quote:Matchday 1 - 22 oktober
18:55 PSV v Granada
18:55 Napoli v AZ
21:00 Dinamo Zagreb v Feyenoord
Matchday 2 - 29 oktober
18:55 Feyenoord v Wolfsberger AC
21:00 Omonia Nicosia v PSV
21:00 AZ v HNK Rijeka
Matchday 3 - 5 november
18:55 PAOK Saloniki v PSV
18:55 Real Sociedad v AZ
21:00 Feyenoord v CSKA Moskou
Matchday 4 - 12 november
18:55 CSKA Moskou v Feyenoord
21:00 PSV v PAOK Saloniki
21:00 AZ v Real Sociedad
Matchday 5 - 3 december
18:55 Feyenoord v Dinamo Zagreb
21:00 Granada v PSV
21:00 AZ v Napoli
Matchday 6 - 10 december
18:55 PSV v Omonia Nicosia
18:55 HNK Rijeka v AZ
21:00 Wolfsberger AC v Feyenoord
Zelfs Berghuisquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat er in ieder geval iemand vindt dat de eerste 'gewoon' een penantie was
Inderdaad, wat een partij was dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft AZ nog cumulatief met 5-2 van gewonnen. AZ > Tottenham.
Sowieso boeit niemand Nolles ook maar ene neuk. Krijgt altijd een stijfje als het over Feyenoord gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Nolles denkt dat veel Nederlands een zier om Feyenoord geven
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Jouw presentatie is ook apathisch Marcel
jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Raden jullie AZ of PSV aan voor de neutrale kijker?
Yepquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Buiten de ring 010 neemt niemand dat circus serieusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Nolles denkt dat veel Nederlands een zier om Feyenoord geven
Mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef Zorro het volgende:
Er is darts.
WAAROM IS DIE TYFUSMAYER DAN HIER???
TheoGod.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Theo schuift Feyenoord de oven in en iedereen is ziedend
Wolfberger speelde Ajax nog tegen in de voorbereiding, Rijeka kennen we nog van PSV en die ploeg uit Cyprus doet vaak genoeg mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef VacaLoca het volgende:
Van alle drie de tegenstanders van de NLse clubs vnv heb ik nog nooit gehoord, jullie?
Sociedad-Napoli.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Paar reserve Limburgers en Groningers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Buiten de ring 010 neemt niemand dat circus serieus
Nee, lekker wat anders doen maatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is dit het definitieve einde van tijdperk De Zwaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:56 schreef Zorro het volgende:
Er is darts.
WAAROM IS DIE TYFUSMAYER DAN HIER???
La Real óf Real Sociedad voluit.quote:
Begin tijdperk Dirkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde van tijdperk De Zwaan?
We noteren het. Bedankt voor de feedback.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
La Real óf Real Sociedad voluit.
Sociedad kan niet.
Die baskjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sociedad kan niet.
Mimimimiquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sociedad kan niet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sociedad kan niet.
Met wie wil je vergeleken worden: JR of SuperwormJim?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sociedad kan niet.
Bank is van Omonia he. Het is niet dat je je eigen bank meeneemt naar de wedstrijd. Die staat er gewoon.quote:
Aanval is de beste verdedigingquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan heb je nog mazzel dat er dit jaar op het middenveld en in de aanval nog best breed is ingekocht.
Ik noem ze liever Real San Sebastianquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sociedad kan niet.
FM-speler gespot.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik noem ze liever Real San Sebastian
Jij vindt die Boscagli beter?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Viergever ook al corona?
De kansen van PSV stijgen aanzienlijk
Is AZ dit seizoen al een keer niet op voorsprong gekomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou AZ op voorsprong komen jongens, wat denken jullie.
Ik denk dat ze voor 0-0 gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou AZ op voorsprong komen jongens, wat denken jullie.
Genot.quote:Matig Feyenoord verliest door hattrick scheidsrechter
Feyenoord heeft opnieuw kennis gemaakt met een scheidsrechter die niet geschikt is voor fluiten op topniveau. Na Clément Turpin is de Servier Srdjan Jovanović er in geslaagd om drie strafschoppen te geven aan Wolfsberger AC en de Rotterdammers een zuivere strafschop te onthouden.
Na de wedstrijd zullen alle ogen gericht zijn op het falen van Jovanović, maar Feyenoord speelde een zwakke eerste helft. Het tempo lag te laag en het plan van Dick Advocaat om met een 4-4-2 formatie te starten bleek achteraf niet het juiste plan te zijn.
In de rust kwam Luciano Narsingh in het veld voor Bart Nieuwkoop en speelde Feyenoord weer met drie aanvallers. De Rotterdammers kwamen prima uit de startblokken en Steven Berghuis maakte de aansluitingstreffer: 1-2. Net op het moment dat de gelijkmaker in de lucht hing kreeg Feyenoord een doelpunt tegen en daarna was het geloof in resultaat direct weg.
Zebre was waardeloos gisterenquote:
Yup, PEC kwam voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is AZ dit seizoen al een keer niet op voorsprong gekomen?
PEC misschien
Is die daar de trainer?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Henning Berg heeft een hard hoofd
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klinkt alsof het AZ stadion weer instort.
Ja , maar gek genoeg niet zoveel van Rosenborggoden .quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die daar de trainer?
Prachtig Noors elftal was dat wel toen.
Gewoon de tactiek van het oude Brazilië hanteren. Fuck de verdediging, gewoon meer scoren dan de tegenstander.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:01 schreef Coco het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat PSV niet de 0 houdt.
Sterkte.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peertje in lamp in mn woonkamer is kapot, heb geen nieuwe. Echt heel irritant.
Geen Philips zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
1982-genot.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de tactiek van het oude Brazilië hanteren. Fuck de verdediging, gewoon meer scoren dan de tegenstander.
Ik heb datzelfde met een of andere oude lamp van de vorige bewoner nogquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heftig, ik hoop dat je deze moeilijk periode kan verwerken en achter je kan laten. Veel sterkte en wijsheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:04 schreef Tagliano het volgende:
PSV heeft haast al meer gecreëerd dan Feyenoord
Mooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijna net zo goedkoop als die van Wolfsberger.
Is dat dezelfde scheidsrechter weer? Rotterdam-Alkmaar in die tijd kan toch wel?quote:
Europa League is anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Dan is het vanaf nu wachten op de rode kaart zeker
Net als je moeder gisteravond.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Eerst grabbelen en dan deze klemvast pakken
Hopelijk is ze niet net zo hard vernederd als Feyenoordquote:
sooowquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet net zo hard vernederd als Feyenoord
Drie keer een ELFMETER sooowwwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet net zo hard vernederd als Feyenoord
Voor?quote:
Je wachtwoord was ILoveSuckingCock69quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Werkt unibet bij jullie? Hij zegt steeds dat ik moet inloggen terwijl ik al ben ingelogd
Ah, hier ook ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Werkt unibet bij jullie? Hij zegt steeds dat ik moet inloggen terwijl ik al ben ingelogd
Ik hoop dat ook hij gisteravond niet net zo hard is vernederd als Feyenoord zojuistquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RJK blijkbaar. Zie Stengs een beetje mank lopen
Klopt. Ik wilde eerst "penis", maar dat was te kort.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je wachtwoord was ILoveSuckingCock69
De jouwe wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde eerst "penis", maar dat was te kort.
Betten is voor tokkies.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ziedend. Ik wil live betten.
En inzetten tegen AZ.
Hier gaat alles goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ongetwijfeld. Onwillige spier in kuit. Dan ontbreekt ie zondag en stoot ie maandag zijn kleine teen tegen een tafelpoot. Streep doorheen voor PAOKquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Onwillige spier in kuit. Dan ontbreekt ie zondag en stoot ie maandag zijn kleine teen tegen een tafelpoot. Streep doorheen voor PAOK
werkt gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ziedend. Ik wil live betten.
En inzetten tegen AZ.
Net als hier is het land niet groot genoeg voor een flink aantal serieus te nemen profclubs.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging net die club opzoeken. Hoezo spelen ze daar een competitie met maar 10 clubs?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter werkt unibet zo. Tijd om in te zetten tegen AZ.
We kunnen hier ook wel naar 10 clubs ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als hier is het land niet groot genoeg voor een flink aantal serieus te nemen profclubs.
Ze liggen liever in de zon.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging net die club opzoeken. Hoezo spelen ze daar een competitie met maar 10 clubs?
34x per jaar Ajax tegen PSV, erg leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen hier ook wel naar 10 clubs ja.
Over 2 divisies verdeeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen hier ook wel naar 10 clubs ja.
Poah, heb je ook een Schiffmacher-glas?quote:
Dan liever 2x per jaar tegen Zulte Waregemquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
34x per jaar Ajax tegen PSV, erg leuk.
Hij keilde een schot van een meter of twintig de tribune inquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij nog steeds alle ballen naar de tegenstander?
Helaasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Poah, heb je ook een Schiffmacher-glas?
Dan zullen we de scheids wel tegen hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan liever 2x per jaar tegen Zulte Waregem
Heb je niet gebeden voor Feyenoord?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord hef jezelf op aub
wat een club joh man man man
Hoort Feijenoord nog bij de Big4?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord hef jezelf op aub
wat een club joh man man man
Ah. Dat verklaartquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je niet gebeden voor Feyenoord?
Veel geoefend met de favoriete speler van @PSVCL zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij keilde een schot van een meter of twintig de tribune in
Ik ga ervan uit dat je de bus gaat opwachten in Rotterdam? wanbeleid ditquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je niet gebeden voor Feyenoord?
Tot nu toe nogal een wildebrasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel geoefend met de favoriete speler van @:PSVCL zeker.
Ik hoop vooral dat die scheidsrechter op een legoblokje gaat staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je de bus gaat opwachten in Rotterdam? wanbeleid dit
Moet je aan Lenny vragen ik ga hem niet mentionen straks wordt hij weer boos op mij, maar hij heeft meer kennis op dat niveau dan ik (volgens mij is het ik en niet mij)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoort Feijenoord nog bij de Big4?
Dan ben je nog mild.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat die scheidsrechter op een legoblokje gaat staan.
Verder; Feyenoord kan er helemaal niets van. Dus een beetje doorbidden de komende tijd maat.
Check ff de goal bij PSV ouwe reusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk man die spelers die alleen maar groot en sterk zijn.
Er zit ook niet zoveel kapitaal in de selectie ook al vinden veel Feyenoorders van wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat die scheidsrechter op een legoblokje gaat staan.
Verder; Feyenoord kan er helemaal niets van. Dus een beetje door bidden de komende tijd maat.
En arm omhoog, wat altijd "indirect" betekende.quote:
Dan ga je Europa in met ploegen als Vitesse en Utrechtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
PSV nog zo'n downie team.
Ik Ben 100% voor dit soort ploegen 5 jaar uitsluiten van Europees Voetbal.
Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Nederlandse clubs worden me een partij genaaid zeg.
Even kijken of hij op Reddit staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Check ff de goal bij PSV ouwe reus
Resultaat is hetzelfdequote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga je Europa in met ploegen als Vitesse en Utrecht
Holadijee
Omdat Mvogo een beetje ver voor z'n doel stondquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken of hij op Reddit staat.
Maar waarom staat PSV achter?
0 punten om 0 punten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga je Europa in met ploegen als Vitesse en Utrecht
Holadijee
Vrije trap terwijl bal niet stil ligt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken of hij op Reddit staat.
Maar waarom staat PSV achter?
AZ laat de punten nog wel liggen, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax en AZ moeten weer eens de punten binnenhalen
Dan zitten ze denk ik op Cyprus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Er zitten krekels op Cyprus, of bij mij in de woonkamer.
Dit ter info.
Beter dan je OOM.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Ga je even naar de keuken, heeft OMO gescoord
als je echt vermaak wil kun je altijd even langs Groningen komen om Robben te zien spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Das waar
Maar wel minder vermaak voor mij
Ach, bij Fey was het erger...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europa League gaat toch niet om de centen, dus geen VAR. Ofzo.
Maar die scheids keek er wel naar. Tis niet alsof ie het niet zag.
Fixed that for youquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax en AZ moeten weer eens de punten binnenhalen
Lekker op donderdagochtend spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef Vriezzer het volgende:
Nederlandse clubs in Europa. GENOTSKNOTS.
Wordt nóg leuker straks met die derde Europese competitie.
Dat was ook mijn eerste gedachte ouwe reusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zitten ze denk ik op Cyprus.
OMO wast door en door schoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Ga je even naar de keuken, heeft OMO gescoord
Geen Ajax bedragen nee, maar gaan wel wat spelers voor goede bedragen weg. Feyenoord zal zich sowieso op talenten moeten gaan focussen want spelers voor 10miljoen halen zit er toch niet in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit ook niet zoveel kapitaal in de selectie ook al vinden veel Feyenoorders van wel.
Ga altijd wel even lekker zitten voor downieclub psv in Europaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Das waar
Maar wel minder vermaak voor mij
Bedankt Hansquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OMO wast door en door schoon.
Ik moet wel weer eens naar Groningen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je echt vermaak wil kun je altijd even langs Groningen komen om Robben te zien spelen.
Is het zo'n dag? Het is zo'n dag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs fucking Pascalus kan hier NIET om lachen
dit zegt al genoeg.
thuisfluiterquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord en PSV worden hard anaal verkracht vanavond door wat louche scheidsrechters.
Waarom niet gewoon 's nachts.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker op donderdagochtend spelen.
Niet duur!quote:
De bal rolt gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
https://www.flashscore.nl/wedstrijd/OOvnxbP8/#video
Goal gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat Mvogo een beetje ver voor z'n doel stond
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord en PSV worden hard anaal verkracht vanavond door wat louche scheidsrechters.
Cyprioot.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef KingRoland het volgende:
hoe noem je mensen die in Cyprus geboren zijn eigenlijk? Cypruzen ofzo?
Cypriootquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef KingRoland het volgende:
@johannes_vermeerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet wel weer eens naar Groningen ja
Idiotenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Reserve Turkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Hier gaat iets gruwelijks mis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:34 schreef fetX het volgende:
Die scheids is snel van Rotterdam naar Eindhoven gereden.
Eindhovenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:34 schreef fetX het volgende:
Nog een scheids die wat boefjes op de koffie heeft gehad dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Vrije trap terwijl bal niet stil ligt.
Eindhovenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:34 schreef fetX het volgende:
Ach ik ben er niet eens mad om.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een scheids die wat boefjes op de koffie heeft gehad dus.
Maar ik lees dan in het Feyenoord-topic dat een Kokcu voor meer dan 20 miljoen gaat vertrekken, op basis waarvan? Senesi misschien nog door de enige hype die hij heeft, maar als het Europees een troosteloos jaar wordt gaan clubs daar toch ook geen 25 miljoen of meer voor neertellen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen Ajax bedragen nee, maar gaan wel wat spelers voor goede bedragen weg. Feyenoord zal zich sowieso op talenten moeten gaan focussen want spelers voor 10miljoen halen zit er toch niet in.
Bier drinken met Paxcon?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet wel weer eens naar Groningen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |