Mweh allemaal al gezien bij Waesquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:27 schreef potjecreme het volgende:
Dit is zo'n programma die je wil bingen.
Die deelnemers zijn zo vies van het stof, modder en zweet dat COVID-19 daar ver weg van blijft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal getest en zitten in een bubbel.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:29 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Mweh allemaal al gezien bij Waes
Jesse wordt wel indirect gestraft. Alle mensen die op tijd waren hebben even kunnen uitrusten en hij niet.quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:29 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Mweh allemaal al gezien bij Waes
Ik zou als Jesse denken dat het halen van de 10 belangrijker is dan de tijd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:38 schreef Viltje het volgende:
[..]
Jesse wordt wel indirect gestraft. Alle mensen die op tijd waren hebben even kunnen uitrusten en hij niet.
Hij heeft gewoon kaartjes gepakt en kwam er later achter dat hij zijn eigen naam had moeten pakken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef Revanches het volgende:
Mweh, vind het gewoon unfair dat hij niet eens berisping oid heeft gehad. Anderen die 10 min later kwamen kregen er meer van langs. Hij komt er nu makkelijk mee weg.
Ik snap nog steeds niet waarom die freerunner de kaartjes van de anderen had gepakt. Wat is de strategie daarachter?
Ah, I see.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon kaartjes gepakt en kwam er later achter dat hij zijn eigen naam had moeten pakken.
Hahaha dankjewel, zo leest dit topic heel anders. Ik moest aan de bijbel denken en die soort Jezus figuur (Mathijs) die hopelijk ook zsm naar huis gaatquote:Op zondag 8 november 2020 09:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is voetballer Ryan Babel.
[ afbeelding ]
Beetje koket in de camera kijken tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind zijn rol prima. Niks meer aan doen.
Ik denk dat er Marvin bedoeld wordtquote:
Een knappe tijd idd op baan Arnhem. Alhoewel dat eigenlijk een groepsopdracht hoort te zijn, dus met elkaar en je kutzooi de zes minuten halen. Maar goed, iedereen heeft het gehaald dus een prima prestatie want het is gewoon een kutbaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
Die free runner die het parcours doet in 3min30 waar de instructeurs van opkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |