Waarom zou ik willen dat je mij boos maaktquote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen dat je mij boos maakt
Je mag me wel blij makenquote:
Dat ze een stuk eendenborst voor me bereid doelde ik opquote:
Jawel jawel.quote:
Ouwe h0sselaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Ik had een virtuele audientie en die man bleef maar lullen. Ik moest een damp laten en zette de microfoon uit. Ik liet de damp ontsnappen en het voelde echt fijn en glimlachte een beetje. Die man dacht dat ik lachte om zijn grapje wat hij op dat moment maakte...
Lol.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Ik had een virtuele audientie en die man bleef maar lullen. Ik moest een damp laten en zette de microfoon uit. Ik liet de damp ontsnappen en het voelde echt fijn en glimlachte een beetje. Die man dacht dat ik lachte om zijn grapje wat hij op dat moment maakte...
puzziequote:
werkenquote:
af en toe moet dat hequote:
jij niet natuurlijkquote:
ga eten danquote:
Me, myself en Amee zo te zien.quote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 4 november 2020 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Me, myself en Amee zo te zien.
#strijders #nachtbagger
Omdat ik vanmiddag nog een dutje heb gedaan net voor ik begon met werken en nu klaar wakker benquote:
Ik sliep al vanaf 20.00u ofzo. Net wakkerquote:Op woensdag 4 november 2020 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag nog een dutje heb gedaan net voor ik begon met werken en nu klaar wakker ben![]()
Waarom ben jij nog niet aan het slapen?
Ow, hoe komt het?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik sliep al vanaf 20.00u ofzo. Net wakker
Mijn dutje was een dut geworden. Haha! Heb dat wel vaker als moe ik ben. Alleen, wanneer ik om 12 uur wakker ben dan slaap ik gewoon door. Maar vandag besluit ik de telefoon te pakkenquote:
Ah op die manierquote:Op woensdag 4 november 2020 23:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn dutje was een dut geworden. Haha! Heb dat wel vaker als moe ik ben. Alleen, wanneer ik om 12 uur wakker ben dan slaap ik gewoon door. Maar vandag besluit ik de telefoon te pakken
Werk jij 's avonds dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Daar heb ik ook wel een last van inderdaad als ik vroeg ga slapen
Ik heb afwisselende diensten, vandaag had ik een late dienst van 12:00 tot 20:00. Maar ik prefereer vroegere diensten. Het werk wat ik doe is van 07:00 tot 23:00 in principe dat je ingepland kunt wordenquote:
Wth!quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb afwisselende diensten, vandaag had ik een late dienst van 12:00 tot 20:00. Maar ik prefereer vroegere diensten. Het werk wat ik doe is van 07:00 tot 23:00 in principe dat je ingepland kunt worden![]()
Maar gelukkig heb ik niet meer de uren die ik in de horeca gedraaid heb. Daar heb ik ooit een week van 84 uur gedraaid
Echt bizare dagen die je in de horeca soms draait!quote:Op woensdag 4 november 2020 23:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Wth!
Had ik vandaag toevallig gepraat met een collega die in zijn studenten tijd in de horeca werkte van 11.00u tot 23.00u![]()
Hoe houden ze dat vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |