foto's kijkt :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 16 november 2020 @ 15:58:41 #54
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196272698
Coltie is echt een smeerlap :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 16:38:45 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_196273245
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
Coltie is echt een smeerlap :')
Wat is dat trouwens met dat Coltie, Ericie :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 16 november 2020 @ 16:53:32 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196273492
quote:
99s.gif Op maandag 16 november 2020 16:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat is dat trouwens met dat Coltie, Ericie :')
Dat is haar variant van "schatje", is gewoon hetzelfde maar dan persoonlijker. En het is een verkleinwoord dus het maakt hem kleiner en haar groter, maar ze denken vooral dat het betekent dat ze hen heel erg lief vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196274419
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2020 10:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Colt heeft met iedereen een giftige relatie dynamiek. Onder andere door zijn moeder, maar dus ook omdat hij aan sexting doet met andere vrouwen terwijl hij in een relatie zit.
Zeker, Jess is daarna met iemand getrouwd waar het wel goed verloopt, maar Larissa is niet beter dan Colt. Ze haalt vanalles uit de kast om aan dat visum te komen, zo erg zelfs, dat ze overweegt om nog eens met Colt samen te gaan. Daarbij twijfel ik niet aan de aanklachten rondom huiselijk geweld.
  maandag 16 november 2020 @ 18:16:14 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196274498
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:09 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Zeker, Jess is daarna met iemand getrouwd waar het wel goed verloopt, maar Larissa is niet beter dan Colt. Ze haalt vanalles uit de kast om aan dat visum te komen, zo erg zelfs, dat ze overweegt om nog eens met Colt samen te gaan. Daarbij twijfel ik niet aan de aanklachten rondom huiselijk geweld.
Wait, wacht.... "Jess is daarna met iemand getrouwd"? Whut? Hoe dan? Hoe snel gaat die van iemand leren kennen tot trouwen?? Zeker weer echte liefde?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196274529
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wait, wacht.... "Jess is daarna met iemand getrouwd"? Whut? Hoe dan? Hoe snel gaat die van iemand leren kennen tot trouwen?? Zeker weer echte liefde?
Yup :D


Ze heeft in ieder geval een betere getroffen deze keer. :P
pi_196275300
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:17 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Yup :D


Ze heeft in ieder geval een betere getroffen deze keer. :P
Endan wel gooien met de greencard door Colt, terwijl toen hij ermee wou trouwen was ze heilig en was het echte liefde. Hij speelt evengoed een spelletje om de "mooie" dames binnen te halen met een greencard.
pi_196277032
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:07 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Endan wel gooien met de greencard door Colt, terwijl toen hij ermee wou trouwen was ze heilig en was het echte liefde. Hij speelt evengoed een spelletje om de "mooie" dames binnen te halen met een greencard.
Colt kan met zijn afstotelijk gedrag geen Amerikaanse vrouw krijgen en dan is met een greencard gooien zijn enige optie.
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 20:58:20 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_196277115
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is haar variant van "schatje", is gewoon hetzelfde maar dan persoonlijker. En het is een verkleinwoord dus het maakt hem kleiner en haar groter, maar ze denken vooral dat het betekent dat ze hen heel erg lief vindt.
Ow ik dacht dat ze het niet goed kon uitspreken _O- Maar klinkt wel logisch ja. Ericje, Coltje (als is Colt geen 'je')
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Colt kan met zijn afstotelijk gedrag geen Amerikaanse vrouw krijgen en dan is met een greencard gooien zijn enige optie.
En hij ziet er ook niet uit met die dikke pens, witte benen en slobberkleren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_196277691
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
Coltie is echt een smeerlap :')
Die twee verdienden elkaar. Hij is eng en zij ook.
pi_196295764
Volgens mij vindt Eric het stiekem wel komisch dat Larissa zo'n pijn heeft van die nose- en boobjob :')
Ze wilde het ook zelf
pi_196296042
quote:
99s.gif Op maandag 16 november 2020 20:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat ze het niet goed kon uitspreken _O- Maar klinkt wel logisch ja. Ericje, Coltje (als is Colt geen 'je')
[..]

En hij ziet er ook niet uit met die dikke pens, witte benen en slobberkleren.
Volgens mij zegt ze heel veel woorden met ie erachter, dus gewoon een raar accentding ofzo.
Colties moeder doet ze het ook :P
  woensdag 18 november 2020 @ 14:12:14 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196302421
Oh man, wat maakte Charlie, Libbys broer, zichzelf compleet belachelijk gisteren :') .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 18 november 2020 @ 17:00:07 #67
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196305328
Charlie _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Tettenkoning woensdag 18 november 2020 @ 17:47:11 #68
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196306016
Wat een josti :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196313885
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Oh man, wat maakte Charlie, Libbys broer, zichzelf compleet belachelijk gisteren :') .
Nog nooit iemand zo in dubio zien staan wat betreft familie: Van de ene kant wilde de vader van Libby de microfoon uit de handen van zijn zoon houden/pakken om de sfeer niet te verpesten, van de andere kant zag je het ongemak en de afweging in zijn ogen dat het wegnemen ervan tot verdere escalatie kon leiden.
pi_196324724
_O- _O- _O-

Beetje karma voor Andrei. :D
pi_196370324
90 Days! Kijken we?
en ja hoor; herhaling -O-

[ Bericht 77% gewijzigd door Lavenderr op 22-11-2020 23:06:11 ]
  maandag 23 november 2020 @ 11:19:28 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196374875
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
90 Days! Kijken we?
en ja hoor; herhaling -O-
Ik heb nu een Dplay abonnement genomen: alle afleveringen beschikbaar + alle Pillow talk. Genieten!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196375079
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2020 11:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb nu een Dplay abonnement genomen: alle afleveringen beschikbaar + alle Pillow talk. Genieten!
Klinkt goed! Idee!
pi_196375830
Haha, ik heb al een abbo op Netflix, Videoland en Prime. Kan best een week wachten om zien wat er nu weer in scčne is gezet.

Ik vraag me trouwens af of de deelnemers wel psychische hulp krijgen (nadat ze door de programmamakers in de put worden gepraat). Want wat ik gisteravond zag bij Daevan vond ik niet kunnen. Een miskraam is per definitie vreselijk om mee te maken, maar ik had de indruk dat de programmamakers erg hebben zitten doorvragen hoe dit kon gebeuren (terwijl er doorgaans geen reden voor is...het gebeurt gewoon, er is iets niet goed met het vruchtje). Daevan zei alleen maar dingen als: we hadden veel te veel stress, mijn lichaam was er dus niet klaar voor, ik heb gefaald, ben een slechte schoondochter ;(
pi_196390226
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
90 Days! Kijken we?
en ja hoor; herhaling -O-
Hebben ze inmiddels zoveel reeksen, schotelen ze je alsnog een herhaling voor...
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:43:38 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196398256
Volgens mij is dit weer een verse aflevering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:01:53 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196398500
$ 30.000 voor een bruiloft in een land waar het gemiddelde inkomen ¤ 260 per maand is....
Not buying this.

Daar moeten veel meer kosten inzitten, misschien zelfs de reiskosten van de hele familie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196399125
Wat heeft zij in godsnaam ooit in deze Azuelo gezien?
pi_196399136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heeft zij in godsnaam ooit in deze Azuelo gezien?
You are the pineapple of my life.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196399149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:01 schreef Leandra het volgende:
$ 30.000 voor een bruiloft in een land waar het gemiddelde inkomen ¤ 260 per maand is....
Not buying this.

Daar moeten veel meer kosten inzitten, misschien zelfs de reiskosten van de hele familie.
Tuurlijk.
pi_196399162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

You are the pineapple of my life.
De romantiek! En zij zijn appeltje voor de dorst en ticket naar het beloofde land.
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:51:56 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196399287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De romantiek! En zij zijn appeltje voor de dorst en ticket naar het beloofde land.
En hij komt natuurlijk uit het land van haar vader, daar zal ook wel een of ander iets achter zitten.
Waarschijnlijk had ze gehoopt dat "Uit het land van haar vader" zou betekenen dat ze een zelfde soort man zou hebben, maar daarbij vergat ze kennelijk dat karakter en persoonlijkheid niet cultuurgebonden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196399424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hij komt natuurlijk uit het land van haar vader, daar zal ook wel een of ander iets achter zitten.
Waarschijnlijk had ze gehoopt dat "Uit het land van haar vader" zou betekenen dat ze een zelfde soort man zou hebben, maar daarbij vergat ze kennelijk dat karakter en persoonlijkheid niet cultuurgebonden zijn.
Jij weet het altijd zo mooi in woorden te vatten, want zo is het precies ^O^
  woensdag 25 november 2020 @ 11:20:36 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196404107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heeft zij in godsnaam ooit in deze Azuelo gezien?
Een vakantieliefde. Maar toen raakte ze zwanger en kwam er een kind. Hij is ook pas heel laat naar haar toe gekomen; in de tussentijd heeft die zus voor dat kind gezorgd. Daarom is die ook nog steeds pissed.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196404354
quote:
2s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Een vakantieliefde. Maar toen raakte ze zwanger en kwam er een kind. Hij is ook pas heel laat naar haar toe gekomen; in de tussentijd heeft die zus voor dat kind gezorgd. Daarom is die ook nog steeds pissed.
Ik begrijp niets van die vakantieliefde. Je merkt toch snel genoeg dat die jongen nogal simpel is? Snap niet waar ze zo verliefd op is geworden. En dan ook nog een kind. Dom hoor.
pi_196406179
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2020 11:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb nu een Dplay abonnement genomen: alle afleveringen beschikbaar + alle Pillow talk. Genieten!
En dan zonder reclame, kost geen drol. Ook een aanrader om te kijken is ‘Love After Lockup'. Deze dame maakte wel heel bont, Lacey, geloof ik seizoen 2. Wat een wijf zeg :') . Met kansloze figuren die erin trappen om een relatie aan te gaan met iemand uit de gevangenis, geld blijven sturen.



Ook leuk is Unexpected: Teenage & Pregnant, beter dan Teen Mom van MTV.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:49:13 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196407603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

En dan zonder reclame, kost geen drol. Ook een aanrader om te kijken is ‘Love After Lockup'. Deze dame maakte wel heel bont, Lacey, geloof ik seizoen 2. Wat een wijf zeg :') . Met kansloze figuren die erin trappen om een relatie aan te gaan met iemand uit de gevangenis, geld blijven sturen.

[ afbeelding ]

Ook leuk is Unexpected: Teenage & Pregnant, beter dan Teen Mom van MTV.
Jaaaa Love after lockup. We hebben daar geen goed topic voor, want de soap is daar eigenlijk 10 keer zo hard als in 90 days. Op reddit hebben ze wel een hele goede thread: https://www.reddit.com/r/loveafterlockup
Voor 90 days ook trouwens: https://www.reddit.com/r/90DayFiance/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 26 november 2020 @ 06:28:58 #88
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196417143
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

En dan zonder reclame, kost geen drol. Ook een aanrader om te kijken is ‘Love After Lockup'. Deze dame maakte wel heel bont, Lacey, geloof ik seizoen 2. Wat een wijf zeg :') . Met kansloze figuren die erin trappen om een relatie aan te gaan met iemand uit de gevangenis, geld blijven sturen.

[ afbeelding ]

Ook leuk is Unexpected: Teenage & Pregnant, beter dan Teen Mom van MTV.
zij is echt zo asociaal ongelofelijk. En die meid dan die het kasteel waar haar lover haar naar toe bracht niet goed genoeg vond, ook een verschrikkelijk asociaal white trash mens.
pi_196417857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 06:28 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

zij is echt zo asociaal ongelofelijk. En die meid dan die het kasteel waar haar lover haar naar toe bracht niet goed genoeg vond, ook een verschrikkelijk asociaal white trash mens.
Josh geloof ik, die zit weer in de gevangenis. Lacey is nu zwanger van een 3-ling van die Shane.

Voor update's 90 days, Love After Lockup en Unexpected Pregnant lees ik Soap Dirt. Die Jay en Ashley hebben het toch nog 2 jaar volgehouden. Ik las ook dat hij 2 andere vrouwen zwanger heeft gemaakt.
pi_196418156
Kan er een apart topic komen over dat programma?
Ik vind dat om meerdere redenen hier niet passen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 november 2020 @ 10:20:40 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196419094
Ontopic: ik heb op Dplay de eerste Tell all (in totaal drie delen :o ) al gekeken van 90Days: happily ever after...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 26 november 2020 @ 10:40:13 #92
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196419337
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ontopic: ik heb op Dplay de eerste Tell all (in totaal drie delen :o ) al gekeken van 90Days: happily ever after...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:00:57 #93
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196450273
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:24:41 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196450528
quote:
:D _O-
Gewoon een hoer prostituee :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:37:39 #95
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196450686
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D _O-
Gewoon een hoer prostituee :')
coronacrisis zorgt dat hij niet naar New York kan om zijn zo goed bezochte seminars en inspirational speeches te doen aan hoogbejaarden _O-
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:38:44 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196450695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:37 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

coronacrisis zorgt dat hij niet naar New York kan om zijn zo goed bezochte seminars en inspirational speeches te doen aan hoogbejaarden _O-
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 november 2020 @ 12:29:23 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196451953
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196452026
Foto’s weg? Was het Jesse? Iemand screenshots gemaakt?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 28 november 2020 @ 13:24:42 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196452549
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:40 schreef RipCity het volgende:
Foto’s weg? Was het Jesse? Iemand screenshots gemaakt?
Ik zie ze nog gewoon in de sourcecode:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196452728
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:37 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

coronacrisis zorgt dat hij niet naar New York kan om zijn zo goed bezochte seminars en inspirational speeches te doen aan hoogbejaarden _O-
Ik heb er geloof ik maar eentje gezien, en dat was toen hij sprak tegenover een groep bejaarden.
pi_196456374
Biniyam en Ari zijn echt het domste stel dat ooit heeft meegedaan aan deze serie. :')

Ze hadden toch afgesproken dat de kleine Avi zou gaan heten op voorwaarde dat die gedoopt zou worden?
Nu trekt ze haar keutel terug. Verder totaal geen respect voor zijn geloof, maar voor de hare moet dat er wel zijn. :')

Die zussen van Biniyam dringen zich ook maar op, terwijl zij helemaal niks te zeggen hebben of te zeggen moeten krijgen. Ze zeiden dat Ari op de ex van Biniyam leek, toen ze iets zei over iets waar ze het niet over eens waren. Misschien moet hun broer zijn pik eens in zijn broek houden bij Amerikaanse dames en andere toeristen, want de 1e x was al geen succes. :')

Die ouders van Ari zijn ook wereldvreemd. Dat appartement is groot genoeg en wat verwacht je van een land als Ethiopiė? Dat de geiten langs de weg goud schijten? _O- :')

Ari die wil dat Biniyam haar vader Dr. Weinberg noemt en die vader die meteen al vertelt dat hij dat niet moet doen. :D _O- :')

En dan die vader die teleurgesteld is dat die kleine niet opgevoed zal worden naar het Joodse geloof. Dat zou hij best mogen zijn als er geen vader in beeld was, maar nu is dat niet het geval en hij heeft er ook weinig over te zeggen. :')

Ari die aan haar ouders zegt dat het leven daar anders is dan op vakantie, goh, echt? :')

Ari die klaagt dat Biniyam haar nooit helpt terwijl hij bijna altijd moet werken. :')

Biniyam die mee wil liften op de welvaart van zijn schoonouders. :') :N

Die kleine gaat waarschijnlijk met moeder en al naar de VS en zal zijn vader hooguit 1 tot 2 keer per jaar zien (dat moet Ari over hebben vind ik). Het enige wat positief is, is dat die geboren is in Ethiopiė en dat voor altijd in zijn VS paspoort zal staan en aan zijn vader zal herinneren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gruj0 op 28-11-2020 19:12:16 ]
  zaterdag 28 november 2020 @ 20:29:51 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196457578
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2020 13:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zie ze nog gewoon in de sourcecode:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze nog:



Aan de simpele naamgeving van de foto's verwacht ik dat ze in augustus geuploaded zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 29 november 2020 @ 01:58:26 #103
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196462042
Ik ben vast dom maar hoe weten/zien we dat dat Jesse is :')?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196476171
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 01:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben vast dom maar hoe weten/zien we dat dat Jesse is :')?
Boek hem zou ik zeggen, dan weet je het snel genoeg. :P
  maandag 30 november 2020 @ 11:25:11 #105
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196481861
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 01:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben vast dom maar hoe weten/zien we dat dat Jesse is :')?
ik vind hem wel duidelijk herkenbaar, jij niet?
  maandag 30 november 2020 @ 12:15:44 #106
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196482442
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:25 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ik vind hem wel duidelijk herkenbaar, jij niet?
Nee, ik kan zijn gezicht niet zien en ken geen andere lichaamsdelen van hem :N. Kapsel is ook best wel dertien in een dozijn, vandaar dat ik het me afvraag :P.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 30 november 2020 @ 13:00:07 #107
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196483012
Dat is echt wel Jesse hoor. *O*
Jammer dat ie er zelf nog niet over schrijft, wel over andere wapenfeiten:

• young entrepreneur, psychology student, and actor after his service in the military
• public speaker, engaging audiences on issues like psychology, sociology, and creating a positive mindset
• More so than drama or acting school, studying psychological behavior helped Jesse embody characters like its second nature
• Jesse is also a personal trainer and life coach. His website, meesterPT.com aspires to educate his clients in the larger philosophy of : "body, mind & psychology."
• He also won the Dutch Fitness Awards in 2018 with the highest rating from clients in the city of Amsterdam.
• Today, Jesse is a public figure by creating content on social media, interviews, film and TV.
• Jesse started a full-time Bachelor of Applied Psychology in 2014 and will receive his degree in 2019
Wat een man! O+

De fans denken het overigens al lang: https://www.reddit.com/r/(...)an_escort_or_gigolo/
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_196483491
quote:
Hoe heb je dit gevonden? :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

En deze nog:

[ afbeelding ]

Aan de simpele naamgeving van de foto's verwacht ik dat ze in augustus geuploaded zijn.
In augustus zat hij zo te zien op Mykonos, daar is het ook zo blauw. (Ik heb geen Insta en bij de fotografen moet je lid zijn om de foto's en video's te kunnen bekijken). En hij had ook een wit pakske mee zoals op de eerste foto. Zijn zonnebril lijkt er ook best op. Echt vervelend zulke toevalligheden, arme jongen. ;(

Overigens heb ik in geen tijden meer zo gelachen, ik kan iedereen een bezoekje aan zijn social media aanraden. Enig filmpje als header op facebook met die schooljongens en de helikopter enzo O+
  maandag 30 november 2020 @ 15:16:27 #109
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196484695
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe heb je dit gevonden? :+
[..]

In augustus zat hij zo te zien op Mykonos, daar is het ook zo blauw. (Ik heb geen Insta en bij de fotografen moet je lid zijn om de foto's en video's te kunnen bekijken). En hij had ook een wit pakske mee zoals op de eerste foto. Zijn zonnebril lijkt er ook best op. Echt vervelend zulke toevalligheden, arme jongen. ;(

Overigens heb ik in geen tijden meer zo gelachen, ik kan iedereen een bezoekje aan zijn social media aanraden. Enig filmpje als header op facebook met die schooljongens en de helikopter enzo O+
Reddit :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196484898
Jammer dat de vader van Andrei nauwelijks in beeld kwam bij het huwelijk.
Ik vind hem zo innemend, bescheiden, lief en zachtmoedig. Vaak staat hij ergens op de achtergrond met zijn kleindochter.
Gemiste kans van TLC om hem niet te tonen als baken van integriteit tegenover die aso's uit de VS.
  maandag 30 november 2020 @ 15:57:58 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196485204
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 15:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Reddit :P
The gift that keeps on giving O+



"The best criers"


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 30 november 2020 @ 16:05:37 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196485286
Je kunt Libby trouwens bekijken op Onlyfans:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196486782
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 15:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Reddit :P
Ja ja :P

quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Je kunt Libby trouwens bekijken op Onlyfans:

[ afbeelding ]
Andrei schijnt er ook op te zitten. Denk dat hij meer potentie heeft dan Libby hiervoor, maar ja. Daar zul je dan wel iets voor moeten blijven doen O-)
  maandag 30 november 2020 @ 21:26:08 #114
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196489918
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja ja :P
[..]

M’n vrouw wilde ook een keer de Darcy experience ervaren.
Dus na 2 jankbuien heb ik ‘m weer buiten getrapt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196490107
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 21:26 schreef nils7 het volgende:

[..]

M’n vrouw wilde ook een keer de Darcy experience ervaren.
Dus na 2 jankbuien heb ik ‘m weer buiten getrapt.
Ja, dat telt niet he! :( Koop haar een paar Louboutins en gooi hem daar mee naar buiten! Dat is pas the real boyfriend experience _O-
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:09:54 #116
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196493511
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, dat telt niet he! :( Koop haar een paar Louboutins en gooi hem daar mee naar buiten! Dat is pas the real boyfriend experience _O-
We hadden daarvoor eigenlijk een hotel in New York met kerst maar dat mag helaas niet:-(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196497516
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 15:31 schreef Za het volgende:
Jammer dat de vader van Andrei nauwelijks in beeld kwam bij het huwelijk.
Ik vind hem zo innemend, bescheiden, lief en zachtmoedig. Vaak staat hij ergens op de achtergrond met zijn kleindochter.
Gemiste kans van TLC om hem niet te tonen als baken van integriteit tegenover die aso's uit de VS.
TLC en integriteit gaan niet echt samen :P Maar dat vond ik ook een hele vriendelijke man, je snapt niet hoe Andrei zo geworden is :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196500380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

We hadden daarvoor eigenlijk een hotel in New York met kerst maar dat mag helaas niet:-(
Steun je lokale Hotel New York dan! Schrale troost, maar economie en veiligheid ditdat..

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:57 schreef rena het volgende:

[..]

TLC en integriteit gaan niet echt samen :P Maar dat vond ik ook een hele vriendelijke man, je snapt niet hoe Andrei zo geworden is :+
Die harvest met liefde zo the American TLC dollar en ik denk dat Libby's hele familie ook in dat complot zit.
  woensdag 2 december 2020 @ 10:30:27 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196512542
Gisteren de Tell All gezien die uitgezonden werd, maar ik begin wat moe te worden van het gestook door de gespreksleidster maar ook door allerlei mensen erbij te halen, die hun zegje ook weer eens moeten doen.
Familie, vrienden, de ex van de buurvrouw van een nichtje.

Dat Larissa/Eric - Colt/Debbie - Jess - Vanessa verhaal ook... echt, wat heeft dat voor nut anders dan stoken en weer nieuw gezeik veroorzaken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196512594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:30 schreef Leandra het volgende:
Gisteren de Tell All gezien die uitgezonden werd, maar ik begin wat moe te worden van het gestook door de gespreksleidster maar ook door allerlei mensen erbij te halen, die hun zegje ook weer eens moeten doen.
Familie, vrienden, de ex van de buurvrouw van een nichtje.

Dat Larissa/Eric - Colt/Debbie - Jess - Vanessa verhaal ook... echt, wat heeft dat voor nut anders dan stoken en weer nieuw gezeik veroorzaken?
Helemaal mee eens. Heel die Vanessa is niet in beeld geweest tijdens de gewone uitzendingen. Nu wordt ze erbij gehaald. Slaat nergens op. Naar mens die Shaun.
  woensdag 2 december 2020 @ 12:02:38 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196513962
Sorry, ik hou van die soap :D Hier de Tell all deel 2 al bekeken, nog meer soap, maar dan met de familie van Asuelu en Kalani. En Maikkuuuuuul en Angela die duidelijk nooit over de echte belangrijke dingen praten.

En Dplay bood ook nog de Pillow talk van diezelfde Tell all aan: smullen :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 2 december 2020 @ 15:57:06 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196517651
Larissa weet niet van ophouden...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 2 december 2020 @ 15:59:07 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196517678
Allemaal voor haar kinderen natuurlijk..... nou ja, misschien weet mama in de VS wel leuk te verdienen met haar lichaam, maar dat kan nooit lang duren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 2 december 2020 @ 16:12:58 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_196517836
quote:
2s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
Larissa weet niet van ophouden...
[ afbeelding ]
mijn hemel dat ziet er toch niet uit :')
Wat is er met die lippen _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 2 december 2020 @ 16:23:06 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196518017
Dat is het equivalent van een bavianenkont en kennelijk denken mensen met beperkte geestelijke vermogens dat lippen als een bavianenkont aantrekkelijk zijn voor het andere geslacht, net zoals de bavianenkont aantrekkelijk is voor mannetjes bavianen.

Dat is dan ook gelijk het niveau dat ze hebben, zoeken en verwachten.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 december 2020 @ 16:25:57 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196518053
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 2 december 2020 @ 16:29:33 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196518095
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:59 schreef Leandra het volgende:
Allemaal voor haar kinderen natuurlijk..... nou ja, misschien weet mama in de VS wel leuk te verdienen met haar lichaam, maar dat kan nooit lang duren.
Wederom, Onlyfans:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 2 december 2020 @ 16:30:41 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196518111
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:12 schreef Karina het volgende:

[..]

mijn hemel dat ziet er toch niet uit :')
Wat is er met die lippen _O-
Daevan trouwens ook:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 2 december 2020 @ 17:25:44 #129
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196518913
die kunnen toch niet eens meer zoenen?
  Moderator woensdag 2 december 2020 @ 17:54:19 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_196519315
Hoezo denken ze dat dat mooi of sexy is?
Ze gaan er ook allemaal hetzelfde uitzien met al die ingrepen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_196520299
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:54 schreef Karina het volgende:
Hoezo denken ze dat dat mooi of sexy is?
Ze gaan er ook allemaal hetzelfde uitzien met al die ingrepen.
Vooral dat laatste. Gewoon eng..
pi_196520317
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:25 schreef scrub_nurse het volgende:
die kunnen toch niet eens meer zoenen?
Denk dat er geen kandidaten meer zijn die dat zouden willen :P :o
  Moderator woensdag 2 december 2020 @ 20:46:20 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_196522101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vooral dat laatste. Gewoon eng..
Daevon lijkt net "Taylor' :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Tettenkoning donderdag 3 december 2020 @ 15:02:31 #134
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196532629
Is er dan ook niemand in hun omgeving die ze tegen zichzelf in bescherming neemt? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196532989
quote:
2s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:57 schreef SEMTEX het volgende:
Larissa weet niet van ophouden...
[ afbeelding ]
Dit is gewoon ronduit eng.
pi_196533031
Heb nog een heleboel the other way afleveringen om te zien, binnenkort maar eens aan beginnen :D.

Begint binnenkort ook weer een nieuw seizoen van de reguliere 90 day fiance in Nederland?
pi_196536757
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196538298
quote:
Jemig, ze doet even een boekje open :o
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:06:23 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196548208
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:28 schreef Smart_ass het volgende:
Heb nog een heleboel the other way afleveringen om te zien, binnenkort maar eens aan beginnen :D.

Begint binnenkort ook weer een nieuw seizoen van de reguliere 90 day fiance in Nederland?
ja, met terugkeer van oude koppels ook, zag ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:08:16 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196548232
quote:
Ze zegt een hoop, maar ze verdoezelt ook een hoop. Wat bedoelt ze nou precies?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 13:12:07 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_196548281
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze zegt een hoop, maar ze verdoezelt ook een hoop. Wat bedoelt ze nou precies?
Volgens mij zegt ze 'alles was nep'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:21:43 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196548450
Is Sharp een van de producers maar verdoezelt ze dat door het niet met een hoofdletter te schrijven waardoor je niet gelijk doorhebt dat het een naam is?

Edit: de production company idd.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Sharp_Entertainment
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning vrijdag 4 december 2020 @ 13:35:57 #143
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196548692
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:12 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zegt ze 'alles was nep'.
Daar komt het wel op neer ja.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196548903
Jeetje, en ze had al zo veel meegemaakt! Dan moet TLC/Sharpe het wel heel erg bont hebben gemaakt, na haar gestoorde eerste baby daddy en leipe kidnappende tante .

Mooi dat ze eraf is :W
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:09:41 #145
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196549283
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij zegt ze 'alles was nep'.
Dus het is niet eens de schuld van Jihoon? :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:31:09 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196549671
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij zegt ze 'alles was nep'.
Het enige wat nep is, zijn haar lippen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 6 december 2020 @ 00:20:02 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196573851
Andrei _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 6 december 2020 @ 00:33:29 #148
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196574058
Libby familie :r
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_196679689
Die situatie van Jenny en Sumit begint echt onhoudbaar te worden ook hoor, en die moeder die dreigt met zelfmoord :r Walgelijke mensen, allemaal.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196682059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef rena het volgende:
Die situatie van Jenny en Sumit begint echt onhoudbaar te worden ook hoor, en die moeder die dreigt met zelfmoord :r Walgelijke mensen, allemaal.
Ja, het wordt elke keer meer bizar.
  zaterdag 12 december 2020 @ 07:28:44 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196684524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef rena het volgende:
Die situatie van Jenny en Sumit begint echt onhoudbaar te worden ook hoor, en die moeder die dreigt met zelfmoord :r Walgelijke mensen, allemaal.
Waarom kunnen ze nu weer niet trouwen? Omdat zijn familie het verbiedt?

Ze hadden gewoon voor een leven in de VS moeten gaan, voor Jenny daar alles verkocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:23:40 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196690409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 07:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom kunnen ze nu weer niet trouwen? Omdat zijn familie het verbiedt?
Moeder dreigt met zelfmoord als ze gaan trouwen. Weer een aantal bizarre plottwists in de stellen: Deavan & Jihoon bij hun huwelijk: "Oh wat zijn we gelukkig"...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Jenny & Sumit die niet kunnen trouwen, Brittany & Yazan die ineens superlovydovy zijn, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:27:51 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196690471
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Moeder dreigt met zelfmoord als ze gaan trouwen.
Wat een kut.... vooral trouwen dan, is toch bluf en zo niet dan is ze achterlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 december 2020 @ 15:29:02 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196690489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef rena het volgende:
Die situatie van Jenny en Sumit begint echt onhoudbaar te worden ook hoor, en die moeder die dreigt met zelfmoord :r Walgelijke mensen, allemaal.
De eer van de familie is een groot ding daar he.. die ouders vinden het vreselijk dat er over hen gepraat wordt. Die dragen dat heel erg met zich mee. Ik vind alleen Sumits moeder echt een demoon, met haar gemene lachje zodra Sumit zei dat ze dan toch niet gingen trouwen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196693260
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De eer van de familie is een groot ding daar he.. die ouders vinden het vreselijk dat er over hen gepraat wordt. Die dragen dat heel erg met zich mee. Ik vind alleen Sumits moeder echt een demoon, met haar gemene lachje zodra Sumit zei dat ze dan toch niet gingen trouwen.
Een rotwijf met haar chantage :r
  dinsdag 15 december 2020 @ 22:33:34 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196755569
Michael is ook lekker hypocriet; boos dat Angela een maagband laat plaatsen, want meneer houdt niet van operaties, maar als het om kinderen krijgen gaat dan is het ineens geen probleem om de natuur te overruled en op allerlei manieren een kind te kunnen krijgen met iemand die dat zonder medisch ingrijpen al zeker 10 jaar niet meer kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196769873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 22:33 schreef Leandra het volgende:
Michael is ook lekker hypocriet; boos dat Angela een maagband laat plaatsen, want meneer houdt niet van operaties, maar als het om kinderen krijgen gaat dan is het ineens geen probleem om de natuur te overruled en op allerlei manieren een kind te kunnen krijgen met iemand die dat zonder medisch ingrijpen al zeker 10 jaar niet meer kan.
In de roos _O_
pi_196775440
Volgens mij hoeft Angela van Michael ook niet zo nodig af te vallen :')
Maar een maagband is voor het "cosmetische" (althans, om af te vallen...denk dat Michael niet geheel snapt dat dit op termijn ook gezonder is voor Angela) en de natuur tarten en een bijna zestiger een kind laten baren is eerder medisch noodzakelijk (in Michaels hoofd dan, aangezien ie een kind wil).

Ik vind het echt een vreselijk stel.
  woensdag 16 december 2020 @ 22:54:22 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196776376
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:24 schreef MorganLeFay het volgende:
Volgens mij hoeft Angela van Michael ook niet zo nodig af te vallen :')
Maar een maagband is voor het "cosmetische" (althans, om af te vallen...denk dat Michael niet geheel snapt dat dit op termijn ook gezonder is voor Angela) en de natuur tarten en een bijna zestiger een kind laten baren is eerder medisch noodzakelijk (in Michaels hoofd dan, aangezien ie een kind wil).

Ik vind het echt een vreselijk stel.
Michael snapt sowieso niet zoveel van gezondheid, als hij al niet eens meer snapt dat ze te oud is om nog een kind te krijgen.

Ze is niet bijna 60 trouwens, ze is vorige week 55 geworden....
Neemt niet weg dat de natuur wel een reden heeft dat vrouwen op die leeftijd geen kinderen meer kunnen krijgen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196776751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Michael snapt sowieso niet zoveel van gezondheid, als hij al niet eens meer snapt dat ze te oud is om nog een kind te krijgen.

Ze is niet bijna 60 trouwens, ze is vorige week 55 geworden....
Neemt niet weg dat de natuur wel een reden heeft dat vrouwen op die leeftijd geen kinderen meer kunnen krijgen :D
Ik denk dat Michael heel veel wel snapt, maar er gewoon niet aan wil dat dit het beste ticket to the American Dream is dat hij kon regelen - en dat dit ticket gewoon wat gedateerd is voor wat hij er verder nog mee wil doen. Maar ja.. de klok 10 jaar terug zetten gaat niet zomaar.

Waarom hebben al die >40 vrouwen die meedoen eigenlijk een veel jongere vriend in zo'n moeilijk land? Altijd gezeik qua cultuur (familie accepteert zo'n oudere vrouw niet), baby's (moeilijk), uitgaan (man die wat doet, vinden ze niet leuk). Zie je bij Jenny en Sumit ook. Of bij die ene in Algerije (?), en die Zied en z'n photoshopvriendin. Je ziet bar weinig veertigplussers in de deelnemers met weinig leeftijdsverschil. Dus logisch dat het vaak vragen oproept of het erl oprecht is dan. Jonge mensen doen ook mee, maar dan is er nauwelijks leeftijdsverschil.
  woensdag 16 december 2020 @ 23:24:36 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196777013
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 23:10 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik denk dat Michael heel veel wel snapt, maar er gewoon niet aan wil dat dit het beste ticket to the American Dream is dat hij kon regelen - en dat dit ticket gewoon wat gedateerd is voor wat hij er verder nog mee wil doen. Maar ja.. de klok 10 jaar terug zetten gaat niet zomaar.

Waarom hebben al die >40 vrouwen die meedoen eigenlijk een veel jongere vriend in zo'n moeilijk land? Altijd gezeik qua cultuur (familie accepteert zo'n oudere vrouw niet), baby's (moeilijk), uitgaan (man die wat doet, vinden ze niet leuk). Zie je bij Jenny en Sumit ook. Of bij die ene in Algerije (?), en die Zied en z'n photoshopvriendin. Je ziet bar weinig veertigplussers in de deelnemers met weinig leeftijdsverschil. Dus logisch dat het vaak vragen oproept of het erl oprecht is dan. Jonge mensen doen ook mee, maar dan is er nauwelijks leeftijdsverschil.
Bij een "rijke" oudere partner en een veel jongere partner uit een arm land is er vrijwel altijd een andere reden dan echte liefde. Waarbij "rijk" heel subjectief is en men vaak de fout maakt te denken dat het Amerikaanse vermogen in het arme land werkelijk enorme rijkdom betekent, behalve dat ze geen Amerikaans inkomen en vermogen meer hebben als ze naar dat land verhuizen, de arme partner heeft zelf vaak geen idee dat je van het equivalent van enorme rijkdom in zijn/haar land amper normaal kunt leven in de VS.
Dat valt ook bijna niet uit te leggen.

Zoals wij het ook amper willen geloven dat een je met het gemiddelde Zwitserse loon van ¤ 6.000 per maand netto in Zwitserland niet riant kunt leven, anders was het geen gemiddelde....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196809874
Kijken jullie ook?
  vrijdag 18 december 2020 @ 20:48:05 #163
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196809905
wat is dit? Super oude aflevering??
pi_196810095
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef scrub_nurse het volgende:
wat is dit? Super oude aflevering??
Een soort samenvatting van alle deelnemers.
pi_196811538
Eigenlijk zijn er best veel stellen bij elkaar gebleven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 december 2020 @ 23:52:24 #166
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196813369
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 20 december 2020 @ 11:45:13 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196837877
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk zijn er best veel stellen bij elkaar gebleven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is dat artikel wel niet? In dit artikel zijn Daevan & Jihoon nog bij elkaar en het geeft aan dat Jenny nog een keer teruggaat naar Sumit (voor de tweede keer).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 20 december 2020 @ 11:49:52 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196837938
quote:
5s.gif Op zondag 20 december 2020 11:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hoe oud is dat artikel wel niet? In dit artikel zijn Daevan & Jihoon nog bij elkaar en het geeft aan dat Jenny nog een keer teruggaat naar Sumit (voor de tweede keer).
"Updated 8 months ago"...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:57:15 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_196840723
quote:
5s.gif Op zondag 20 december 2020 11:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hoe oud is dat artikel wel niet? In dit artikel zijn Daevan & Jihoon nog bij elkaar en het geeft aan dat Jenny nog een keer teruggaat naar Sumit (voor de tweede keer).
Ja, sorry. Stom van me :@
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 december 2020 @ 21:32:01 #170
22592 crew  Ole
pi_196952699
Wat zijn die dochters van Darcy leuk! Hoop datze niet hun moeder achterna gaan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 december 2020 @ 21:34:40 #171
22592 crew  Ole
pi_196952750
nu pillow talk *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 23:54:19 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_197008697
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 21:34 schreef Ole het volgende:
nu pillow talk *O*
Herhaling weer :{
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 januari 2021 @ 21:56:53 #173
22592 crew  Ole
pi_197296049
nu ook herhaling?
die 2 schreeuwende wijven..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 18 januari 2021 @ 16:19:07 #174
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_197488319
Daar er op Dplay (nu Discovery) weinig goede nieuwe content is zijn wij begonnen aan love after lockdown. In mijn optiek nog net wat beter als 90 days. Lekker veel drama. Kijken hier nog meer mensen naar??
  Moderator / Miss SHO maandag 18 januari 2021 @ 18:10:34 #175
22592 crew  Ole
pi_197490635
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:19 schreef mossad_agent het volgende:
Daar er op Dplay (nu Discovery) weinig goede nieuwe content is zijn wij begonnen aan love after lockdown. In mijn optiek nog net wat beter als 90 days. Lekker veel drama. Kijken hier nog meer mensen naar??
je bedoelt dat ze thuis op de bank/ in bed kijken en commentaar geven? Geweldig is dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:16:24 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197500207
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:19 schreef mossad_agent het volgende:
Daar er op Dplay (nu Discovery) weinig goede nieuwe content is zijn wij begonnen aan love after lockdown. In mijn optiek nog net wat beter als 90 days. Lekker veel drama. Kijken hier nog meer mensen naar??
Vergeet ook vooral 90Days diaries en de Strikes back series voor Happily ever after & The other way niet. In die laatste ontdekken we hoe het nu zit tussen Brittany en Yazan en Tim en Melyza.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:16:43 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197500210
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef Ole het volgende:

[..]

je bedoelt dat ze thuis op de bank/ in bed kijken en commentaar geven? Geweldig is dat!
Mijn favorieten zijn toch wel Tim & Veronica :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:51:31 #178
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_197500650
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn favorieten zijn toch wel Tim & Veronica :D
_O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:52:02 #179
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_197500658
Wanneer komen er nieuwe afleveringen :(?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:19:36 #180
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_197510176
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:10 schreef Ole het volgende:

[..]

je bedoelt dat ze thuis op de bank/ in bed kijken en commentaar geven? Geweldig is dat!
Nee echt een heel ander programma waarin mensen een relatie krijgen met gedetineerden. Die komen vervolgens op vrije voeten en dan zetten ze de relatie buiten de poorten van de bak verder. Veel drama! Echt geweldig.

https://www.discoveryplus.nl/programmas/love-after-lockup
pi_197510416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:19 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nee echt een heel ander programma waarin mensen een relatie krijgen met gedetineerden. Die komen vervolgens op vrije voeten en dan zetten ze de relatie buiten de poorten van de bak verder. Veel drama! Echt geweldig.

https://www.discoveryplus.nl/programmas/love-after-lockup
Vreselijk programma is dat...allemaal van die trailertrash figuren (type: "zou niet misstaan in een Jerry Springer show" :')

Het is een compleet ander programma waarvan je op voorhand al weet dat de relaties gedoemd zijn te mislukken. Bij 90 days is het altijd afwachten hoe het uitpakt met de culturele verschillen, de afwezigheid van familie en of het geen greencardjagers zijn :)
pi_197518441
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:19 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nee echt een heel ander programma waarin mensen een relatie krijgen met gedetineerden. Die komen vervolgens op vrije voeten en dan zetten ze de relatie buiten de poorten van de bak verder. Veel drama! Echt geweldig.

https://www.discoveryplus.nl/programmas/love-after-lockup
Ja, die is ook leuk. Niet zo leuk als 90 day, maar ook zeer vermakelijk. Ik kan niet wachten op nieuwe seizoenen.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:15:48 #183
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_197631393
Gisteren overigens de eerste aflevering van het nieuwe seizoen op Discovery gezien, wordt een leuk seizoen met onder andere Rebecca en Zied en Natalie en Mike.
pi_197808590
Alleen nog maar te zien op Discovery+?
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:15:16 #185
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_197812742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Cockwhale het volgende:
Alleen nog maar te zien op Discovery+?
Welk kanaal? ik heb ziggo
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_197812779
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:15 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Welk kanaal? ik heb ziggo
Discovery+ is zo'n subscription ding. Net als Netflix/Prime/Disney+ enz.
pi_197818153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Discovery+ is zo'n subscription ding. Net als Netflix/Prime/Disney+ enz.
Echter niet zo duur, 4 euro per maand en per jaar krijg je ook nog korting. En dan heb je toegang tot alle Discovery kanalen en programma's zoals ook TLC, zonder reclame. Ik vind het echt een goede deal. Ik heb echt een hekel aan reclameblokken.
pi_197818279
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:20 schreef Mylene het volgende:

[..]

Echter niet zo duur, 4 euro per maand en per jaar krijg je ook nog korting. En dan heb je toegang tot alle Discovery kanalen en programma's zoals ook TLC, zonder reclame. Ik vind het echt een goede deal. Ik heb echt een hekel aan reclameblokken.
Prime is maar 2,99 per maand en dan heb je nog voordelen in de webwinkel ook ;)
pi_197818864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:20 schreef Mylene het volgende:

[..]

Echter niet zo duur, 4 euro per maand en per jaar krijg je ook nog korting. En dan heb je toegang tot alle Discovery kanalen en programma's zoals ook TLC, zonder reclame. Ik vind het echt een goede deal. Ik heb echt een hekel aan reclameblokken.
Ik zag ook nog 3 maanden voor totaal 99 cent nu. Is lang genoeg om alles van 90 days te bingen tot er nieuwe afleveringen komen.

Sowieso veel al gezien, maar zit niet elke avond achter de TV dus her en der wat gemist.
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 19:53:54 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_197819969
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag ook nog 3 maanden voor totaal 99 cent nu. Is lang genoeg om alles van 90 days te bingen tot er nieuwe afleveringen komen.
Bedankt voor de tip! Heb me meteen aangemeld :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 8 februari 2021 @ 14:46:26 #191
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197889370
Ik heb al maanden Discovery+ maar opeens is dat niet echt makkelijk te volgen want die programma's heten "90 Days Fiance B..." of "90 Days Fiance Pi..."

Welk seizoen is het dan, een verder kijken optie is er niet bij...

Althans een half jaar geleden en sindsdien af gehaakt...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 9 februari 2021 @ 09:18:39 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197902034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:20 schreef Mylene het volgende:

[..]

Echter niet zo duur, 4 euro per maand en per jaar krijg je ook nog korting. En dan heb je toegang tot alle Discovery kanalen en programma's zoals ook TLC, zonder reclame. Ik vind het echt een goede deal. Ik heb echt een hekel aan reclameblokken.
Ik ook, maar de ondertiteling is af en toe crap en de app is erg onoverzichtelijk (slecht terug te zien wat je al aan seizoenen gekeken hebt).

Ik kijk momenteel het nieuwste seizoen 90 Days daar (met oa Rebecca & Zied)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197902422
En nieuwe seizoen kan je alleen in loop kijken en niet per aflevering?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:53:03 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197906078
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef RipCity het volgende:
En nieuwe seizoen kan je alleen in loop kijken en niet per aflevering?
Kan wel degelijk :) en de afleveringen komen er nu per week op. Ik denk dat er nu 3/4 afleveringen op staan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197906379
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Kan wel degelijk :) en de afleveringen komen er nu per week op. Ik denk dat er nu 3/4 afleveringen op staan.
Hmm raar. Ik kijk via de Amerikaanse Discovery+ en daar kan je alle 90 day spin-offs wel kijken per episode maar het nieuwe seizoen speelt alleen af in een loop. :/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197914323
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ook, maar de ondertiteling is af en toe crap en de app is erg onoverzichtelijk (slecht terug te zien wat je al aan seizoenen gekeken hebt).

Ik kijk momenteel het nieuwste seizoen 90 Days daar (met oa Rebecca & Zied)
Dplay was overzichtelijker heb ik het idee. Ik had eigenlijk gelijk al spijt van de update. Ik kon seizoenen niet verder scrollen enzo. Ik cast naar televsie d.m.v. mini Ipad. Dat loopt ook niet helemaal synchroon als je stopt halverwege en weer verder wilt kijken. Maar dat zal wel aan de Chromecast liggen.

Aan 90 Days ga ik binnenkort eens beginnen. Vorige reeks was erg vermakelijk.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:55:36 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197920766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dplay was overzichtelijker heb ik het idee. Ik had eigenlijk gelijk al spijt van de update. Ik kon seizoenen niet verder scrollen enzo. Ik cast naar televsie d.m.v. mini Ipad. Dat loopt ook niet helemaal synchroon als je stopt halverwege en weer verder wilt kijken. Maar dat zal wel aan de Chromecast liggen.
Klopt, heb ik ook. Op de app gaat je aflevering dan ergens verder dan waar je chromecast is. Reuze irritant. Heb met andere streamingdiensten dit probleem niet, waarom zou het dan aan de Chromecast liggen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198225929
Die familie van Asuelu is knettergek. _O- :N
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 12:40:26 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_198354025
Op Discovery+ kun je nu 90 days bares all kijken. Nooit vertoonde (soms pikante) scenes. O.a. van Brandon.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198354202
Die familie van Elizabeth. _O-
  zondag 14 maart 2021 @ 11:23:57 #201
16715 Mylene
*schatje*
pi_198492073
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Klopt, heb ik ook. Op de app gaat je aflevering dan ergens verder dan waar je chromecast is. Reuze irritant. Heb met andere streamingdiensten dit probleem niet, waarom zou het dan aan de Chromecast liggen?
Ligt het ook niet, met NLZIET heb ik het ook niet, is het mij nu opgevallen.

Ik denk eigenlijk dat ik Love after Lockup eigenlijk leuker vindt dan 90 Days. Ik krijg de indruk dat het iets minder gescript is. Ik ben nu ook het nieuwe seizoen van Unexpected: Teenage & Pregnant, ook zo vermakelijk.
pi_198493195
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:23 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ligt het ook niet, met NLZIET heb ik het ook niet, is het mij nu opgevallen.

Ik denk eigenlijk dat ik Love after Lockup eigenlijk leuker vindt dan 90 Days. Ik krijg de indruk dat het iets minder gescript is. Ik ben nu ook het nieuwe seizoen van Unexpected: Teenage & Pregnant, ook zo vermakelijk.
Open er een topic over, is gratis. Waarom telkens LAL ter sprake brengen in een topic dat er niks mee van doen heeft? :?
  zondag 14 maart 2021 @ 15:28:46 #203
16715 Mylene
*schatje*
pi_198496119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hmm raar. Ik kijk via de Amerikaanse Discovery+ en daar kan je alle 90 day spin-offs wel kijken per episode maar het nieuwe seizoen speelt alleen af in een loop. :/
Ik snap dat het via een VPN gaat, maar je moet er toch voor betalen? Van 90 Days heb ik alle spin-offs geloof ik wel gezien. Het wordt lekker uitgemolken, nu ook met Pyjama Party: 90 Day Fiancé.

Ik wil met de Amerikaanse Discovery+ ook de Love After Lockup spin-offs zien.

En dat OnlyFans gebeuren van Larissa en Eric, is dat nou piemel en tieten gedoe?
  zondag 14 maart 2021 @ 15:35:04 #204
16715 Mylene
*schatje*
  zondag 14 maart 2021 @ 17:23:15 #205
16715 Mylene
*schatje*
pi_198498798
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 12:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Open er een topic over, is gratis. Waarom telkens LAL ter sprake brengen in een topic dat er niks mee van doen heeft? :?
:D ^O^
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:56:39 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_198499370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:53 schreef Gruj0 het volgende:
Die familie van Asuelu is knettergek. _O- :N
Hij spoort zelf ook voor geen meter.
pi_198503358
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:23 schreef Mylene het volgende:

[..]

:D ^O^
Ik bedoelde het overigens niet bot, maar dat kwam misschien wel zo over. :)

quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij spoort zelf ook voor geen meter.
Het is jammer dat 2 kinderen het slachtoffer gaan worden van hem en zijn familie.
Een oma die helemaal niks om je geeft. :N

Die moeder en zus van Asuelu lijken goed bij hun hoofd, daarom zijn zij juist de personen die nog meer niet sporen. :R
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 14:46:25 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_198570993
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik bedoelde het overigens niet bot, maar dat kwam misschien wel zo over. :)
[..]

Het is jammer dat 2 kinderen het slachtoffer gaan worden van hem en zijn familie.
Een oma die helemaal niks om je geeft. :N

Die moeder en zus van Asuelu lijken goed bij hun hoofd, daarom zijn zij juist de personen die nog meer niet sporen. :R
Dat zijn twee berekenende geldhongerige rotwijven die verder om niets of niemand geven. Schaamteloos inhalig.
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 14:47:23 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_198571002
quote:
Dit vind ik persoonlijk het allerleukste om naar te kijken.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:06:47 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198572533
Angela van Maaaaaikul is een beetje afgevallen :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:41:42 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198573059
Wat andere pareltjes van Reddit:




Sorry, heel flauw:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_198579643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zijn twee berekenende geldhongerige rotwijven die verder om niets of niemand geven. Schaamteloos inhalig.
Je hebt helemaal gelijk. En dan te bedenken dat die 2 hongerige parasieten allebei moeder zijn. :r :N
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 22:42:25 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_198579932
quote:
11s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Angela van Maaaaaikul is een beetje afgevallen :o
[ afbeelding ]
Klasse hoor! Daar zal Michael blij mee zijn.
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 22:43:15 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_198579950
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
Wat andere pareltjes van Reddit:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry, heel flauw:
[ afbeelding ]
Die laatste klopt aardig :X
pi_198580224
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allemaal druk bezig met geld verdienen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198590575
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:57 schreef RipCity het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allemaal druk bezig met geld verdienen
Van Elizabeth niet verwacht :N van die andere twee wel.
Jess mag er wezen. :9~

@Cockwhale, check dit. :P
pi_198874803
Volgt iemand dit nog, komt het ooit nog terug op TLC al deze gezellige mensen?

  dinsdag 6 april 2021 @ 09:20:30 #218
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_198875908
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:02 schreef Za het volgende:
Volgt iemand dit nog, komt het ooit nog terug op TLC al deze gezellige mensen?

Ik kijk het op discovery
pi_198876082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Van Elizabeth niet verwacht :N van die andere twee wel.
Jess mag er wezen. :9~

@:Cockwhale, check dit. :P
Die Jess zat direct al haar onlyfans etc te promoten. Alsof ze alleen met 90 days heeft meegedaan voor de clout.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:09:57 #220
16715 Mylene
*schatje*
pi_198881521
Colt nog steeds een vette pens, stukje preview 90 Day: The Single Life, ook Vanessa komt kennelijk langs. Hij hier met een pornomodel date.


  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:49:14 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_198904122
Ik zit Bares All te kijken met big Ed. Wat een ontzettende viespeuk is dat ook.

Rose ziet er wel goed uit. Niet meer zo super dun en leuk kapsel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:50:25 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_198904151
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef Mylene het volgende:
Colt nog steeds een vette pens, stukje preview 90 Day: The Single Life, ook Vanessa komt kennelijk langs. Hij hier met een pornomodel date.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
colti heeft niet alleen een pens maar ook grotere tieten dan ik _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:51:32 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_198904179
Ow ik vraag het hier ook maar even: hoe haal je iets uit je verder kijken lijst op Discovery Plus?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198916269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef Mylene het volgende:
Colt nog steeds een vette pens, stukje preview 90 Day: The Single Life, ook Vanessa komt kennelijk langs. Hij hier met een pornomodel date.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bandana om z'n hoofd ook echt.

Die date met No-Neck-Ed en die serveerster sloeg ook nergens op :')
Eigenlijk heel deze spin-off niet. Alles was wel zo erg gescript-niet te doen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 16:59:05 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_198917836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:50 schreef Karina het volgende:

[..]

colti heeft niet alleen een pens maar ook grotere tieten dan ik _O-
Hij had die bandana beter om zijn tieten kunnen doen.
  vrijdag 9 april 2021 @ 04:41:59 #226
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_198928429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:51 schreef Karina het volgende:
Ow ik vraag het hier ook maar even: hoe haal je iets uit je verder kijken lijst op Discovery Plus?
Door naar je favorieten te gaan en daar op het ❤️ te klikken zodat deze niet meer favoriet is
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 07:42:08 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_198928704
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 04:41 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

Door naar je favorieten te gaan en daar op het ❤️ te klikken zodat deze niet meer favoriet is
Oh dankje! Ga ik dat proberen, ik had al gelezen dat het helemaal niet kan namelijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198935258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef Mylene het volgende:
Colt nog steeds een vette pens, stukje preview 90 Day: The Single Life, ook Vanessa komt kennelijk langs. Hij hier met een pornomodel date.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die vrouwen daten hem vanwege de zelfpromotie op TV. _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 april 2021 @ 21:38:46 #229
22592 crew  Ole
pi_199033404
is dit topic?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 april 2021 @ 21:39:24 #230
22592 crew  Ole
pi_199033420
3 dagen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 18 april 2021 @ 07:33:44 #231
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199049877
?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 april 2021 @ 21:31:48 #232
22592 crew  Ole
pi_199224421
is dit het goede topic?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199224492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 21:31 schreef Ole het volgende:
is dit het goede topic?


Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 16 mei 2021 @ 11:31:44 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_199447538
Nieuw seizoen, 90 Day Fiancé: Happily Ever After?.

Met Angela maagverkleining o.a. en ook Andrei en Elizabeth zijn weer van de partij.

Nu aan het kijken :).
pi_199548546
Het nieuwe seizoen is nu toch op TLC ^O^ Er zitten wel weer pareltjes bij, had al een hoop langs zien komen op social media :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 29 mei 2021 @ 15:44:23 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_199669594
Angela op de dag van de operatie nog een peuk doen op haar hotelkamer terwijl er nadrukkelijk door de artsen werd gezegd om te stoppen. Mooie einde dat ze wakker moest worden, op de operatietafel.
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 00:44:39 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_199678397
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:31 schreef Mylene het volgende:
Nieuw seizoen, 90 Day Fiancé: Happily Ever After?.

Met Angela maagverkleining o.a. en ook Andrei en Elizabeth zijn weer van de partij.

Nu aan het kijken :).
Op welke zender kan ik dat zien?
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 10:48:40 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_199680252
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 00:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op welke zender kan ik dat zien?
Discovery Plus.

De 90days Bares All is ook wel aardig om te kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 30 mei 2021 @ 11:28:48 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_199680874
Koppels in het nieuwe seizoen (inmiddels al 3 afleveringen geweest): Angela en Michael, Kalani en Asuelu, Elizabeth en Andrei, Tiffany en Ronald, Brandon en Julia, Jovi en Yara en Natalie en Mike.



Wat een vreselijk stel is dat zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 30-05-2021 15:34:34 ]
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 13:05:31 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_199682092
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Discovery Plus.

De 90days Bares All is ook wel aardig om te kijken.
Ah, dankje! ;)
  Moderator zondag 30 mei 2021 @ 14:15:47 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199682862
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:28 schreef Mylene het volgende:
Koppels in het nieuwe seizoen (inmiddels al 3 afleveringen geweest): Angela en Michael, Kalani en Asuelu, Elizabeth en Andrei, Tiffany en Ronald, Brandon en Julia, Jovi en Yara en Natalie en Mike.

[ afbeelding ]

Wat een vreselijk stel is dat zeg. Niet verrassend dat ze niet meer bij elkaar zijn.
Ik zag eergisteren een stukje en dat waren weer hele andere koppels. O.a. die vrouw met Zied en die jongen met een meisje uit de Filipijnen. En ook Jovi en Yara en Natalie en Mike. Of is dat dan weer een ander seizoen :?

En misschien moet je even spoilertags gebruiken, niet iedereen is ervan gediend om te weten wie er uit elkaar zijn ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 30 mei 2021 @ 16:05:36 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_199684077
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag eergisteren een stukje en dat waren weer hele andere koppels. O.a. die vrouw met Zied en die jongen met een meisje uit de Filipijnen. En ook Jovi en Yara en Natalie en Mike. Of is dat dan weer een ander seizoen :?

En misschien moet je even spoilertags gebruiken, niet iedereen is ervan gediend om te weten wie er uit elkaar zijn ;)
^O^

Dat is het laatste seizoen van 90 Day Fiancé die je hebt gezien, die ben ik ook aan het kijken via Discovery+. Ik ben bij de aflevering waar Zied net een dag in de VS is en al heimwee heeft en van Rebacca te horen krijgt dat het nog wel een jaar kan duren voordat hij zijn moeder weer ziet :D . Verder heb ik het nog niet gezien.

En dat meisje is Hazel, die bi is, met die Amerikaan hadden ze een relatie met een Thaise. Zij werd jaloers omdat hij en die ander onderling Thais praten.

In 90 Day Fiancé: Happily Ever After zijn Jovi en Yara inmiddels ouders geworden van een dochter. Terwijl de laatste aflevering van 90 Day Fiancé die ik keek aan het einde ze een voorproefje lieten zien van dat zij een zwangerschapstest deed en hem aansprak dat ie al 's ochtends aan de whiskey zat op het vliegveld toen hij terug kwam van zijn werk.
  maandag 31 mei 2021 @ 02:03:15 #243
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_199689940
Jovi :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_199695229
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag eergisteren een stukje en dat waren weer hele andere koppels. O.a. die vrouw met Zied en die jongen met een meisje uit de Filipijnen. En ook Jovi en Yara en Natalie en Mike. Of is dat dan weer een ander seizoen :?

En misschien moet je even spoilertags gebruiken, niet iedereen is ervan gediend om te weten wie er uit elkaar zijn ;)
Nu is de spoiler nog in jouw quote te lezen.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 19:15:09 #245
16715 Mylene
*schatje*
pi_199758706
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 02:03 schreef Anonymousz het volgende:
Jovi :')
Wat een kneus is dat zeg, met dat gezuip en altijd maar kreeften willen eten. Yara mag ik eigenlijk wel, ondanks dat zo materialistisch is, toen ze haar schoonouders meteen terecht wees na opmerking dat Oekraļense vrouwen enkel voor de green card naar Amerika komen. Ze antwoordde direct met dat is hetzelfde zeggen dat alle Amerikanen oerdom zijn.

Ik snap werkelijk niet waarom Kalani en Asuelu nog bij elkaar zijn. Hij wil alleen slapen aparte kamer waar zijn spelcomputer ook staat en enkel met haar slapen als hij zin heeft om te neuken. Hij had aan mij de verkeerde gehad :r .

Angela flirt eigenlijk best wel veel. Ook weer met de Afrikaanse dokter die haar tieten gaat liften en overtollige huid gaat wegsnijden. Laat Michael dan ook flirten :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 05-06-2021 19:32:35 ]
pi_199822131
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:28 schreef Mylene het volgende:
Koppels in het nieuwe seizoen (inmiddels al 3 afleveringen geweest): Angela en Michael, Kalani en Asuelu, Elizabeth en Andrei, Tiffany en Ronald, Brandon en Julia, Jovi en Yara en Natalie en Mike.

[ afbeelding ]

Wat een vreselijk stel is dat zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natalie moet wel knetter gek zijn. Werkelijk niks bevalt haar aan Mike zijn hebben.
Mike woont op het platteland, wat had ze verwacht? :? Die zocht een perfect ticket naar de VS.

Mike zou haar moeten laten gaan. Brandon wordt gesandwiched tussen ouders en vriendin. :X
pi_199822133
Angela is bullshit. Zij mag van alles doen, Maaaaguuulll mag geeneens een scheet laten. _O-
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 00:35:44 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_199826500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 19:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Natalie moet wel knetter gek zijn. Werkelijk niks bevalt haar aan Mike zijn hebben.
Mike woont op het platteland, wat had ze verwacht? :? Die zocht een perfect ticket naar de VS.

Mike zou haar moeten laten gaan. Brandon wordt gesandwiched tussen ouders en vriendin. :X
Het is echt een rotwijf. Hij zou haar op het vliegtuig terug moeten zetten. Zelden zo'n akelig wijf gezien.
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 02:13:46 #249
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199827083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:15 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet waarom Kalani en Asuelu nog bij elkaar zijn. Hij wil alleen slapen aparte kamer waar zijn spelcomputer ook staat en enkel met haar slapen als hij zin heeft om te neuken. Hij had aan mij de verkeerde gehad :r .
Zij accepteert zoveel shit van hem dat mijn respect voor haar ook wel enigszins verdwenen is, en het argument “voor de kinderen” is ook wel achterhaalt bij hun inmiddels want zo’n goede vader is hij niet. :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 10:03:50 #251
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199828626
SPOILER: Actrices Natalie en Yara ontmaskerd
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 11 juni 2021 @ 10:53:04 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_199829183
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:03 schreef Nine. het volgende:
SPOILER: Actrices Natalie en Yara ontmaskerd
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ryan en Stephanie is ook interessant, in hoeverre het echt is. Zij ging wel met naar bed en beklaagde dat het droog voelde en dat hij glijmiddel op het condoom moest doen. Toen bleek dat hij tegen de afspraak in geen condoom had gebruikt :') . Vervolgens een heel drama.
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 12:09:48 #253
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199830059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:53 schreef Mylene het volgende:
Ryan en Stephanie is ook interessant, in hoeverre het echt is. Zij ging wel met naar bed en beklaagde dat het droog voelde en dat hij glijmiddel op het condoom moest doen. Toen bleek dat hij tegen de afspraak in geen condoom had gebruikt :') . Vervolgens een heel drama.
Misschien staan zij ook wel op dat YT kanaal. Ik heb ze lang niet allemaal bekeken want zijn er erg veel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 15:09:03 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_199832179
Ik vond die Yara al zo nep. Dat overdreven verwende gedrag en de onmogelijke eisen die ze stelde. Toen dacht ik al dit kan niet echt zijn.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 juni 2021 @ 20:56:18 #255
22592 crew  Ole
pi_199837669
nieuwe nu?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 12 juni 2021 @ 19:12:27 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_199851976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:56 schreef Ole het volgende:
nieuwe nu?
90 Day Fiancé: Happily Ever After al een tijdje.

Wat zag Elizabeth er slecht uit zeg bij de advocaat voor vaste greencard van Andrei. Hij heel zeker en arrogant dat er geen dingen door de immigratie tevoorschijn komen die het daglicht niet kunnen verdragen en waardoor hij zijn greencard kan verliezen. Het is allemaal geregeld :') .
pi_199860421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:12 schreef Mylene het volgende:

[..]

90 Day Fiancé: Happily Ever After al een tijdje.

Wat zag Elizabeth er slecht uit zeg bij de advocaat voor vaste greencard van Andrei. Hij heel zeker en arrogant dat er geen dingen door de immigratie tevoorschijn komen die het daglicht niet kunnen verdragen en waardoor hij zijn greencard kan verliezen. Het is allemaal geregeld :') .
Kijk jij de USA versie? Want dit was vrijdag niet op tv?

Is het inmiddels niet tijd om een USA topic te openen, want het loopt hier aardig door elkaar volgens mij. Ik vind het niet leuk om al die dingen al te lezen hier.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 13 juni 2021 @ 09:53:41 #258
16715 Mylene
*schatje*
pi_199861060
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 07:44 schreef rena het volgende:

[..]

Kijk jij de USA versie? Want dit was vrijdag niet op tv?

Is het inmiddels niet tijd om een USA topic te openen, want het loopt hier aardig door elkaar volgens mij. Ik vind het niet leuk om al die dingen al te lezen hier.
Ik kijk niet de USA versie. Ik was in de veronderstelling dat als TLC het heeft uitgezonden het daarna beschikbaar is op de Nederlandse Discovery+. Maar het lijkt dus andersom te zijn ofzo? Mensen met Discovery+ kunnen een aflevering vooruit kijken.
pi_199863501
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 00:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is echt een rotwijf. Hij zou haar op het vliegtuig terug moeten zetten. Zelden zo'n akelig wijf gezien.
Ik had nog medelijden toen ze vertelde over haar ex in Kiev. Maar ik dacht ook gelijk al van dat met Mike gaat niks worden aangezien haar ex CEO was van een of ander groot bedrijf.

En hoezo zijn Natalie en Yara actrices? Yara heeft toch een kind met die Yankee?
pi_199863516
Heeft niemand medelijden met Tank? Die zit bij die Filipijnse dame ook alleen maar omdat hij denkt niemand anders te kunnen krijgen. Hij ziet er fysiek goed uit, kennelijk heeft hij ook een goede baan. Waarom kan hij niet in de VS aan de vrouw komen? :?
pi_199863555
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:53 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik kijk niet de USA versie. Ik was in de veronderstelling dat als TLC het heeft uitgezonden het daarna beschikbaar is op de Nederlandse Discovery+. Maar het lijkt dus andersom te zijn ofzo? Mensen met Discovery+ kunnen een aflevering vooruit kijken.
Oh zo, nee TLC zet het volgens mij eerder op Discovery+ om mensen te lokken :P Ik heb alleen al genoeg streaming services dus vertik het om er nog een te nemen :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Tettenkoning zondag 13 juni 2021 @ 13:39:53 #262
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199863680
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:26 schreef Gruj0 het volgende:
Heeft niemand medelijden met Tank? Die zit bij die Filipijnse dame ook alleen maar omdat hij denkt niemand anders te kunnen krijgen. Hij ziet er fysiek goed uit, kennelijk heeft hij ook een goede baan. Waarom kan hij niet in de VS aan de vrouw komen? :?
Waarom medelijden hebben met een volwassen kerel die willens en wetens vrouwen in het buitenland zoekt?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199863709
quote:
81s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:39 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarom medelijden hebben met een volwassen kerel die willens en wetens vrouwen in het buitenland zoekt?
Mag dat niet dan? :')
  Tettenkoning zondag 13 juni 2021 @ 14:08:24 #264
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199864057
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:42 schreef Gruj0 het volgende:
Mag dat niet dan? :')
Hij kiest er toch zelf voor? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199886218
quote:
14s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Hij kiest er toch zelf voor? :')
Je mag geen medelijden hebben met zijn domheid? :')
  Tettenkoning maandag 14 juni 2021 @ 21:10:24 #266
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199887193
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:24 schreef Gruj0 het volgende:
Je mag geen medelijden hebben met zijn domheid? :')
Nee, waarom zou je? Bovendien is meer dan de helft van dit programma gescript. Dus wie weet is het gewoon een acteur :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator maandag 14 juni 2021 @ 21:14:44 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_199887309
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:26 schreef Gruj0 het volgende:
Heeft niemand medelijden met Tank? Die zit bij die Filipijnse dame ook alleen maar omdat hij denkt niemand anders te kunnen krijgen. Hij ziet er fysiek goed uit, kennelijk heeft hij ook een goede baan. Waarom kan hij niet in de VS aan de vrouw komen? :?
Wie is Tank? Die heb ik helemaal niet gezien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Tettenkoning maandag 14 juni 2021 @ 21:18:48 #268
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199887414
quote:
99s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:14 schreef Karina het volgende:
Wie is Tank? Die heb ik helemaal niet gezien.

Hij heet trouwens Tarik, niet Tank.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199887440
Ta
quote:
99s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Wie is Tank? Die heb ik helemaal niet gezien.
Tarik. Die zit met een Filippijnse. Hazel. Minst interessante koppel vind ik.
  Moderator maandag 14 juni 2021 @ 21:20:17 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_199887451
quote:
7s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ow Tarik _O- die twee vind ik een beetje viezig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_199900953
quote:
99s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:20 schreef Karina het volgende:

[..]

ow Tarik _O- die twee vind ik een beetje viezig.
Waarom?
pi_200070679
Heeft iemand gekeken gisterenavond? Bij geen van de stelletjes zie ik liefde in het spel. :P
De 90 days aflevering die erna komt, maakt optimaal gebruik van alle haat tussen alle ex stelletjes. Zielig, TLC gaat echt over lijken.

Ed wordt zwaar onder vuur genomen op Twitter tijdens deze afleveringen, maar heeft veel zelfspot. Dat maakt dan weer zijn lelijke gedrag op de Filipijnen een beetje goed.

Rosemarie kraakt Ed in deze afleveringen aan de lopende band af, maar vergeet even dat zij met die kerel gedate en het bed gedeeld heeft en dat het haar alleen te doen was om een greencard and the money. _O-
Gisterenavond zei ze dat Ed alleen haar uitnodigde in een hotel/resort en dat hij makkelijk haar vader apart had kunnen meenemen. Wel ja, daar bekent ze al dat het om de poen ging en dat Ed zijn leven lang dan mocht dokken. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 26-06-2021 12:56:50 ]
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:08:11 #273
16715 Mylene
*schatje*
pi_200077052
Door een decreet van Trumph moeten sponsors nu niet 10 jaar lang garant staan voor de partner die naar VS wordt gehaald, maar levenslang. In dit geval zou de vader van Kalani voor de eventuele financiėle kosten opdraaien als zij van Asuelu gaat scheiden. Of hij moet de VS verlaten. Dat was even schrikken bij de advocaat.

Heeft Angela dat contract nou getekend voor een facelift? Dat ze dus 4 weken niet mag roken op een boete van 1500 dollar. In de preview van de volgende aflevering is te zien dat ze haar laatste sigaret rookt en zich laat hypnotiseren zodat ze het kan blijven volhouden.

Die ruzie op de boot tussen Elizabeth en haar zus om Andrei was wel wat geforceerd hoor. En dan moet de tocht met de camper nog komen.
pi_200081337
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:08 schreef Mylene het volgende:
Door een decreet van Trumph moeten sponsors nu niet 10 jaar lang garant staan voor de partner die naar VS wordt gehaald, maar levenslang. In dit geval zou de vader van Kalani voor de eventuele financiėle kosten opdraaien als zij van Asuelu gaat scheiden. Of hij moet de VS verlaten. Dat was even schrikken bij de advocaat.

Heeft Angela dat contract nou getekend voor een facelift? Dat ze dus 4 weken niet mag roken op een boete van 1500 dollar. In de preview van de volgende aflevering is te zien dat ze haar laatste sigaret rookt en zich laat hypnotiseren zodat ze het kan blijven volhouden.

Die ruzie op de boot tussen Elizabeth en haar zus om Andrei was wel wat geforceerd hoor. En dan moet de tocht met de camper nog komen.
Op zich geen slecht besluit. Hij beschermt bepaalde Amerikanen tegen zichzelf. Amerikanen zoals Rebecca en Danielle.
  zondag 27 juni 2021 @ 11:15:33 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200087767
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_200088317
quote:
11s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:15 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was tijdverspilling van hen allebei.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:26:25 #277
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200088460
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Was tijdverspilling van hen allebei.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_200089987
quote:
2s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 01:10:47 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_200120952
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je echt gen***d. En nog niet eens prettig :o
pi_200131942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 01:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan ben je echt gen***d. En nog niet eens prettig :o
Ze had sowieso dubieuze eisen. Wilde een atheļst haar ding laten doen, geen vlees laten eten, geen alcohol laten drinken. Mike gaf ergens al genoeg toe. Ik vind het zielig voor die moeder van haar.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:56:04 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_200132670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op zich geen slecht besluit. Hij beschermt bepaalde Amerikanen tegen zichzelf. Amerikanen zoals Rebecca en Danielle.
Rebecca en Zied. Hij wil nu perse trouwen voor de ramadan. Ik ben het laatste seizoen 90 Day Fiancé aan het kijken, aflevering 12 geloof ik. Ook met Tarik en Hazel die een vriendin zoeken. Alsof het wat uitmaakt of die uit Thailand komt. Hazel is toch wel jaloers. Wel lachen om advies te vragen aan die Minty.

Ik vind Mike overigens ook maar een zak hooi hoor. Niets aan dat stelletje.
pi_200182465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

Rebecca en Zied. Hij wil nu perse trouwen voor de ramadan. Ik ben het laatste seizoen 90 Day Fiancé aan het kijken, aflevering 12 geloof ik. Ook met Tarik en Hazel die een vriendin zoeken. Alsof het wat uitmaakt of die uit Thailand komt. Hazel is toch wel jaloers. Wel lachen om advies te vragen aan die Minty.

Ik vind Mike overigens ook maar een zak hooi hoor. Niets aan dat stelletje.
Wat een aflevering weer gisteren. :D _O-

Tarik die zich druk maakt om zijn dochtertje en waar ze gaat slapen, maar zich gelijktijdig geen zorgen lijkt te maken om of zijn dochtertje die toekomstige driehoeksverhouding zal weten te begrijpen. :D _O-

Zied is niet tevreden over wat hij ziet. Hij is natuurlijk de in de VS vanwege de VS, niet vanwege Rebecca, maar zij heeft hem (zover we op TV kunnen zien) niet wegwijs gemaakt door de buurt voor de alledaagse inkopen, er zijn geen meubels, het is een "appartement" in een kantoorpand of wat dan ook waar ze ook nog eens met haar ex heeft gewoond. :D _O-

Mike en Natalie.. waar heeft zij het over..... 2e klasse? 8)7
Ik vind haar veel erger dan Mike en ze zoekt ook constant zijn grenzen op. De moeders van beide dames zitten trouwens wanhopig op kinderen te wachten. :N

Die ouders van Brandon :r :r
Er is bijna geen (moderne) vrouw meer die in een afgelegen gebied op een boerderij wil wonen, voor de dieren wil zorgen en zich wil binden aan een ongediertebestrijder, zelfs niet in de VS. Ze zouden al blij moeten zijn dat Julia daar wil wonen en de zorg van hun toekomstige kinderen op zich wil nemen. Ergens moet Mike ook blij zijn dat daar überhaupt een vrouw uit een grote stad wil wonen.
pi_200182902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 11:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat een aflevering weer gisteren. :D _O-

Tarik die zich druk maakt om zijn dochtertje en waar ze gaat slapen, maar zich gelijktijdig geen zorgen lijkt te maken om of zijn dochtertje die toekomstige driehoeksverhouding zal weten te begrijpen. :D _O-

Zied is niet tevreden over wat hij ziet. Hij is natuurlijk de in de VS vanwege de VS, niet vanwege Rebecca, maar zij heeft hem (zover we op TV kunnen zien) niet wegwijs gemaakt door de buurt voor de alledaagse inkopen, er zijn geen meubels, het is een "appartement" in een kantoorpand of wat dan ook waar ze ook nog eens met haar ex heeft gewoond. :D _O-

Mike en Natalie.. waar heeft zij het over..... 2e klasse? 8)7
Ik vind haar veel erger dan Mike en ze zoekt ook constant zijn grenzen op. De moeders van beide dames zitten trouwens wanhopig op kinderen te wachten. :N

Die ouders van Brandon :r :r
Er is bijna geen (moderne) vrouw meer die in een afgelegen gebied op een boerderij wil wonen, voor de dieren wil zorgen en zich wil binden aan een ongediertebestrijder, zelfs niet in de VS. Ze zouden al blij moeten zijn dat Julia daar wil wonen en de zorg van hun toekomstige kinderen op zich wil nemen. Ergens moet Mike ook blij zijn dat daar überhaupt een vrouw uit een grote stad wil wonen.
Er Wordt Julia ook niet gevraagd of ze het leuk vind, het wordt haar gewoon opgedragen...ze logeert daar dus ze moet...

Die moeder van Brandon zou in therapie moeten..kom op zeg, je zoon mag eigenlijk alleen samen zijn met Julia als hun er bij zijn..we hebben het hier over volwassen mensen...en dat de boerderij eigenlijk dus van Brandon is/ wordt, of hij dat nou wil of niet...

Ze mogen eigenlijk niet trouwen op moederdag want dat vindt moeders niet goed...

Heb bijna respect voor Julia dat ze het zo lang volhoudt..
India, ga er na toe!
  zaterdag 3 juli 2021 @ 12:08:19 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200183146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 11:03 schreef Gruj0 het volgende:
Ergens moet Mike ook blij zijn dat daar überhaupt een vrouw uit een grote stad wil wonen.
Hij woont daar omdat de huizen onbetaalbaar zijn in de regio waar hij werkt (Seattle). Hij rijdt niet voor zijn lol 2/3 uur enkele reis naar zijn werk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_200183347
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 12:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij woont daar omdat de huizen onbetaalbaar zijn in de regio waar hij werkt (Seattle). Hij rijdt niet voor zijn lol 2/3 uur enkele reis naar zijn werk.

Zo te zien wel een mooi gebied waar hij woont.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_200186595
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 11:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]

Er Wordt Julia ook niet gevraagd of ze het leuk vind, het wordt haar gewoon opgedragen...ze logeert daar dus ze moet...

Die moeder van Brandon zou in therapie moeten..kom op zeg, je zoon mag eigenlijk alleen samen zijn met Julia als hun er bij zijn..we hebben het hier over volwassen mensen...en dat de boerderij eigenlijk dus van Brandon is/ wordt, of hij dat nou wil of niet...

Ze mogen eigenlijk niet trouwen op moederdag want dat vindt moeders niet goed...

Heb bijna respect voor Julia dat ze het zo lang volhoudt..
Boeit die ouders niks, of ze het leuk vindt, of ze haar ouders en de rest van haar familie mist, helemaal niks. Ze zijn geen reclame voor hun mede Amerikanen. :N

En dat moederdag gebeuren idd, wat een onzin. :r Wanneer je zo al die Amerikanen ziet, zou je zeggen dat ze slecht empathisch zijn.

Die ouders van hem wilden ook direct na aankomst van Julia allerlei monumenten bezoeken en zo. Iets wat ook best later kan. Het lijkt wel alsof ze het als formaliteit wilden regelen. 1e dag hoppa we laten even snel wat zien, 2e dag direct werk in het strafkamp op de boerderij. :N _O-
pi_200186636
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 12:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij woont daar omdat de huizen onbetaalbaar zijn in de regio waar hij werkt (Seattle). Hij rijdt niet voor zijn lol 2/3 uur enkele reis naar zijn werk.

Dat wist ik niet, maar dan moet hij toch wel zeker zelf kunnen bedenken dat een buitenlandse vrouw uit een grote stad "halen" terwijl je hoeveel 12 uur of zo van huis bent (laten we zeggen 4 voor reizen, 8 voor werken) toch geen doen is? Zo'n vrouw de hele dag thuis laten in the middle of nowhere. :?
  Moderator zaterdag 3 juli 2021 @ 17:19:37 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_200187673
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Boeit die ouders niks, of ze het leuk vindt, of ze haar ouders en de rest van haar familie mist, helemaal niks. Ze zijn geen reclame voor hun mede Amerikanen. :N

En dat moederdag gebeuren idd, wat een onzin. :r Wanneer je zo al die Amerikanen ziet, zou je zeggen dat ze slecht empathisch zijn.

Die ouders van hem wilden ook direct na aankomst van Julia allerlei monumenten bezoeken en zo. Iets wat ook best later kan. Het lijkt wel alsof ze het als formaliteit wilden regelen. 1e dag hoppa we laten even snel wat zien, 2e dag direct werk in het strafkamp op de boerderij. :N _O-
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik haar een lui, verwend mormel vind. En Mike is een sukkeltje.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 17:36:11 #289
16715 Mylene
*schatje*
pi_200187909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, maar dan moet hij toch wel zeker zelf kunnen bedenken dat een buitenlandse vrouw uit een grote stad "halen" terwijl je hoeveel 12 uur of zo van huis bent (laten we zeggen 4 voor reizen, 8 voor werken) toch geen doen is? Zo'n vrouw de hele dag thuis laten in the middle of nowhere. :?
Hij maakte het haar ook niet makkelijk door te zeggen dat er beren buiten kunnen lopen :D.

Nathalie droomt ervan om actrice te worden, naar Hollywood te gaan. Ja, dan kom je niet ver :') . Mike's moeder opperde dat ze geld kan verdienen als tolk, maar dat wilde ze ook niet.

TLC heeft op televisie het laatste seizoen van 90 Day Fiancé ook nog niet helemaal uitgezonden? Ik kijk enkel via Discovery+. Misschien dus toch wel een apart topic openen want op + zijn alle afleveringen beschikbaar, 18 in totaal, met een tell all finale. Daarna zal TLC pas denk ik met 90 Day Fiancé: Happily Ever After beginnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 03-07-2021 19:07:32 ]
  zaterdag 3 juli 2021 @ 18:42:36 #290
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_200188868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 11:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat een aflevering weer gisteren. :D _O-

Tarik die zich druk maakt om zijn dochtertje en waar ze gaat slapen, maar zich gelijktijdig geen zorgen lijkt te maken om of zijn dochtertje die toekomstige driehoeksverhouding zal weten te begrijpen. :D _O-

Zied is niet tevreden over wat hij ziet. Hij is natuurlijk de in de VS vanwege de VS, niet vanwege Rebecca, maar zij heeft hem (zover we op TV kunnen zien) niet wegwijs gemaakt door de buurt voor de alledaagse inkopen, er zijn geen meubels, het is een "appartement" in een kantoorpand of wat dan ook waar ze ook nog eens met haar ex heeft gewoond. :D _O-

Mike en Natalie.. waar heeft zij het over..... 2e klasse? 8)7
Ik vind haar veel erger dan Mike en ze zoekt ook constant zijn grenzen op. De moeders van beide dames zitten trouwens wanhopig op kinderen te wachten. :N

Die ouders van Brandon :r :r
Er is bijna geen (moderne) vrouw meer die in een afgelegen gebied op een boerderij wil wonen, voor de dieren wil zorgen en zich wil binden aan een ongediertebestrijder, zelfs niet in de VS. Ze zouden al blij moeten zijn dat Julia daar wil wonen en de zorg van hun toekomstige kinderen op zich wil nemen. Ergens moet Mike ook blij zijn dat daar überhaupt een vrouw uit een grote stad wil wonen.
Eens de ouders van Brandon zijn vreselijk :{ en Natalie is een rare vogel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_200191948
Wel heerlijk hoe die David uit Las Vegas met zijn Lana stug blijft volhouden en van zich af blijft bijten. Heeft totale schijt wat anderen over hem denken. :D

De man die de grootste flater slaat is toch wel die ene Australiėr met zijn "relatietherapie voor vrouwen". _O-
Stephanie is een mooie vrouw om te zien, die regenboog vrouw paste al niet bij haar. :P
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 19:38:52 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_200206831
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef Gruj0 het volgende:
Wel heerlijk hoe die David uit Las Vegas met zijn Lana stug blijft volhouden en van zich af blijft bijten. Heeft totale schijt wat anderen over hem denken. :D

De man die de grootste flater slaat is toch wel die ene Australiėr met zijn "relatietherapie voor vrouwen". _O-
Stephanie is een mooie vrouw om te zien, die regenboog vrouw paste al niet bij haar. :P
Ja, wat een creep is dat. Die Australiėr.
pi_200213472
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Boeit die ouders niks, of ze het leuk vindt, of ze haar ouders en de rest van haar familie mist, helemaal niks. Ze zijn geen reclame voor hun mede Amerikanen. :N

En dat moederdag gebeuren idd, wat een onzin. :r Wanneer je zo al die Amerikanen ziet, zou je zeggen dat ze slecht empathisch zijn.

Die ouders van hem wilden ook direct na aankomst van Julia allerlei monumenten bezoeken en zo. Iets wat ook best later kan. Het lijkt wel alsof ze het als formaliteit wilden regelen. 1e dag hoppa we laten even snel wat zien, 2e dag direct werk in het strafkamp op de boerderij. :N _O-
Ja idd triest bijna.
India, ga er na toe!
pi_200226348
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef Gruj0 het volgende:

De man die de grootste flater slaat is toch wel die ene Australiėr met zijn "relatietherapie voor vrouwen". _O-

Ja, die was inderdaad wel een beetje apart die gozer. Toch wel knap dat hij zoveel vrouwen zo gek weet te krijgen dat ze in een in hun vrije tijd, betalen om naar zijn geneuzel te luisteren.......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_200283882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ja, die was inderdaad wel een beetje apart die gozer. Toch wel knap dat hij zoveel vrouwen zo gek weet te krijgen dat ze in een in hun vrije tijd, betalen om naar zijn geneuzel te luisteren.......
Hij is afgegaan voor de TV, erger kon niet. Maar die Amerikaanse vriendin van hem was ook geen heilige. Alles willen zien en achterhalen wat hij doet.
  Moderator vrijdag 9 juli 2021 @ 15:42:19 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_200284031
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 17:36 schreef Mylene het volgende:
Nathalie droomt ervan om actrice te worden, naar Hollywood te gaan. Ja, dan kom je niet ver . Mike's moeder opperde dat ze geld kan verdienen als tolk, maar dat wilde ze ook niet.
Nathalie was vroeger blijkbaar journaliste en presentatrice dus niet heel gek dat ze dat wil. Tolk lijkt me niet haalbaar, daar zal je toch eerst een opleiding voor moeten volgen, haar Engels is lang niet goed genoeg ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 juli 2021 @ 21:41:02 #297
22592 crew  Ole
pi_200290291
ik kijk nu..
vaak oosteuropese dames die denken dat VS paradijs is..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 9 juli 2021 @ 21:56:19 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_200290612
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 15:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Nathalie was vroeger blijkbaar journaliste en presentatrice dus niet heel gek dat ze dat wil. Tolk lijkt me niet haalbaar, daar zal je toch eerst een opleiding voor moeten volgen, haar Engels is lang niet goed genoeg ook.
Echt niet. Ze komt inderdaad dik te kort.
pi_200292982
Stephanie die een 27 jarige man koopt. :D _O-
Die Andrew is een echte zak. Het enige wat die Amira in hem ziet zijn zijn $$$.
pi_200292997
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:41 schreef Ole het volgende:
ik kijk nu..
vaak oosteuropese dames die denken dat VS paradijs is..
Dat denken ze over West Europa ook. Net zoals al die Afrikanen en andere Aziaten.
pi_200293007
En dicht.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')