Charlotte Ritchiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:13 schreef amaranta het volgende:
Geen idee hoe je een gifje moet plaatsen...
https://giphy.com/gifs/bbc-siblings-three-l4Jzgmad24DGBqQ4U
Leuk! Wat zit er in?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:22 schreef lunapuella het volgende:
Vanavond borrelIk heb een borrelpakket afgehaald bij onze favoriete lokale brouwerij en er is een nieuwe Star Trek Discovery aflevering, dus dat komt sowieso goed
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Leuk! Wat zit er in?
Wij doen morgen de Halloweenquiz van onze stamkroeg. Daar hebben we een pakket voor gekocht dat we morgen op kunnen halen. Daar zitten dan hints voor de quiz in, speciaalbiertjes en hapjes (oa hun heeeeerlijke nacho's). Super leuk initiatief en op deze manier kunnen we ze toch weer een beetje steunen.
En leuk, want de vrienden die via Skype meedoen hebben dus allemaal dezelfde biertjes en snacks. Net alsof we echt samen zijn
Oa kaas met dip, broodjes, olijven, gevulde dadels en nog wat dingen. En twee flesjes bier (die zijn voor man, ik lust geen bierquote:
Ja, als ik het alleen met intrinsieke motivatie moest doen zou ik ook een hoop minder productief zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:33 schreef Roosgeluk het volgende:
Maar heel eerlijk, vertonen wij volwassenen ook niet bepaald gedrag omdat "het moet" of "verwacht wordt" of omdat het een hoop gezeik scheelt?
Nou ja, in ieder geval doe ik mijn werk niet vanwege de intrinsieke motivatie. Ik vind het leuk, ga er graag heen, heb toffe collega’s.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:33 schreef Roosgeluk het volgende:
ook team thee..
Maar heel eerlijk, vertonen wij volwassenen ook niet bepaald gedrag omdat "het moet" of "verwacht wordt" of omdat het een hoop gezeik scheelt?
Klinkt als een prima borrel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:37 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oa kaas met dip, broodjes, olijven, gevulde dadels en nog wat dingen. En twee flesjes bier (die zijn voor man, ik lust geen bier) (maar heb nog wel cider staan
)
[..]
Ja, als ik het alleen met intrinsieke motivatie moest doen zou ik ook een hoop minder productief zijn
Die tijd komt wel weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:41 schreef Aure het volgende:
Ik zou ook wel een speciaalbiertje willen
Ja en op zich gaat het ook altijd wel sneller dan je dan nu denktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Die tijd komt wel weer
En anders schijnt de 0.0 IPA van Brand goed te zijn.
Sterkte!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat een nieuwe lockdown op komst is in Belgie.
Gelukkig heb ik al veel op voorhand gekocht.
Of zoals Crabtree zegt: lickdown
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:13 schreef amaranta het volgende:
Geen idee hoe je een gifje moet plaatsen...
https://giphy.com/gifs/bbc-siblings-three-l4Jzgmad24DGBqQ4U
Afbeeldingslocatie van een gif in een schilderijtje zetten.quote:
Dank voor de heads up, dat wordt vast geen horizontaal feestje vanavondquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:22 schreef lunapuella het volgende:
Vanavond borrelIk heb een borrelpakket afgehaald bij onze favoriete lokale brouwerij en er is een nieuwe Star Trek Discovery aflevering, dus dat komt sowieso goed
Hier heeft de italiaan vanmiddag een borrelplank bezorgd voor vanavondquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:22 schreef lunapuella het volgende:
Ooooh jaloers!! Heerlijk vooruitzichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hier heeft de italiaan vanmiddag een borrelplank bezorgd voor vanavondde wijn ligt koud. Nu alleen nog even wachten tot het bedtijd is
Ai... vervelendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zit aan de thee.
Een vriend van mijn man is besmet met het Coronavirus... en laat mijn man daar nou vorige week zaterdag op bezoek zijn geweest.
Ben benieuwd hoe dit nu gaat ontwikkelen.
Ja, in het voorjaar voelde het ook anders, A) omdat het de eerste keer was, maar B) omdat licht en zonnig en warm buiten was. Nu is het koud en grijs en donker....quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:23 schreef Bottoms_up het volgende:
Het is ook lang ineens. Tot 13 december. Ik probeer nu mijn moeder te troosten, die heeft het even moeilijk nu. Maar ik weet ff ook niet meer wat te zeggen.
Nu ben ik blij dat we twee weken geleden tegen alle adviezen in nog geweest zijn.
Idd en toen was de sfeer optimistischer. Ff een lockdown, ff op de tanden bijten en het is klaar. Die naïviteit zijn we nu wel kwijt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, in het voorjaar voelde het ook anders, A) omdat het de eerste keer was, maar B) omdat licht en zonnig en warm buiten was. Nu is het koud en grijs en donker....
Sterkte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij zitten in lockdown nummer 2. Alle winkels behalve supermarkten en apotheken dicht. Scholen dicht tot 15 november (mijn inschatting is daarna niet weer open, maar dicht tot kerstmis). Verplicht telewerken.
Net nog maar even in de bouwmarkt geweest om wat essentiële zaken te kopen voor in het nieuwe huis. Hoop dat verhuizen nog mag straks.
Ja, heftig stel maatregelen bij jullie.... sterktequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij zitten in lockdown nummer 2. Alle winkels behalve supermarkten en apotheken dicht. Scholen dicht tot 15 november (mijn inschatting is daarna niet weer open, maar dicht tot kerstmis). Verplicht telewerken.
Net nog maar even in de bouwmarkt geweest om wat essentiële zaken te kopen voor in het nieuwe huis. Hoop dat verhuizen nog mag straks.
Sommige kaarten. Dit was er een uit 1995. Dus wel 1e editie denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:13 schreef lily het volgende:
Toppie![]()
Zijn die dingen zoveel geld waard?
Wij hebben ook nog ergens blikken van die kaarten van jaren geleden... hm
Ik zou ook niet razend enthousiast zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:39 schreef lily het volgende:
Onze zoon van 15 spaart voor een scooter. Bweh.
Onze oudste heb ik daar toen vanaf kunnen praten want we woonden in de stad en hij moest maar fietsen tot zijn rijbewijs, maar nu wonen we in een dorp. Veel verder fietsen met vele vele heuvels. Dus ik begrijp het wel.
Maar ik vind het gewoon ondingen.
Hij wil wel een snorscooter want hij wil op het fietspad (die er hier wel heel veel zijn) kunnen rijden.
Nee, ik dus ook niet. Ik kan het hem natuurlijk makkelijk verbieden..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou ook niet razend enthousiast zijn.
Hier komen veel kinderen uit het buitengebied met een elektrische fiets. Maar ik snap ergens de charme van zo'n snor/bromding ook wel. Al is het maar omdat we dat thuis niet mochten, maar wel 25km naar school moesten reizen (afhankelijk van bus/fiets)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:39 schreef lily het volgende:
Onze zoon van 15 spaart voor een scooter. Bweh.
Onze oudste heb ik daar toen vanaf kunnen praten want we woonden in de stad en hij moest maar fietsen tot zijn rijbewijs, maar nu wonen we in een dorp. Veel verder fietsen met vele vele heuvels. Dus ik begrijp het wel.
Maar ik vind het gewoon ondingen.
Hij wil wel een snorscooter want hij wil op het fietspad (die er hier wel heel veel zijn) kunnen rijden.
Wel de moeite waard om uit te zoeken hoor. Er zijn kaarten die ¤100 per stuk waard zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:13 schreef lily het volgende:
Toppie![]()
Zijn die dingen zoveel geld waard?
Wij hebben ook nog ergens blikken van die kaarten van jaren geleden... hm
Ja, ik ook! Was heerlijk om daarop naar school en de sportvelden te crossen. Vooral als het mooi weer wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:41 schreef F_r het volgende:
Ik had een scooter vanaf mijn 16e. Veel plezier van gehad
Ben je doof?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:49 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Was heerlijk om daarop naar school en de sportvelden te crossen. Vooral als het mooi weer wasZo hard gaan die snorscooters niet.
Mijn ouders waren destijds ook niet super enthousiast, maar ze wisten dat ik voorzichtig was. Heb wel 5395x van andere mensen de vraag gekregen of het niet te gevaarlijk was (omdat ik niet kan horen, maar al mijn klasgenoten waren natuurlijk super verantwoord bezig met mp3 spelers op de fiets enzo)
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:25 schreef amaranta het volgende:
Nou. Het is gelukt hoor. Zoon heeft zn eerste deal gesloten via marktplaats. 3 Pokemon kaarten verkocht voor 50! euro
Hij is blij!
Ik had een bromscooter. En later was hij nog opgevoerd ging best hardquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:49 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Was heerlijk om daarop naar school en de sportvelden te crossen. Vooral als het mooi weer wasZo hard gaan die snorscooters niet.
Mijn ouders waren destijds ook niet super enthousiast, maar ze wisten dat ik voorzichtig was. Heb wel 5395x van andere mensen de vraag gekregen of het niet te gevaarlijk was (omdat ik niet kan horen, maar al mijn klasgenoten waren natuurlijk super verantwoord bezig met mp3 spelers op de fiets enzo)
Anniequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:20 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik had een bromscooter. En later was hij nog opgevoerd ging best hard
@Nijna ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:07 schreef amaranta het volgende:
Was er hier iemand die bij een opticien werkt?
In jouw wijk was wel meer fout volgens mij....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:26 schreef SQ het volgende:
In mijn wijk hadden alle stoere jongens een wallaroo
Hahaha! Ja dat klopt. Maar wel altijd dik mooi vuurwerk met oud en nieuwquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
In jouw wijk was wel meer fout volgens mij....
Gheghe uit Bels zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dat klopt. Maar wel altijd dik mooi vuurwerk met oud en nieuw
Sjonnie en Anita dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:46 schreef MorganLeFay het volgende:
@:amaranta : ja![]()
Wel lekker rustig over het algemeen
Oh ja die Citta's... op het schoolplein stonden er altijd een boel. En ik weet niet hoe het bij jullie was, maar in 070 hoorde er bij zo'n Citta standaard een knul met oorbel of een meisje met een bloot middenrif
Ik ook! Maar dan een km of 5 ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:39 schreef Declan-Harp het volgende:
Amateurs! Ik moest dagelijks 12km héén en terug in zo'n beetje elke weeromstandigheid. Band lek? Kon ik lopen.
Goed weggekomen daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kocht zo'n beetje op de dag dat ik 16 was een Puch. Wel een echte brommer met helm, want dat vond ik veiliger, verstandig als ik was.![]()
Mijn vader had een scooter die 80km/u reed. Onverantwoord uiteraard, illegaal ook, maar ik was 16/17 en vond het megastoer. Ik ben een keer door de politie van de provinciale weg waar auto's dus 80 reden, geplukt. Ik ging mijn vriendje (die nu mijn man is) 20km verderop ophalen van school en die provinciale weg was een stuk sneller en handiger dan de fietspaden. Ik zag de politie aankomen in mijn spiegel dus ik nam snel gas terug, zodat ik qua snelheid niet gesnapt zou worden.Ik heb mijn meest onschuldige gezichtsuitdrukking ooit laten zien en gezegd dat ik daar nieuw was en verdwaald. Ik kreeg een waarschuwing, geen bekeuring.
![]()
Ik kan mij ook geen alto op een scooter herinneren nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Niks geen scooters. Dat was echt iets dat ik niet kon verantwoorden voor mezelf binnen alto-kringenGeen van mn vrienden had ook een scooter. Gewoon op m’n gazelle op en neer. Gelukkig hoefde ik niet ver
Ik niet, maar enige kennis wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:07 schreef amaranta het volgende:
Was er hier iemand die bij een opticien werkt?
Heideroosjes heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
En nu zitten de heideroosjes muurvast in mijn hoofdgokkasten mayonaise met frieteeeeeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |